Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140202

dehogynem. 

mindketto torni fog az atmenetnel ha basztatva van. 

 

de egy szar helyen levo madzag toldas sokkal egyszerubben, és sokkal szebben kivitelezheto egy krimp kapocsal, mint egy forrasztasal.

(nem kombifogos piros,kek,sarga gyorscsatikrol beszelek , mert az egy kulon musor pontba/be nyomos szerszamal. -hogy szep is legyen, ne csak jo. - .es nem kinai lapitokkal ;) 

 

nyilvan erre is lehet ellenpelda, mint mindenre.

a lenyeg egy.. legyen ez a lehetoseg is bent a szellemi szerszamosladaban.

aztan majd alkalmazva azt, ami legjobb helyzetmegoldast kinalja. ..  

 

(2-3 eve valami uj volvo biztositekdoboz egett ki a labter felett. 

cirka 70 drojtot kellett ujra kotnom. ..szerinted ott fejjel lefele mekkora eselyem lett volna forrasztgatni ? 

akkor meg en is a Q fele erveg zarot hasznaltam, ami egy rohadt egyszeru megoldas volt forrasztas kivaltasara. csak epp nem volt olyan szep, mint a wurthos csati  : ) 

 

 

Előzmény: lacipécs (140199)
mica-r Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140201

15 év után. És?

Egy MB Vitoból (például) 10 évesen is esnek már ki rozsdás részek :)

Előzmény: Quattroman (140198)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140200

Ez az elmélet a crimpelésre nem igaz?

 

csak kis mértékben.

a forrasztásnál az anyagba belediffundál a forraszanyag és ez miatt szerkezeti változás következik be. A határmesgyén ettől törékennyé válik. ez a krimpelésnél nem így áll fenn, ott az eredeti rugalmasságot mutatja az anyag a kapocs peremétől kezdve

Előzmény: lacipécs (140199)
lacipécs Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140199

Biztos így van,de ha a zsugorcső +15mm-t rálóg akkor már vitatható.(személyes véleményem szerint ezt azok terjesztik akik lusták elővenni a pákát)Ez az elmélet a crimpelésre nem igaz?

Előzmény: RÉMES (140194)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140198

mert a törésük életveszélyt okozhatott

Előzmény: mica-r (140195)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140197

kovetkeztetest >> mégse.. :DDD

 

nagyon sok auton nagyon sok minden urvara elvan basszal. megsem hivjak vissza oket bizonyos kor utan.  

tehat akkor ebben van egy jo adag marketing is.

(meg husz perc csere 20 eurobol :) 

Előzmény: cam aro (140196)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140196

kimaradtak nalam ezek az autok. 

viszont kovetkeztetest még talan letudok vonni ebbol. 

 

szvsz.

az csak azert lehet, mert azt ott kurvara elba@ztak. 

 

egyeb opcio

>  maltai szeretetszolgalat. 

 

:)

Előzmény: mica-r (140195)
mica-r Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140195

Az megvan, hogy a tizenéves esztergomi Suzukikra bármilyen km állás és szervízkönyv nélkül is érvényes volt az első lengéscsillapítóra a visszahívás?

Előzmény: cam aro (140189)
RÉMES Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140194

Nekem még tanították , hogy "elméletben" a forrasztásnál, ott ahol véget ér az ón a rézen, ott fog eltörni a vezeték, mert ott a rugalmas, és a merev anyag határa. 

 

Azért elméletben, mert a gyakorlatban soha nem vizsgáltam.

 

Tehát ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom :-)

 

Cakát.

 

 

Előzmény: 409 (140184)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140193

az ott lent nem egy alkatresz lista, hanem a tudott tipushibak. 

lancosra.

 

a tiedre majd visszaterunk 3 ev mulva.  :)  

Előzmény: Törölt nick (140191)
lacipécs Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140192

Ha csak gari végéig tervezel,akkor a gyári előírást kövesd,és egy szervízkönyves 3 éves autót fogsz hirdetni.Én sem sok jót hallottam a tsik-ről.Legközelebbi a szomszédom 1.2TSI octaviaval,Megy évi 50-60E km-t.Elég sokat látom csereautóval.Szidja minta a bokrot...,okkal.

Előzmény: Törölt nick (140188)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140191

Végülis minden lehet,de én vhogy bízok ebben a módosított,szíjas,új tsi-be.

Előzmény: cam aro (140190)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140190

szelepek, lancok, injektorok, nagynyomasu, turbo, kompresszor, valto, dsg. elektronika.

(tied uj, arrol nem tudok nyilatkozni ) 

 

mi lehetne olyan nagy probléma velük?""

semmi, amig garid van ra. 

de ha az lekettyent.. menekulni kell. :)

Előzmény: Törölt nick (140188)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140189

meg egy szosszenet ide, mert mar kocsma hangulatom van. :) 

 

a napokban linkelt szelepgorbult minin azert bukta* az ugyfel a gyari garit, mert kihagyott egy olajcseret.

28e km-es autorol van szo..  

(itt jegyzem meg, az olaj gyonyoru tiszta, es -allitolag- visszahivas volt az adott probelmara a tipuson )

na most a problem okozoja egy kitekeredett vez.lanc feszito volt.

mi a tokom koze van ennek az olajcserhez ??

semmi..csinaltak egy xart.. es most el kenik.   

 

* nem bukta, mert van ra biztositasa. 

de igy most a biztosito fizet, es nem a markaszerviz javit. 

(erdekes rendszer.. volt hogy 15 eves civicen fizettek az ablaktorlo motor javitast.. mert hogy van ra biztositas.. es hat elromlott ) 

 

eleg lesz tan belolem mara. :) 

Előzmény: cam aro (140185)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140188

"kurvara problemasok azok az 1.4 tsik."

mi lehetne olyan nagy probléma velük?

 

(egyebként 100e-ig tervezzük hajtani,ami nekünk meg garanciába belefér)

Előzmény: cam aro (140185)
lacipécs Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140187

Szerintem átmeneti ell szempontjából nincs(sok) különbség,viszont mechanikailag(rezgés,húzás,stb...)jobb.

Persze ha korrekten van crimpelve az is jó,de én forrasztani szoktam.

Tudom,hogy rossz példa(minden példa rossz..),de amikor egy vonódugaljban kb 2 helyen tudsz mérni valamit,majd megnézve a "bekötést",a vonóhoroghoz hozzá adott gagyi,kombi fogóval összenyomós, gyorscsatit találom,akkor nem az ón rossz vezetőképessége jut eszembe.......

Előzmény: 409 (140184)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140186

mar a delelotti kerdes felmerulesnel felakartam hozni az ón kerdest, miszerint az a szuk keresztmetszet.  

de nem tettem.. mert a nyákok is forrasztva vannak, szvsz egybol jott volna a cafolat.  

...amit -en - nem tudtam volna haritani.

============================ 

Előzmény: 409 (140184)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140185

azert mert egy zsir uj motor es barmennyire is precizek /?/ vw-ék, az osszejarodas/bejaratas alatt halmozott a kopas a motorban. 

tehat ez az olajcsere nem az olaj -elettartama- miatt kell.. hanem hogy minek keringjen ez a sok kis lekopott  baz a rendszerben ? 

olaj szuro.. persze kerdezed. 

nos..  > :DD lehet ragozni. 

de a szuro papir,  a kopas meg fem. azt van hogy cirka 5-6 bar probalja meg atnyomni a szuron a femet.. 

nem irom mennyi eselyel.. 

 

a 30e km azert sok, mert sok. 

mert egy 1.4 turbo/kompresszor tulhuzott downsize szar amit csinalnak papirbol. 

az longlife olajcsere nem az olajnak szol, hanem neked , meg a konkurencianak, bar badog vodorrel vernem a fejet annak aki ezt kitalalta. 

 

azt hogy vw mit szol egy surubb olajcserehez, nem tudom. 

de talan kerdezd meg oket, hogy mennyire fullos az a garancia amit adnak az eloirt olajcserehez, 

es mennyire a surubb intervallumhoz. 

 

csak szolok.

kurvara problemasok azok az 1.4 tsik. (vigaszág. a tobbi marka is szar ) 

szvsz ha hosszu tavra tervezed, ne azt kovesd amit a business of parts trading eloir. 

 

a velemeny formalas SK hataskor. 

nem kell vele egyetterteni. 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (140182)
409 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140184

"..és szerintem a forrasztásnál nincs jobb."

 

 Nézzél utána, hogy az ón mennyire "jó" vezető! Meg mit tesz a rézvezetékkel az esetleg bent maradt folyatószer......  (tudom, van savmentes folyató is, de a megszállott forrasztósok szerint az sz@rt sem ér)

Előzmény: lacipécs (140171)
409 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140183

"Ott amúgy milyen cső megy a kormány alatt amibe forró víz megy?"

 

Semmilyen. Nincsen cső az utastérben.

Előzmény: -Smiley- (140160)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140182

Még a 20e-t is felejtsem el mikor a gyár 30e-t ad?

egyébként elfogadom,de leírnád röviden ha megkérlek,h miért ajánlatos 5000km-nél,továbbá miért sok a gyárilag előírt 30e.

vw szervízben nem szólnak semmit,h én beállítok 5000-nél majd 15ezrenként,vezethető nem a gyárilag előírtak alapján is a szervízfüzetébe?

Előzmény: cam aro (140180)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140181

magyarul probaltam talalni.. :) 

 

de te ebbe beleneztel ? 

mer' nalam egy zod macska csak nez 5:30-on keresztul.. :DD 

Előzmény: Quattroman (140179)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140180

csere. 

a huszast meg 100e km-nel is felejtsd el. 

max 15e. 

 

nem olvasol novoth tibit ? :o :D

Előzmény: Törölt nick (140176)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140179

https://www.youtube.com/watch?v=yITIyFE6uqo

Előzmény: cam aro (140177)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140178

de, olyan nyilt. 

5-15mm hosszu,  3 mm atmeroju kék lang. :) 

 

ha rahuzom a hofuvos csovet, akkor nyista lang.,csak a meleg levego gyon kifele.

jo kis talalmany. :) 

----------------

 

 

 

Előzmény: lacipécs (140175)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140177

nem talalok 'egér a marson' videot jutyubon.. :o 

Előzmény: -Smiley- (140173)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140176

Vadonatúj tsi benzinesnek lecseréljem az olajat 5000km-nél vagy elég 20000km-nél a gyári 30000km helyett?köszi

lacipécs Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140175

Erv1-elfogadom.

Erv2-hááát,nem biztos,hogy jó.Én a crimpelő fogót használom ritkán.De kinek a pap,kinek a ....

És az a szúróláng nem is olyan nyílt.:)

Előzmény: cam aro (140172)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140174

nekem bejott, es perpill nem tudok jobbat. >> 'csak' vezetek toldasrol van szo. 

minden hiba mas metodust igenyel. 

==========

Előzmény: cam aro (140172)
-Smiley- Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140173

Hát biztató hogy ennyivel kb felrobban a motor aztán maradandó sérülést kapsz és fizetni nem fizet a gyártó. 

Előzmény: cs!rke (140164)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!