Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fourwheels Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148488

Köszönöm! 

 

Előzmény: cam aro (148486)
szeekelymarci Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148487

Te, nem hengerfejes a technikád kissé ? :P

A szelepfedélről jövő vékony kartergázcső is a pillangószelep alá megy a tűzfal felől, az a fals is átveri a mapszenzort, a szervócsőről akét vékony cső: az egyik a tankszellőztető vákumdobozára, a másik a belsőlevegőkeringtetés kapcsolójához megy, le tudod ellenőrizni, ugye csak járó motornál müxik?

 

Ha minden cső a helyén, egr zár, map jól műxik, fújd körbe a pillangóházat hidegindítóval/féktisztítóval alapjáraton, ha van fals :változik a fordulat ...

Vagy marad a hf le....

Előzmény: Tie (148474)
cam aro Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148486

1.3 jtd. 

 

ez valami ufo lesz. 

a no.4-ben tovabbra sincs kompresszio. 

nyomast tartja, egyforma a tobbivel.. de ha tekertetem nincs nyomas. 

vez.tengok szam szerint is, meret szerint is jok. hidrok vissza vannak nyomva. 

szelepek rugo nelkul nem lognak nagyot, es nem szorulnak vezetoben. 

levegot kap, mert mar szivosor sincs rajta. 

 

..kitartanak a himbak ?? 

pici kis kor alaku kopas van a szelepszartol.. dehat az osszesen. .akkor meg miarossebb.. .

---------------------------

 

ki lett cserelve ket himba, es helyre allt a rend.

joól megcopatott..  

Előzmény: fourwheels (148483)
szeekelymarci Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148485

Milyen hi-ace-re gondolsz?

Bár emlékeim szerint nincs rajtuk,önmagát légteleníti :)

Előzmény: őrel (148484)
őrel Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148484

urak 

 

toyota hi-ace -n hol van hűtőrendszer légtelenítő? 

fourwheels Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148483

Kedves Cam!

 

Rémlik hogy szivatott valami ufo 1.3 jtd komp. hiánnyal!

Mi lett a megodása?

 

Köszi

LyPapa Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148482

Nem válaszolnak a hívásra, a regisztráció visszaigazolást kérő levélnek pár órája meg kellett volna érkeznie, ugyanígy a reklamáló levél másolatának is ...

Fura, mégis, mire gondoljak ? 

 

Üdv:LyPapa

Előzmény: mpx (148476)
mpx Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148481

Ja, bocs, nem ők voltak, velük nincs tapasztalatom...

Előzmény: mpx (148476)
Zardani77 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148480

Diagnosztikára még nem vittem, motorkód BLS

Előzmény: mica-r (148479)
mica-r Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148479

Diagnosztikán mit látni? Motorkódot lehet tudni?

Dpf regenárálás is lehet, vagy jeladó hiba, stb. Ezt nem hiszem hogy távgyógyítással sikerül megoldani

Előzmény: Zardani77 (148477)
RÉMES Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148478

Sziasztok

 

Szeretnék segítséget kérni!

 

Kormánygömbfejet keresek.

 

Egy román gumi szilentest szeretnék kiváltani egy precízebb mondjuk R18-as alkatrésszel. ( ez áll legközelebb hozzá )

 

Az összekötők már megvannak, azok szépen kapcsolódnak a kormányműhöz. Amivel nem boldogulok, az a kónusz mérete a gömbfejen.

 

 

A unix-nál némelyiknél ennyit láttam:

 

Beépítés helye: Első tengely kétoldali,

hosszúságtól: 100,

Kónuszméret: 11,8,

Kónusz emelkedés: 1:10,

 

Rendeltünk egy pár MAPCO-t, a menetek egyeznek, de a kónusz az más volt. ( 1:5, akkor még nem számoltam utána )

Minden adatot tudok, kiszámoltam a kónusz emelkedést az eredetinek ( román ):   1:10-re jött ki az is.

 

De a "kónuszméret"-et nem tudom mire, melyik méretre érti.

 

A kúp kisebb, nagyobb, vagy közép átmérőjét mondják kónusz méretnek?

 

Röviden: Mi a fene az a 11,8-as kónuszméret?

 

 

 

 

Zardani77 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148477

... ja még annyit, hogy nem hullámzik nem ingadozik felmegy 1000 körülire és ott jár. Aztán ha megyek vele és megállok akkor normális, néha menet közben is látom váltásnál, hogy nem esik le 1000 alá...

Előzmény: Zardani77 (148464)
mpx Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148476

Rémlik, rendeltem már tőlük, rendben meggyött a cucc...

Miért lenne fantom ?

Előzmény: LyPapa (148473)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148475

"Gondolom a fűtésboxban, a radiátorban, de meglepően hangosan. Ilyen lehet, ha levegős, mindállat?"

 

Igen. Konkrétan erről van szó.

Előzmény: Tie (148474)
Tie Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148474

Ma nem nagyon érek rá tökölődni vele, talán holnap, de megnézem.

 

Lehet leállás esetleg trafótól is, ha az döglődik? Vagy az nem ilyen? Vagy halott, vagy működik?

 

 

Más: nyilván semmi köze ehhez az egész mizériához, de ilyent még nem hallottam sose autóban ezen kívül:

Alapjáraton nem, de nagyobb fordulaton (már amikor van ugye ilyen üzemállapot) konkrétan CSOBOG a víz a műszerfalban. Mármint hogy nem úgy szabadon, hanem a tűzfal felől, de csak az utastérben hallhatóan, a motortérben nem hallhatóan, CSOBOG a víz. Gondolom a fűtésboxban, a radiátorban, de meglepően hangosan. Ilyen lehet, ha levegős, mindállat?

Előzmény: kormi07 (148425)
LyPapa Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148473

Ismeri valaki az Autólámpafutár nevű társulatot ?  Ez valami fantom cég ?

 

Üdv:LyPapa

 

triunguis Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148472

Csak Fékbetét csere volt, előtte volt takarítás elméletileg. Nem a szerelőhöz akartam menni "háborogni", hanem másik gyártmányú betétet beletenni.

Előzmény: gesszti (148469)
triunguis Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148471

A háborgást nem úgy értettem. 6 hónapja kapott új Valeo tàrcsa + betétet. Pár hete elkezdett sírni a bal eleje ha bemelegedett, akkor sírt amikor nem is fékeztem. Szerelő azt mondta a betét hátulján ki van lágyulva a rugó. Ezért kapott most másik betétet. Az előző probléma megszünt most meg ez van.

Előzmény: gesszti (148469)
''csiga Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148470

Használt tárcsához tették be? Olyankor le szokták a betét éleit, mert akkor a  használt tárcsa peremébe nem ér bele. Szerintem nem  az adja  a hangot.

 

Előzmény: triunguis (148466)
gesszti Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148469

...de miért háborogni? Miért nem lehet visszamenni, és megkérdezni normálisan, hogy lehet-e vele valamit csinálni? Esetleg kitakarítani a féknyerget, és az úszócsapokat? Esetleg rezgéscsillapító pasztát használni?

 

Tárcsát is újat rakattál a kocsira? Esetleg szabályoztattad a szerelővel? Használt tárcsánál milyen alapon háborognál? Szerelő nem tudja, hogy milyen van rajta, és azt előtte mennyire sütötted meg... Csak betétcserét kértél a szerelőtől / fizettél a szerelőnek, vagy komplett fékkarbantartást?

Előzmény: triunguis (148466)
vaspapucsok Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148468

Olajnyomás mérés már megvolt, és rendbe van . hidegen alapjáraton 3 bar fordulaton 7 bar

                                                   melegen alapjáraton 2 bar felett , fordulaton 6 bar felett kicsivel.

Előzmény: 409 (148461)
Tie Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148467

Eszembe sincs, hogy meg akarjalak győzni akármiről, vagy rávegyelek valamire, amit nem akarsz, csak mondom, hogy én szokom ezt csinálni, ha olyan motor kerül ide, amiben sok km van, láthatóan elhanyagolt.

 

Nekem még nem javított meg semmit (mert nem volt olyan baja azért semminek nálam, hogy mondjuk elduguljon a hidrotőke, vagy ilyesmi), de nem is ártott még semminek, pedig öntöttem már a Rover V8-ba, asszony F astrájába, az omegába, dízel land roverbe, XM-be. Gyakorilatilag mindenbe, ami hozzám került.

 

Én innen loptam az ötletet, motordoki meg írja, hogy ő is rég tanulta, és sokszor használta már.

 

Minőségi japán roncs

  Nem szerettem soha igazán a japán autókat, de mindig tudtam, hogy a 90-es években olyan autókat csináltak, amelyekhez nem kellett 3-400 ezer kilométerig komolyabban hozzányúlni. Vezérműláncosok, D.I D. kétsoros lánccal, egyszerű, de megbízható elemekből épített[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: cam aro (148462)
triunguis Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148466

Sziasztok!

 

Egy kérdés: Az rendben van, hogy a zsír új Textar fékbetét elindulás után az első 4-5 fékezésnél úgy sikít mit a vonat mikor megáll?

Változik ez? Kb 100 km-et mentem vele csere óta.

Érdemes visszamennem háborogni?

 

Előre is köszönöm!!!

combi27 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148465

az csodákat tud tenni az olajlerakódásokkal. 

 

Az biztos..ha a gumi alkatrészeket mégsem kezdi ki, akkor ha valóban csodát tesz a soha át nem öblített 10-20 éves motorokban levő vastag lerakódásokkal szemben.A keskeny  olajjáratok, esetleg a turbó lehet nem köszöni meg  hogy eltömődik, vagy dzsuva kering benne...Sztem a HF-ben is simán megáll az oda felvitt olajlerakódás...

Sztem a gyártói előírásnál gyakoribb olajcsere, és a minőségibb olaj többet használ :D

Saját autóm rákfenéje a karterben lerakódó olajsár, ami aztán eltömíti a szívógombát..

Erősen ajánlott a karter 60-80 ezrenkénti tisztítása, így kitolva a turbó és a motor élettartamát...

Én 100 ezer után takaríttattam ki, és mivel az előző tulaj (szomszédom), nem egy spúrköcsög volt, és minden extrát és jót megadott a kocsinak, teljesen sármentes volt...(kár hogy nem fényképeztem le)..de video itt van az olajsárról..

 

 

 

 

 

Előzmény: Tie (148458)
Zardani77 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148464

Sziasztok!

 

Audi A3 1,9 pdtdi, 2006.

Most állok hosszbordásszíj, feszítő, szabadonfutó csere előtt, mert eléggé rezonál, illetve meg-meg nyikkan a szíj.

Az utóbbi három napban viszont azt vettem észre, hogy néha alapjáraton állva a fordulat felmegy 1000 körülire. Aztán kicsit járok vele akkor visszaáll. 

Lehet ez összefüggésben azzal amit cserélni fognak, vagy ez más dolog?

 

Köszi

Kisa Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148463

2.5 CRD Voyager, mondhatnám, hogy addig jó, míg csattog benne valami, legalább mozog :)

 

Ez a Mobil olaj nem egy nagy durranás, legolcsóbb ,amire ráfogják, hogy 5W..., nem beszélve a többi jellemzőről.

Cseréld le valami más gyártótól való 5W-40-re. Sőt valami minőségi 10W-40 részszint akár jobban is működhet.

Tényleg van olyan, hogy az adott motor "szereti", vagy nem "szereti" ezt, vagy azt az olajat.

Saját autóm épp a minőségi 5W-40-től lett hidrotőke csattogtatós, az olcsó 10W-40-el tökéletesen működött. (OK, ez már 25 éves tech.)

Márkatárs fórumban biztos tudnak okosabbat is mondani erről...

Előzmény: vaspapucsok (148452)
cam aro Creative Commons License 2016.01.11 0 0 148462

annak ellenere hogy nem vagyok kemikus, azert velek felfedezni nemi kulonbseget motor gumi, es fek gumi alkatreszek kozt.

 

avagy nalad meg soha nem dagadt be egy gumi (tag fogalom :) alkatresz sem, a nem megfelelo moso/feltolto/rakerulo/ egyeb folyadekoktol ? 

 

nalam igen..

pont ezert nem probaltam -még- fekfolyadekot motorba onteni. 

..de meggyozheto vagyok. :)

ha azt mondjatok semmi fele/fajta motor tomitest nem fog bantani a fekfolyadek.... kiprobalom. 

 

 

 

Előzmény: 409 (148460)
409 Creative Commons License 2016.01.10 0 0 148461

Szerintem első körben mérjél olajnyomást. Biztos vagy benne, hogy hidró szól?

Előzmény: vaspapucsok (148452)
409 Creative Commons License 2016.01.10 0 0 148460

A fékrendszer jelentős számú gumialkatrészt tartalmaz...... csak nem kezd ki velük a félfolyadék.  :-P

Előzmény: cam aro (148459)
cam aro Creative Commons License 2016.01.10 0 0 148459

olvasom tobb helyen. 

 

SK a velemeny, de nem mernék fekfolyadekot onteni olyan cuccba, ahol gumi/szilikon. miegyeb tomitesek vannak. 

 

azon kivul a rohely/em/  targya a fogyasztoi tarsadalom hulyitese. 

mi az hogy hidrotoke tisztito adalek.

.. egy sima motoroblito az mi'csinal,.. kikeruli a hidro tokeket  ?! 

------------------

 

off.

...datum!! ;) 

Előzmény: Tie (148458)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!