Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140762
Előzmény: balage525i (140759)
Kisa Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140761

Unix-nál van, résolajcső néven, vagy méret szerint. Szövetes, 3.5-ös, nem is drága talán 6-800 Ft métere. 

Előzmény: balage525i (140759)
mica-r Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140760

Ha tartósat akarsz akkro érdemes gyárit venni.

Előzmény: balage525i (140759)
balage525i Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140759

Vákuumcsövet szeretnék vásárolni, jó minőségűt, 3.5mm-eset, lehetőleg ilyen szövött köpenyeset, kb 3 métert. Tudtok ajánlani beszerzési forrást?

Alkatrészes webshopok nem kényeztetnek el az ajánlatokkal...

betg Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140758

Ezeken elég kemény a kuplung alapból is, lehet hogy nincs annak semmi baja .

A régebbi hdi ben húzó kuplung volt azokhoz sokkal kisebb pedál erő tartozott , előszőr én is csodálkoztam milyen kemény a kuplungjuk ezeknek , de mivel szinte mindnek ilyen , így ez ilyen , fejlődünk !! visszafelé , ocsósítás , anyagtakarékosság , régi 2,2hdi ben 300-500ekm elment a lendkerék , a mostaniakban a felét talán , lehet látni a szándékos minőség rontást.

Előzmény: Draganovic (140749)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140757

miért ne lehetne?

Előzmény: Törölt nick (140752)
Kisa Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140756

A kemény kuplung mindenképp jobban terheli a lendkereket, de hogy mikor cserés, vagy mikor nem, nagyon sok mindentől függ. Sok esetben 100Ekm után indokolt lehet, de akár 300Ekm-t is kibírnak.

Mindenesetre, ha leállításkor, felengedett kuplungpedállal, zaj hallatszik arról a részről, akkor biztos cserés. Az állapotát csak megbontás után lehet megmondani.

Több cég is szakosodott ezek felújítására, az kevésbé horror, és garanciát is vállalnak rá.

 

Előzmény: Draganovic (140751)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140755

Eddig inkább hideg motornál hallottuk,miután állt legalább 1-2-3h-t.

de tényleg alapból van minden egyes indításnál egy hülye utózúgás/búgása az önindítónak de ritkán még hosszabb és erősebb más hangú utópörgése van.

 

Előzmény: Kisa (140753)
Kisa Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140754

Biztos van itt, aki nálam ennél több infóval szolgál és jobban ért hozzá, de meg kellene nézni, hogy a világítás felkapcsolásakor végigmozgatja-e a motor a fényszórókat. Ha mindkettő mozog, és nagyjából együtt futnak, akkor ezek valószínűleg jók.

Van egy poti az egyik első lengőkarhoz csatolva. (kis fekete kocka, kiálló rúddal és gömbfejes pálcával, 3 vezetékkel.) Talán a hátsón is van, de ennek általában más a szerepe, de ha van azt is ellenőrizd.

 

Ez néha eltörik, berozsdásodik, vagy tele megy sárral. Érdemes elektromosan és mechanikusan is ellenőrizni. Lekötve a helyéről, és a kart mozgatva a fényszóróknak is mozognia kell. (ha nincs egyéb feltétele, ezt nem tudom.) Gyújtás és a világítás persze legyen rajta.

Előzmény: passatw8 (140736)
Kisa Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140753

Csak hideg motornál csinálja, vagy melegen is ?

Talán valami szekunder levegő  venti lehet, vagy akár egy csúszó szíj is...hallani kellene.

Előzmény: Törölt nick (140742)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140752

Vadonatúj autónak?

be sem tudom mutatni szervízben mert ritkán csinálja

Előzmény: Quattroman (140744)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140751

Alapjaraton benyomom a kuplungot sem hallani hogy a lendkerek csorogne vagy mas hangja lenne....egy szerkezet cserevel meg lehet menteni a lendkereket?Azt ne keljen mert azzal egyutt horror ara van.

 

Holnap viszem egy itteni markafuggetlen szervizbe mert hangot ad a vezerles felett valami elektromos szelep(gondolom en mert leallitas utan 3 masodpercel meg felvibral ,kerreg 3 masodpercig mig nem tavozik a nyomas)Eleg hangos alapjaraton zart motorhaztetonel is hallani 10-bol 5 szor biztos csinalja.

 

Meghallgatom mit mond azt elviszem egy Peugeot szervibe es ott is hogy mit mondanak mind a ket hely 2 km-re van (osztrakoknal vagyok) jo lenne tudni hogy mi a baja meg 700 km mire hazaerek a szerelomhoz :(

Előzmény: Kisa (140750)
Kisa Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140750

Nem feltétlen, más típushoz nem nagyon lehet hasonlítani.

 

Viszont igaz, a keményebb pedál, ami fentebb fog, vagy eltűnik, eltolódik a nyomáspontja kopott tárcsára (szerkezetre) utal.

Lendkerék állapotának megítélése nem könnyű, ha még nem ad hangot, indításor/leállításkor.

 

 

Előzmény: Draganovic (140749)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140749

Sziasztok

 

Az rosszat jelent ha a kuplung kemeny es fentebb fog?(peugeot 508 2L 120KW HDI) ,az Octaviame (1.9 PDTDI)sokkal puhabb azon mar volt kuplung csere kettostomeguvel!

 

Valaszokat koszonom

szeekelymarci Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140748

Köszi! Péntek óta most értem haza, mindjárt lehúzom aztán mehet fel a karter,aztán vissza a helyére a blokk.

Holnap meg a hengerfej...

Előzmény: 409 (140701)
Lanlító Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140747

nekem egy suzukin múltkor a villa egyik lábán volt elrepedve a hegesztés 

 

Előzmény: hbfb (140743)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140746

Megpróbáljuk akkor.

 

Köszi.

Előzmény: lacipécs (140739)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140745

én törött kuplungtárcsára tippelnék. ilyenkor kicsit mellécsúszik a törött darab ezért súrol kiemelve is.

Előzmény: hbfb (140743)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140744

bennragad a bendix

Előzmény: Törölt nick (140742)
hbfb Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140743
Köszönöm a tippet,szerkezetre gyanakszom (sajnos) én is :/ eddig 20 km-t mentem vele így,ezeket az "öléseket is megpróbáltam" de eddig semmi javulás,igen recseg a rükverc nem is kicsit... Most kell cserélnem lengőkart is a bal elején a kitámasztó gömbfej végett,sanszos hogy a stab.rúd gömbfeje is beletörik úgy össze van rohadva,féltengelycsuklók is kuka mind a 2 külső(kemény 3 hónap és 10 ezer km után-ez a csúnya) ,szóval kénytelen leszek mélyen belenyúlni...és ez még csak a minimum xD ja még azt kifelejtettem ha pl valahogy beteszem sebességbe-és jár a motor,picit gurítja a kocsit benyomott kuplungnál ,viszont rendesen jó helyen középen fog kb. Onnantól indul intenzíven úgy ahogy kell is neki,rendellenes kopott tárcsára utaló csúszás sincs semmi
Előzmény: Kisa (140741)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140742

Új (2200km) 1.4tsi golfnak néha indításkor nagyon hosszan(4-5másodperc) zúg/visít mintha nem álna le az önindító majd szép lassan elhalkul.mi lehet?(10-ből 1-szer csinálja)

Kisa Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140741

Bár érzésre jól működik, de mégsem emel ki teljesen a szerkezet.

A tárcsa, ha kis mértékben is, de súrlódik vagy a lendkerékhez, vagy a nyomlaphoz.

Ez, bár csak kis nyomatékkal, de forgatja a nyelestengelyt, ezért nem lehet váltani, reteszelnek a szinkrongyűrűk.

Gondolom hátramenetben recseg, és azt sem veszi.

Valószinűleg váltó levétel lesz belőle, de megpróbálhatod óvatosan ölni egy kicsit, talán valami szennyeződés, került a tárcsára. Forgasd el 4-5000-ig kinyomott pedállal párszor, kicsit vadabb kuplungolásokkal indulj el néhányszor, talán segít.

 

Lehet ez szerkezet törés, tárcsa sérülés, deformáció, esetleg nem mozog rendesen a tárcsa a nyelestengelyen...stb, megbontás után biztosan látható lesz a hiba.

 

 

Előzmény: hbfb (140740)
hbfb Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140740
Szerintetek ez mitől lehet? ('93, 1.3-as swiftről lenne szó) következő a kuplungprobléma: kiemel-de mégse! A bowdenen már állítottam,a ricnit is egy foggal arrébb tettem,a holtjáték jó,a pedál útja is jó,sőt érezni is ahogy benyomom érezni a holtponton átlendülést,az ellenállást (mintha kiemelne!) De mégis olyan mint ha be se nyomnám a kuplungot! Menetközben még csak-csak el lehet váltogatni akadozva,de az autó álló helyzetében erőszak nélkül lehetetlen betenni sebességbe. Azt is ki próbáltuk hogy leállított motornál beraktuk sebességbe,kuplung benyom,toltuk az autót és így nem forgatta a motort (mint ha jól működne). Ötletek?
lacipécs Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140739

Kötöttem be ilyet,ügyfél hozta,semmi gond nem volt vele.

Előzmény: Aleko Viva (140737)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140738

Laguna I 1998-as 1.6 16V-hez nincsen valakinek egy kapcsolási rajza a műszerfalhoz?

Aleko Viva Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140737

Nem, amúgy is ez kellene egy Peugeotra kell vonóhorgot tenni, Bosal-nak az árát kicsit sokallom. 

Előzmény: gesszti (140735)
passatw8 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140736

Sziasztok!

Jó barátomnak az e46ban (2001-es, coupe) a xenon valami oknál fogva nagyon lefelé világít , kocsi orra előtt kb 3 méterig van fény. Ugye a refi is vele együtt mozdul így éjjel az sem ad több fényt. Van amikor jól beáll a lámpa és akkor szép és jó. De az esetek 80%ban a fentebb leírt jelenség tapasztalható. Ha egyedül ül az autóban akkor is, ha 4-en ülünk akkor is.


Mivel lehet probléma? Házilag van valami javítási lehetősége?

 

Köszönöm a segítséget! :)

gesszti Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140735
Csak a visszajelzés miatt akarod can-ra kötni?
Előzmény: Aleko Viva (140733)
szucsjanek Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140734

Szabadonfutó és szíjcserével lett orvosolva, azóta úgy 1200 kilométeren keresztül nem jelentkezett ez a probléma. Lehet, hogy nem a halódó szabadonfutó produkálta korábban...

Előzmény: cam aro (140731)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.03.01 0 0 140733

Hello!

 

 

Vonóhoroghoz CAn-BUS modult milyet ajánlatok,  ami jó minőségű is.

Ezt esetleg használta már valaki?  

http://visszajelzo.hu/visszajelzo3.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!