Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hyuing-II Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148797

Nem!    Az egyes inj. kábelre párhuzamosan rá kötöttem a 4-es injektort, (az 1es és  4-es injektor egy drótról megy). A lehúzott 4-es stekkerbe dugtam az alibi  injektort.   Azt  tudom hogy az égéskimaradást is figyeli, de pont ez a lényeg, bár lehet nem jól gondolom,  hogy akkor is írja a hibát mikor megy a 4 es is.

 

A hiba kódok nem véáltoztak:  p0300- p0304

Előzmény: cam aro (148794)
cam aro Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148796

ez igy semmire nem jo. :) 

 

beirja az egyest hibasnak. ..esetleg a negyest is. 

Előzmény: cam aro (148794)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148795

Lehet, hogy kar volt. A forumokon azt irjak, hogy ha nincs szakadva a bowden, csak vegallasban beragadt a zar, eleg leszedni az ablakgumit, kioldani alatta a panel reteszeleseit, es igy mar a panel hatso elet meg tudod emelni annyira, hogy meg tudd olajozni a zarat.

Előzmény: cam aro (148786)
cam aro Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148794

rádugtam egy alibi  injektort a lehúzott 4-esre ,hogy érezze. ""

 

az a baj, ecu nem csak az injektort figyeli, hanem az egeskimaradast is. (fotengo szenzor )  

 

na most ha jol ertelmezem, akkor nem atcserelte az injektorokat..

hanem egyest at tette negyesre, negyesre meg feldugott egy alibi injektort.  

ez igy semmire nem jo. :) 

Előzmény: Kisa (148793)
Kisa Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148793

No és most mi van a hibatárolóban ?

Előzmény: Hyuing-II (148792)
Hyuing-II Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148792

Jó Estét Urak!     Nagy tisztelettel fárasztanám egy kicsit az agyatokat!   Lehet emlékeztek még, hogy tavaly   küzdöttem egy OPEL MERIVÁVAL   1.4 láncos asszem Z14XEP.   A 4-es hengert  melegen és alapjáraton állandóan lekapcsolja. (az injektort)   Hál istennek az Ügyfél türelmes.  Budapesten az  AUTÓDIGIT nevű cégnél azt mondták, hogy a motronic  vezérlő soha nem romlik el.   Valamikor valamelyikőtök javasolt egy próbát miszerint   az 1-es injektorról adjak a 4-esnek jelet.   Megtörtént, rádugtam egy alibi  injektort a lehúzott 4-esre ,hogy érezze.  És járatom alapjáraton melegen és kb. 3-5 perc után el kezd villogni  majd égve marad a hiba lámpa, persze a motor megy szépen közben és pár mp. után kialszik a lámpa.  Na most!!!!!!     Az egy dolog, hogy azóta frontinnal alszom, de már azt sem tudom, hogy most  ez a próba  MIRE VILÁGÍT RÁ?  Mi a konzekvencia?

Hyuing-II Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148791

0132801356  gugli

Előzmény: Vappali (148764)
Donibcsi Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148790

Igen, ha kezdődő hibáról van szó. Ha már a végén jár, az se segít.

Előzmény: cam aro (148789)
cam aro Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148789

Olyan kérdésem lenne,hogy egy dsg váltó kettőstömegűjének a csattogása megszünik elvileg ha behúzom  d-be A váltót?""

Előzmény: Donibcsi (148787)
movano76 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148788

Rendes vagy,de 250km :)

Előzmény: 409 (148785)
Donibcsi Creative Commons License 2016.01.27 0 0 148787

A DSG azonnal ráengedi a 1-es kuplungot, tehát lesz terhelés a nyelesen.

Előzmény: cam aro (148777)
cam aro Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148786

Quattro Ur. 

 

velemeny ? 

felkellett nyitnom fureszel a kulso ajto boritast, mert maskent nem fertem a zarhoz. 

 

mas ut ? 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138286684&t=9087287

409 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148785

Hááát, az nincs közel.  Gondoltam, kölcsön adom, de messze vagy a fővárostól.

Előzmény: movano76 (148783)
movano76 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148784

Köszi a javaslatokat

movano76 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148783

Hegykőn.miert?

Előzmény: 409 (148762)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148782

Akkor ez a hang motorból jön😆😆

cam aro Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148781

ra ne beszeld mar a nyelestengely csapagyra..mert megtobb ketsege lesz. :D  

Előzmény: fourwheels (148779)
cam aro Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148780

mert az mar axial iranyban is kivan kopva. 

ilyenkor ha benyomod a kuplungot, ossze ull a két lendtomeg. > megszunik a zaj. 

 

a tobbsegnel eloszor radial iranyu a kopas. (aztan persze megeszi az axialt is. ) 

ilyenkor az axial iranyu tamasztas még jo.. semleges szamara a kinyomott kuplung.  

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (148778)
fourwheels Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148779

Nézegesd meg rajzokon a dsg és a manuál váltó felépítését! Szerintem rájössz a manuál elhalkulására! :)

 

Előzmény: Törölt nick (148778)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148778

Igen,de pl egyik manualis váltós teherautóm alapjáraton zakatoló kettőstömegűje elhalkúl ahogy benyomom a kuplungot.

Előzmény: cam aro (148777)
cam aro Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148777

attol hogy D-be rakod meg nincs terheles a hajtas lancon. 

( ugyanaz mint 1.-ben a kinyomott kuplung ) 

 

  nem szunik meg  >> elvileg. 

Előzmény: Törölt nick (148773)
cam aro Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148776

A vezető oldali légzsák gyújtó áramkörére túl nagy ellenállást ír ""

 

leirtad a hiba okat, mi otlet kell meg ?

~

Légzsákcsatlakozót megkontaktoztam,""

 

gondolom sima kontakt sprayel. 

az nem jo erre.

ide kontakt spray koncentratum kell. 

~~

 

 

Előzmény: JohnyFirpo (148774)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148775

2.0 crtdi dsg passat 7 2012évj.

Előzmény: Törölt nick (148773)
JohnyFirpo Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148774

sziasztok!
Olyan probléma adódott, hogy VW polo 6n, 1.4 ANX, 1998: nem világít a légzsák lámpa. Ebben már a műszerfalba van integrálva és nem izzós a lámpája.

A vezető oldali légzsák gyújtó áramkörére túl nagy ellenállást ír.
Légzsákcsatlakozót megkontaktoztam, de semmi eredmény, hiba visszajön.
Ötlet valakinek?
köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148773

Olyan kérdésem lenne,hogy egy dsg váltó kettőstömegűjének a csattogása megszünik elvileg ha behúzom  d-be A váltót?

Csak azért mert nekem nem teljesen egyértelmű,h váltó felöl jön ez a pár csattogo/kopogó hang 1-2h állás utáni beindításkor.

Reggel totál hidegen,és melegen sem csinálja,csak ha 1-2-3órát áll,és kb 7-8csattogás.

Adm Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148772

Már úton is van. Viszont van némi történés. Hirtelen felindulásból újrakalibráltam a fojtószelepet. Ezek után eltűnt az FRA hiba és nem is jött elő újra. Az viszont már látszik, hogy a lambda kuka, ha pályán megkergetem, akkor kerül csak ki diag szerint a hideg állapotból, és akkor is hajlamos utána hülyeségeket mutatni, hol szegény, hol pedig túl dús (ki is akad), motor meg csak kapkod hogy mi is van. Lehúzva, open loopban szép stabilan megy.

Előzmény: cam aro (148766)
xmbela Creative Commons License 2016.01.26 0 0 148771

"Nincs ingyen ebéd."

Előzmény: 409 (148770)
409 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 148770

 

 Többnyire csak akkor, ha tőlük veszed hozzá az alkatrészt és leteszel 60-80eft kauciót.

Előzmény: xmbela (148769)
xmbela Creative Commons License 2016.01.25 0 0 148769

Nagyobb alkatrész forgalmazóktól kölcsönözhető.

Előzmény: movano76 (148755)
cam aro Creative Commons License 2016.01.25 0 0 148768

Eltört a főtengelyem. "" 

 

ennyi infobol barmi okozhatta. 

Előzmény: PasiJani (148765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!