Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148724

A P0105 hibakód konkrétan áramköri hibát jelent. Ezért is írja azonnal vissza. Meg kell keresni, kimérni, hogy hol a hiba. Lehet maga a szenzor, vezetékek, csatlakozók, ECU.

Előzmény: matkoimre (148722)
409 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148723

Vonóhorgos vészvillogókapcsoló és egy szál drót a műszercsoportba. (ha már ott van benne a visszajelző....)

Előzmény: sasi1 (148719)
matkoimre Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148722

Szevasztok!

1996 opel astra f caravan tulajdonosa vagyok ami elindulásnál berángatott kinyulladt az olaj nyomás lámpa. Olaj szint rendben , de azóta van hogy a negyedig inditásra indul csak eggyenletlen a járás és dobja a hibakódot.

Hibakód : P0105 (2) Szívócsonk abszolút nyomás (MAP) érzékelő feszültség alacsony - Jelen van!

Diagnosztikával állómotornál nem lehet törölni a hibát.

Segítségetek köszönöm!

 

Előzmény: Laci (-)
Adm Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148721

Szerintem meg ez a lambda dolog csak elvisz az erdőbe. Hiszen:

- indításnál rögtön bedobja az FRA hibát, pedig akkor még nem nézi a lambda jelét

- lehúzott lambdánál ugyanúgy bedobja, pedig pár hónapja simán közlekedtem lehúzott lambdával, amíg nem jött meg az új, és akkor nem volt FRA hibakód.

 

Egyébként a fűtés megkapja a feszültséget, max holnap nézek egy áramot is.

Előzmény: Paco155 (148720)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148720

Továbbra is azt mondom, az első a jó irány.  Nézd meg azt a lambdafűtést a kezdetektől. Multiméter, és türelem. Rajzod van elvileg tudod melyik derót melyik végén minek kell lennie. Csatlakozón mérted már?

Előzmény: Adm (148718)
sasi1 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148719

Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 4-es golfhoz (nem canbusos) 1 körös, vagy 2 körös visszajelző kell vonóhoroghoz?

 

   KÖszönöm.

Adm Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148718

Nem tudtam nyugton maradni, na meg ha már összekoszoltam magam, megnéztem.

 

Vezérlés rendben.

Ledugóztam a fékszervót is, nem változott semmi.

Fasztudja...

Előzmény: Paco155 (148715)
Adm Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148717

Kb egy hónapja lett éhes, a vezérléshez nyáron nyúltam. De ettől pl még akár meg is csúszhatott a szivótengelynél a vezérműkerék, bár rendesen nyomatékra le lett húzva, de láttam én már falon pókot...

 

Az ellenőrzés 5-6 percnél több, mert szelepfedél le... kint meg hideg van.

Előzmény: Paco155 (148715)
Aladár Horváth Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148716

Sziasztok!

 

Szeretnek egy kis segitseget kerni.

Audi a4 avant, b5 110LE Diesel '98 az auto.

 

Ablaktorlo problemam van mar jo ideje. Minden fokozatban szakaszos gyors torlesnel tokeletesen mukodik

viszont, ha le akarom allitani torol meg 5-10et majd 

megall valahol a lapat. Ha csak egyet toroltetnek vele ugyanez a problema.

 

Bajuszkapcsolot, relet, ablaktorlo motort csereltem mar. Nincs sajnos azota valtozas...

 

Koszonom a segitseget!

Udv.:Aladar

Paco155 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148715

Csak hogy kimásszon a bogár.   Azon gondolkozz el, mióta falánk, és mikor nyúltál utoljára a vezérléshez.  Amúgy leellenőrizned kb 5-6 perc nem? Az idomokat megvetted nem bérelted.

Előzmény: Adm (148714)
Adm Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148714

Bakker, ezzel a vezérlés dologgal elültetted a bogarat a fülemben...

Előzmény: novothauto (148698)
Adm Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148713

Igen, mint kiderült, a szelepfedélnél eresztett egy picit az olaj, ez felkenődött a szíjra és ez volt rajta ez az elkenődés. Ez azóta rendben van.

Előzmény: cam aro (148706)
Adm Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148712

Köszi, egyelőre hagyd nyugodtan, ma tuti nem megyek ki a műhelybe, legközelebb max jövő hétvégén.

Előzmény: Paco155 (148704)
Adm Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148711

Igen, Bosch Motronic M2.10.4.

Előzmény: novothauto (148699)
novothauto Creative Commons License 2016.01.24 0 0 148710

Nem is a gumiharang volt a vita tárgya, te alapból lenullázol valakit

szakmailag, akiről én tudom, hogy nem az.

Előzmény: cam aro (148709)
cam aro Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148709

ja, hatha el sem olvastad a cikket, de azert beveded..

...akkor az bizony csorda szellem, mar megbocsass. :P

 

 

ez nem egy univerzalis szar.. ez egy celszerszam. 

semmi masra nem jo, csak pont oda, amire specializaltak. 

 

ember viszont az orrom előtt mér főtengely csapàgyhézagot, sperrdiffit

hézagol, karosszériàt hegeszt.."" 

 

...ujjunk seggre. meg a vegen kenyeret is tud sutni.. 

meddo volt ez igy Tibor. :( 

===================================

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: novothauto (148708)
novothauto Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148708

A cikket el sem olvastam, mert nem érdekelnek ezek az univerzàlis szarok.

Az ember viszont az orrom előtt mér főtengely csapàgyhézagot, sperrdiffit

hézagol, karosszériàt hegeszt... 

Nincs ebben a témàban több, megyek puncit simogatni.

Előzmény: cam aro (148705)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148707

Oké, Mléxem már.  Cserélt valamit és elmúlt. :)

Előzmény: cam aro (148706)
cam aro Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148706

tiedre emlekszem, ,de mintha neki is lett volna nyuge a vezerlesel. 

 

...keres... 

 

ja.. 

juliusban. (144137. indul ) 

szvsz akkor lehet vakvagany. 

..lehet nem. :) 

Előzmény: Paco155 (148703)
cam aro Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148705

nem all toled tavol a szarkazmus, ugyhogy most nem ertem ez is az, vagy komolyan irtad ? 

 

minden szavat szet lehet szedni az emlitett cikkben, az altala leirtak szinte mindegyike nem hogy hibas, hanem konkretan nem igaz.  

 

 

tegyuk helyere a dolgokat. 

igazad van. 

nem ismerem, tehat visszavonom a pek gyereket. 

lehet jo szakember. ez esetben csak valami publicitas okan irt egy felrevezeto iromanyt. 

tehat a cikkrol kozolt nezopontomat  megtartom. 

a szemelyeskedest viszont visszavonom, es azert elnezest kerek. 

 

 

Előzmény: novothauto (148702)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148704

Szóval vigyem ki holnap neki a kompressziómérőt.  Értettem. :P

Előzmény: novothauto (148698)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148703

Enyém volt az, ha a vezérlés feszítőgörgőre gondolsz.    :P

 

De szerencsére nem borult szét az egész, csak a görgő esett szét, és időben* kicseréltem.

 

(*időben= még mielőtt szakadt/átugrott volna a szíj)

Előzmény: cam aro (148701)
novothauto Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148702

Annak a "pék gyereknek" zsigerben van ez a szakma, látszik a mozdulatain is.

Ha nem ismersz valakit, ne ítélkezz fölötte, többet tud a szakmáról műhely szinten,

mint hinnéd. Kb 100 szerelőből őt engedném be a műhelyembe, mint munkatársat.

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (148700)
cam aro Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148701

aham.. vezerles. 

 

nem neki (Adm ) borult szet a vezerles par honapja ? 

..vagy az Paco volt ?

hmmm.. :)

 

 

Előzmény: novothauto (148698)
cam aro Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148700

szerszam szombat. 

 

..komplikációk nélkül is elmegy vele egy-két óra""  max fél. 

..a legtöbb esetben egy jól irányzott kalapácsütéssel le is ugrik a féltengelycsukló,""  ..ahha, persze. 

..mivel csak egy sűrített levegős tömlő lóg a végén, nem egy akkus csavarozó. ""  mindketto onzaro. se tomlo, se csavarozo nem kell logjon . 

.. egy pár perces leütés megspórolására nem nagyon érdemes beruházni egy ilyen célszerszámba""

neked otthon barkacsba semmikepp. 

 

stb. 

 

 ennek a pek gyereknek se szerszamhoz, se szereleshez semmi koze, az hetszentseg. 

de akkor minek ir -hulyesegeket- ilyen temakorben ??? 

 

(ide a mechatech szallit, nem tom van-e minosegbeli elteres mas gyartoval. gondolom nincs. 

a gumiharangot urva nehez kiszurni.. vagni mar konnyebb. de ahoz is szike kell. 

30-40 perc alatt megvan egy atlag auto ket kulso gumiharang csereje..(!).. tehat viszonylag olcso.

csereben masfel/ket ev alatt szet reped.   

abszolut pozitiv a szerszam, es a harangok is. 

ennek a peknek meg nem tetszik.. ehh.. :DD 

 

 

novothauto Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148699

Motronic M2.10.4 talán

Előzmény: novothauto (148698)
novothauto Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148698

Ha jó a légtömegmérő, mindenképpen mérj egy szívócső-vákuumot.

Mérhetnél alapból kompressziót is...

Ha nem jó a szívócső vákuum (ugye alapjáraton meleg motornál),

mondjuk 320-500 millibar között van, akkor néznék egy vezérlést is.

Ez Hitachi, vagy mifaszom vezérlő?

 

 

Előzmény: Adm (148695)
Adm Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148697

Köszi a segítséget, megvan a holnapi programom :)

Előzmény: cam aro (148696)
cam aro Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148696

leesett.. legtomeg mero. 

 

 

valami ilyesmit kellene latnod grafikus abran. (analog LMM-nel )

a kepen levo MAF kicsit santit feszko ugyben, (nincs meg a 4V csucs )  de a ...xarnak hivjak.. waveform.. az jo. 

 

tipus fuggo 0.5-1V az alapjarat. ~1100-ig 

 fojto nyitasra megugrik a legtomeg.~1200-ig 

kiegyenlitodik a szivosor nyomas ~1250-ig 

elkezd felporogni a motor. ~1600-ig 

eleri a max mereshatart az LMM 4-4.5V korul. ~1600-ig

 

 

korulbelul ezeket latod jo LMM/MAF-nal. 

ne keverjuk MAP-al. 

 

Előzmény: cam aro (148694)
Adm Creative Commons License 2016.01.23 0 0 148695

Holnap ledugózom a fékszervó csövét, hátha...  azt nem tudtam lepróbálni a féktisztítóval.

Ha meg nem, beruházok egy vákummérőre, elfér a polcon.

 

LMM mint légmennyiségmérő.

 

Előzmény: cam aro (148694)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!