Sharan ablakmosó:Vezetékek az utastéri modulba mennek,hibátlanok voltak.Szivattyú csere lett a vége,fagyottan megerőltették,volt hogy jól működött,volt hogy 8A-t vett fel,és nem mozdult.
Fogj hozzá nyugodtan , meg tod csihálni. O győrő van a tengelyen is,meg a kis dekni alatt is. Volt egy olyan időszak amikor rendellenesen sokat kellett javítanom, én is olajminőségre gondoltam.
Az adagoló hátulján lévő előtöltésállító kar hogy van tömítve a házhoz, gumigyűrű, vagy ilyesmi?Ki tudom én azt cserélni itthon, ha levettem az adagolót?(folydogálik onnan valahonnan az anyag belőle).
u.i a család 5 adagolós dízelje közül ha egyszerre 3-ból elkezd folyni a gázolaj 3 héten belül, 2 adagolóból, 1 üzacsőből az autó alól, akkor nincs szerencsém, vagy véletlen, vagy fasza a téli gázolaj valamelyik összetevője, vagy egyéb?
u.i 2 juteszembe, van valahol egy bontott VE-pumpám, előkeresem, asszem azon is van előtöltésállító kar, lehet gyakorolni
Kösd le az injektorfejről a benzin visszafolyó csövet, és nézd meg, hogy van-e visszafolyás járó motor mellett.(gyári csövet dugózd le, tegyél egy csövet a visszafolyócsonkra, lógasd palackba, vigyázz veszélyes)
Ha van visszafolyás, mondjuk fél perc alatt fél liter, akkor jó eséllyel jó a szivattyú, nyilván egy nyomásmérés nem ártana.
Azt is nézd, hogy emelt fordulaton is jön-e anyag, ha igen, mennyi(nem-e leállogat a szivattyú néha).
A lambda 0,1-0,2 szegény keverékre utal, nem biztos, hogy szondahiba, de látom már azt is cserélted.
Alapjárathoz elég, egy adott terheletlen fordulat felett pedig kevés.
Amikor afölé próbálom pörgetni, akkor ugye elfogy a benzin, és elkezd esni a fordulat.
De miért áll le? Amikor már visszaesik a fordulat alapjáratra, akkor megint elégnek kéne lennie a benzinnek, és járnia kéne alapjáraton ugye. De ez meg leáll, mint a szög.