Na igen, a vezérlés ha nem 25x lett checkkolva akkor egyszer sem.
Valahol nagy disznósság van az tuti!
Az egyes hengeren a vezérműtengelyek jelzőnyilai stabilan oda mutatnak ahová kell. két vezérműtengely közötti láncszem 16-ra beállitva. (2 soron ugye 15 láncszemre kell)
Két hete levettük a szelepfedelet és bár nem halál pontos mérést tudtunk végezni de úgy tünik hogy jókor nyitnak a szelepek. Persze lehet hogy mégiscsak meg kellene ismételni. mert ahogy irtad is az egész sorron siralmas az érték.
A 8,8 fokról azt tudom mondani az mióta a kocsi a miénk azóta 8,8 fokon van nem találtam rá leírást csak arra hogy a maximális fok az 90 fok+tűrési idáig ezzel elvolt az autó 2 könyvben se ír semmit róla,és az olasz könyvbe se találtam értéket mi lenne az alapjárati fok feltételezem ez jó, az ütközőcsavarhoz nemvolt nyúlva egy kis imbus csavar szépen belekozmálva a fojtószelepházba TPS-hez se lett nyúlva és köszi az eddigieket jó éjt
Ok rendben holnap megnézem hogy befogom a légszűrőt és nézem hogy eltudom e érni a 300mbar-t >ha igen akkor kiderül mit csinál a lambda aktív e a hiba vagy sem tud e zárt hurokban dolgozni.
>Megnézem hogy hagyom zárt hurokban dolgozni ha lemegy 100mV-fele az érték hogy légszűrő szívócsonkjába fújok egy kis hidegindítót ekkor gondolom kompenzálnám a fals,többlet levegőhöz az üzemanyagot.
Vezérlés:nem lett mostanság állítva,se cserélve vezérlés alkatrész szóval jelen van minden
>Lambda Hiba én ebből nem tudok rájönni melyik körben lenne a hiba
Másik programmal is néztem már ott is csak lambda hibát ír maga a hibát nem ragozza hogy épp mi fűtés vagy jel pl
Ok tök normálisan kérdezem meg akkor: Ha végigolvasod a regényem akkor a te felvetéseid mi a leírtakon kívül és a kérdéseimre tudnál adni választ szívesen hallgatnám.
Úgy megnézném a sok feltett kérdéseim közül menyire is kaptam választ és menyire tág fogalmazásban. Egyébként köszönöm a segítséget amit idáig kaptam de elég sokra ami számomra nem érthető semmi választ nem kaptam és kaptam olyat is el se olvastam végig...Akkor a fáradtságot is vegyük az olvasásra.
A nagy nyelvbotlásokról pedig annyit mondanék a sok szakember hogy tudja ezt? cetír vagy centrír simmering vagy O gyűrű(tömítő gyűrű) főtengely vagy forgattyús tengely hagy ne menjek már ebbe bele fáradt voltam és elírtam bocs emberek vagyunk tévedhetünk...
Arra senki se tudja megmondani hogy ha előtte fél ével 400Mbar volt az értékem akkor most ez az érték miért rossz és miért produkál hibát. Ha ráadom a gyújtást nem jár a motor és a légköri nyomást mutatja a MAP akkor miért is aktív a lambda hiba?Semmi köze a MAP hoz ilyenkor véleményem szerint.. Bese indítom az autót kitörlöm a hibát amint törlöm egyből abban a percben visszajön a motort be se indítom
Nem véletlen kérdeztem a lambda jeltest specifikus dolgot arra senki semmit nem tudott mondani...
Ok bocs ha most a helyesírás végett írtad akkor bocs de már egy hete ez a téma a fejemben és nem tűnt fel hogy ly-onozok.... Vagy ha FoJtószelepház tömítésre gondolsz ezzel ez ügyben akkor írd le kerek mondatban köszi de most létszíves ne menjünk bele egy betűbotlás végett a szóvitába inkább segítséget várnék el köszönöm,a helyesírásom végett pedig szerintem még érthető mik a problémáim.
Ez jó ötlet.Csinálok egy képet az alapjáratkiegyenlitésről,hogy lássák,hogy nem a motor jár szarul. De valószinű,hogy a "Menager" -nek nem fog sokat mondani.
ma vittem müszakkizni az autót és azt figyeltem meg, hogy 2-3 ban mikor véltok fel, mondjuk kétezernél elváltok, akkor felmegy először 2200 ra és onnan esik le a fordulat.
Lehet nem BKP valami más kód 16 szelepes hulladék motor.Nem értem miért kellett nekik ezt a motort megcsinálni?! Megmozgattam a nyelestengelyt,nincs semmi rendellenes hang....