Akkor hosszadalmasabb lesz,olajcsere alkalmával akartam kicserélni,amit üzemmeleg motornál végzek.Így el fog húzódni kissé,mire leengedem a "vizet".
Mindenképpen kicserélem,mivel motorozom is és nem jó ha olaj csöppen az útra.Alatta soha nem láttam csöppöt,minden bizonnyal menet közben ereszt jobban.
Igazad volt!!! Jó lett a SEAT. A fojtószelep tengely akadt a zárt állás előtt picivel és így rossz volt a zárt helyzetnél a végállás, amit alapbeállításnál kapott. Az orrom előtt volt a hiba. A fától az erdőt ahogy szokták mondani.
Sziasztok! Bora 1.6 SR. Ha az alapjárat ingadozás megszűnik, amikor a fékrásegítő vákumcsövét lehúzom a szívócső sorrol és a szívócső sort ledugózom, akkor érdemes a visszacsapó szelepet kicserélni, vagy csak a rásegítő csere segít? A vákumcsövek jók. Köszönöm!
"Ez a generátor nem használatos benzinesbe,ugyanis vákumszivattyúval van szerelve,s ez csak a dízeleken használatos. Írtam volt,hogy isuzu motoros."
Tisztasor, értettem is. Pont ezért van rajta fordulatszámjel. Volt már néhánnyal dolgom...bár ne lett volna. ):-(( A vége mindig az lett, hogy szabályzó, diódahíd, állórész. Azt majd nézd meg, hogy a felette lévő vízcső nem ereszt-e a csatlakozónál. Ha ott csöpög, (szokott) az szépen belefolyik a generátorba.......
...ha ez a 6 lábas alu szabi van benne, akkor jobban jársz, ha a B és az S pontot már a generátoron belül összekötöd, így nem fog a kintről jövő referenciavezeték(akku+, S) kontakthibája miatt túltölteni.(azt a külső vezetéket meg is lehet szüntetni, viszont a töltővezeték csatlakozásait nem árt megjavítani, esetleg keresztmetszetet növelni).
El szokott kopni a tengelyen a szimmering futófelülete, az új szimmering nem sokáig bírja, a felújított forgórész meg nem olcsó, cserébe nem is mindig van raktáron.
Van annak a szabályzónak 5 lábas verziója is, tettünk fel kocka ladára belőle, nagyonfasza terheletlen 14,4V, világítással 14,6V töltést lehet vele csinálni.
Mondjuk át kell alakítani a generátort negatív szabályzásúra, meg kell bele egy szamara 9 diódás híd, meg egy világításrelé táp, amin terhelve pont 0,2V feszültség esik, de hát fiatal versenyzőnek ez nem lehet akadály:-DDD
Hát igen ezért kértem mankót tőletek akik már csináltak illent.Volt időszak mikor cégeknek újítottam fel indítót,generátort,fesszabályzót. Tekercseltem is dinamót, generátort. Csak ez egy rakás szar.
Mi lett a régivel, általában azért szállnak el, mert a hosszú utóizzítás miatt szarrá leég a diódahíd, rosszabb esetben az állórész is.Ezt még fokozza a kopott szimmering miatt befolyó olaj, ami elnyalja a keféket/csúszógyűrűt.
Az a generátor egy borzalom, nagyon figyelni kell a javításakor.
Gesszti bá linkelt egy 4 kivezetésest, az talán jó Neked.(a hitachi is ugyanez, úgy emléxem).
Az a generátor egy jó nagy szívás...nagyon látni kéne a hátulján a kivezetések betűjeleit, ha elkötöd, akkor baj lesz.
A kötegben a 3 vezeték valószínűleg aksi+, gyújtás+, és kontrollámpa.(lennie kéne még egy fordulatszámjelvezetéknek is(asszem zöld), azt izzításhoz, meg talán még a hátsóablakfűtés relé működtetéséhez használja).
Az aksi+ (S pont)-t ha lehagyod, akkor 1 volttal többet fog tölteni.
Kedves vagy köszönöm, de nem kérek semmit csak segítséget, Szét barmolták a csatiját,és nem tom,hogy mit hova. Olyan kurván jön ki a csatlakozónál a kivezetés hogy nem lehet látni. Azonkívül a 3 db vezetékből egyet tok kiválasztan, a töltésjelző lámpáét . A többit nyomozni kell, ezt akartam elkerülni azzak,hogy valamelyik kolléga belinkel egy kapcsolási rajzot,
2 db ilyen generátorom van darabokban. Nem teljesen értem mi is kellene Neked, de ha megvan nekem odaadom szívesen.( persze, ha nem sürgős, jövő héten dolgozok legközelebb) Azt elfelejtettem, hogy X.ker. Kőbánya
Köszönöm szépen a segítségeteket. Ez a generátor nem használatos benzinesbe,ugyanis vákumszivattyúval van szerelve,s ez csak a dízeleken használatos. Írtam volt,hogy isuzu motoros.
Azokat viszont ezzel a generátorral szerelték mindegyiket. A motorszámotnem tom. de az autó színe törtfehér. Mégegyszer köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat
Igen, alkalmas benzinesbe is. A specifikációban szerepel az API SN/...., amiből az S betű azt jelenti, hogy alkalmas benzinesbe is. (amennyiben az adott motorhoz szükséges előírásokat is teljesíti)