Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisa Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140981

A kiegyenlítő tartály tetején lévő vékony csövet és _csőcsonkjait_ ellenőrizd. Elég kis furaton áramlik a víz, el tud tömődni.

 

Előzmény: majdnemkecskeméti (140976)
Meriva 1,6 Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140980

Helló!

 

Segítséget szeretnék kérni. Ford Fiesta 1999-es évjárat, bal első tompított kiégett. Belülről bontsak mindent, hogy hozzáférjek, vagy egyszerűbb, ha kiszerelem a lámpát. Melyik az egyszerűbb? Köszi a segítséget előre is!

Üdv!

Peti

gesszti Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140979

Megnyugtatlak. Én is a hengerfejre gondoltam. Aztán mégis a blokk volt. Vettem egy másik blokkot, az is ugyanúgy repedt volt. A 3. lett jó. 3 hónapon belül 2 motorcsere. Mondjuk nem alfánál, hanem csigásnál.

Előzmény: majdnemkecskeméti (140977)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140978

Sziasztok. Nissan maxima kettonulla véhat. 99es.

 

a helyzet az, hogy voltam szerelőnél aki megállapította, hogy mind a két katalizátor előtti lambda rich en van mindig, hiába meleg a motor nem mozdul.

 

megnéztem, hogy hogy kell leellenőrizni, és az 1-3 terminál közt kell lenni, 3.4. 4.3 ohm ig az értéknek.

nekem hideg motornál, most jelen pillanatban 4.1 ohm.

 

2-3 és 1-2 terminál közt nincs folyamtosság, tehát olyan minden mintha jó lenne.

 

a kocsi nem ir ki hiba kódot.

 

mielőtt 70 ezerért vennék két bosch lambdát szeretnék mgbizonyosodni hogy rossz.

 

hogy tudom ezt mgállapítani? vagy mi okozhat ilyet? ráadásul mindkét szenzor? a kocsit most vettem, szal nem tudom mi történhetett vele, de 11.3 lett most a fogyim.

 

vagy létezik vmi szerviz ahol csak lambda szondákkal foglalkoznak?

 

utángyártott univerzálisat érdemes venni? ( 3 vezetékes)

majdnemkecskeméti Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140977

Nyugtass meg , hogy csak elirtad és hengerfejet akartál írni motorblokk helyett. :(

Előzmény: gesszti (140975)
majdnemkecskeméti Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140976

 A vizpumpában 4000 Km, tavaly szeptemberben lett cserélve. Mondjuk a mai alkatrész minőségek mellett előfordulhat,hogy megadta magát. Melyik a söntcső, amire gondolsz? :)

Előzmény: Kisa (140973)
gesszti Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140975

Hasonló tüneteket produkált nálam a repedt blokk.

Előzmény: majdnemkecskeméti (140969)
Kisa Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140974

Van egy megkerülőszelep a szívócsövön, ami az alapjáratot szabályozza. Az tiszta, szorulás mentesen működik ? 

Előzmény: Mihály Heged (140970)
Kisa Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140973

A söntcső időszakos dugulása is produkálhat ilyen tüneteket, de elképzelhető, hogy a vízpumpa lapátozása forog meg időnként a tengelyén.

Előzmény: majdnemkecskeméti (140969)
majdnemkecskeméti Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140972

Ennyire szimpla lenne a hiba? A kiegyenlítőtartály zárókupakja? Ha kicserélem egy újra és mégsem szűnik meg a hiba,akkor hogyan tovább?

C20NE Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140971

A kiegyenlito tartaly kupakjaban nem mukodik a tulnyomas szelep.

Előzmény: majdnemkecskeméti (140969)
Mihály Heged Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140970

Sziasztok!

Lenne egy 93as 1.8as benzines ford mondeom, alábiban kérném a segítségetek,

 

Most meg azt csinálja az autó, hogy beindítom, alapjárat felmegy 2500ra aztán leesik 500alás és mégmialött épp hogy leállna visszamegy 1000 és onnantól kezdve rendben meg menetközben is stabil 1000 a fordulat, szerintetek? ki van cserélve a 2hőfok gomba, a bejövő levegő hőmérője, maf tisztítva, pillangószelep tisztítva, gyertyák, gyertyakábelek cserélve, lambdaszonda 2hónapja cserélve. Alapjáraton nem sok ez a 1000-1100as fordulat? Hogy lehetne azon állítani?

 

Köszönöm!

majdnemkecskeméti Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140969

Sziasztok!

 

Segitség kellene, van egy 2005 ös alfa Romeo 147 1.6 TS 105 LE.  Következő a problémám: Autópályán mentem és észrevettem,hogy a hőfokjelző 130C-ra ugrott fel. Azonnal leálltam és amikor  letekertem a kiegyenlitőtartály sapkáját elkezdett növekedni a hűtőfolyadékszint és bugyogott. Megvártam amíg lehüllt egy kicsit a motor és tovább mentem. Azután nem mutatott semmi problémát. Egy héttel késöbb ugyanezt eljátszotta.Megtapogattam a hűtőt, hideg volt és a hűtőalján kijövő vastag cső hideg volt. Ki lett cserélve a termosztát és a hűtőfolyadék jeladó és járó motornál át lett öblítve a hűtő Winns hűtőtisztitóval. 

Ma is külföldre mentem volna és minden előjel nélkül ( hőfokmérő 90C fix ) belenéztem a motortérbe és láttam hogy tele a kiegyenlitőtartály és a vastag nagykörös cső fel volt fujodva. A vizpumpa forgatja a vizet és most a felső csövek forróak az alsó elég meleg volt. A motorolaj nem habos és nem hig,a hűtőfolyadékban sem észlelhető olaj.

Van valakinek konkrét ötlete,hogy mi lehet a baj?

A hozzászóólásokat előre is köszönöm.

szeekelymarci Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140968

Igen ettől függetlenül kicseréltem már két első helyzetjelző izzót meg a két rendszámvilágítást,de a felirat nem veszett el...

Mi kellhet még?

Előzmény: novothauto (140957)
manta-z Creative Commons License 2015.03.07 0 0 140967

Izzitás ezeknél mindig gond, sokszor beleszakad az izzítógyertya ha ki akarod szedni. 

Amúgy nagyon jól tudod a hibáit és reálisan kb. mindenki lebeszélne róla, de ennyi pénzért hülyeség lenne nem megvenni, főleg úgy, hogy magadnak meg tudod kendácsolni okosba, Ha meg meguntad hozd haza olyan last ride módjára aztán átveszem bontásra :))

Előzmény: cam aro (140965)
kormi07 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140966

Akkor vedd meg. Ha elromlik, majd megjavítod. Ha megunod, kidobod.

Annyi pénz nem pénz egy járóképes autóért, ami ismert előéletű/jó állapotú.

Előzmény: cam aro (140963)
cam aro Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140965

nem kell kendacs. 

nem horror egy felujitott adagolo.. garival, azt az pug&play. 

 

egyebkent meg kozel nem biztos az adagolo hiba. de sot. konkretan nem hiszek benne. 

az tuti hogy az izzitas kivezerles nem megy, na de az pont nem erdekel. 

 

 

 

Előzmény: gesszti (140964)
gesszti Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140964

Rakj rá egy rendes adagolót, és meg van oldva.

Előzmény: cam aro (140938)
cam aro Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140963

 csalad mar ragja a fulemet kocsiert. nem tom mie',  en tok jol elvagyok a motoron.. :D 

az ujabb kori osszedrotozott kendacsoktol a hideg raz..  ugyhogy a cel mindenkepp valami regebbi teknika. 

(nem utolso sorban fosveny vagyok :) 

ez meg igy hopp beesve olcsositva, nem hazudott - es tudott- historyval meg akkor is lehet tetszik ha pompat kell cserelnem, es nem vagyok egy vauxhall fan,.  

monnyuk automatat akartam.. ez meg manual.. de egyefene. 

 

szvsz nem bizniszre kellene.. mert arra  koranal fogva se igy/se ugy nem jo.  

borzaszto lelkes vagyok am. 

ma 4-5x mentem el mellette.. bele se neztem hogy akkor most itt tenyleg mit is arulnak.  

 

..majd kiderul. 

  

 

 

 

Előzmény: kormi07 (140962)
kormi07 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140962

Aludj rá egyet, aztán felejtsd el.Ott nem tudsz mit kezdeni vele, max nézegeted, rendes országokban meg emerről van a kormány.

Vagy ha van helyed, told be oda, 10-12 év múlva pénzt fog érni.

Ilyen potom pénzekért 30 évnél öregebb autókat nézegetnék, azokat esetleg megérheti rendberakni sk/értékesíteni.(a b vectrának még van 10 éve ehhez).

Mondjuk egy '90 A omega kombi, 3000 24V C30SE, kéziváltóval, full gyári állapotban már megdobogtatná a szívemet:-))

Előzmény: cam aro (140938)
kormi07 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140961

Kösz a tippet, én nem foglalkozom vele, majd megoldják.

Előzmény: Quattroman (140960)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140960

vidd ki Csomádra Matyóka Lacihoz

https://csomád.cylex.hu/ceg-info/maty%C3%B3ka-l%C3%A1szl%C3%B3-95767.html

Előzmény: kormi07 (140932)
T-Adee Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140959

Üdv urak!

Psa sima szívó 1,5d motornál jól elkülöníthető kis "csörgés" kihallható.Hidegen és melegen is megvan

(hidegen talán még halkabb).Városi guruláskor 50-60  ról gyorsítva inenzívebben hallható,országúti utazótempónál 95-100 teljesen eltűnik.Óra szerint 200e km futás,hidegen 2-3 mp izzítás után pöccre indul,olaj nemrég cserélve (10W-40),olajfogyasztás nem tapasztalható,füstölés gyakorlatilag semmi,menetteljesítményekkel nincs gond(talán az alsóbb tartományban lehetne fürgébb)fogyi normális 4,8 körül.Egy "szaki" szerint sok az előtöltés.Tudom,hogy így látatlanba nehéz távgyógyászkodni,esetleg vmi tipp vkinek? Köszönöm

skorpio3 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140958

Szia!

Jó ezt tudni!  :)

 

Előzmény: novothauto (140941)
novothauto Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140957

Ellenőrizd a világítást és javítsd meg.

 

 

Előzmény: szeekelymarci (140955)
novothauto Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140956

bzmg :)

 

 

Előzmény: 409 (140953)
szeekelymarci Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140955

Megköszönném :)

 

A sima INSP vel nincs gond,INSP2 amit nem tudok eltüntetni :$

Előzmény: 409 (140953)
fazeres Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140954

kormy, cam aro, köszi a választ. Gyári dúsító nincs rajta, és nem is levegősödik az üzemanyag. Marad az előtöltés állítás valahol....

Előzmény: kormi07 (140895)
409 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140953

 

 Esetleg gyakorlásképpen betehetnéd a H Astráét is, ha már azt kérdezte....   :-P  :-)

Előzmény: novothauto (140951)
409 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 140952

Ha rákattintasz, akkor teljesben jelenik meg, sőt többnyire annyira nagyban, hogy el sem fér a képernyőn. Ilyenkor Ctrl gomb nyomva tart és egérgörgő tekeréssel kicsinyíthető.

 

Azóta ilyen, mióta alakítottak a képfeltöltés szabályain. Megnövelték a feltölthető képméretet 2.56MB-ra, csak még nem "tökéletes".

Előzmény: novothauto (140951)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!