Valóban nem azt írta,hogy cseréljek jeladót, a hibakód 00513 volt,és ezért cseréltem ki,de hiába mert azóta sincs szikra.Kitöröltem a hibakódot a kocsi nem indul,újból kiírja a 00513 kódot.
Cégünk, a Polvik Sp. z o.o. mint a dán Plusvikar.dk kirendeltsége, számos külföldi partnercéggel állunk kapcsolatban. Ügyfeleink részére keresünk olyan idegen nyelvet minimum alapfokon beszélő munkavállalókat, akik szeretnének hivatalos keretek között külföldön dolgozni és hasznos tapasztalatokra szert tenni.
Sürgősen keresünk Teherautó/Pótkocsi szerelőket Dániába, Svédországba és Finnországba!
Elvárások: - Angol nyelvtudás –teszteljük! - Szakképzettség (autószerelő, mezőgazdasági gépszerelő, teherautó szerelő stb.) - Teherautó/pótkocsi szerelésben eltöltött tapasztalat - B kategóriás jogosítvány továbbá előny C, E vagy C+E kategóriás jogosítvány megléte - Azonnali kezdés vállalása (lehetőleg 2-3 napon belül)
Amit kínálunk: - Dán munkaviszony - Első körben 5 hónapos szerződés, de hosszútávú együttműködés is lehetséges - Bérezés: Bruttó 13 Euro/óra - Minimum heti 40 órás munkavégzés, túlórázási lehetőséggel
Jelentkezni fényképes magyar és angol nyelvű önéletrajz elküldésével lehet: magdalena@polvik.com
??? Egyetlen hibakódot sem látok!! Én még nem láttam olyan diag eszközt, ami azt írta volna, -cserélj főtengelyhelyzet jeladót-. Gondolom a Tiéd sem ezt írta.
Kivancsi vagyok meg mi lehet ami szoba johet. Vizelvezeto nem volt eldugulva mindent szetkaptam amit lehet de semmit nem lattam. Az A oszlop bal elso belso burkolatat is leszedtem alatta minden szaraz nincs nedvesseg. Az ajtot kinyitva van kis gumi gomba ilyen szerelo nyilas vagy micsoda azt is kiszedtem nem volt benne viz.
Teljesen X akta mert ma hazafele megint hallani a vizcsobogast, vizbugyogast a bal A oszlop iranyabol olyan 40-50 felett. Alatta vagy fekezesnel nem hallani.
Utasterben pedalok felol lent ott is korbeneztem de nincs vizesedes. ..
Tisztelt Mesterek! Az autó VW Passat 1.6 benzines 1995-ös AEK motorkóddal. A betegsége NINCS SZIKRA. Főtengely holtpont jeladó kicserélve,de újból kiírja ezt a hibakódot. A trafó kicserélve bár pontosan nem tudom az ellenállási adatokat ( primer,szekunder ).Hall jeladó megnézve jó,de még mindig nincs szikra. Mi lehet még a kínja ? Segítségeteket megköszönöm!
Adott egy mk3 Mondeo, 2 lteres benzinnel, egr-el. A víz hőmérséklete kb. 5 perc alatt (álló autóval is) fent van 90 fokon. Ebben van valamiféle thermomenedzsmnet (szabályozott termosztát, vagy vízpmpa, vagy más)? Én amit eddig vezettem, annak forgalomban kellett legalább 7-8 perc hidegben. Köszi!
Adott egy peugeot 508 SW 2011-es 2L HDI 120KW-os 163 LE auto RHH motorkoddal manualis 6 sebesseges valtoval.
A heten viszem elso fektarcsa betetek cserejere plusz fekolajcsere.....4 eves az auto gondoltam ra hogy egyben a valtoolajat is lecsereltetnem (hidegen olyan nehezebben veszi az 1-est meg ugy alltalaban a sebessegeket )
Lehet csak en vagyok erre tul erzekeny vagy hidegben en vagyok a bena :)
Hany liter kell a valtoolaj cserehez?Hasznos dolog ez ?Van ra intervallum a 6 -os manualis valtoolajcserere?
Még mindig 1,9 dci renault:Mi a különbség a két injektor között:
Bosch 0445110021 és 0445110110 ?
Azonos a motorkód,az egyikben ilyen,a másikban olyan van.
(Különben beindítottam 3 hengerrel is.Aztán a hozott bontott porlasztót is beleraktam,elindult,de nem szépen,mert a másik 3 is rossz.Mire összepakoltam,nem indul,vez.tengely jeladó hibát ír.Jelszálon álló motornál morzézik a led halványan.Gondoltam,ellenállással lehúzom + ra,legalább arrébb lehessen állni velePróbálgatok ellenállásokat,egyszer csak megjavul,azóta börrög.Azért,programozhatta volna a gyár csak főtengely jeladóval is börgésre.Tehát még 4 alkatrészt kell benne cserélni,de ez már a tulaj autószerelőjének dolga lesz.Szivattyút,ecu-t szerintem potyára cseréltek.Ha a potyacserék ára a zsebembe landolna... )
Tőled,vagy aki még javított Land Rover Freelandert, kérdezném, hogy a kuplung hidraulikába milyen folyadék az előírás? Normál fékfolyadék vagy vmi más? Mert az előző maradéka nem a fékfolyadékra hasonlít...
A főhenger engedte el magát ,68eHuf kisker áron találtam balkormányoshoz, ez alatt nem is lehet más?
Az alany egy 2001-es Twingo,1.2 16v 55Kw, 84000 km valami bézsmetál szerűség. Hidegen-melegen pöccre indul,szépen jár,jól húz. A napi első hideginításkor olyan benzinszaga van a kipuffogónak,mintha kiborult volna egy öt literes kanna benzin. Két-három perc járás után megszűnik a szag,utána már egész nap semmi. A fogyasztásban kirívó különbséget nem lehet észrevenni,olajszint nem nő. Kb 5-6000 km-el ezelőtt cserélve lett a trafó, kb. 1000 km-el ezelőtt az AC. Nem megy minden nap,mert afféle családi kulcsos autó,az jár vele,akinek épp nincs más, ill. a nagyobbik fiam használja.