Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csirkésfiú Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141310

Sziasztok!

Honda Civic (D14A4) tip. autónál meleg motornál eléggé alacsony az alapjárat . Hidegen 1500-1600, melegen viszont van hogy tartósan ilyen 500 körül engedi le a fordulatot. Ha találkozott valaki hasonlóval kérem ossza meg.

sflasd Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141309

Sziasztok

olaj kérdés

 

ma nézegettem e46-hoz olajat ( 320ci) benzines, egy szerelő srác ajánlotta az castrol edge turbo diesel 5w40-es olajat.

Nézek rá hogy mi van, hiszen az dízelekhez van, jól tudom mert faternak is passatjaba az kell vw 505.00 ( '99-es 1.9 tdi, nem pd). 

Mondja a srác hogy az mind1, ha rajta van hogy bmw ll-04 vagy bmw ll-01 akkor az mehet bezinbe is meg dízel üzeműbe is. 
Most akkor mi van? jól mondta a srác? Ha jó dízelbe (vw) attól még lehet jó benzines bmwbe is? 

 

novothauto Creative Commons License 2015.03.26 0 0 141308

Ha 1000 millibart vesszük légkörinek (autószerelők ugye igen), akkor

az 50-100 millibart nem nevezném jónak egy szívóágban.

 

 

Előzmény: cam aro (141306)
cam aro Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141307

storno. 

szerintem mar latom a hibat, de igazolasul kitoltesi aramot kell mernem. 

==========================

:) ez a rajzasztalom. 

Előzmény: cam aro (141306)
cam aro Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141306

avensis 2.2 d4d, 170 paci. denso hp3 pumpa. 

 

zold hozamszelep kitoltesi ketszer esik le fuggolegessen as kepen.  

tehat ez ket inditasi ciklus. 

 

sarga a railfesz. 

felepul, majd mintha nem kapna utanpotlast ,  leis esik. 

input oldalon nem valtozik az 50-100mbar ertek.(tehat nem dugult. )

haz nyomast nem tudok merni. (még:@) pedig ez volt a tippem, de haznyom.szelep tiszta. es jonak tunik. 

 

injektoroknal nagyon min. a visszateres. 

nyom.szabnal semmi. 

 

nyomoelem kopas /szelepek / tud ilyen felepul/elenged tipusu hibat okozni ? 

szerintem nem.

de mas nem marad.

 

marad ? 

koszi. 

 

 

 

fourwheels Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141305

Érdemes a folytó takarítás után a tengely tövét a háznál megfujni valami kenőanyaggal hogy a folytó biztosan tudja a végállásokat alapbeállításnál!

 

Előzmény: Hyuing-II (141303)
Hyuing-II Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141304
Hyuing-II Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141303

Így csináltam, mindig megkapom az illesztés OK.   Igaz nem vártam utána 1  percet.  Viszont ha nehezen többszöri próba után ki tudom radirozni a a hiba lámpát az EPC mindíg aktív marad. Azt nem tudom semmivel el oltani.  Most néztem a neten egy oldalt amin az én hiba kódomra (p1857-000)  azt írja, hogy szakadt a generátortól jövő vezeték. Ezt is megnézem holnap.

Előzmény: cam aro (141302)
cam aro Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141302

melegitsd fel 80C fole. 

 

01-08-001/4 ablakban legyen minden 1. (kiveve ha tarolt hiba van ) 

off

on.

01-10.  read >save. 

off 

*

on.

01-08-060 

csinald vegig az alapbeallitast. 

ha 060/4 ablakban atvalt OK! az adatpt. varj egy percet. 

off. 

 

*aksi sarut itt veheted le. de elobb probald nelkule. 

map/terhelest  alapbeallitas hiba miatt irja be > altalaban.  

 

 

Előzmény: hyuing (141293)
C20NE Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141301

Ahogy én tudom egy számolt érték amit a szívócső nyomásból, fordulatszámból, gázpedál állásából számol a vezérlő.

Előzmény: hyuing (141300)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141300

Valaki segítsen már lécci!   Mi az a terhelés jel?  Hol keletkezik , és hova megy?

hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141299

Reggel kipróbálom!

Előzmény: C20NE (141298)
C20NE Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141298

Volt olyan amit ha a gázpedál nélkül elindítottál és nem nyúlva semmihez hagytad fél órát alapjáraton döcögni magára talált.

Előzmény: hyuing (141297)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141297

Még kipróbálom az aksi saru le féle gyógyírt.

Előzmény: TraguAre (141296)
TraguAre Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141296

Minél többet agyalok rajta, annál kevésbé vagyok biztos a dolog mikéntjében...

Az viszont tuti, hogy törlés nélkül megkergült pár 1.4 16V.

Előzmény: TraguAre (141295)
TraguAre Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141295

Fuggetlen az alapbeallitastol.

A motorvezerlo 1-es csatornajat kell nullazni. 

 

Tobb eve nem csinaltam, emlekezhetek rosszul (a csatornara).

Előzmény: hyuing (141294)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141294

Vagyis nem illesztés hanem alapbeállítás.

Előzmény: hyuing (141293)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141293

Azt hogyan kell végrehajtani?   Az illesztés nem hozza magával a régi érték felülírását?   P1857-000  hiba kód is van.  Terhelés jel.    Na ez honnan, hova megy,és  magyarul ezt hogy hívják?

Előzmény: TraguAre (141292)
TraguAre Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141292

Tanult ertekek torlese megvolt?

Előzmény: hyuing (141287)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141291

Lehet, hogy a vezérlő lesz a hibás mert nincs hiba de virít a hibajel és az EPC. felirat. Be sem indítom és beteszi az ABS-be, hogy nincs terhelés jel a vezérlő felől stb. Álló helyzetben sose látott hiba kódok jönnek.

C20NE Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141290

Akkor valami miatt nem csinálta meg bármit is írjon ki!

Előzmény: hyuing (141289)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141289

Megcsináltam az EGR-T, Fojtószelepet, mind OK. Még mit kellene??

Előzmény: C20NE (141288)
C20NE Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141288

Alapbeállítást kell csinálni egy VCDS-sel vagy bármivel ami képes rá és tökéletes lesz.

Előzmény: hyuing (141287)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141287

Urak!   Holtpontba kerültem. Seat  ibiza  1.4  BBZ.  Lányom panaszkodik, hogy az alapjárattal valami baj van, leáll, alacsony stb.  Nosza fojtószelep pucoválás, elvégeztem nos itt kezdődött a baj. Azóta nem lehet menni az autóval, mert pl.  nem reagál a gázpedálra vagy magas az alapjárat, vagy alacsony  és összevissza sorrendbe. HIBA KÓD VAAAN!  P1553- ÉS  P 1504.  Fojtószelep alapbeállítva, egr tisztítva alapbeállítva,    Mit bactam el?   

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141286

Az alfáknal a gyari se birja tovabb

Előzmény: bambi942 (141285)
bambi942 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141285

Megolható a prpbléma.

GYÁRIT KELL VENNI

Előzmény: JohnyFirpo (141284)
JohnyFirpo Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141284

Sziasztok!

Utcai autó lengőkar szilentjeit szeretném poliuretán keményszilentre cserélni, a tartósság miatt.
A tervek szerint csak az első lengőkar hátsó "teli" szilentjeit gyártatnám le, kérdésem, van-e tapasztalata valakinek ilyennel?

Ezt a céget találtam, 9-ért megcsinálják darabját, a régi szilent fém perselyeit kell elvinni nekik és megoldják.

http://www.polytechnica.iwk.hu/termekek/


Az utángyártott gumi 2 év alatt kirepedezik, ebből lett elegem...

köszi a választ! ;)

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141283

thx.  mester, abból milyet érdemes venni? az a piros 300 fokig höálló megfelel?

 

 

Előzmény: 409 (141279)
wastegate Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141282

Köszönöm ...!

 

w

Előzmény: cella8 (141281)
cella8 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141281

Nem kell műbizonylat mert a BOSAL horognak e jelű jóváhagyása van.

Műbizonylat csak H jelű vonóhoroghoz kell csak 

Előzmény: wastegate (141280)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!