Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JAMIE222 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 146910

Én csak kibic vagyok, de szerintem ez itt és most cserés....már ha az a baj.

Előzmény: Törölt nick (146907)
FeZ_ Creative Commons License 2015.11.16 0 0 146909

Ez így nem lejáratás,  csak egy történet, a konkrét műhely adatai nélkül. No,  nem arra gondolok, hogy kapásból írd be a nevüket,  csak jeleztem a dolgot. A baj az, hogy elvitted máshova,  ahelyett,  hogy őket nyúztad volna, hogy javítsák meg. Segítséget is kérhettél volna, pl.  Fogyasztóvédelem,  de lehet,  hogy elég lett volna megemlíteni őket az eredményért  Szerintem.  :-)  

Előzmény: nyád (146902)
Szere28 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 146908

Üdv! 

Egy kis segítség kellene. Volvo v70 ,2001 modell motor b5244s. A broblema h ellent az áram a kocsiban. Pontosabban elektromos ablak világítás központizar a teljes műszerfalban nincsen áram. Biztosítékat megneztem  mind jó. Már mind a kis és 60A biztiket. Abból találtam 6 dbot . Mit nézek meg még mert semmi infóm egy kapcsolási rajz nagyon jó lenne. Legalább pár dolgot tudják pl feltudjam húzni a leeresztett ablakot mert most nem lehet még bezárni se kocsit.

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.16 0 0 146907

Köszi.

és mikor kell már biztosra cserélni,mert a bmw-nél szivárgott az olaj már rendesen ,de itt gondolom másképp "jelez" mert totál fémtiszta száraz mindene.?

esetleg ez a ciripelés megemelt fordulaton már azt jelzi?

érdekes,h ha felrakják a szivacsos motorburkolatot már alig lehet hallani.

Segíts már lszi.,ne daráljon be véletlen nekem ott vmit mert így is kb 2-3mill bukónál vagyok az utóbbi 2évben a bele/félrenyúlásokkal😡....

 

Előzmény: mica-r (146905)
triunguis Creative Commons License 2015.11.16 0 0 146906

mica-r

 

Vezérlővel helyzet? 

mica-r Creative Commons License 2015.11.16 0 0 146905

Nem feltétlen tipushibás, inkább kopóalkatrészként kell rá tekinteni. Pl BMW-nél is ugyanez a helyzet.

Előzmény: Törölt nick (146904)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146904

Igaz,h a vw 2.0crtdi 140-le-nek tipushibás a szívósora?

enyémbe 200e van és most vezérlés cserén mondták,h 1200-1800fordulat környékén kelepel//darál/ciripel a motor legfelső része felöl.

amúgy hibátlanúl megy az autó,iszonyatosan csendes alapjáraton meg úgy egyébként ha le van csapva a motorháztető

most csak úgy cseréljek szívósort 200e-ért,vagy milyen előjelekkel adja meg magát teljesen?

triunguis Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146903

Mica-r.

 

Dobozzal helyzet?

nyád Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146902

Jó estét!

Egy érdekes történetet írok le!

 

Vettem 2 hónapja egy 2002-es 2.2JTD Ulysse-t. Előző tulaj nagyon gondos gazdája volt,kistarcsai szervizben(,,inkártím") javíttatta. Az autón hengerfej felújítást csináltak, ami után nem sokkal fogyni kezdett a hűtővíz, előző tulaj visszavitte, mivel garanciális volt, szétszedték,  levették a hengerfejet,de nem volt baja, lyukas cső okozta a folyást. Ezután pár nappal jöttem én, megvettem az autót, tényleg mindene rendben volt, tulaj korrekt, mindent elmondott, megmutatott, szervizkönyv számlák stb... Ezek után 500 km-el a hűtőről lecsúszott a cső, elfolyt az összes víz, felhívtuk a szerevizt, persze vigyük megcsinálják. Sajnos nem akartam víz nélkül közlekedni, ezért a legközelebbi szerelőhöz bevittem, aki 10.000 Ft-ért megoldotta. Ezután kb 4-500Km-el zörgő csörgő hang jött a motorból, majd fémes csörgés, ami végeredményeként a tükörben felpattanó csavart fél óráig kerestem, sikeresen. legközelebbi szerelőt megkerestük, egy órás keresgélés után megtalálta, hogy a hengerfejre felcsavarozott motortartó bak konzoljából esett ki egy, egy másikban is megvan szakadva a menet, a maradék kettő úgy ahogy tart. De S.O.S.-ben meg kell csinálni, viszont ő nincs rá berendezkedve, mert ki kell venni a motort. Felhívtam a fent említett szervizt, hogy ez a probléma, és legyenek kedvesek megjavítani, mivel ők bontogatták a hengerfej környékét. Válaszul azt kaptam, hogy felejtsem el, nem garanciális probléma. Ebbe úgy ahogy belenyugodtam és elfogadtam a választ. Felkerestem egy ismerősök által ajánlott szervizt, hogy tudnak e segíteni? Válaszként, kaptam, hogy vigyem el és megnézik, de sajnos az uticél előtt 5Km-el zörgés csörgés, koppanás. azonnal megálltam, és mivel tudtam mi lehet a baj, egyből odanéztem, hát szépen elbillenve állt a motor, mert kiszakad a hengerfejből az összes csavar. Elvontattuk, szétszedték, és eddig 100.000Ft, de még nincs kész!

Ezt a kis sztorit csak azért írtam le, mert nem tartom korrektnek azt, hogy ha valamit szarul megjavítanak, és nem vállalnak érte felelősséget. 

Azt gondolom hogy a fórumoknak elég nagy erejük van ahhoz, hogy kicsit visszaválaszoljak a korrekt lerázásnak amit kaptam tőlük!!!!

 

Szép estét mindekinek, még a kedves inkártím dolgozóknak is ;-)

 

u.i.: Elnézést a lejáratásért, de akinek nem ingek, ne vegye magára!

Quattroman Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146901

a betét anyagát nem ők gyártják a ragasztó pedig CIBA gyártmány

egyébként pedig nem árt neki se a víz se a hőfok

nem csiriz se nem technokol

a használt betéteket többszáz fokos gázégővel kemencében égetik le az alaplemezről....

Előzmény: Törölt nick (146892)
tractorsound Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146900

Nem tudtam benyulni hogy kozepen megtekergessem, ahoz sokmindent le kell szedni, nem utcai melo, de ugy saccolom hogy kb nem nrm lazabb annal. Met megnezem melegen is. Azt tudja valaki hogy ennel a tipusnal mennyi a csereperiodus? Csak Toleranvr datam van, abban meg mindossze a szij ellenorzeserol es a szukseg esetebeni csererol ir idoszakosan.

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146899

... no de fékbetétet is sütöttél? 

 

Én nem, pedig nekem is sok pénz elment az említettekre.;-)

(jó, kicsit előbbi évekbe)

Előzmény: novothauto (146898)
novothauto Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146898

Nem tudom, de 91-ben jó lóvékat fusiztam össze vele. Körbejártam a maszekokat,

a sok nyugat-európai szemétre még akkor nem voltak nagyon utángyártott fékpofák.

 

Így nekem lett egy kis zsebpénz elqrvázni, tankolni :)

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (146892)
409 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146897

Ha annyira laza, hogy a hosszú oldalt középen 90°-ot tudod elfordítani erőltetés nélkül, akkor az úgy jó, ahogy van. A néphittel ellentétben a vezszíjnak hidegen nem kell feszesnek lennie a fix feszítős kiviteleknél. Melegen majd valamennyivel feszesebb lesz, de akkor sem kell feszülnie!!! Nem ékszíj az, hogy megnyúljon és utána kelljen feszíteni.

Előzmény: tractorsound (146894)
Kisa Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146896

Isten ments! Újrafeszítés után időzített bomba lenne :) Még az is sokkal jobb, ha így marad.

Újat neki.

Előzmény: tractorsound (146894)
mica-r Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146895

Novaflex is. 

 

változó minőségben...

Előzmény: Kisa (146893)
tractorsound Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146894

Udv. Szelepdeknitomitescsere kozben felfedeztem, hogy laza a vezermuszijam. Nincs megrepedezve, meg a szamok is latszanak rajta halvanyan, viszont elol es hatul is laza. Erdemes ezt meg utanfesziteni vagy cseres? 56.000km es 1 honap hijan 5 ev van benne, Dayco szij. Egy ideje reggelente paras idoben csunya visitas van, ami 1-2 percig kitart. Nem eggyertelmu hogy csapagy vagy szij hang. Meg lehet ezt fesziteni a vizpumpa levetele nelkul? Nincs rajta a szijon, viszont ugy saccoltam, hogy a pumpa szijkereke fedi a feszitot. Nem lattam be rendesen, nem volt keznel rendes lampa. Hyundai Accent 1.3 G4EA motor, 55kw, 2000 evjarat, szine zold. 

Koszonom.

Kisa Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146893

Rónáék még nyomják, nem is rosszul!

Előzmény: Törölt nick (146892)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146892

Gondolom akkoriban a hazilag sutott betet is volt olyan jo, mint amit a szocialista autoipar kiizzadt magabol. Csinal meg ilyet valaki manapsag?

Előzmény: novothauto (146891)
novothauto Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146891

91-ben kezdtem, egy évig fékpofákat ragasztottam. Tisztán emlékszem, hogy 180 fokon sütöttem őket

egy Redux nevű ragasztóval, ami kurva büdös volt.

 

 

Előzmény: Törölt nick (146890)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146890

A hot birja (ezeket 180-250 fokon sutik), a hangsuly a vizfurdon volt.

Előzmény: gesszti (146889)
gesszti Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146889

Ha 100-110 fokot nem bír ki egy ilyen ragasztó, akkor megette a fene. (szerintem)

Előzmény: Törölt nick (146888)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 146888

Kerdes, hogy mi tortent a forro vizben a kopoanyagot a hordozolemezhez rogzito ragasztoval.

Nem hinnem, hogy a vizfurdoben wellnessezett es megfialatodott.

Előzmény: gesszti (146884)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.14 0 0 146887

Jó! Tudom késő van már ...:D

Előzmény: gesszti (146886)
gesszti Creative Commons License 2015.11.14 0 0 146886

Jaaaaa, hogy a keszthelyi Unix-ra gondolsz, a régi ford szalonban, a körforgalom mellett? :-)))

Előzmény: Törölt nick (146885)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.14 0 0 146885

Úgy tudtam, nálatok ott az Unix ... de ha nem ... tévedtem.;-)

Előzmény: gesszti (146883)
gesszti Creative Commons License 2015.11.14 0 0 146884

Múltkor volt kérdés az ázott fékbetét. Vettem újakat, és össze is raktam, de kíváncsiságból azért játszottam egy kicsit a régiekkel. Valamelyikőtök ajánlotta a forróvizes mosást. Na, beledobtam a betéteket egy fazék vízbe, és alágyújtottam. Fél óra rotyogás után megnéztem, és egész jó lett a felülete. Színre, állagra hasonlít a másik oldalihoz, ami nem kapott fékfolyadékot. Hm. Elteszem tartalékba.

gesszti Creative Commons License 2015.11.14 0 0 146883

Bár nem tudom, milyen gps koordinátára gondolsz,  a gömcsuklós infót köszönöm! Már ki is választottam a cikkszámot.

Előzmény: Törölt nick (146882)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.14 0 0 146882

szép gps koordináta mi?

 

Előzmény: gesszti (146881)
gesszti Creative Commons License 2015.11.14 0 0 146881

"körforgós"?

Előzmény: Törölt nick (146880)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!