Segítséget szeretnék kérni. Ford Fiesta 1999-es évjárat, bal első tompított kiégett. Belülről bontsak mindent, hogy hozzáférjek, vagy egyszerűbb, ha kiszerelem a lámpát. Melyik az egyszerűbb? Köszi a segítséget előre is!
Megnyugtatlak. Én is a hengerfejre gondoltam. Aztán mégis a blokk volt. Vettem egy másik blokkot, az is ugyanúgy repedt volt. A 3. lett jó. 3 hónapon belül 2 motorcsere. Mondjuk nem alfánál, hanem csigásnál.
a helyzet az, hogy voltam szerelőnél aki megállapította, hogy mind a két katalizátor előtti lambda rich en van mindig, hiába meleg a motor nem mozdul.
megnéztem, hogy hogy kell leellenőrizni, és az 1-3 terminál közt kell lenni, 3.4. 4.3 ohm ig az értéknek.
nekem hideg motornál, most jelen pillanatban 4.1 ohm.
2-3 és 1-2 terminál közt nincs folyamtosság, tehát olyan minden mintha jó lenne.
a kocsi nem ir ki hiba kódot.
mielőtt 70 ezerért vennék két bosch lambdát szeretnék mgbizonyosodni hogy rossz.
hogy tudom ezt mgállapítani? vagy mi okozhat ilyet? ráadásul mindkét szenzor? a kocsit most vettem, szal nem tudom mi történhetett vele, de 11.3 lett most a fogyim.
vagy létezik vmi szerviz ahol csak lambda szondákkal foglalkoznak?
utángyártott univerzálisat érdemes venni? ( 3 vezetékes)
A vizpumpában 4000 Km, tavaly szeptemberben lett cserélve. Mondjuk a mai alkatrész minőségek mellett előfordulhat,hogy megadta magát. Melyik a söntcső, amire gondolsz? :)
Lenne egy 93as 1.8as benzines ford mondeom, alábiban kérném a segítségetek,
Most meg azt csinálja az autó, hogy beindítom, alapjárat felmegy 2500ra aztán leesik 500alás és mégmialött épp hogy leállna visszamegy 1000 és onnantól kezdve rendben meg menetközben is stabil 1000 a fordulat, szerintetek? ki van cserélve a 2hőfok gomba, a bejövő levegő hőmérője, maf tisztítva, pillangószelep tisztítva, gyertyák, gyertyakábelek cserélve, lambdaszonda 2hónapja cserélve. Alapjáraton nem sok ez a 1000-1100as fordulat? Hogy lehetne azon állítani?
Segitség kellene, van egy 2005 ös alfa Romeo 147 1.6 TS 105 LE. Következő a problémám: Autópályán mentem és észrevettem,hogy a hőfokjelző 130C-ra ugrott fel. Azonnal leálltam és amikor letekertem a kiegyenlitőtartály sapkáját elkezdett növekedni a hűtőfolyadékszint és bugyogott. Megvártam amíg lehüllt egy kicsit a motor és tovább mentem. Azután nem mutatott semmi problémát. Egy héttel késöbb ugyanezt eljátszotta.Megtapogattam a hűtőt, hideg volt és a hűtőalján kijövő vastag cső hideg volt. Ki lett cserélve a termosztát és a hűtőfolyadék jeladó és járó motornál át lett öblítve a hűtő Winns hűtőtisztitóval.
Ma is külföldre mentem volna és minden előjel nélkül ( hőfokmérő 90C fix ) belenéztem a motortérbe és láttam hogy tele a kiegyenlitőtartály és a vastag nagykörös cső fel volt fujodva. A vizpumpa forgatja a vizet és most a felső csövek forróak az alsó elég meleg volt. A motorolaj nem habos és nem hig,a hűtőfolyadékban sem észlelhető olaj.
Izzitás ezeknél mindig gond, sokszor beleszakad az izzítógyertya ha ki akarod szedni.
Amúgy nagyon jól tudod a hibáit és reálisan kb. mindenki lebeszélne róla, de ennyi pénzért hülyeség lenne nem megvenni, főleg úgy, hogy magadnak meg tudod kendácsolni okosba, Ha meg meguntad hozd haza olyan last ride módjára aztán átveszem bontásra :))
csalad mar ragja a fulemet kocsiert. nem tom mie', en tok jol elvagyok a motoron.. :D
az ujabb kori osszedrotozott kendacsoktol a hideg raz.. ugyhogy a cel mindenkepp valami regebbi teknika.
(nem utolso sorban fosveny vagyok :)
ez meg igy hopp beesve olcsositva, nem hazudott - es tudott- historyval meg akkor is lehet tetszik ha pompat kell cserelnem, es nem vagyok egy vauxhall fan,.
monnyuk automatat akartam.. ez meg manual.. de egyefene.
szvsz nem bizniszre kellene.. mert arra koranal fogva se igy/se ugy nem jo.
borzaszto lelkes vagyok am.
ma 4-5x mentem el mellette.. bele se neztem hogy akkor most itt tenyleg mit is arulnak.
Psa sima szívó 1,5d motornál jól elkülöníthető kis "csörgés" kihallható.Hidegen és melegen is megvan
(hidegen talán még halkabb).Városi guruláskor 50-60 ról gyorsítva inenzívebben hallható,országúti utazótempónál 95-100 teljesen eltűnik.Óra szerint 200e km futás,hidegen 2-3 mp izzítás után pöccre indul,olaj nemrég cserélve (10W-40),olajfogyasztás nem tapasztalható,füstölés gyakorlatilag semmi,menetteljesítményekkel nincs gond(talán az alsóbb tartományban lehetne fürgébb)fogyi normális 4,8 körül.Egy "szaki" szerint sok az előtöltés.Tudom,hogy így látatlanba nehéz távgyógyászkodni,esetleg vmi tipp vkinek? Köszönöm
Ha rákattintasz, akkor teljesben jelenik meg, sőt többnyire annyira nagyban, hogy el sem fér a képernyőn. Ilyenkor Ctrl gomb nyomva tart és egérgörgő tekeréssel kicsinyíthető.
Azóta ilyen, mióta alakítottak a képfeltöltés szabályain. Megnövelték a feltölthető képméretet 2.56MB-ra, csak még nem "tökéletes".