Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

diagnet Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147150

+44-74-RAMBO :) EECV javítás/csere.

Előzmény: cam aro (147142)
cam aro Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147149

mai retro rovatunkban az angol arisztokracia mives kepviseloje. 

a legendasan konzervativ silver shadow.. 

:DD

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/23514776-358d0933/689778

cam aro Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147148

jav. 

 

csakegybe cseres gyarilag tolott muanyag fosara.

 

tolott > toltott lesz az, a tobbi stim. 

Előzmény: cam aro (147147)
cam aro Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147147

dot4 jo bele. 

 

rovar kuplung rendszerbe nem tudok beleszolni, ott meg a tervezo mernokoknel is zavar volt.

:/ gondolok itt ilyen r75/45/ stb csakegybe cseres gyarilag tolott muanyag fosara. 

amit aztan szereltek mindenbene raktarkeszlet fuggen / 

 

(en biztos felszabnek ra valami olcsot.. a gyari ugyszar ahogy van. 

 

 

 

Előzmény: szeekelymarci (147144)
cam aro Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147146

ooo... tekintve hogy csigas, inkabb nem nyilatkozom mire kossetek. .. :D  

 

no jo.

nyilvan kellene egy minimum eloadat olvasas. 

lehet szoroncsetlen mar lat minusz 40-et.. azt azert sprickolja tul magat. 

de lehet egeskimaradas is.. fene tudja igy talalgatva. 

 

hofok, befecs hossz. 

Előzmény: mados (147143)
szeekelymarci Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147145

Bocs a gyári könyv nem tett említést a kuplung működtető folyadék milyenségéről :(....

Előzmény: szeekelymarci (147144)
szeekelymarci Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147144

Szia Cam!

 

Tőled,vagy aki még javított Land Rover Freelandert, kérdezném, hogy a kuplung hidraulikába milyen folyadék az előírás? Normál fékfolyadék vagy vmi más? Mert az előző maradéka nem a fékfolyadékra hasonlít...

A főhenger engedte el magát ,68eHuf kisker áron találtam balkormányoshoz, ez alatt nem is lehet más?

'03  Td4 1951cm3 diesel jobbkormányos fekete

Előzmény: cam aro (147142)
mados Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147143

Magyarán tegyük EKG-ra? Vagy lélegeztető gépre?

Előzmény: cam aro (147141)
cam aro Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147142

99" ford ka. 1.3i.

 

nincs szikra. 

tettek ra uj trafot, azzal sincs. 

 

immo elalszik gyujtason.

uzapumpa megy gyujtason, 

fotengely fordulat van eloadatban.

 

hibakod nincs. kivezerles teszt nincs. 

parazitas trafonal ott a B+, de semmi jel nem jon az ecutol.

kapcsolgat valamit, lasd lejebb.. de az nem jel. 

 

trafo primerek ellenallasa < 1ohm, erteken belul.

ecu/trafo kozt nem merek drojt hibat, de meg nincs kizarva.  

 

ramondanam az agyhalalt, de ket dolgot nem ertek.

az elso valszinu a felkeszultsegem.

1. ha direkt B+t adok a trafonak, es kezzel vezerlem a testre kapcsolast, ,akkor sincs szikra. 

 

2. ha beleszkopolok a ket korbe /prim1, prim2/  akkor az egyiket 6V-re huzza le,

a masikat meg ahol epp megragad.. de vagy nulla, vagy B+   > inditozas alatt valtozatlan.. 

 

otlet ? 

cam aro Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147141

aktualis motorhofok, es a befecskezes hossza talan segithetne. 

Előzmény: mados (147140)
mados Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147140

Ja,és a kérdés,hány éves a kapitány ,izé, mitől lehet ez?Előre is köszönöm az építő hozzászólásokat!

Előzmény: mados (147139)
mados Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147139

Uraim!

 

Az alany egy 2001-es Twingo,1.2 16v 55Kw, 84000 km valami bézsmetál szerűség. Hidegen-melegen pöccre indul,szépen jár,jól húz. A napi első hideginításkor olyan benzinszaga van a kipuffogónak,mintha kiborult volna egy öt literes kanna benzin. Két-három perc járás után megszűnik a szag,utána már egész nap semmi. A fogyasztásban kirívó különbséget nem lehet észrevenni,olajszint nem nő. Kb 5-6000 km-el ezelőtt cserélve lett a trafó, kb. 1000 km-el ezelőtt az AC. Nem megy minden nap,mert afféle családi kulcsos autó,az jár vele,akinek épp nincs más, ill. a nagyobbik fiam használja.

Kisa Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147138

Lebontottuk a kartert, sajnos a vezérlőtárcsán nem látok semmi hibát, nem lazult fel, nem sérült, nem üt...

Széthúztam a lambda kábelét, nincs hatása, a főrelé nem kontaktos.

 

Ennek ellenére itt lehet pedig valami. Nehezen indul, puffog, visszalő, visszafogja az önindítót..stb.

Aztán , ha beindul megy minden henger, nagyjából egyenletesen is jár, nincs teljesítménye, alig pörög fel üresben is. Más hibakód nincs továbbra sem.

Holnap ráakasztom szkópra, de gondolom, ha valami vezérmű szinkron hiba lenne akkor azok jeladóit is beírkálná.

A kábelek épnek tűnnek, jó állapotúak, de az ECU csatit még nem bányásztam elő. Ha lesz időm vele foglalkozni, lehet kérdezni is jobban tudok :)

Megmérem még a trafó tápját, vagy adok neki 12V-ot, hátha ott kínlódik valami... 

Előzmény: Kisa (147038)
johannes. Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147137

Mindegy azért én várok 24 órát és utána bontom ki ;-D...köszi...

Előzmény: Kisa (147136)
Kisa Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147136

Nem, kibontás után azonnal használható, viszont a teljes térhálósodáshoz általában 24 óra kell. :)

Persze a vékony réteg hamarabb "köt". Nyomj ki egy kis adagot próbából és nézegesd hogy áll.

Előzmény: johannes. (147135)
johannes. Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147135

sziasztok

 

használta már valaki ezt a pasztát, tényleg várni kell vele 24 órát ?...:

 

 

 

Előzmény: bambi942 (147134)
bambi942 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147134

Én megnézném a +/- csatlakozásokat.és adnék neki bikakábellal 1 másik testet az aksiról.Lehet nem kap testet rendesen.de az is lehet hogy csak sz@r.

Előzmény: Xanyi84 (147133)
Xanyi84 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147133

Sziasztok!

Daewoo Matiz 1999-es 800-as (F8CV)

Az önindító az első fordulatot alig fordítja át, utána már vígan szalad és indul is a motor. Ezt már kb egy éve csinálja de mindig indult. Most már olyat is csinál hogy épp csak megmozdul de nem fordítja át. Ilyenkor kicsit várni kell vele...

 

Bikát rákötve ugyanez...

 

Önindító?

Mennyire nehéz levenni róla? Biztos nem egy ördöglakat, csak abba a béna pici motortérbe inkább az lehet a baj hogy nem fér ki...

hyuing Creative Commons License 2015.11.24 0 0 147132

Hoppá! Na azt nem néztem.  A klíma vezérlőt kerestem, és mivel azt nem találta feladtam mert ilyennel még nem találkoztam. köszönöm!

Előzmény: 409 (147124)
mbw169 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147131

Koszonom,  holnap talan lesz olyan ido kibontom es megnezem azt a viz kivezeteset haha tenyleg az tomodott el. 

Előzmény: Quattroman (147130)
Quattroman Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147130

Felelrul ahogy a kedergumi es kasztni talalkozik es nem tokeletes a zaras ott hova erhet be a viz rossz eseteben?

írtam hogy sehová, ott nem kell tökéletes zárás

 

A felso sarokban uveg alatt megszorulhat a viz?

 

nem,

Előzmény: mbw169 (147128)
mbw169 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147129

Az ablakkeder koszoru resze mondjuk kirohadas eseten azert csak nedves lenne a tetokarpit  gondolom latnek ereznek belole valamit.  10 eves autonak eleg gaz lenne ha igy lenne kilenne rohadva alatta. 

mbw169 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147128

Koszi sracok, 

 

Tolotetom nincs igaz es a csobogast olyan 40-50 felett hallani teljesen egyertelmuen a kormany oldali A oszlopbol.  Mondjuk ezt a vizkivezetes dolgot nem neztem bar szetszereles nelkul tok tisztanak tunik amit eddig bontas nelkul neztem. Felelrul ahogy a kedergumi es kasztni talalkozik es nem tokeletes a zaras ott hova erhet be a viz rossz eseteben?  A teto egy lemez semmi tobb elvileg helye sem lenne. 

 

A felso sarokban uveg alatt megszorulhat a viz? 

Quattroman Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147127

az oszlopba nem tud befolyni akárhogy van beragasztva a szélvédő max ha kirohadt a szélvédőkoszorú, a kéder nem tömítés/zárás miatt van hanem csak az üveg szélét védi

 a szélvédő koszorú alatti vízvályúból kerülhet az oszlopba víz (ritka eset lenne) vagy ha van tolótetó akkor annak a vízelvezetőjéből.

 

 

Előzmény: mbw169 (147125)
Kisa Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147126

Nem az A oszlop ázik be, hanem a szélvédő alatti műanyag rácson befolyó víz nem tud kifolyni a teknőből. A kifolyót eltömíti a falevél, ami jellemzően a teknő két végében, vagy a legmélyebb pontján van. 

Fékezéskor ez csobogni is szokott :)

Nincs előttem ennél pontosan hogy van, de az ablaktörlő lapátokat és az alatta lévő műayagot levéve már szerintem látni fogod miről van szó.

Előzmény: mbw169 (147125)
mbw169 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147125

Sziasztok,

 

Olyat hallottatok  mar, hogy az A oszlop beazik?  Semmi nyoma a beazasnak bellul csak esos idoben az A oszloptol bal oldalt viz csobogas hangjara lettem figyelmes. A keder es a kasztni kozott letezik annyira befer a viz?  Most vetessem ki majd ragasztassam vissza egy muhelyben az egesz szelvedot? 

 

 

 

2005os Berlingorol van szo amugy. ..

 

 

 

 

Velemeny? 

409 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147124

Megnéztem egyet. Az Op-Com simán szóba áll a klímával, de a motorvezérlőben látni az értékeit.

Az autó gomb bekapcsolja az egészet, eco gomb kikapcsolja a kompresszort, ventilátor 0-ra tekerése kikapcsolja a teljes fűtést/szellőztetést.

Előzmény: hyuing (147123)
hyuing Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147123

Igen. (szerintem) A szíjtárcsa közepét rántja magához és akkor forog a tengely.

Előzmény: 409 (147087)
Paco155 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147122

A helyén maradt. :) 

Gondolom a burkolat tartotta ott, mindenesetre most kell valahonnan szereznem egy ilyen típusú görgőt.  A szíj lesz az egyszerűbb, az van mindenhol, viszont ezt az olajnyomással feszített görgőt már vagy 8-10 éve nem láttam sehol. :(

Előzmény: 409 (147121)
409 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 147121

Elég sok.  :-)  Ekkora lógástól nem szoktak átugrani a normális kivitelezésű vezérlések. Mármint amíg a futógyűrű a helyén marad.

Előzmény: Paco155 (147120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!