Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147406

Ahogy nezem, lapos alatetest csak a gyari alufelnihez kapsz. A 60°-os kupos pedig a lemezfelnikhez es az utangyartott alufelnikhez kell. Franciak :)

 

Előzmény: R. Scherbotsky (147405)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147405

Néhány hete komoly flame alakult ki itt a topikon, amikor felmerült ugyanez a kérdés, egyesek még a lapos alátétes kerékcsavarok létezését is kétségbe vonták, hiába állítottam, hogy ilyen van a kocsimon :)

Előzmény: Törölt nick (147401)
mica-r Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147404

Előfordul, talán még lapos alátétes is van. Felnitől függ. Biztos nagyon korszerű csúcstechnika, nem lehetett megoldani biztonságosan egyen-csavarokkal...

Előzmény: Törölt nick (147401)
C20NE Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147403

A Ford Fusion-om is ilyen 2 féle anya van hozzá, mindig beteszem egy dobozban a pótkerék mellé és így megvan ha kell. ( A pótkerék acélfelnin van )

Előzmény: Törölt nick (147401)
Kisa Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147402

Pontosan :) Nem olyan ritka ez.

Előzmény: Törölt nick (147401)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147401

Peugeot 308-ashoz kene kerekcsavar. Jol latom, hogy a lemezfelnihez kupos, alufelnihez viszont lapos feju M12x1.25 csavar kell? Eletemben nem talalkoztam ilyennel. Aki telre lemezfelnit tesz fel, kerekcsavart is cserel?

Kisa Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147400

Kicsit zavarosan írtad le. Szóval, ha teker az önindító, az akku nincs lemerülve, de merülhetett ezért a töltő jelezheti merültnek.

Az új akkunak nem kell töltés, ha nem tekeri az önindítót, akkor le van merülve, tehát garis csere.

Egy jó akkuval akár percekig is lehet indítózni, persze sok megszakítással. 5-10 másodpercnél kár (és káros is ) többet indítózni egy huzamban.

Előzmény: Törölt nick (147399)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147399

üzemagyag szűrö nem tudom mikor volt cserelve 1 hete vasaroltan 250 ezerert, egy neppertöl.az aksinak 5 inditozasnal nem kellene többet birnia?az uj aksit miert mutatta lemerültnek a töltő?

Kisa Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147398

Hát, nem nagyon értesz az autókhoz...

Ha az önindító tekeri, akkor az akku nem okozhatja a nem indulást, lemerülve nincs így tölteni is felesleges, nem az "gyógyította meg".

 

Az sem biztos, hogy üzemanyag ellátási hiba, nagyon sok minden lehet.

 

A központi injektorszelep sokszor okoz hasonló hibát, jellemzően meg is hibásodik a régi swiftekben, de ezt kiszűrni, és biztonsággal behatárolni a hibát szakember kell.

Főleg, mert nem túl olcsó alkatrész.

Addig, vagy annak "örülj" hogy ilyen sűrűn jelentkezik a hiba, könnyebb lesz rátalálni.

 

Előzmény: Törölt nick (147395)
útazó Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147397

Üzemanyag ellátás jó,üza szűrő mikor volt cserélve ??

Előzmény: Törölt nick (147395)
Kisa Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147396

plyklszl kukac gmail pontkom, ez működik? Egyszerűbb elküldenem mailben.

Előzmény: Kisa (147394)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147395

SAjnos 1 hete vasarolt 1996-os swiftem megadta magat.A jelenseg a következő, első inditasra beindul kiállok a garazsbol leallitom eltelik 5 perc ujra akarom inditani nem akarja.... az inditomotor tekeri, de nem kapja el.Addig inditoztam amig le nem merült az aksi 30 perc töltes utan visszarak és ujra megy.Gondoltam rossz az aksi vettem egy ujat azzal sem indul le van merülve az aksi töltö azt mutatja.uj aksinak 20 perc töltes megint indul.

 

A kérdes az lennne kell az uj aksit tölteni?

Biztos hogy akummlátor a hibas? 

Az első esetben kb 5 inditozas volt ebböl 4 meg eletkepesen forgatta es miert a masodik inditas nem sikerül? ha az első sikerül akkor szerintem nem aksi baj van....

Ha nem akkor üzemanyag bsj lehet? De 20-30 perc utan mitöl lesz jo megint az üzemanyag ellátas?

Kisa Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147394

Bocs, jobban megnézve a kapcsolási rajzot, nem letestelni érdemes, hanem rövidre zárni, mivel 2 vezetékes a jeladó, és egyik vezetéke sincs közvetlen testen.

 

Nincs hozzá manualom, de a befecskendező rendszerről van rajzom a datából. Mindjárt felteszem.

Előzmény: Tie (147393)
Tie Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147393

Na, a mutató nem mutat semmit, letestelve, akármelyik szálon se. Mondjuk még lehet a kábel is szar, ami odamegyen.

 

Van esetleg A omegához szervizleírásod? Mindenhol csak B-hez találok, amit meg találtam A-hoz, az oroszul volt, cirill betűkkel...

Ha van, létezik olyan opció, hogy toldacuccot.hu-val átküldöd, vagy ilyesmi?

Előzmény: Kisa (147351)
cam aro Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147392

 vicc / figura / lett volna, csak hat nem mindig sikerul. :) 

bocsi. 

 

 

Előzmény: Kisa (147390)
Kisa Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147391

Sokat panaszkodom itt, okkal, vagy ok nélkül, de sokszor könnyítenek a helyzetünkön a már említett "nagykerek".

 

Rendelek egy új trafót, beépítem, úgy, hogy ha nem kell vissza tudjam küldeni. Sokkal egyszerűbb, mint lehetetlen hibákat kiszűrni. Nem vállalok kockázatot, nem kerül se pénzembe, sem időmbe.

 

A nagyker sem vállal sok kockázatot, ha bejön a tipp, el van adva, ha nem akkor sem érte kár.

 

Ez így nem teljesen igaz, hiszen már nem új, hanem használt alkatrészt küldök vissza, amit ők újnak adnak majd el, és a következő vevő látja kárát. 

Azért egy 20 percet üzemelő gyújtótrafó az még "új"...

 

Sokszor szállítanak ki olyan alkatrészt, amin látom, hogy ezt már 10x kiszállították, és vissza. Nagyon sok esetben ez jeladó, trafó, gyújtásmodul...stb. Nem küldöm vissza, ha jó beépítem.

 

Mit is akartam ezzel mondani ? :)

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: hazafia (147384)
Kisa Creative Commons License 2015.12.04 0 0 147390

Lusta vagyok, mert nem én szedtem le, csak kiosztottam a melót :)

Nehezen adok olyan melót amit én sem csináltam volna szivesen 20 éve, vagy nincs értelme.

 

Teljesen igazad van, rá kellett volna élő adatban nézni, eszembe sem jutott, idegbajos vagyok ezektől a lomoktól, nem tudok gondolkodni, csak szabadulni akarok tőlük.

 

Ráadásul mikor levette a kollega a szivattyút, látom ott van az orrom előtt a veztengely jeladó, egyetlen csavarral :) Bedugtam volna egy hézagmérőt, és ha megpengeti helyben vagyunk :)

 

Nagyon nagy baj, hogy nincs 10-20 percem végiggondolni valamit,mert a két teló felváltva csörög, az ügyfelek jönnek, jönnek, kopogtatnak. Alkatrészt rendelek, árajánlatot adok, számlát állítok össze, átveszem, átadom az autókat, dámázok velük a szűk telephelyen...

 

Ez persze nem mentség, de oda jutottam, hogy nem akarok diagnosztizálni, sőt hibát sem akarok keresni. Nem kihívást, inkább pénzt akarok keresni becsületesen. Bonyolult dolgokkal nem lehet, olajcserével, fékcserével, vezérlés cserével, szervizeléssel meg igen.

Hát akkor hülye vagyok én?  

Nyűgös melókat csak a régi ügyfeleimnek vállalom, nem akarok én minden elköltött 3000 Ft miatt magyarázkodni.

Uff :)

 

Előzmény: cam aro (147389)
cam aro Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147389

az a baj, hogy nem vagy eleg lusta. 

ha eleg lusta lennel, nem eroltedned ezt a 'mindenarondogozniakarok' jeliges hozzallast. :)) 

 

a legkisebb fájdalomnak a nagynyomású pumpa leszerelése tűnt""

 

bar utolag mar konnyu okosnak lenni..:) de a veztengo hajcsa a nagynyomasut.. 

annak meg van/vagy nincs  kiolvashato nyomaserteke. 

 

bocsi, de nem tudok masba bele kotni. :))) 

/beton felejtos :D/ 

 

 

 

 

Előzmény: Kisa (147385)
Roadkill Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147388

Köszi! Majd megkérdezem adagolós szakikat érdemes-e valamit valamerre tekergetni, vagy marad ahogy; végülis beindul.

Előzmény: Kisa (147381)
Roadkill Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147387

Hát nemsokára átfordul a 600 ezren az óra...:) Igen soros bosch adagolós, mint a w123 motorja (om616), abból fejlesztették ki ezt.

Akkor majd nyakon öntöm ha kell.:D Köszönöm!

Előzmény: hazafia (147383)
Paco155 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147386

Az jó. Kisasszony tudja már?   És azt is elmondtátok neki, hogy időnként illik olajat cserélni? :D

Előzmény: Kisa (147385)
Kisa Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147385

Sajnos nem kerülhettem el a sorsom, elő kellett vennünk az A170-es Mercit.
Azzal jött be úgy 2 hete, hogy nehezen indul hidegen, ellenőrizzük az izzítást.
Némi kerülőúton ez megtörtént, az izzítás jó, legalábbis a gyertyák áramfelvétele 16-10A között van hőm. függően.
Kerestük merre vannak a gyertyák, lebontottuk a szívócső egy részét, de ott csak porlasztócsúcsokat találtunk, de legalább az elkanyarodó kábelkötegből már láttuk hová megy.
Összerakás után, ki akartam állni a műhelyből mondván, hogy a feladatot elvégeztük, izzítás nagy valószinűséggel jó.
Na, de nem indult be, ami nem csoda, hiszen e miatt van itt.

Viszont érezhetően nincs benne kompresszió.
Ellenállás nélkül teker, talán az egyik hengernél érezhető valami.
Félre is lett téve azzal, hogy épp most szakadt le a lánc, vagy nem tudom, de főleg nem érdekel.

Közben pár nap elteltével eszembe jutott, a megoldás! A kollega fordítva tette bele a légszűrőt, így lezárta a szívónyílást, ez a megoldás. Sajnos jól szerelte be...nem ez.

Tegnapelőtt újra betoltuk.
Szívócsövet tenyérrel befogva semmi depresszió, sőt oda vissza dolgozik. Nem indul, nincs sűrítés továbbra sem, tipikusan leszakadt vezérlés tüneteit mutatja.
Jó, ellenőrizzük, hogy forog-e a veztengely.
Ez nagyon nem egyszerű az A mercinél, a legkisebb fájdalomnak a nagynyomású pumpa leszerelése tűnt.

Nagyon megnyugtató, a veztengely stabilan forog, úgy tűnik még sem kell szétborítani ez a nagy kupac... izét.

Akkor ez nem hirtelen halál volt, hanem eddig is fennálló hiba, e miatt indul nehezen.
Nehezen ? Fél perc indítózás után sem láttam, hogy bármi esély lenne arra, hogy beindulna valaha is, pedig a műhelyben már átmelegedett.

Jó, húzzuk meg, legyen fordulat, valami lesz. Kuplung nélküli, manuális váltós, nem tűnik jó ötletnek...

Fújjunk bele féktisztítót.
Nem vagyok túl bizakodó, de legalább valami történik.
Csoda történt, alig fél perc küzdelem után szép lassan elkapta, 1 perc múlva szépen jár, bemelegedve hibátlanul. Még csak nem is kormol.

Akkor ez a régi nóta lesz, sűrű, kormos az olaj, a tőkék benyitják a szelepeket, vagy a szorulnak a szelepek, így tölt túl a tőke, mindenesetre nem zárnak a szelepek hidegen.

Olaj leereszt, helyére 4L gázolaj. Járat 5 percet, majd gázolajcsere. Újabb 5 perc, aztán 5W-40, olajszűrő csere.
(A papírbetét rendesen visszanyerte eredeti sárgás színét :) )

 

Ez volt a megoldás, azóta hidegen és melegen is, 3 fordulat után stabilan indul.

hazafia Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147384

Noh! Kerítettem ma bontott trafót meg 4 új gyertyát, mén a gép mint a veszedelem! :)

1. henger zárlatos gyertyája megölte a trafót. Még ilyet, soha nem bírtam kiigazodni a delejen...

Vasárnap dobok 4 miatyánkot hogy nem cserélgettem az injektorokat...

Előzmény: Kisa (147345)
hazafia Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147383

Soros bosch van rajta ha jól rémlik, ha melegen nehezen indul ám hidegen könnyebben akkor ott az adagoló lesz a ludas szerintem, gondolom van benne "millió" km., rommá van kopva, régen sok ilyent toltak be hozzám,(igaz azok 123-asok voltak) mondja a tulaj: melegen nehezen indul, de leöntöm az adagolót egy kancsú hideg vízzel, s mánis indul! :) Régi zőccséges mercik... :)

Előzmény: Roadkill (147379)
triunguis Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147382

Még nem tettem bele. De bízom benned.  Azt mond mivel lógok!

Előzmény: mica-r (147378)
Kisa Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147381

Ha hidegen jól indul, viszont melegen nem, akkor elsősorban nem a kompresszióhiány a gyanúsított.

Az izzítás rendben lehet, kb. így működik.

Inkább levegősödésre gyanakodnék, de akár a résolajcsövek tömítetlensége is okozhatja.

Lehet adagoló(elem) kopás, beállítás, előtöltés... jobb nem jut eszembe.

 

 

 

Előzmény: Roadkill (147379)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147380

Kompressziómérés !!!!!!!!

Előzmény: Roadkill (147379)
Roadkill Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147379

Üdv Urak,

1990 mercedes 190D OM601 2.0 diesel, kék. Melegen feltünően nehezen indul: vagy 5 másodpercig csak teker, majd 1 henger kapkodni kezd és csak vagy 10 másodperc után indul el 2 henger-3 henger-4 módon.

Hidegen izzítás után 2-3 másodperc tekeréssel 4 hengerrel indul.

 

A műszerfali kijelzés alapján hidegen egész hosszan, míg meleg motornál csak 1-2 másodpercnyit izzít. Lehetséges, hogy a motor kopott állapota miatt ez szúr ki velem?

Vagy mi egyéb okozhatja ezt?

mica-r Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147378

Viszi faszán? Elvileg csak a fojtószelepet kell passzítani és megy.

Előzmény: triunguis (147377)
triunguis Creative Commons License 2015.12.03 0 0 147377

Micar

 

 

Megkaptam, Köszönöm! 

 

Mivel tartozok?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!