Talán ki tudtok segíteni. Küzdök egy 1CD motorkódú 2000 ccm-es D4D Toyota Avensissel.
A probléma, hogy üzemmelegen, hosszabb ideig tartott tempó után (90-100) kigyorsításkor hullámzó teljesítménnyel gyorsul. Nem rángat, csak érezhetően hullámzik.
Ez sima gyorsításkor nem érezhető, csak tartott tempó után.
Ilyenkor élő adatba jól látszik hogy a MAP ingadozik.
Intercooler, csövek, vákumcsövek, stb átnézve.
A változó geometria vákumszelepe próbából cserélve. Nincs változás.
Vákumpumpa ok.
EGR szelep szintén...
Légtömegmérő szintén...
Turbo le volt szedve, gépműhely a váltózó geot takarította, átnézve, padon állítólag hibátlan.
Adott egy 99-es Subaru Legacy, állandó összkerékhajtással.Van olyan opció, hogy a motortéri biztosítékdobozban megfelelő helyre dugva egy 20A-s biztit kiktatható a hátsó hajtás.Necces lehet ezt állandóan használni, amikor nincs szükség AWD-re?Elvetemült gondolat ezt esetleg belülről kapcsolgathatóvá alakítani?
Szelepszár-szimering cseréje megoldható lehet motorkivétel nélkül?Ugye boxer a lelkem.
Fékszervó, ABS, stb. A turbónál megnézném hogyan alakul a töltőnyomás. Ha stimmel akkor nem kell vele foglalkozni. A turbócsőből esetleg kihallatszik az örvénylés.
Üdv Urak, két problémám van a céges Caddy-vel (2004, 1.9 PDTDI), amire nem igazán tudja a szerviz a megoldást.
1. Folyamatosan fog az összes fék egy picit, onnan vettem észre hogy autpályán ill. nagy tempónál folyamatos enyhe cicergés/sípolás hallatszódik a hátsó fék irányából. Ha fékre lépek abbahagyja. Felemelve az autót, ill. lekötve a kézi fék kötelet a kerék kézzel körbeforgatható, de nem forog teljesen akadálytalanul. A hátsó fék munkahenger légtelenítőjét kiengedve az olaj kispriccelt, tehát van valamennyi nyomás a rendszerben. A fékek 58-60C-osak fékezés nélkül.
2. A turbóból sziszegő, fújó hang hallatszódik, mikor teljes terhelés közben hirtelen elveszem a gázt. Mint amikor a rally autókban a lefújószelep hangja hallatszódik. A turbón kívülről nem látszódik semmi.