Nem! Az egyes inj. kábelre párhuzamosan rá kötöttem a 4-es injektort, (az 1es és 4-es injektor egy drótról megy). A lehúzott 4-es stekkerbe dugtam az alibi injektort. Azt tudom hogy az égéskimaradást is figyeli, de pont ez a lényeg, bár lehet nem jól gondolom, hogy akkor is írja a hibát mikor megy a 4 es is.
Lehet, hogy kar volt. A forumokon azt irjak, hogy ha nincs szakadva a bowden, csak vegallasban beragadt a zar, eleg leszedni az ablakgumit, kioldani alatta a panel reteszeleseit, es igy mar a panel hatso elet meg tudod emelni annyira, hogy meg tudd olajozni a zarat.
Jó Estét Urak! Nagy tisztelettel fárasztanám egy kicsit az agyatokat! Lehet emlékeztek még, hogy tavaly küzdöttem egy OPEL MERIVÁVAL 1.4 láncos asszem Z14XEP. A 4-es hengert melegen és alapjáraton állandóan lekapcsolja. (az injektort) Hál istennek az Ügyfél türelmes. Budapesten az AUTÓDIGIT nevű cégnél azt mondták, hogy a motronic vezérlő soha nem romlik el. Valamikor valamelyikőtök javasolt egy próbát miszerint az 1-es injektorról adjak a 4-esnek jelet. Megtörtént, rádugtam egy alibi injektort a lehúzott 4-esre ,hogy érezze. És járatom alapjáraton melegen és kb. 3-5 perc után el kezd villogni majd égve marad a hiba lámpa, persze a motor megy szépen közben és pár mp. után kialszik a lámpa. Na most!!!!!! Az egy dolog, hogy azóta frontinnal alszom, de már azt sem tudom, hogy most ez a próba MIRE VILÁGÍT RÁ? Mi a konzekvencia?
sziasztok! Olyan probléma adódott, hogy VW polo 6n, 1.4 ANX, 1998: nem világít a légzsák lámpa. Ebben már a műszerfalba van integrálva és nem izzós a lámpája.
A vezető oldali légzsák gyújtó áramkörére túl nagy ellenállást ír. Légzsákcsatlakozót megkontaktoztam, de semmi eredmény, hiba visszajön. Ötlet valakinek? köszönöm!
Már úton is van. Viszont van némi történés. Hirtelen felindulásból újrakalibráltam a fojtószelepet. Ezek után eltűnt az FRA hiba és nem is jött elő újra. Az viszont már látszik, hogy a lambda kuka, ha pályán megkergetem, akkor kerül csak ki diag szerint a hideg állapotból, és akkor is hajlamos utána hülyeségeket mutatni, hol szegény, hol pedig túl dús (ki is akad), motor meg csak kapkod hogy mi is van. Lehúzva, open loopban szép stabilan megy.