Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kormi07 Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148666

Köszi, ők messze vannak.

Előzmény: lacipécs (148664)
cam aro Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148665

nincs bennuk kenoanyag. 

ami megis van, az nem ott, es nem azert. 

 

link ujra, hatha most megis nezed., 

 

https://www.google.co.uk/search?q=dual+mass+flywheel&newwindow=1&espv=2&biw=1280&bih=653&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjn3rqbmbnKAhXGeT4KHYuwDEYQ_AUIBygC

 

Előzmény: zumirobi (148657)
lacipécs Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148664

Nem tudom merre vagy,de én ilyesmit náluk szoktam vásárolni:

http://www.sealring.hu

Tizedmiliméterenként van náluk polcon,darabra,pár-tíz forintért.

Előzmény: kormi07 (148663)
kormi07 Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148663

Üdv ismét.

 

Szétszedtem az itthoni adagolót, (1,6D opel, '80-90 közül), ez nem tűnik nagyon kopottnak, ha szerencsém van, talán passzol a golféval?, nem tudom.

A kérdés, hogy átlag autósbótban van-e ilyen tömítőgyűrű, vagy csak készletben sokezeré, honnan szoktátok beszerezni?

 

Előzmény: 409 (148659)
combi27 Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148662

mivel hiba a fékrendszert érintette így a kocsi automatikusan "elvette" a teljesítményt :D 

 

amúgy 1.2bar?  

 

gyárilag:

 

Full boost: 0.8bar@1750 rpm
Constant pressure:0.6bar
Pressure at revlimit:0.5bar
Revlimit: 6500 rpm

 

Stage 1:

Engine upgrades:

-Stage 1 Software upgrade

Engine performance:

Full boost: 1.2bar@1750 rpm
Constant pressure:0.9bar
Pressure at revlimit:0.7bar

Estimated horsepower :210 Hp
Estimated torque : 310 Nm

 

 

Előzmény: hazafia (148661)
hazafia Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148661

Sziasztok urak!

 

Segítséget szeretnék kérni, amennyiben tudtok így leírás alapján!

Kollégám szeretne venni egy 2001-es 1.8-as rs octáviát! Kinézett egyet, elmentünk kipróbálni, 267e km. van benne, aránylag megkímélt nincsen szétfaragva, alapdolgokat átnéztük összességében rendben van az autó, ám a próbakör alkalmával kiderült hogy az esp nem működik illetve egy-egy combosabb gyorsításnál lefúj a lefújószelep 0,5 bárnál! Mondtuk az eladónak hogy javítassa meg a fennálló hibákat s visszük a gépet, ma közölte hogy diag után hibásnak találták a féklámpakapcsolót, most 1.2 bárnál fúj le! :) Szerintetek?

409 Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148660

Reményhal.......  Ha nem mozogna nagyot, nem is zörögne.

Előzmény: zumirobi (148657)
409 Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148659

 

 

"de nem jellemző a tengelykopás,"

 

Akkor azok csak felénk landolnak/tak.

 

Majdnem 30éves szerkezet.... hányszor húzták azt már rá? Az utóbbi tizen évben valószínűleg minden hidegindításkor.

Előzmény: Szabóbobó (148656)
mica-r Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148658

A nagy szögelfordulás nem jó, a zörgés sem jó. Talán a rugók adják a hangot (beépítve járó motornál semmit nem fogsz hallani belőle), viszont lassan enni fogják egymást a lendkerékkel.

Előzmény: zumirobi (148657)
zumirobi Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148657

Engem nem a szabadjárat, hanem a csörgés idegesit inkább... Lehetséges h szétverődik benne a kenöanyag és elhallgat?

Előzmény: cam aro (148655)
Szabóbobó Creative Commons License 2016.01.20 0 0 148656

Ezen a helyen fennálhat ugyan, de nem jellemző a tengelykopás, ugyanis nagyon keveset van használva,akkor is csak némi fordítás ás nem állandó forgás .  Jellemzően a dekni tömítése enged.  Persze mindkettőt cseréljűk

Előzmény: kormi07 (148654)
cam aro Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148655

 

sachsrol nem talalok, de ceges gepen sztem van.

holnap megnezem  ha nem feledem.  

 

mindegy, nezd meg ezt. 

ez luk,. ( son of lord vader ) 

 

http://www.schaeffler.com/remotemedien/media/_shared_media/08_media_library/01_publications/automotiveaftermarket/datasheet/downloads_3/dmf_value_list_de_en.pdf

 

20 foknal nagyobb freeplay sehol nincs. 

 

...na most nezd meg a videodat.. 

dontes tied, en nem raknam be. 

===================================

Előzmény: zumirobi (148604)
kormi07 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148654

Köszi Urak.

 

A tengelykopást azt sejtem, hogy nem javítja meg az o-gyűrű, de hátha segít a cseréje.(tudod, a "reményhal")

Ez itt már a "pénz nem számít, mert nincs" esete, az ótónak meg mennie kell, még egy kicsit.

 

'éjt.

Előzmény: 409 (148653)
409 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148653

"O"-gyűrű, de ha meg van kopva a tengely és a furat, akkor hiba cseréled, hamarosan megint folyni fog.

Előzmény: kormi07 (148647)
Szabóbobó Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148652

Azt a qva anyjukat.   Láttam a fotóidon egy DSO 203-ast.   Mennyire használható az autos szakmában?  kösz a választ.

Előzmény: mica-r (148651)
mica-r Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148651

Bio ganét kevernek bele, mert az kell...

 

Előzmény: Szabóbobó (148649)
vezeték Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148650

Sharan ablakmosó:Vezetékek az utastéri modulba mennek,hibátlanok voltak.Szivattyú csere lett a vége,fagyottan megerőltették,volt hogy jól működött,volt hogy 8A-t vett fel,és nem mozdult.

Szabóbobó Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148649

Fogj hozzá nyugodtan , meg tod csihálni.  O győrő van a tengelyen is,meg a kis dekni alatt is.   Volt egy olyan időszak amikor rendellenesen  sokat kellett javítanom, én is olajminőségre gondoltam.

Előzmény: kormi07 (148647)
cam aro Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148648

ugyremlik hogy az allito tengely vegen egy excenter gombcsap ull bele az elotoltes allito gyurujebe.

tehat siman kijon.

tomites pedig gumigyuruk.

 

tevedes SK fenttartva.  

 

 

*vagy keverem a  gombcsapot a hidraulikus allitoval.. 

de akkor meg igy-e...

 

Előzmény: kormi07 (148647)
kormi07 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148647

Urak.

 

Golf 2 1,6D '87 Bosch VE-pumpe.

Az adagoló hátulján lévő előtöltésállító kar hogy van tömítve a házhoz, gumigyűrű, vagy ilyesmi?Ki tudom én azt cserélni itthon, ha levettem az adagolót?(folydogálik onnan valahonnan az anyag belőle).

 

u.i a család 5 adagolós dízelje közül ha egyszerre 3-ból elkezd folyni a gázolaj 3 héten belül, 2 adagolóból, 1 üzacsőből az autó alól, akkor nincs szerencsém, vagy véletlen, vagy fasza a téli gázolaj valamelyik összetevője, vagy egyéb?

 

u.i 2 juteszembe, van valahol egy bontott VE-pumpám, előkeresem, asszem azon is van előtöltésállító kar,  lehet gyakorolni

 

Innen e

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148646

megforditottam a sulyt, kapott egy uj bowdent, az sacc 6mm-el hosszabb mint a regi igy mar kopas eseten sem fog felfeszulni. 

azt viszlat. (jol beszopatott a suly. ) 

 

Előzmény: fourwheels (148645)
fourwheels Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148645

A másik amit néztem ,hogy alapból a kar a vizszintes sík alatt áll ha helyén van minden! A kis kar ami a tengelyen van biztos nincs megnyilva?

Előzmény: cam aro (148643)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148644

 

Előzmény: no_holy_shit (148642)
cam aro Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148643

baaazkiii.. 

15 eves kalyha ezust van azon az anyan.. :DD 

 

Koszi Urak! :)

no_holy_shit Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148642

Előzmény: no_holy_shit (148641)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148641

itt is:

 

Előzmény: fourwheels (148640)
fourwheels Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148640

PL. : Itt forditva van a súly!

Előzmény: cam aro (148639)
cam aro Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148639

jav.kov. 

 

ha hosszabb a nyomopalca, javul a csapagy pozicio.. de kikerul a nagykar a jo erokarbol. .

tul fent lesz..

...ha roviditek nyomopalcan, akkor meg megjobban felull a hatarolora.. :S

 

termeszetesen ez pont forditva igaz. :) 

==========================

Előzmény: cam aro (148638)
cam aro Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148638

ha barmelyik e ketto kozul megroggyan, az hosszabb bowdent eredemenyezne szerintem. 

 

de megneztem.

tuzfalat ugyan nem latom jol. de pedalbox nem torott, latszolag minden a helyen van. 

-----------

a csapagy nekem is gyanusnak tunik...de latszolag eddig is ez pozicioban dolgozott. 

(mondjuk valszinu ugyanez hibaval ) 

 

ha hosszabb a nyomopalca, javul a csapagy pozicio.. de kikerul a nagykar a jo erokarbol. .

tul fent lesz..

...ha roviditek nyomopalcan, akkor meg megjobban felull a hatarolora.. :S

 

...kezd bennem egy ketely lenni, hogy az a hatarolo.. az nem is hatarolo. 

...sott.. egyre biztosabb vagyok benne.. .

 

( a nagykaron levo rezonancia súly ull fel egy, a valtohazon levo kiontesre.

lehet súlyt raktak fel rosszul. lehet csak addig hajlott a kar... .) 

 

ez esetben viszont siman csak rovid a bovdeny... hmm.. 

 

Koszi! otletet adtal! 

 

Előzmény: fourwheels (148636)
fourwheels Creative Commons License 2016.01.19 0 0 148637

De a csapágy is gyanúsan mélyen van!

 

Előzmény: fourwheels (148636)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!