Segítséget szeretnék kérni, lenne egy ford mondeom 1993as 1.8benzines. Cseréltem katalizátort leömlővel, de most a leömlő csatlakozásnál ahol 2rugós csavar van kifúj annyira hogy jó hangos. szétszedéskor nem volt tömítés semmi, vettem bele kúpos tömítést, de akkor meg nem tudom összerakni, mintha nem lenne jó bele. Tömítőpaszta jó lenne? Vagy mi kell oda? Köszönöm
+munkadíj,meg hát maradjon benne 5000e km-rel a levegőszűrő,legózzam ki jövőre mibe mennyi van😊
szépen kinevettettem magam jó pár új autó tulaj ismerős meg profi szaki előtt ma az 5000-es új bejáratott autó olajcsere baromsággal 2015-ben mint 90-be a sorjás ladakorszakban..
na cserélje mindenki ahogy akarja,csak egy INDOKRA lettem volna kíváncsi dehát azóta is hiába....
amúgy a golf7 búgását fordulateséskor az új tsi duplakipufogó szonda szabájzója (ha jól emlékszem)adja ami teljesen természetes😳
engedd el a kérdéseket amikre nem tudsz érdemlegeset ""
ha eltudod donteni mi az erdemleges valasz.. megsem kerdezed.
de az hogy megkerdezed..
majd boldogan lesufnizod a kapott valaszokat..nem engem minosit.
1.5órája nem csinálok mást csak hívok új autó tulaj ismerősöket (köztük olyat akik családban 2évente cserélik újra 5db autójukat) profi szakembereket és mind kiröhög az 5ezres baromságommal együtt 2015-be..,ááá Megintcsak bebizonyosodik h fórumokon csak beteg ökörségeket lehet összeszedni....
amúgy a néhai búgást fordulateséskor az új tsi dupla kipujába a szonda adagolja...ennyit az sufnisokról
A japán gyártmányú régi Yarisokba eredetileg valami kék színű betét van aminek a legfőbb előnye számomra hogy az alufelnit tisztán hagyja, gyakorlatilag nem poroz. El is ment 150 ezret...
Viszont elég borsos ára van a gyárinak, az utángyártottak közül van olyan ami nem poroz és sokat kibír?
Tudom, hogy az ATE meg a Textar jó márkák, de azok aztán koszolnak :D