Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145529

A biztositotabla elonye, hogy menet kozben eleg szarul hozzaferheto - kerdes, mi tortenik, ha valaki menet kozben megnyomja a kapcsolot :)

Mindenkepp valami reteszelheto billenokapcsolot hasznalj, az legalabb a veletlen kapcsolasokat megakadalyozza (huzni kell, hogy atbillenthesd).

 

 

Előzmény: JAMIE222 (145527)
Xanyi84 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145528

Sziasztok!

Talán ki tudtok segíteni. Küzdök egy 1CD motorkódú 2000 ccm-es D4D Toyota Avensissel.

 

A probléma, hogy üzemmelegen, hosszabb ideig tartott tempó után (90-100) kigyorsításkor hullámzó teljesítménnyel gyorsul. Nem rángat, csak érezhetően hullámzik.

Ez sima gyorsításkor nem érezhető, csak tartott tempó után.

 

Ilyenkor élő adatba jól látszik hogy a MAP ingadozik.

 

Intercooler, csövek, vákumcsövek, stb átnézve.

A változó geometria vákumszelepe próbából cserélve. Nincs változás.

Vákumpumpa ok.

EGR szelep szintén...

Légtömegmérő szintén...

Turbo le volt szedve, gépműhely a váltózó geot takarította, átnézve, padon állítólag hibátlan.

 

Ötletek? 

Köszi!

JAMIE222 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145527

Adott egy 99-es Subaru Legacy, állandó összkerékhajtással.Van olyan opció, hogy a motortéri biztosítékdobozban megfelelő helyre dugva egy 20A-s biztit kiktatható a hátsó hajtás.Necces lehet ezt állandóan használni, amikor nincs szükség AWD-re?Elvetemült gondolat ezt esetleg belülről kapcsolgathatóvá alakítani?

 

Szelepszár-szimering cseréje megoldható lehet motorkivétel nélkül?Ugye boxer a lelkem.

automágusBp Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145526

Szia, irtam mailt.

Előzmény: Törölt nick (145518)
C20NE Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145525

Nézd meg a gyárit ki gyártja és olyat.

Előzmény: Adm (145520)
Adm Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145524

Akkor az lesz, árban úgyis ugyanannyi.

Előzmény: Paco155 (145523)
Paco155 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145523

Végigpróbáltam 3 lambadát, csak a gyári bosch-val volt maradéktalanul jó.

Előzmény: Adm (145522)
Adm Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145522

Van Marelli is :)

Előzmény: Paco155 (145521)
Paco155 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145521

Bosch.   Ne variálj.

Előzmény: Adm (145520)
Adm Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145520

Szerintetek milyen lambdaszondát válasszak?

Bosch, NGK vagy Denso?
(Alfa 146 1.8TS 16V)

 

Köszi

triplaharom Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145519

Azért érdeklődj még a "Veterán motorok, autók" oldalon is. Kiváló dekoráció lehetne belőlük.

Előzmény: Törölt nick (145518)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145518

Köszönöm.

 Akkor ingyen elvihető lesz. szétbontani sajnálom.

Előzmény: triplaharom (145515)
zumirobi Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145517

Fotengelyen a fogaskoszorun behajlott picit 3 fog, es az csinalta a galibat. 

Előzmény: cam aro (145504)
lacipécs Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145516

Holnap visszahozzák,ha előjön a hiba nézek freeze framet.Vcds nincs.

ECU a bal toronynál a tűzfalon van,nem tűnik beázósnak.

Talán marelli ECU-nál rémlett valami légköri nyomásérz hiba.Hirtelen ez ugrott be,de kevés vw-t javítok ezért kérdeztem hátha valami tipushiba.

Előzmény: cam aro (145514)
triplaharom Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145515

Ezeket egy modern műhely díszeként, vagy 1 veterános javító bázison tudnám elképzelni.

Még a 70-s évekből valók lehetnek, áruk pedig jelképes összeg lehetne.

Előzmény: Törölt nick (145511)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145514

 

freeze framben esetleg nincs tobb adat a hiba jellegerol ?  

(ha vcds, esetleg par log mentes  segithetne hogy miert/mikor durcazik. ) 

 

..autodata arcot valtott * , ennek kovetkezteben jelszot is. /pill nincs hozza feresem. :'(

de ha kozepen az ereszcsatorna alatt van az ecu, akkor ott szoktak szigeteles gondok - is -lenni. 

---------------

*valakinek esetleg tapasztalat ? 

nalunk ket kulon gep egyiken sem lehet a reszben beszurt abrakat kurzorral (se mashogy )'gorgetni' 

vajon egyedi ? :@

Előzmény: lacipécs (145512)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145513

nekem akkor volt ilyen hangja a turbónak mikor kiszakadt a cső, de olyan rossz helyenhogy csak 3x aláfekvés után vettem észre...

Előzmény: dane (145509)
lacipécs Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145512

Sziasztok!

Délután néztem egy 2003as 1.4 16v BBZ cordobát,bordót.

P1553 hibakód volt tárolva,map-ot már cserélték és néha így is beírja.Hibakód szerint magasság érz/szívócső elfogadhatatlan.

Marelli vezérlővel szerelt,ha jól gondolom ebbe kéne legyen  a magasság érz.

Map-jel jónak tűnik,álló motornál 985mBar.

Esetleg szokott ezekkel a vezérlőkkel ilyen hiba előfordulni,persze élő adatban nem látom a légkörit csak a szívócsövet.

Előre is köszi!

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145511
mica-r Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145510

Féknél több dolog is lehet

Fékszervó, ABS, stb. A turbónál megnézném hogyan alakul a töltőnyomás. Ha stimmel  akkor nem kell vele foglalkozni. A turbócsőből esetleg kihallatszik az örvénylés.

Előzmény: dane (145509)
dane Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145509

Üdv Urak,
két problémám van a céges Caddy-vel (2004, 1.9 PDTDI), amire nem igazán tudja a szerviz a megoldást.


1. Folyamatosan fog az összes fék egy picit, onnan vettem észre hogy autpályán ill. nagy tempónál folyamatos enyhe cicergés/sípolás hallatszódik a hátsó fék irányából. Ha fékre lépek abbahagyja. Felemelve az autót, ill. lekötve a kézi fék kötelet a kerék kézzel körbeforgatható, de nem forog teljesen akadálytalanul. A hátsó fék munkahenger légtelenítőjét kiengedve az olaj kispriccelt, tehát van valamennyi nyomás a rendszerben. A fékek 58-60C-osak fékezés nélkül.

2. A turbóból sziszegő, fújó hang hallatszódik, mikor teljes terhelés közben hirtelen elveszem a gázt. Mint amikor a rally autókban a lefújószelep hangja hallatszódik. A turbón kívülről nem látszódik semmi.

 

Esetleg van valami ötletetek a fentiekre?

Atta2 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145508

Ma elviszem egy komolyabb diagnosztikára ott megmondják, nekem mezei nissan kábelem van.

Előzmény: cam aro (145502)
zumirobi Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145507

Ertem de semmi hibakod , meg csak 2 hengerre vezerli ki a porlasztot ? A masik dolog meg h jó volt mielott bekupogott

Előzmény: cam aro (145504)
mica-r Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145506

Van olyan, csak véletlenül pár évvel fiatalabb a forgalmi engedély szerint :)

Előzmény: cam aro (145505)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145505

ilyen autot nem ismer az autodata. 

Előzmény: vezeték (145501)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145504

szerintem fotengely/vez.tengely szenzor ugyben is szet kellene nezni. 

Előzmény: zumirobi (145498)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145503

koppantottal asztal alatt.. haromszor..?  :D

Előzmény: unomma (145497)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145502

Ha kicserélem a nyomás szabályzót""

 

illo lenne a csere elott megmerni hogy miert panaszkodik a nyom.szabalyzora. 

..mert lehet kontakt, lehet levego, lehet nyom.szenzor.. stb.. 

Előzmény: Atta2 (145494)
vezeték Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145501

Fiat Brava 2003.1,6 182A4000.Abs-t hogyan lehet kiolvasni?

Motortérben 3 polusú csatlakozó van,az  csak a motoré,ha jól tudom.

ferixa Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145500
Előzmény: varjúistván (145499)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!