Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xmbela Creative Commons License 2015.03.27 0 1 141342

Tankold tele!

Előzmény: elam1 (141341)
elam1 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141341

2005.11  MINI Cooper S

 

Urak hol nézelődjek első körben!

Ma beültem a kocsiba és a műszer nulla üzemanyagot mutatott-feküdt-holott 3/4 kéne lennie.

2x voltam ma lent a városba igen rövid ideig állt az autó egyedül(leszívás miatt írom csak)

Földön nyoma sincs benzinnek,benzinszag sincs-semmi nyom sehol!

Nem szedtem még ki a benzinpumpát hogy vizuálisan belenézzek a tankba-gondoltam kérdezek elötte.

Inditsam újra az ECU-t mindenek elött?

Esetleg valami tipp??

cam aro Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141340

valoszinu csak annak erzed. 

ill. rasegitesnek meg eleg. .de a motornak mar sok lehet a tomitetlenseg.. 

 

 

HA az a baja.. 

Előzmény: triunguis (141339)
triunguis Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141339
Köszi cam aro! Hogy van mégis normál fékrásegítés?
Előzmény: cam aro (141338)
cam aro Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141338

 a rásegítő csere segít.

Előzmény: triunguis (141332)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141337

Akkor hosszadalmasabb lesz,olajcsere alkalmával akartam kicserélni,amit üzemmeleg motornál végzek.Így el fog húzódni kissé,mire leengedem a "vizet".

Mindenképpen kicserélem,mivel motorozom is és nem jó ha olaj csöppen az útra.Alatta soha nem láttam csöppöt,minden bizonnyal menet közben ereszt jobban.

Előzmény: no_holy_shit (141335)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141336

 

 

2006-s fiat panda mjet kormanymu jobb oldali kormanymuperselyt hol tudok venni es mekkora cucc cserelni?

 

koszonom

 

 

(ui.: hogy az olajszurohazat fedo femhaznak(1,3mjet panda) a csavarjat beletorik, majd a hazat eldobjak es nem is szolnak rola?)

no_holy_shit Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141335

sima "crowa" eleg, nekem nem sikerult ugy h a  hutocseovek a helyen voltak (ugy is hagytam, azota is folyik...)

Előzmény: Törölt nick (141333)
hyuing Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141334

Igazad volt!!!    Jó lett a SEAT.  A fojtószelep tengely akadt a zárt állás előtt picivel és így rossz volt a zárt helyzetnél a végállás, amit alapbeállításnál kapott. Az orrom előtt volt a hiba. A fától az erdőt ahogy szokták mondani.

Előzmény: fourwheels (141305)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141333

Üdv!

Golf3 TDI AHU olajhűtő felső gumigyűrű tömítés cseréje megoldható a hűtőfolyadék leengedése nélkül?

Illetve hányas kulcs fogja a csavart,amit le kell lazítani az olajszűrő letekerése után?Sima Crovafej elég,vagy hosszabbított kell?

triunguis Creative Commons License 2015.03.27 0 0 141332
Sziasztok! Bora 1.6 SR. Ha az alapjárat ingadozás megszűnik, amikor a fékrásegítő vákumcsövét lehúzom a szívócső sorrol és a szívócső sort ledugózom, akkor érdemes a visszacsapó szelepet kicserélni, vagy csak a rásegítő csere segít? A vákumcsövek jók. Köszönöm!
409 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141331

"Ez a generátor nem használatos benzinesbe,ugyanis vákumszivattyúval van szerelve,s ez csak a dízeleken használatos.   Írtam volt,hogy isuzu motoros."

 

Tisztasor, értettem is. Pont ezért van rajta fordulatszámjel. Volt már néhánnyal dolgom...bár ne lett volna.  ):-((  A vége mindig az lett, hogy szabályzó, diódahíd, állórész. Azt majd nézd meg, hogy a felette lévő vízcső nem ereszt-e a csatlakozónál. Ha ott csöpög, (szokott) az szépen belefolyik a generátorba.......

Előzmény: Szabóbobó (141320)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141330

Akkor te sem unatkozol.  Most  elmegyek aludni. majd beszámolok a fejleményről

 

.

Köszí az infót

 

 

 

 

 

Előzmény: kormi07 (141329)
kormi07 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141329

...ha ez a 6 lábas alu szabi van benne, akkor jobban jársz, ha a B és az S pontot már a generátoron belül összekötöd, így nem fog a kintről jövő referenciavezeték(akku+, S) kontakthibája miatt túltölteni.(azt a külső vezetéket meg is lehet szüntetni, viszont a töltővezeték csatlakozásait nem árt megjavítani, esetleg keresztmetszetet növelni).

El szokott kopni a tengelyen a szimmering futófelülete, az új szimmering nem sokáig bírja, a felújított forgórész meg nem olcsó, cserébe nem is mindig van raktáron.

 

Van annak a szabályzónak 5 lábas verziója is, tettünk fel kocka ladára belőle, nagyonfasza terheletlen 14,4V, világítással 14,6V töltést lehet vele csinálni.

Mondjuk át kell alakítani a generátort negatív szabályzásúra, meg kell bele egy szamara 9 diódás híd, meg egy világításrelé táp, amin terhelve pont 0,2V feszültség esik, de hát fiatal versenyzőnek ez nem lehet akadály:-DDD

Előzmény: Szabóbobó (141328)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141328

Ja a diódák forgórész megúszták.

 

Na és ezek után ( keresve az új kihívásokat kezdtem el a motorfelújítást.  Hengerfúrást,hónolást síkmés főtengely köszörűlést,    Közben  

megöregedtem.

Előzmény: kormi07 (141326)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141327

Hát igen ezért kértem mankót tőletek  akik már csináltak illent.Volt időszak mikor cégeknek újítottam fel indítót,generátort,fesszabályzót.   Tekercseltem is dinamót, generátort. Csak ez egy rakás szar.

Előzmény: kormi07 (141326)
kormi07 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141326

Ebbe teszel új szabályzót?

6 kivezetéses, B S R L F E?

Mi lett a régivel, általában azért szállnak el, mert a hosszú utóizzítás miatt szarrá leég a diódahíd, rosszabb esetben az állórész is.Ezt még fokozza a kopott szimmering miatt befolyó olaj, ami elnyalja a keféket/csúszógyűrűt.

Az a generátor egy borzalom, nagyon figyelni kell a javításakor.

Előzmény: Szabóbobó (141325)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141325

Köszi.  Ek

ént gjmű vill műszerész vagyok,csak ez a szar még nem volt a repertoáromban.  Nagyon is

tisztában vok a veszélyekkel.most rakok be egy fesz-szabályozó egységet,és nem akarom,hogy elszálljon.

Ez már valódi segítség,de ha kétségeim lesznek akkor bemegyek az opelba és kinyomtatom velük a kapcsolási rajzot.

Azt hiszem az új szabályozón rajta van a stabil dugalj,és rajta a betűjelzések.

Előzmény: kormi07 (141323)
bunker Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141324

Sziasztok!

 

Tud v.ki segíteni, A6 2.5tdi (sor5), alapjáratot beállítani? Lehetőleg Pesten.

Köszönöm.

kormi07 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141323

Gesszti bá linkelt egy 4 kivezetésest, az talán jó Neked.(a hitachi is ugyanez, úgy emléxem).

 

Az a generátor egy jó nagy szívás...nagyon látni kéne a hátulján a kivezetések betűjeleit, ha elkötöd, akkor baj lesz.

A kötegben a 3 vezeték valószínűleg aksi+, gyújtás+, és kontrollámpa.(lennie kéne még egy fordulatszámjelvezetéknek is(asszem zöld), azt izzításhoz, meg talán még a hátsóablakfűtés relé működtetéséhez használja).

Az aksi+ (S pont)-t ha lehagyod, akkor 1 volttal többet fog tölteni.

Ha a gyújtás+ marad le, akkor nem lesz töltés.

 

Rég volt, lehet tévedek.

 

 

Előzmény: Szabóbobó (141322)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141322

Kedves vagy köszönöm, de nem kérek semmit csak segítséget, Szét barmolták a csatiját,és nem tom,hogy mit hova. Olyan kurván jön ki a csatlakozónál a kivezetés hogy nem lehet látni.  Azonkívül a 3 db vezetékből egyet tok kiválasztan, a töltésjelző lámpáét . A többit nyomozni kell,  ezt akartam elkerülni azzak,hogy valamelyik kolléga belinkel egy kapcsolási rajzot,

Előzmény: Turzul (141321)
Turzul Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141321

2 db ilyen generátorom van darabokban. Nem teljesen értem mi is kellene Neked, de ha megvan nekem odaadom szívesen.( persze, ha nem sürgős, jövő héten dolgozok legközelebb) Azt elfelejtettem, hogy X.ker. Kőbánya

Előzmény: Szabóbobó (141320)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141320

Köszönöm szépen a segítségeteket. Ez a generátor nem használatos benzinesbe,ugyanis vákumszivattyúval van szerelve,s ez csak a dízeleken használatos.   Írtam volt,hogy isuzu motoros.

Azokat viszont ezzel a generátorral szerelték mindegyiket.   A motorszámotnem tom. de az autó színe törtfehér.     Mégegyszer  köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat

Előzmény: 409 (141319)
409 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141319

Akkor ez egy másik hitachi. Talán az lesz, amit alább geszti linkelt.

 

 Mondjuk nem ártana komolyabban venni a fejlécben szereplő kérést sem!!  :-//

Előzmény: Szabóbobó (141316)
409 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141318

Igen, alkalmas benzinesbe is. A specifikációban szerepel az API SN/...., amiből az S betű azt jelenti, hogy alkalmas benzinesbe is. (amennyiben az adott motorhoz szükséges előírásokat is teljesíti)

Előzmény: sflasd (141309)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141317

Ja és fordszámmérő nincs a gépben.

Előzmény: Szabóbobó (141316)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141316

Japán a generátor, valszeg hitachí.  Acsatikör alaku,benne 4 tüske. aá ellendarabja elveszett, 3db vezeték lóg a levegöben.

Előzmény: 409 (141315)
409 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141315

Amelyiken álló motornál test van, majd járó motornál +12V, az a visszajelzőé. (kék/valami) A másik a fordulatszámjel (W)

Előzmény: Szabóbobó (141313)
gesszti Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141314

https://alkatreszek.hu/generator_delco_remy?cikkkod=DRA3296|SZ#.VRRRyo7LL2Q

 

Ilyen?

Előzmény: Szabóbobó (141313)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141313

S.  O.  S.  Kollégák,   műkedvelők segítségét kérem.   Opel Corsa a drága és Isuzu  motoros.

Hitachi generátor bekötéséhez kérek segítséget.  A köralaku csatit letépték elhagyták nekem meg be kell kötnöm.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!