Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141661
Előzmény: cam aro (141659)
cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141660

ha allora blokkolnak, akkor valoban nem jo. 

de szerintem nem allo az.. csak eppen forgo. 

ez esetben jo. 

Előzmény: vanabeehdi (141658)
cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141659

égi tömítés salátában jött ki belőle, vagy 6-8 vékony acéllemezből volt,"" 

 

az nem a gyari tomites ,az mar a modositott.  

a gyari tomites egy darab vekony acel lemez. 

 

 

 

32027.hsz

43249.hsz

ééés.. azt a kepet nem talalom ahol sikolas elotti/utanni allapot lathato.

pedig vilagosan emlekszem hogy toltottem fel rola kepet.

 

nu mindegy. :)  

 

Előzmény: Kisa (141656)
vanabeehdi Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141658

Sziasztok

 

kis segítség kéne:

 

Adott 1  Opel Corsa B, 2000es évjáratú, aminek az abs-e furcsán működik. Száraz aszfalton vészfékezve blokkolnak a kerekek. Ha viszont valamivel gyengébben nyomom a pedált a csúszáshatárig, akkor bekapcsol az abs és nem blokkolnak a kerekek. Az abs korábban javítva volt, 2 hátsó jeladó cserélve lett még a télen, és akkor a havas úton ez a viselkedés nem tűnt fel. Most az autót el akarom adni, és a próbaúton a vevő vészfékezett és szerinte rossz az abs. Ha valami csúszós felületen próbálom, pl fű, akkor is egyből bekapcsol. Most akkor jó vagy rossz az abs?

 

köszi

zumirobi Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141657

Kivettem a vizhutőt, öntöttem a motorba forró vizet, utanna a blokk leeresztő csavart kicsavartam a nagy része kifolyt. A fütésradiátort is kifujtam kompresszorral. A vizhütőt utánna forróviz , motormosó, akk anyámtól elvettem, amivel mosogat, ezekkel mostam ki, de a vékony cellákat nem mosta ki. Felöntöttem benzinnel, 30 perc mulva feloldotta, átöblögettem, és visszaszereltem az autóba. Bekevertem egy vödör vizet, anyám mosogatószerével, be a rendszerbe, az autót járattam, mig 60 fokig felnem melegedett, leengedtem, olyan faszául feloldotta, ezt megismételtem még 1x , utánna tiszta vizzel, és tiszta... :D Ma egész déltől estig ezzel babráltam :D

Előzmény: FeZ_ (141655)
Kisa Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141656

Kösz, megnyugtattál :) V6-ost eszem ágában sem lett volna elvállalni, ahhoz volt már szerencsém, de ez nem tűnt ekkora sz*rnak.

 

Egyébként többször megnéztem, mert nem hittem a szememnek (tömítésre szegecselt "távtartó"), de nincs neki nút sem a blokkban, sem a hengerfejben.

Abban is majdnem biztos vagyok, hogy nem volt még megbontva, kérdeztem, első tulaj.

A régi tömítés salátában jött ki belőle, vagy 6-8 vékony acéllemezből volt, és azon is volt ilyen szegecselt vég. Elring került bele, új csavarok, Hf. síkolva,  mindegyik tűzkarika jól belenyomódott. Meglátjuk...Kösz! :)

 

Előzmény: cam aro (141648)
FeZ_ Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141655

Ez az a olajos hűtőfolyadék cél-tisztító, amiről beszéltem.

 

Előzmény: zumirobi (141640)
zumirobi Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141654

" egyik legtelenito csovet a tagulasirol"  Mi az a tágulási ? :D elnézést, de nem értem melyikre gondolsz.... 

Előzmény: cam aro (141645)
őrel Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141653

köszi

Előzmény: FeZ_ (141629)
őrel Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141652

nem tudom, megnézem

Előzmény: skorpio3 (141630)
FeZ_ Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141651

Lehet, csak ötleteltem, ezeket én még sosem próbáltam.

 

Előzmény: cam aro (141646)
cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141650

ez esetben a hengerek tuzkarikaja veszi at a tavtarto szerepet.  > ujra. 

Előzmény: cam aro (141648)
cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141649

csak fogorvos ele ne allj be ott, a nagy, vad nyugaton. :) 

 

en parkoltam ma egy elott, sacc masfel orat  asszony miatt.

azt hopp..

egybol 130 fontal lett szegenyebb, effektiv 40 perc  rontgen,.konzultacio, es egy apro tomes utan..

budos kapitalistak. :))  

Előzmény: Quattroman (141642)
cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141648

na az a motor egy nagy zsakutca, azt van ebbol V6 is :D

illetve fenet.. kellemes kis motor lenne.

de ezzel a hf rendszerrel padlora tettek az egeszet. 

 

volt hogy heti ~5-on csereltem hf tomitest..honapokig.. de aztan gyozott az evolucio. 

innen mar kihaltak. 

a szegecselt perem nem ull fel.. csak ha mar ala/tul van sikolva a hf. ...es mindig sikolni kell. 

tuneti megoldas lehet hogy leszeded a peremet.. ez esetben a hengerek tuzkarikaja veszi at a tavtarto szerepet.

mukodik, kiprobalva. 

tuzkarikak zomulnek lehuzasnal. 

bmw gyart/ott?/ hozza lemezes tomitest.. 

ez mar legalabb tomites. de az M9 x urvahosszu hf csavarokal ez sem vegleges megoldas.  

 

dugok 45 foknal vannak vezerles jelen.

ezzel talan nincs baj.. legalabb bolond biztos.  

 

a kuplung is atgondolt megoldas.

ugyremlik fohengere, es nyomohengere egy bontatlan egysegkent.. gyarilag feltoltve, es legtelenitve 

kerul a forgalomba. ( de feltolteni feltudod pedalsor felett. )

persze muanyagbol.. mi masbol.. /esetleg keverem freelanderel. /

jo az. elmeny cserelni a 75-ben..

foleg hogyha mar hidraulika osszeall ,akkor also nyomohenger tarto bakja szarja el magat. 

rosszabb esetben eltorve a frissen beszerelt hidraulikat. ..

 

a csigas ennek csak jelenthet. :))

 

Előzmény: Kisa (141647)
Kisa Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141647

Cseréltetek már Rover 75-ön (1.8) hengerfej tömítést ? (biztosan, amennyire elbaszott egy dolog).

Könnyen szerelhető, de hajmeresztő dolgok vannak benne.

A HF tömítés elejére és végére fel van szegecselve még egy perem, ami elvileg (és gyakorlatilag is) kitámaszt.

Ilyen vastagított szilikon peremek választják el a vízteret. a 350 mm-es HF csavarokról nem is beszélve. Az új tömítésen a tűzkarikák lötyögnek a tömítésen, de ez már szóra sem érdemes :)

A vezérlés jelölések természetesen nem FHP-ban vannak, hanem teljesen ad-hoc módon.

Hab a tortán,hogy mire végeztünk a pár napos javítással a kuplung hidraulika feladta, levegős lett.

Kinyomtuk belőle, de nem túl meggyőző, lehet majd magyarázkodni, ha visszajön.

Mindez egy nagyon megkímélt, 93000km-es, 2004-es Rover 75.

 

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141646

szerintem ezek felhabosodnak.. 

bar.. probat meger. 

Előzmény: FeZ_ (141641)
cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141645

radiatort kimosom, majd berakom vissza, es a motorbol meg kiviszi a radiatorba, majd megint.."" 

 

ezt most hogy, mindig kiveszed a radiatort ?

ajaj.. 

todzsd bele a zsirtalanitot.. (nalunk forte, vagy wurth degreaser ) melegen jarjon legalabb felorat. 

vagy de addig amig szeparalt olajat latsz a vizen. 

aztan kosd le az egyik legtelenito csovet a tagulasirol, az menjen kannaba. 

jaro motor. 

tagulasiba meg toltogesd slagal utanna a melegvizet. 

 

30-40 liter vizet atlehet igy forgatni mire kijon belole minden nem oda valo.

... jol beallitott slagal automata az uzemmod.  

 

Előzmény: zumirobi (141640)
cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141644

leállításkor rögtön elejti a nyomást (ezt mondta a diagos)"" 

 

szerintem ez csak a vegen szabalyoz,.. szvsz valahogy lekell allnia. 

primer nyomas. injektor vissza folyasok. talan van rajta tulnyomas szelep is. 

Előzmény: őrel (141625)
cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141643

ahh.. hat nincs mindig karacsony. :)

Előzmény: Paco155 (141617)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141642

tudom hogy kell :)

de a hodállyal időnként ici-pici helyekre állok be...

Előzmény: kormi07 (141637)
FeZ_ Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141641

Hát....nekem nem nagyon. :-(  Mittomén, Brigéciol ?! Többször jól átmosva szerintem az is megfelel. Vagy valami komolyabb mosogató szer.

 

Előzmény: zumirobi (141640)
zumirobi Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141640

Hat jo lenne.... A futesradiator is szinig van ezzel a trutyival meg az egesz motor..... Radiatort kivettem, azis fullig. A radiatort kimosom, majd berakom vissza, es a motorbol meg kiviszi a radiatorba, majd megint...... Vagy van valami jobb otleted ?

Előzmény: FeZ_ (141639)
FeZ_ Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141639

Nem, ez valami 3. féle, ismert márka, csak most nem ugrik be a neve. :-(

Ha kell, holnapra megnézem, lent van a 2 üres flakon.

 

Előzmény: zumirobi (141638)
zumirobi Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141638

Az STP vagy a Mannolt mondod ? 

Előzmény: FeZ_ (141635)
kormi07 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141637

Engedd visszább egy kicsit, akkor nem szól.

Mondom ezt én, akinek sikít a szervószíja koppra kitekert kormánynál:-DDDD

 

Sok szerencsét az új munkahelyhez!

 

 

 

 

Előzmény: Quattroman (141636)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141636

a "nyikorgó" audi

az konkrétan a csontra kitekert kormánynál a szervó leregulálásának hangja

Előzmény: kormi07 (141632)
FeZ_ Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141635

A Kauffer-ben lehet kapni kétkomponenses hűtőtisztítót kimondottan ilyen esetre. Most próbáltam ki hasonló okokból, egészen jól kihozta.

 

Előzmény: zumirobi (141634)
zumirobi Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141634

Heló mindenkinek, a tanàcsotokat kernem.. Vito 2.2 cdi belement az olaj a vizbe, olajradolajradiatort kicsereltem, de az egesz vizrendszer televan szutyokkal. Valaki valami tippet, hogyan, mivel tudnam kikimosni a vizrendszert? Koszi

kormi07 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141633

mindig fixen ezt a 65mV értéket mérem testhez képest így az egy eltolt érték nem?

 

De.

 

ha a mért feszültség 150 mV és
700 mV között van, nem használható az
univerzális szonda, csak a specifikus,
úgynevezett testfüggetlen szonda!

 

Szerinted a 65mV az 150 és 700mV között van?Nem?Megmérted az ecu testjét?

 

 

Kötöttem már úgy össze a csatlakozóból kihúztam a jeltestszálat fűtés jel maradt és akkor is elég hülye adatokat ad a multiméteren 0-1v helyett átmegy mínusz értékbe erre írtam mínusz 0,1 (-0,100mV)

 

Ha olyankor be volt dúsítva a keverék féktisztítóval, akkor kuka a szonda.(én mértem már tolóüzemben ettől nagyobb negatív feszültséget, jól működő szondán.Az lényegesebb volna, hogy dúsításra reagál-e)

 

csatlakoztassam úgy  lambdát hogy adok neki testet külön én pl aksi negatívról pl
DE MINEK?

 

Azért, ha a kipufogón/szonda házán nincs test, akkor ne verd át magad rossz méréssel.(szürke vezeték pont azért van, hogy a szonda ne csak a kipuffról kapjon testet, mint egy háromvezetékes).

Előzmény: zsolt4593 (141623)
kormi07 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 141632

"nyikorgó audi"

 

Egy világ omlott most össze bennem:-DD

Előzmény: Quattroman (141631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!