Ez így nem lejáratás, csak egy történet, a konkrét műhely adatai nélkül. No, nem arra gondolok, hogy kapásból írd be a nevüket, csak jeleztem a dolgot. A baj az, hogy elvitted máshova, ahelyett, hogy őket nyúztad volna, hogy javítsák meg. Segítséget is kérhettél volna, pl. Fogyasztóvédelem, de lehet, hogy elég lett volna megemlíteni őket az eredményért Szerintem. :-)
Egy kis segítség kellene. Volvo v70 ,2001 modell motor b5244s. A broblema h ellent az áram a kocsiban. Pontosabban elektromos ablak világítás központizar a teljes műszerfalban nincsen áram. Biztosítékat megneztem mind jó. Már mind a kis és 60A biztiket. Abból találtam 6 dbot . Mit nézek meg még mert semmi infóm egy kapcsolási rajz nagyon jó lenne. Legalább pár dolgot tudják pl feltudjam húzni a leeresztett ablakot mert most nem lehet még bezárni se kocsit.
és mikor kell már biztosra cserélni,mert a bmw-nél szivárgott az olaj már rendesen ,de itt gondolom másképp "jelez" mert totál fémtiszta száraz mindene.?
esetleg ez a ciripelés megemelt fordulaton már azt jelzi?
érdekes,h ha felrakják a szivacsos motorburkolatot már alig lehet hallani.
Segíts már lszi.,ne daráljon be véletlen nekem ott vmit mert így is kb 2-3mill bukónál vagyok az utóbbi 2évben a bele/félrenyúlásokkal😡....
Vettem 2 hónapja egy 2002-es 2.2JTD Ulysse-t. Előző tulaj nagyon gondos gazdája volt,kistarcsai szervizben(,,inkártím") javíttatta. Az autón hengerfej felújítást csináltak, ami után nem sokkal fogyni kezdett a hűtővíz, előző tulaj visszavitte, mivel garanciális volt, szétszedték, levették a hengerfejet,de nem volt baja, lyukas cső okozta a folyást. Ezután pár nappal jöttem én, megvettem az autót, tényleg mindene rendben volt, tulaj korrekt, mindent elmondott, megmutatott, szervizkönyv számlák stb... Ezek után 500 km-el a hűtőről lecsúszott a cső, elfolyt az összes víz, felhívtuk a szerevizt, persze vigyük megcsinálják. Sajnos nem akartam víz nélkül közlekedni, ezért a legközelebbi szerelőhöz bevittem, aki 10.000 Ft-ért megoldotta. Ezután kb 4-500Km-el zörgő csörgő hang jött a motorból, majd fémes csörgés, ami végeredményeként a tükörben felpattanó csavart fél óráig kerestem, sikeresen. legközelebbi szerelőt megkerestük, egy órás keresgélés után megtalálta, hogy a hengerfejre felcsavarozott motortartó bak konzoljából esett ki egy, egy másikban is megvan szakadva a menet, a maradék kettő úgy ahogy tart. De S.O.S.-ben meg kell csinálni, viszont ő nincs rá berendezkedve, mert ki kell venni a motort. Felhívtam a fent említett szervizt, hogy ez a probléma, és legyenek kedvesek megjavítani, mivel ők bontogatták a hengerfej környékét. Válaszul azt kaptam, hogy felejtsem el, nem garanciális probléma. Ebbe úgy ahogy belenyugodtam és elfogadtam a választ. Felkerestem egy ismerősök által ajánlott szervizt, hogy tudnak e segíteni? Válaszként, kaptam, hogy vigyem el és megnézik, de sajnos az uticél előtt 5Km-el zörgés csörgés, koppanás. azonnal megálltam, és mivel tudtam mi lehet a baj, egyből odanéztem, hát szépen elbillenve állt a motor, mert kiszakad a hengerfejből az összes csavar. Elvontattuk, szétszedték, és eddig 100.000Ft, de még nincs kész!
Ezt a kis sztorit csak azért írtam le, mert nem tartom korrektnek azt, hogy ha valamit szarul megjavítanak, és nem vállalnak érte felelősséget.
Azt gondolom hogy a fórumoknak elég nagy erejük van ahhoz, hogy kicsit visszaválaszoljak a korrekt lerázásnak amit kaptam tőlük!!!!
Szép estét mindekinek, még a kedves inkártím dolgozóknak is ;-)
u.i.: Elnézést a lejáratásért, de akinek nem ingek, ne vegye magára!
Nem tudtam benyulni hogy kozepen megtekergessem, ahoz sokmindent le kell szedni, nem utcai melo, de ugy saccolom hogy kb nem nrm lazabb annal. Met megnezem melegen is. Azt tudja valaki hogy ennel a tipusnal mennyi a csereperiodus? Csak Toleranvr datam van, abban meg mindossze a szij ellenorzeserol es a szukseg esetebeni csererol ir idoszakosan.
Ha annyira laza, hogy a hosszú oldalt középen 90°-ot tudod elfordítani erőltetés nélkül, akkor az úgy jó, ahogy van. A néphittel ellentétben a vezszíjnak hidegen nem kell feszesnek lennie a fix feszítős kiviteleknél. Melegen majd valamennyivel feszesebb lesz, de akkor sem kell feszülnie!!! Nem ékszíj az, hogy megnyúljon és utána kelljen feszíteni.
Udv. Szelepdeknitomitescsere kozben felfedeztem, hogy laza a vezermuszijam. Nincs megrepedezve, meg a szamok is latszanak rajta halvanyan, viszont elol es hatul is laza. Erdemes ezt meg utanfesziteni vagy cseres? 56.000km es 1 honap hijan 5 ev van benne, Dayco szij. Egy ideje reggelente paras idoben csunya visitas van, ami 1-2 percig kitart. Nem eggyertelmu hogy csapagy vagy szij hang. Meg lehet ezt fesziteni a vizpumpa levetele nelkul? Nincs rajta a szijon, viszont ugy saccoltam, hogy a pumpa szijkereke fedi a feszitot. Nem lattam be rendesen, nem volt keznel rendes lampa. Hyundai Accent 1.3 G4EA motor, 55kw, 2000 evjarat, szine zold.
Múltkor volt kérdés az ázott fékbetét. Vettem újakat, és össze is raktam, de kíváncsiságból azért játszottam egy kicsit a régiekkel. Valamelyikőtök ajánlotta a forróvizes mosást. Na, beledobtam a betéteket egy fazék vízbe, és alágyújtottam. Fél óra rotyogás után megnéztem, és egész jó lett a felülete. Színre, állagra hasonlít a másik oldalihoz, ami nem kapott fékfolyadékot. Hm. Elteszem tartalékba.