Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2015.12.13 0 0 147673

"Izzítási idő vezérlés" szokott lenni, ha rossz valamelyik, vagy több izzító.

 

 

Előzmény: BoFe24 (147672)
BoFe24 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 147672

Valaki nem tudja veletlenul, hogy a 159-es Alfa irja-e az izzito gyertya hibat?

BoFe24 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 147671

Tobb markahoz kellene, de csak hobbiszinten. ha a porlaszto nyomasokat latna az is jo lenne.. :)

Előzmény: novothauto (147589)
Tie Creative Commons License 2015.12.13 0 0 147670

Még mindig A Omega '93, 2.4i.

Eljutottam odáig, hogy megmozdult a vízhőfokmérő. De a hiba ugyanaz.

Miután kicseréltem a termosztátot, és az új nem nyit ki 70 fokon, hanem csak 92-n, ahogy köll, be is melegszik a motor üzemmelegre, és autópályán se hűl vissza. Egyből lett fűtés is ugye...

Nade, a vízhőfokmérő, ami eddig meg se mozdult, most kiderült, hogy működni működik, valszeg nem a műszer a hibás, már csak azért sem, mert kicseréltem a műszert is, az egész műszeregység nyák-fóliáját is, és a vízhőfok-jeladót is (amúgy szerintem az előző se volt rossz, reálisnak tűnő ellenállásokat mértem rajta). Ha belemérek a vízhőfokjeladóra menő csatlakozóra, akkor gyújtáson 4.98V-ot látok benne, ez klasszikus 5V computer jelnek. Sajnos nem találtam leírást, hogy mennyinek kéne lennie, de az 5V elég általános jelnek a komputereknél. Aztán mégis az van, hogy amikor üzemmeleg a motor, akkor is csak annyit mozdul a mutató, hogy éppen eléri a kék tetejét, azaz a mutató végén nézve mozdul kb 1,5-2mm-t. Ami lófasz. 

 

Van még egy kicsi panel a műszeregységen belül, ki lehet venni, négy tűn kapcsolódik a fólia-nyákhoz egy műanyag-csatival, ott van a vízhőfok és a benzinmutató mellett, van rajta pár ellenállás, egy-két pici kondi, és egy tranyónak tűnő valami, gondolom valami fesz-stabilizáló lehet. Kicserélem még azt is holnap, de nem várok tőle túl sokat, hiszen most is stabil 5V a jel, ami alapján az vízhőfokjeladó változó ellenállásának megfelelően kéne visszajöjjön valamekkora feszültség, ami mozgatná a mutatót. 

Van valakinek ötlete, hogy mi a lófasz lehet a baj? 

Kábelhibára nem gyanakszom, akkor nem lenne meg az 5V a kábelban, és a mutató is jó, hiszen mozdul 2mm-t. (a régi műszer is ugyanennyit mozdult). 

 

Amikor nyáron eldurrant a fűtőradiátor, mert felforrt a dugóban az autó (bennefelejtettem a kartont a hűtő előtt), akkor épp elérte a mutató a 90-et, pedig valójában kb 120 fokos lehetett.

combi27 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 147669

Ugye senki nem felejti el meggyújtani a harmadik gyertyàt? 

 

 

Vadasz S. Tamas Creative Commons License 2015.12.13 0 0 147668

Peugeot Partner 2001-es 2.0 HDI RHY motorkód, szürke. Indulás után 1-2 percig világos szürkén füstöl. Ilyenkor a Katalizátor visszajelző lámpa a másodperc tört részéig 1x-2x felvillan. Még bőven hideg a motor, mikor abbahagyja a füstölést. Melegen semmi füst. Hidegen-melegen pöccre indul, szépen jár. Viszont vezettem már másik HDI-t, az mintha erősebb lett volna. Ez 2000 alatt elég langyi, 2000-től viszont fickós. Nem tudom ilyennek kéne-e lennie.

Szerintetek mi lehet? A kocsi nem az enyém, de lehet, hogy megvenném, csak kéne tudnom kb mennyibe lesz a javíttatás. 

Jocy999 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147667

Csak azért kérdeztem mer olyat csinál ez a masina hogy hidegen indul tele gázzal de ha ezres fordulat alá esik a fordulat leáll, melegebben alig indul hiába taposom a gázt be áll 600-as fordulatra aztán egy idő után leáll, és próbálok rájönni mi a baja. gázolaj van ,kompresszió van , izzítás van , holtpontjeladó ezek szerint jó (1167 ohm), attól tartok adagoló. Vélemény??

 

Jocy999 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147666

Köszönöm

 

Előzmény: 409 (147662)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147665

Mi lett az autoddal vegul?

Előzmény: claas71 (147664)
claas71 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147664

Köszönöm

Előzmény: Törölt nick (147568)
cam aro Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147663

 lakatfogoval, igen. (xp/win7 ) 

Előzmény: Hyuing-II (147659)
409 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147662

1150-1400 Ohm

Előzmény: Jocy999 (147660)
409 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147661

Ahogy cam-mal beszéltük, ott lehet a különbség, hogy Te és Ő nyomásmérőszenzorral méritek, én meg mechanikus órával.

De a lényeg végül is annyi, hogy nem lesz semmi baja a nyomásmérőnek. Aztán, hogy mennyit mutat az mellék körülmény, úgy is csak arra jó, hogy össze lehessen hasonlítani egy működő hengerrel.

Előzmény: novothauto (147636)
Jocy999 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147660

Tudna valaki nekem segíteni BMW E36 1996 1.8 TDS főtengely jeladó ellenállás értéke hány ohm ?

 

Hyuing-II Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147659

Mouse over image to zoom      Urak!     Ezt most tudtam volna használni ????

Details about  New 2CH Bandwidth Hantek PC Based Digital Storage Oscilloscope 6022BE

Hyuing-II Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147658

Semmi baj én vagyok lelassulva.    Én erre is gondoltam de nem tudtam mit szólna ehhez a ecu.  Ezért úgy képzeltem el, hogy  2 stekkert cserélek fel, így  ha ecu hiba: viszi magával a hibát, ha mechanikus hiba :marad ott  a hiba kód. A benyát meg csak beszívta volna a torokból. (   Az anyag nem vész el) mondta valaki:-)

Előzmény: henger fej (147654)
szelkrisz Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147657

Köszi!  De sajnos nekem is ez van meg.  Ez alapján nem tudom beállítani. 

Előzmény: technikman (147656)
technikman Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147656

Szia!

 

Ez esetleg jó?

 

 

 

Előzmény: szelkrisz (147655)
szelkrisz Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147655

Sziasztok!

 

Segítsetek abban légyszíves, hogy Suzuki Swift 1.3 8V 2000 évj. folytószelep állás potméter beállítási procedúra hogyan zajlik?

Működik a potméter, meg minden, csak lett cserélve alapjárati szabályzó motor és szeretném belőni pontosan hozzá ezt is.

Van egy gyári mauál, de sajnos az egy régebbi típus beállításával foglakozik csak. 

 

Ilyen  folytszelepállás poti van benne.

 

Ilyen poti van benne

henger fej Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147654

Az ecuból kijövő egy kivezérlés működtet 2 injektort.

 

Lehet, hogy benéztem a beszélgetést?

Nem itt volt a P0300, P0304?

Akkor bocsi!

Előzmény: hyuing (147653)
hyuing Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147653

?

Előzmény: henger fej (147651)
henger fej Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147652

Volt itt szó a kompresszió méréséről.

 

Szerintem ~20% hibahatárral 409 kompressziómérő, ill. minden kütyü nélkül megmondja a tutit egy 4-5 hengeres motorig. Mondjuk én is elszoktam találni, azért is mertem beírni ide.

henger fej Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147651

Ha gyorsan kell, akkor a mellette lévő injektor kivezérlését rákötöm a rosszra.

A MIL lámpa persze világítani fog.

Előzmény: hyuing (147645)
henger fej Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147650
Előzmény: jégmámor (147606)
hyuing Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147649

Nnna, elvittem a  ,,hekkernek" az ecut  azt mondja holnapra csinál egyet.  A remény hal meg utoljára:-)

Ata61 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147648
Köszi.Ugy néz ki,hogy néhol pepróbálkoznak,nyerészkedni.Na de nem szőke nővel van dolguk:)
Előzmény: pingui (147643)
Ata61 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147647
Ok,köszönöm szépen.
Előzmény: Adm (147642)
hyuing Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147646

Mikor lekapcsolja az injektort szikra még is van.

Előzmény: hyuing (147645)
hyuing Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147645

P0300 ÉS  P0304    megnéztem és lekapcsolja az injektort. Pedig olyan szép az alapjárat  kb 30 sec ig de utána mégis lekapcsolja. De csak alapjáraton.

Előzmény: novothauto (147640)
technikman Creative Commons License 2015.12.12 0 0 147644

Megtaláltam a képeket erről a hibáról.

 

Első mérés  a közösről, áram. itt már látszik hogy valami nem kerek.

 

 

 

Második mérés a rossz henger primer árama.

 

 

 

 

Harmadik mérés jó henger primer árama.

 

 

Hibakód mindíg X henger égéskimaradás. Szikra, sima próbálgatásnál mindíg volt!

Előzmény: technikman (147631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!