Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147504

ja. 

 

hiba listan ott a 2-3-4 izzito gyertya. 

egybol vissza is irja szakadasra. 

 

kompresszio meres. 

no1. 25 bar. 

no2-3-4. < 8bar. 

 

almos konyvek szerint nem jo jel,  ha dugo tordeli az izzito gyertyakat... :)

=============================

Előzmény: cam aro (147503)
cam aro Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147503

10" cr-v 2.2 IDTEC /N22B3 / ~130e km. 

 

nem indul. (hibalista elso kep ) 

hallatszik valami kompresszio hiany, es nem epul fel a railnyomas.

nosza , legyen ez a railnyomas az elso. (meg sok sanda gyanu a fejben hibalista elso soratol) 

injektor visszafolyo ag szisszenve nyilik. , No.3 visszateres x10/tobbi.

ledugoz railcsovon, nyomas tokeletes, de injektoron szuszog vissza a kompresszio.

ez mar most jo hir  :$, No.3 injektort is ledugoz. 

rail nyomas van, aramot kap,  de csak nem indul. 

 

oke, miujsag a kompresszioval ? 

lakatfogo..jo az a ful, nem teved.  (masodik kep ) 

ket henger hibas. 

biztositos auto, gyanu keves, nekik mért adat kell. 

injektorok ki... es ... szoljanak a fanfarok.. :D  (3. kep ) 

ja.. aprosag. 

a 3. kepen az No1-2 injektorok vannak. :DD

(ez hogy ment  el eddig az allapotig ??? ) 

 

 

Kisa Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147502

Áh, én ide csak szórakozásból írogatok, szívesen segítek, vagy félretájékoztatok bárkit, de távgyógyítást nem vállalok.

 

Bp. XIII.-ik kerületben, a szervizben személyesen is tudok segíteni, ha elhozod, megnézzük, aztán lesz valahogy :)

 

Előzmény: Rákóczi expressz (147499)
Rákóczi expressz Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147501

Ne haragudj! Nem tudtam,hogy nyomás szabályzó is.

A kiegyenlítő jobb oldalán látható/van egymás felett két "furat" ahol távozik a nyomás. Láttam,hogy ott távozik a víz közben bekapcsol a ventillátor és a víz szintje szemmel láthatóan csökken.

...hát igen,ezt látni kellene.

Előzmény: combi27 (147500)
combi27 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147500

semmi logika nincs benne..

kár hogy a kupak egyben a rendszer nyomásszabályzója is, és ha tönkremegy akkor általában kinyomja a vizet valahol (esetleg lelök vagy eldurrant egy vízcsövet..), mert a nyomásnak távoznia kell előbb utóbb... ettől még a rendszerben "körbeforog" a víz...  de ne kérdezz semmit, így nem lesz számodra hülye válasz :D

Előzmény: Rákóczi expressz (147496)
Rákóczi expressz Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147499

Kérhetek egy telefonszámot?

Ha itt nem publikus,az emailomra: taubacsi@citromail.hu

Előzmény: Kisa (147497)
novothauto Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147498

Szerintem eldugult a hűtője.

Előzmény: Rákóczi expressz (147490)
Kisa Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147497

Következő tipp a termosztát lett volna, nehéz ellenőrizni, jobb cserélni, de ezt megtette.

Nem hinném, hogy elektromos probléma, hiszen a venti gondolom megy, csak ahol a gomba van nem meleg a víz, máshol meg forr. Vagy mégis buborék kerül a vízrendszerbe, azaz "hengerfejes".

 

A fűtőradiátort kis szoktam váltani egy méteres átlátszó mipolán csővel, vagyon sok mindent lehet így látni, érezni a hűtőfolyadék mozgásáról.

 

 

Előzmény: Rákóczi expressz (147496)
Rákóczi expressz Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147496

Milyen rendes,segítőkész emberkék vannak itt!

-A víz rendesen körbeforog!

-Légtelenítő cső "pisil"!

-A kupak cseréjébe mi a logika? Rendesen zár! Azért egy próbát megér.

Egyébként tudok vele közlekedni (csak idegesít a piros villogó a műszerfalon.)de úgy hogy a kiegyenlítőben a min. alatt van a víz. Amikor a min. - max. közé felöntöm azt kinyomja.

Előzmény: combi27 (147494)
Kisa Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147495

Igen, a söntcső esélyes, ha itt nem jön a víz, akkor dugulás, ill. vízpumpa lehet. Nem csak a csövet kell megnézni, a csőcsonkokat is, azok le vannak szűkítve.

A hőgombánál még lehet 85 fok a víz, de máshol már forr..., azaz nem kering. (?)

 

Előzmény: Rákóczi expressz (147490)
combi27 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147494

kiegyenlítő tartály kupak csere? Nem túl nagy összeg, próbát az is megér..

Előzmény: Rákóczi expressz (147490)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147493

a legtelenitocsö pisil?

 

(tehat az a vekony csö ami a felso vastag hutocsöböl a kiegyenlitotartaly tetejere megy, az nincs eldugulva?)

Előzmény: Rákóczi expressz (147490)
lincoln85 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147492

Sziasztok.

Tudnátok nekem segíteni, hogy johyan lehet leszedni a váltógombot egy Suzuki Swift II 1.3 2006-nál?

mica-r Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147491

Víz körbeforog rendesen?

Előzmény: Rákóczi expressz (147490)
Rákóczi expressz Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147490

Sziasztok!

Új vagyok itt. A kért adatok: 1991 évj. VW Passat Combi.Benzines. 1984 az űrtartalom.Motorkód: AGG 061066. Színe:s.szürke.

Korához képest nagyon jó állapotú,de most megbolondult.

Hűtéssel van baja.

Amikor eléri a 85 fokot,először kinyomja a vizet a kiegyenlítőből.Utána kapcsol be a ventillátor. Szerelő megvizsgálta,nem hengerfejes.

Termosztátot és a hőgombát kicserélte. Még is kinyomja a vizet!! Vélhetően elektromos szerelő kell neki. Relé gondja lehet vagy mi a csoda? Legalább egy pár foknál kéne bekapcsolni a ventillátornak.Nem tudunk rájönni. ( ezért,kár lenne leselejtezni!? :-)

Köszönöm a segítséget.

Kisa Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147489

Pengeéles logikával azért kitalálható :)

Előzmény: Törölt nick (147487)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147488

ja es a kép a vállto aljarol sajna folyik

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147487

Ma megint nem indult a 96-os suzuki, de eszrevettem inditas előtt véletlenül gázt adtam neki lehet ez a baj??Ettöl meg indulnia kellene szerintem.... 3 inditozas semmi, utana két koppintas a levegöszűrö alatti fen reszre ahol a befecskendező szelep van es egyből indult

Szoval a gazadas volt a baj vagy szarakodik a befecskendező?

utana 10 x probaltam mindenfeleképpen, akkor gazzal anelkül is ment.....

Kisa Creative Commons License 2015.12.07 0 0 147486

Megvan még az AKL-es 1.6 benzin Octaviám is.

Azzal hozta be a volt kollegám, hogy minden előjel nélkül egyszer csak megáll és nem indul újra.

Később elindul, majd megáll, mintha levenném a gyújtást, azaz minden előjel nélkül.

 

Így is történt járattam alapjáraton, meg-megállt, a hibatárolóban a főtengely jeladó valószínűtlen jel és lambda szonda jel hiba. (P00513,P00525). Mindkettő mentett, törlés után egyik sem jött vissza egy ideig.

 

Betettem egy új próba trafót és egy új próba jeladót, a leállás megmaradt így visszacseréltem.

 

Összesen több órát járattam a napokban alapjáraton, a véletlenszerű leállás megszűnt úgy tűnik, de előjött egy eddig nem észlelt hiba.

 

Jelentős olajfogyasztás, nagy gázra ontja az olajfüstöt, és egyenetlenül is jár. Gondoltam a sok alapjárat miatt teleszívta magát olajjal, mert eddig is megevett már 0.5-1 litert ezren.

Mentem vele egy nem túl óvatos 10km-t, de nem "tisztult" ki, forog utána a füst, autózni sem lehet vele, rángat, gyenge küszködik az olajjal.

Gyertyákon vastag olajkoksz. 

 

Nem is lenne ez meglepő, de elég hirtelen jött ez ennyire elő, 1-2 hét alatt. Olajcsere után panaszkodott a gazdi, hogy jobban füstöl reggelente, és ezeket a tüneteket produkálja. 5W40-et kapott, eddig is azzal járt.

 

Talán a friss olajból több jut az égéstérbe, ezért lett hirtelen rosszabb, és a motor egyenlőtlen járása okozza a jeladó valószínűtlen jeleit, a változó szöggyorsulás miatt.

 

Szét lesz szedve, mert bármi más baja van, az olajfogyasztás valós, mégis csak 8x kerülte meg a Földet.

 

 

 

triunguis Creative Commons License 2015.12.06 0 1 147485

Ok. Írtam smst.

Előzmény: mica-r (147484)
mica-r Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147484

majd üzenek

Előzmény: triunguis (147482)
Steven 68 Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147483

Köszönöm,nagyjából ennyit akartam megtudni.

Előzmény: Kisa (147478)
triunguis Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147482

Mica-r!

 

Viszi faszán! Tökéletes, azért egy folytószelepet majd illesztek.

 

MIVEL LÓGOK?????

őrel Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147481

csipyről tud valaki valamit?

kicsinelly Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147480

Üdv Szakik,

 

Szürke színű VW Passat 1.9 TDI kombi AWX motorral. Első futóművet újítanám fel cakk-pakk. Melyik gyártmány az, amelyiket meritek ajánlani? Természetesen már meghallgattam a tulajtól, hogy ő látott ám a neten 40ért (...Wertteile-t, meg Starline-t...).

De mondtam neki, hogy ezektől kíméljük meg egymást.

 

Másik, az előzőtől független kérdés: a Hans-pries/Topran márkájú cuccok a használható, vagy inkább a "hagyjuk" kategória?

 

Szép estét

Kisa Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147479

Dobd ki :)

Valami aromás biztos oldja, de drágább lenne, mint az új drótkefe :)

Előzmény: Törölt nick (147477)
Kisa Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147478

Erről Novoth Tibi és Cam többet tudna nyilatkozni, de gondolom nem akarsz erre fél millát, vagy akár sokkal többet is elkölteni.

 

A szkóp csak az egyik része a dolognak, mert kellenek (vagy nagyon jól jönnek) kábelek, csatlakozók, közdarabok, egyenáram mérésére alkalmas lakatfogók nagy érzékenységgel, nyomásmérő cellák..stb.

 

Egy csatornával is lehet tesztelni, de szinkron vizsgálatához legalább kettő kell.

4 csatornás használható szkópok pedig bőven százezres nagyságrendben vannak.

 

Az autójavításban alacsony frekis jelek vannak, ezért legtöbbször az analóg szkópok kevésbé jók.

A tárolós szkóp szinte elengedhetetlen, ezt pedig a digitálisak tudják olcsón.

 

Ennek ellenére alap mérésekhez az ebay-es 6-10 ezer Ft-os szkóp is használható, az analóg is jó tud lenni pl. zajosság vizsgálathoz, de azok nagyok, érzékenyek vigyázni illik rájuk.

 

Vannak saját kijelzős cuccok, és olyanok, amihez noti kell, ezek kezelése nyűgösebb, de komolyabb cuccok nem túl drágán.

 

Ha csak ismerkedni akarsz vele, vegyél egy DSO138-as kitet, rendes mérőkábelt, ez nincs 8000 Ft, mégis jó alap dolgokra.

Pár szóban ennyi...

Előzmény: Steven 68 (147470)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147477

A cinkpasztat mi oldja? Forro vizzel probaltam leszedni a drotkeferol, de ugyanolyan ragacsos.

Kisa Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147476

Csak egy erős tipp. :)

Előzmény: hazafia (147475)
hazafia Creative Commons License 2015.12.06 0 0 147475

Na tessék, megelőztél az audiovizuális gyógyításban!

Előzmény: Kisa (147473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!