Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Adm Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145520

Szerintetek milyen lambdaszondát válasszak?

Bosch, NGK vagy Denso?
(Alfa 146 1.8TS 16V)

 

Köszi

triplaharom Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145519

Azért érdeklődj még a "Veterán motorok, autók" oldalon is. Kiváló dekoráció lehetne belőlük.

Előzmény: Törölt nick (145518)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145518

Köszönöm.

 Akkor ingyen elvihető lesz. szétbontani sajnálom.

Előzmény: triplaharom (145515)
zumirobi Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145517

Fotengelyen a fogaskoszorun behajlott picit 3 fog, es az csinalta a galibat. 

Előzmény: cam aro (145504)
lacipécs Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145516

Holnap visszahozzák,ha előjön a hiba nézek freeze framet.Vcds nincs.

ECU a bal toronynál a tűzfalon van,nem tűnik beázósnak.

Talán marelli ECU-nál rémlett valami légköri nyomásérz hiba.Hirtelen ez ugrott be,de kevés vw-t javítok ezért kérdeztem hátha valami tipushiba.

Előzmény: cam aro (145514)
triplaharom Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145515

Ezeket egy modern műhely díszeként, vagy 1 veterános javító bázison tudnám elképzelni.

Még a 70-s évekből valók lehetnek, áruk pedig jelképes összeg lehetne.

Előzmény: Törölt nick (145511)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145514

 

freeze framben esetleg nincs tobb adat a hiba jellegerol ?  

(ha vcds, esetleg par log mentes  segithetne hogy miert/mikor durcazik. ) 

 

..autodata arcot valtott * , ennek kovetkezteben jelszot is. /pill nincs hozza feresem. :'(

de ha kozepen az ereszcsatorna alatt van az ecu, akkor ott szoktak szigeteles gondok - is -lenni. 

---------------

*valakinek esetleg tapasztalat ? 

nalunk ket kulon gep egyiken sem lehet a reszben beszurt abrakat kurzorral (se mashogy )'gorgetni' 

vajon egyedi ? :@

Előzmény: lacipécs (145512)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145513

nekem akkor volt ilyen hangja a turbónak mikor kiszakadt a cső, de olyan rossz helyenhogy csak 3x aláfekvés után vettem észre...

Előzmény: dane (145509)
lacipécs Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145512

Sziasztok!

Délután néztem egy 2003as 1.4 16v BBZ cordobát,bordót.

P1553 hibakód volt tárolva,map-ot már cserélték és néha így is beírja.Hibakód szerint magasság érz/szívócső elfogadhatatlan.

Marelli vezérlővel szerelt,ha jól gondolom ebbe kéne legyen  a magasság érz.

Map-jel jónak tűnik,álló motornál 985mBar.

Esetleg szokott ezekkel a vezérlőkkel ilyen hiba előfordulni,persze élő adatban nem látom a légkörit csak a szívócsövet.

Előre is köszi!

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145511
mica-r Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145510

Féknél több dolog is lehet

Fékszervó, ABS, stb. A turbónál megnézném hogyan alakul a töltőnyomás. Ha stimmel  akkor nem kell vele foglalkozni. A turbócsőből esetleg kihallatszik az örvénylés.

Előzmény: dane (145509)
dane Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145509

Üdv Urak,
két problémám van a céges Caddy-vel (2004, 1.9 PDTDI), amire nem igazán tudja a szerviz a megoldást.


1. Folyamatosan fog az összes fék egy picit, onnan vettem észre hogy autpályán ill. nagy tempónál folyamatos enyhe cicergés/sípolás hallatszódik a hátsó fék irányából. Ha fékre lépek abbahagyja. Felemelve az autót, ill. lekötve a kézi fék kötelet a kerék kézzel körbeforgatható, de nem forog teljesen akadálytalanul. A hátsó fék munkahenger légtelenítőjét kiengedve az olaj kispriccelt, tehát van valamennyi nyomás a rendszerben. A fékek 58-60C-osak fékezés nélkül.

2. A turbóból sziszegő, fújó hang hallatszódik, mikor teljes terhelés közben hirtelen elveszem a gázt. Mint amikor a rally autókban a lefújószelep hangja hallatszódik. A turbón kívülről nem látszódik semmi.

 

Esetleg van valami ötletetek a fentiekre?

Atta2 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145508

Ma elviszem egy komolyabb diagnosztikára ott megmondják, nekem mezei nissan kábelem van.

Előzmény: cam aro (145502)
zumirobi Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145507

Ertem de semmi hibakod , meg csak 2 hengerre vezerli ki a porlasztot ? A masik dolog meg h jó volt mielott bekupogott

Előzmény: cam aro (145504)
mica-r Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145506

Van olyan, csak véletlenül pár évvel fiatalabb a forgalmi engedély szerint :)

Előzmény: cam aro (145505)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145505

ilyen autot nem ismer az autodata. 

Előzmény: vezeték (145501)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145504

szerintem fotengely/vez.tengely szenzor ugyben is szet kellene nezni. 

Előzmény: zumirobi (145498)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145503

koppantottal asztal alatt.. haromszor..?  :D

Előzmény: unomma (145497)
cam aro Creative Commons License 2015.09.16 0 0 145502

Ha kicserélem a nyomás szabályzót""

 

illo lenne a csere elott megmerni hogy miert panaszkodik a nyom.szabalyzora. 

..mert lehet kontakt, lehet levego, lehet nyom.szenzor.. stb.. 

Előzmény: Atta2 (145494)
vezeték Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145501

Fiat Brava 2003.1,6 182A4000.Abs-t hogyan lehet kiolvasni?

Motortérben 3 polusú csatlakozó van,az  csak a motoré,ha jól tudom.

ferixa Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145500
Előzmény: varjúistván (145499)
varjúistván Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145499

Sziasztok!

 

Egy hónapja jött fel a hidegen gázelvételre kopogó/becsörgő swift 1.0 este. Íme az én videómon ugyanez:

 

 

Előzmény: tomi07 (144509)
zumirobi Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145498

Jóestét Mester Úrak !!! Van egy nagy problémám , és sürgősen segítség kellenne. Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD ügyben. Szóval a motor bekupogott, de indult, azelőtt járt rendesen. Motorfelujítás után  inditanám a motort csak kapkod, mindtha levegősen kapná az üzit, de már átlevegőztettem ezerszer , pompa is nyom 400 bart , gyujtás 2x átnéztem. Hibakód semmi. Kivettem a porlasztókat oldalra, rákötöttem a közösre, és starterezek, 2 prolasztó nem porlaszt, csak kettő, megcserélem rajta a kábeleket akk a másik kettő porlaszt. kábelt átvizsgáltam az ECU tol nincs szakadás. Még egy érdekesség h ha lehuzom a légtömegmérő csatlakozót nem veszi be hibának. 2 hétig állt a motor szétszedve. Meghibásodhatott az ECU? Minusz van rajta, csatlakozások kontaktsprézve. Valaki PLS...

unomma Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145497

Az ötödik csigás autómat használom, egyikkel sem volt bajom...

Előzmény: kormi07 (145471)
Dorka 57 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145496

Van olyan, hogy egálban vannak, V70.

Előzmény: mica-r (145485)
Adm Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145495

Mondjuk igazából így is úgy is cserélnem kell... merült ceruzaelemmel egyből változott a diag szerint a feszültség és próbált is korrigálni az ecu.

Előzmény: C20NE (145493)
Atta2 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145494

Sziasztok

 

Nissan Primera P12 2004es 2,2d YD motorkód (ha jól emlékszem) Néha elmegy belőle az erő és hullámzik az alapjátat. Volt légtömegmérő hibakód, azt megpucoltam, mert tényleg tiszta kosz volt, DE volt egy p0089 is. Check enghine lámpa nem világított, hibákat töröltem de a jelenség maradt. Ha kicserélem a nyomás szabályzót amire a hibakód utal akkor megjavulhat? Dízelhez nem értek, főleg ezekhez. Csak azért kérdem mert nem olcsó, és nagyon szopós helyen van. És feleslegesen nem akarok költetni a tulajjal. (futómé zár hibákkal hozta ide azok már kész vannak, de megkért nézzek ennek is utána)

 

 

Előre is köszi.

C20NE Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145493

Az enyém nem működött mert távolabb volt a hengerektől mint a fűtetlen szonda szokott lenni és a nyílások a szonda pajzsán is keskenyebbek voltak.

Előzmény: Adm (145492)
Adm Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145492

Ha egy négyvezetékes lambdaszondánál a fűtőkör szakadt, attól még üzemmelegen rendesen működnie kellene a szondának?

Alfa 146 1.8TS 16V

 

Köszönöm

Sunny65 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 145491

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: 409 (145490)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!