Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143559

nem mikrokapcsolós

öntanuló. felső végállásban le kell venni a csatlakozóját és vissza....

Előzmény: *Steve (143550)
Quattroman Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143558

nézz utána hogy a 2T Wartburghoz milyen gyertyákat ajánlanak mostanság. ugyanaz kell az MZ-be

Előzmény: gesszti (143546)
Quattroman Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143557

marelli soha nem volt jó kétüteműbe

 a zschopauiak pedig mindig is hiresek voltak arról hogy nem tűrnek mást csak Isolatort

Előzmény: gesszti (143542)
*Steve Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143556

Laci !

 

tudom látatlanban nehéz de mitől produkálja a hibát ?kikopott az ellenállás pálya?

Előzmény: 409 (143555)
409 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143555

Elektronikus "végállás", áramfelvétel változástól áll meg.

Előzmény: *Steve (143554)
*Steve Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143554

szia még nem szedtem le az ajtó borítást tehát cikkszámot nem tudok    viszont a motor működik az ablakot emeli csak végállás nincs

Előzmény: bambi942 (143553)
bambi942 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143553

Azon 1 eléggé bonyolult komfortelektronikás motor van.Lehet hogy csak újra kell programozni???(nem végálláskapcsolós,De az is lehet hogy behalt a motor vagy az elektronika???

Ha van cikkszámod a motorról?lehet van olyanom.

Előzmény: *Steve (143550)
vezeték Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143552

Audi 1,6 1995 Motronic 3.2 üza.nyomásnak mennyinek kellene lennie?

3,8-4,2bar közt van most vákumtól függően.

gesszti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143551

Ok, keresek egy másik hengerfejet. 

Előzmény: 409 (143549)
*Steve Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143550

sziasztok !2002 es seat leon javították rajta az elektromos ablakot működött 2 hónapig, most nincs végállása az ablaknak .

 

Ez mikrókapcsolós ? a kapcsoló a szerkezeten van vagy a motor résznél?

 

409 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143549

Szerintem!

Vissza kellene alakítani, vagy cserélni* a hengerfejet a rövid menetes gyertyára és belevaló kétüteműhöz készült gyertyát tenni bele.  Ezekkel a hosszú menetesekkel hiába küzdesz, egyik sem lesz jó.

* Ha menethibásat találsz, az is jó, de véletlenül sem perselyezni, hanem heli coil. !!!!!

Előzmény: gesszti (143546)
gesszti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143548

A bvf újan jó. Sajnos ez annyira szétkopott, hogy beállíthatatlan. Normális alkatrész meg nincs hozzá. Évekig kerestem. Néha feltűnik börzén egy zsírpapíros bvf, de azért meg nem voltam hajlandó 40e Ft-ot adni. 

 

phbh28 dellorto van rajta. Valamelyik 125-ös 2 ütemű hondán volt. Kb. 90%-osra sikerült beállítani. A bvf-hez képest egy kicsit alacsonyabb fordulaton is van értékelhető nyomatéka a motornak. Könnyen indul, és szépen, finoman lehet vele lassan menni. (nekem ez fontos szempont volt a beállításnál.) Végsebesség kevesebb, viszont nem szegényedik el a vége, mint a bvf-el. (nem kopog) 

Előzmény: mica-r (143547)
mica-r Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143547

Azért a 2 üteműnél nagyon nem ilyen egyszerű az üzemanyag ellátás. Nem mondom hogy a karbicsere teszi tönkre (de nagyon nem mindegy). A gyári BVF nem olyan rossz karbi, de legalább a motorhoz van hangolva.

Milyen Dellorto van rajta? 

Előzmény: gesszti (143546)
gesszti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143546

Most találtam egy linket, ahol zsiguli-ba ajánlják ezt a gyertyát. Az meg akkor 175-ös isolator-nak felelne meg? Ettől szétéghet így? 

 

Akkor hogy tudtam az előző ugyanilyen marellivel tavaly 2000 km-t menni? A karbicserével ennyivel más lett a motor működése? A régi bvf helyett kapott egy dellortót. Ez valamivel finomabban porlaszt. 

 

 

Előzmény: 409 (143544)
gesszti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143545

Ez inkább reve, mint korom.

 

Régi isolátorom már nincs. Amit most veszek, azzal megy 10 km-t, és vége. 

Előzmény: 409 (143544)
409 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143544

"..."magas hőérték" - akkor nem feketének és kormosnak kéne lennie?"

 

 Én a képen pont ezt látom.

 

Emlékeim szerint a marelli vagy 60"másodperccel" magasabb hőértékű mint az NGK, és az is megeshet, hogy nem szíveli a 2T-t.  Anno sem szerettek ezek mást mint az isolatort.

Előzmény: gesszti (143539)
409 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143543

"...néhány jobban sikerült BMW."

 

 Bakker, ez még viccnek is erős.  :-DD   BMW mint buktatók nélküli autó?

 

Értem én, hogy akármiért is utálod a dieselt, de amit sugallni próbálsz, hogy a benzinesek sokkal megbízhatóbbak és olcsóbban fenntarthatóak, az távolról sem fedi a valóságot. Mindkét esetben lutri a használt autó és a benzinesre is lehet akkorákat költeni mint a dieselre.

Előzmény: Kisa (143537)
gesszti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143542

A szétégett marelli gyertya típusa: CW7LP

A helyette beszerelt NGK: BP8ES

 

Marelli:

 

 

NGK:

 

Semmi mást nem változtattam. (max az utolsó 30 km-re rátankoltam egy másik mol kúton, ugyanazzal a 2T olajjal keverve. 

Előzmény: Törölt nick (143541)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143541

Ha megírnád a rossz és a jó gyertya pontos típusát, talán többet tudnánk.

 

A hőértékkel eredetileg azt jelölték hogy a gyertya mennyi idő alatt éri el azt a hőfokot ahol már bekövetkezik az öngyulladás. A gyertya optimális hőmérséklete ott van ahol már van öntisztulás de még nincs öngyulladás.

A Bosch eleinte 95 és 280 között jelölte a hőértéket. (minnél nagyobb a szám annál később melegszik fel a gyertya, annál „hidegebb”) Ezt vette át a többi gyártó de más számokkal. (NGK 2 -12 között, Denso 9 - 32 között.)

Aztán a Bosch gondolt egyet és ő is 2 - 10 között számozta de megfordította a jelölést és már a kisebb számú lett a hidegebb és a nagyobb számú a melegebb gyertya. A Beru követte a Bosch-t. Aztán ezt is követték egyes gyártók például a Brisk 08 - 19 között és nála is a kisebb szám jelöli a "hideg" tehát klasszikusan magasabb hőértékű gyertyát.

Tehát a  Bosch, Beru, Brisk esetében a kisebb szám, az NGK, Denso esetében pedig a nagyobb szám jelzi a magasabb hőértéket (hidegebb gyertya),. A Champion pedig számomra követhetetlenül számoz.

 

Előzmény: gesszti (143540)
gesszti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143540

Mol kúton tankoltam. Igaz, hogy egy kicsit büdösebb volt a benzin, mint általában. Aszfaltot, és fenyőfát nem raktam a tankba. (;-)

Utána beleraktam egy unix-ból származó ngk-t, és végig mentük vele az egész napot, az Alsóörsi felvonulásos töty-töttyel együtt gond nélkül. 

 

 

Ez a hőérték dolog most hogy is van? Egyik gyártó a hőelvonóképesség, másik meg a hűtűrő képesség szerint skáláz. (?) Van valami megbízható átváltó listátok gyertyákhoz? Néhány honlapot néztem, de sok egymásnak ellentmondó átváltást ajánlottak. 7-es marelli - 8-as NGK - 4-es bosch, és akkor mellé 12-es brisk. Másik meg 8-as marellit, 8-as NGK-t, 15-ös brisk-et hoz egy hőértékre. 

Előzmény: cam aro (143530)
gesszti Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143539

"magas hőérték" - akkor nem feketének és kormosnak kéne lennie? 

Olaj ugyanúgy 40-es, 50-es közé keverve, mint előtte, utána. 

Kíméletes használat 2x20 km 90 km/h környéki tempó dombra fel-le, majd kb. 10 km 50-60-al.

 

 

Ez egy kemény valami. Majdnem olyan, mint mikor egy krómozott alkatrész megég, és felhólyagzik. 

 

Előzmény: 409 (143526)
mzsolty Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143538

Sziasztok.

Szerintetek megéri venni ilyet a kocsimhoz?
(2004. Daewoo Kalos 1.4 benzin)

Bikázó:

http://homasita.hu/product/10278403

 

 

Illetve ez a fajta töltő mivle tud többet mint egy olcsóbb árkategóriájú társa?
http://homasita.hu/product/12088

Kisa Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143537

"Gyaláztam" a dízelt pár nappal ezelőtt, általában nem szarok, de azzá válnak, aztán szarok lesznek, ezer sebből véreznek.

Nagy ára van a kis fogyasztásnak, a nagy nyomatéknak, nagy teljesítménynek, de ezt már az sem szereti kifizetni, aki újonnan veszi.

Lepasszolja, aztán az is lepasszolja és mikor a több százezret futott, sokszor még konstrukciós hibára is hajlamos autó abba az árkategóriába érkezik, hogy kis pénzből vehető, addigra egy nagy szarkupac az egész. 

Ekkor megkérdezed melyik a jobb?

 

Nagy lutri az egész, sőt a legendás 1.9 TDI, vagy akár a PD mind le van taposva. Ami nincs annak meg már emelkedik az ára, nem csökken.

 A mobile-n még találni jó kis benzines klasszikusokat, már nem olcsón, de elfogadható áron. Azok gond nélkül futnak még 10-15 évet.

B (MV6) Omega, 190-es, 124-es, 2000 előtti japók, néhány jobban sikerült BMW...

Szép és jó állapotban ezek sokkal "menőbb" autók, mint egy sokat látott jampi TDI VW.

Persze 20 évesen én is máshogy láttam ezt... :)

 

 

 

 

Előzmény: Johnny 78" (143535)
cam aro Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143536

nem szarok, nagyon jok. 

...egy darabig. 

aztan utanna meg leginkabb nem eri meg javitani oket. 

 

 

...hogy milyen verdam van ? 

van egy jo oreg benyas hondam otthon. (nem mondom hogy ELADO :D ) 

meg egy perpill szij szakadt piaggio robogom. 

na jo, hazudok mert all haz elott par honapja egy dti vectra is. (tudnam mi a face :D)

...meg hatul ket bicikli, amibol az egyik most fontos . mivel gyalogolni utalok. :)

================================ 

Előzmény: Johnny 78" (143535)
Johnny 78" Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143535

200e Ft-ért már feleséget is lehet kapni. :) Szóval akkor a "mai modern" Diesel-ek szarok. Akkor marad a benzines, az legalább bírja a talpamat, és strapabíró. Neked milyen verdád van cam aro? (Ha nem titok) 

Előzmény: cam aro (143532)
cam aro Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143534

akkor nem kell csak hengerfej tomitest cserelni. 

meg az aprosagok amik majd bontas kozben derulnek ki. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aztan utanna lehet esetleg olajhuto, blokk, miegyeb. ami most nem szamit,,. :) 

Előzmény: 76zoli76 (143533)
76zoli76 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 143533

OLAJ A VÍZBEN!

Előzmény: Quattroman (143523)
cam aro Creative Commons License 2015.06.16 0 0 143532

mindegy mekkora, ha a te talpad alatt durran el  :) 

 

egyebkent szerintem is.. 

de ha valaki az alapjan keres autot, hogy pd vagy tdi.. akkor ott egy 200e hufos javitas is gond lehet. 

( az meg mindkettonel befigyelhet. .sot. ) 

ami persze nem szegyen, de akkor a kerdes nem az, hogy tdi, vagy pd.

 

 

szvsz.. ehh.. ilyesmibe jobb nem bele szolni.

..szorom a hamut. :)

 

 

 

 

Előzmény: mica-r (143531)
mica-r Creative Commons License 2015.06.16 0 0 143531

Adagolós tdi kisebb taposóakna (szerintem)

Előzmény: cam aro (143529)
cam aro Creative Commons License 2015.06.16 0 0 143530

50 kilometert ir. 

annyi ido alatt azert csak megse rakodik ilyen vastag bunda ?

lesz ott valami katrany/gyanta olajban/benzinben szerintem. 

 

 

Előzmény: 409 (143526)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!