Ez annyira "szenzáció", hogy több mint 5éve ismert tény, és garanciában cserélik a dugattyú/hajtókar garnitúrát, ha még nem volt megbontva a motor. Egyébként a harmadik javított változatnál tart a gyár erre a problémára.
Sziasztok!Nem tudom hogy ez most konkrétan ide tartozik-e!A következő kérdésem lenne!Van egy autóm amin meghibásodott az ablaktörlő!Elvittem egy független autó szervízbe ahol azt mondták hogy másnapra kész az autó!Másnap visszamentem az autóért azt mondta nincs kész mert nem jött alkatrész!Ez így ment egészen 10 napon keresztül hogy mindig másnapra ígérte hogy kész az autó!Tegnap este bementem a műhelybe ahol az autó elektromos része teljesen szét volt szedve a kábelek lógtak az autóból!Az autót már annyira elcseszte hogy be se lehet már indítani!És azt mondta hogy nem tudja megjavítani!Ráadásul ez mind hollandiába történt!Ott tart a dolog hogy már most munkába se tudok bejárni miatta mert nincs autó!Eddig más kollégákkal jártam dolgozni de ők már hazautaztak!Ilyen esetben mit lehet tenni?Köszönöm a válaszokat!
vagy akkor fesziti neki a fedelnek (a surlodo hangbol gondoltam, mert amig nincs nyomas addig inkabb csattog), de inkabb vmi mas lesz. (generator meg klima tenyleg jobban elkepzelheto) hallani kene..
De nem is a nem indulás a lényeg hanem mitől áll meg ... ránt egyet kettőt hármat és mint mikor leveszed a gyújtást egyből megáll, fordszám jel leesik alapra.
De mi történik amikor leveszem a gyújtást és utána pöc röff beindul ...?
Ha nem veszem le és úgy indítok akkor csak forog forog de nem indul - tehát mikor megáll akkor csak akkor indul ha gyújtás le - fel és indít.
akkor az alapjárati fordulatszám szabályozás hasonló megoldás mint a Mitsu Coltokon (1989-2002? -ig gyártott 4G motorkódúaknál)...belefutottam egybe, ott már gyújtás ráadásánál a léptetőmotort visszahúzta, majd indításkor sem állított utána...előtte úgy működött hogy pár másodperc pedáltartás után volt alapjárat hidegen, majd fokozatosan megszűnt...(kézzel kihajtva a léptetőmotort gyújtáskor simán visszahúzta a szemét...)
Ott az ECU az utastérben volt, de a kocsi láthatóan nem kicsit beázott..Az ECU kivételével szinte minden cserélve lett, a hiba nem szűnt meg..Kivettem, szétszedtem az ECU-t, hát ami benne volt attól sírni tudtam volna..pókháló, rozsda, kifolyt kondik... ECU-t már nem volt kedvem felkutatni hozzá, mert több fórumon is írták hogy nagyon sokszor tönkremegy a pára miatt..(ez meg vizet kapott gazdagon), úgyhogy akár az is bekrepálhat a víztől (is)
az alapjáratot szabályzó megkerülő szelep (rendszer) hiba. Bipoláris léptető motorral van megoldva, mint sok más esetben.
A motor két tekercse ellenállás méréssel jónak tűnt, de csináltam egy teszt áramkört, amivel tudom mozgatni, működött.
Cam, hathatós segítsége után kimértem a négy vezetéket, mind bejut az ECU-ba.
Mivel az alapvető probléma az volt, hogy motorteret kimosták nagynyomású mosóval így utána semmi nem akart rendesen működni. Sajnos jutott az ECU-ba is, így sok meló árán már csak ezt az egy hibát nem sikerült kiűzni.
Szétszedtem újra az ECU-t mérve a vezérlő FET-eket, az egyik zárlatosnak tűnt.
nem csak szenzor hiba lehet...nem próbáltatok ezekre ránézni?
P0339 Honda
Possible causes- Faulty crankshaft position sensor - Crankshaft position sensor harness is open or shorted - Crankshaft position sensor circuit poor electrical connection - Signal plate may be damage - Starter motor may be faulty - Starting system circuit - Dead or weak battery
Sometimes and in some models, low battery voltage or a weak starter can can trigger a Crankshaft Position Sensor code. Before replacing any parts, recharge or replaced battery.
Possible symptoms- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light) - Lack/Loss of Power - Engine Stall
feketével kiemelt rész azért beszédes.
Viszont pár dolog tuti jó, mint a kicserélt szenzorok, indítómotor és az indító rendszer is jó, mert indít a kocsi rendesen, és valószínű a szenzor csatlakozások is rendben vannak ha most cseréltétek..
tehát marad 2 lehetőség....akksicsere ( csak tudsz kölcsönkérni egyet pár órára), vagy magán a motoron belüli jeladó hibásodott meg (az a leggázosabb..)
mondjuk SAAB 9-5? van :D és pont ez a hibája..ahogy a Daewoo /Chevi ---- Kalos/ Lacetti-n is...
Renault Laguna 2-esnél némileg más a hiba kialakulása, mert ott alapjárat 2200 ha hibás a folytószelep érzékelő :D (15 perc állás után ismét indítható normálisan, csak ESP és Injection system errort mond a hülye p..csa a computerben :D )