Én nem hiszek benne! A mai gyártástechnológia mellett a mai autóknál a bejáratás sem az már mint régen, talán szükség sincs akkora rá. A motorvezérlő meg nagyon rövid idő alatt adaptálódik a motorhoz.
FYJA motorhoz gyárilag a Ford két fajta szűrőt ajánl. Az egyik sokkal hosszabb mint a másik bár mindkettő gyári. Szerintetek van minőségi különbség közöttük? Valahogy azt hinném, hogy a hosszabban nagyobb a szűrőpapír felülete így kisebb az ellenállása, de nagyon prémium márkák is adnak hozzá rövid és hosszú szűrőt is pl. a MANN.
45Ah-s van benne ( ~400A indítóáram ), ami ha intelligens a töltésvezérlője akkor valami Silver-Calcium ötvözésű. Ha szemben állsz vele akkor jobb oldalon van a + bal oldalon a - .
Én sima mezei akku-t használok benne és pont annyit bír mint a drága ötvözött. Semmi hátrányát nem tapasztaltam.
Ha magas az akku akkor hack-elni kell a leszorító vasat de pár perc és egy kis kézügyességgel megoldható.
Tudom, hogy láma kérdés, de ajándékba akarok venni egy akksit valakinek, így nem szeretném tőle megkérdezni az alábbiakat:
Mekkora akksi van egy 2005 környéki 1.4 benzin ford fiestában? Van valami spéci tudnivaló hozzá? Jobbos-balos? Saru normál? Magasságra valami megkötés? Milyen széles, hány Ah-s, hány A-es kell bele?
Autóvásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem. (Hyundai i20 vagy Kia ceed-ben gondolkodom, automata váltós kivitelben - mennyire jók ezek a Koreai csodák)
-A sávelhagyásra figyelmeztető dolog mennyire hasznos szerintetek? Csak bizonyos sebesség felett kapcsol be, vagy a városban minden sávot figyel és pl. zebránál vagy sárga vonalas terelés esetén össze vissza fog pittyegni?
- Az ülés és kormányfűtés mennyire hatékony, megér-e +120 ezret? Bekapcsolás esetén kb fél perc alatt már meleg az ülés vagy lassan percek alatt fűt fel?
- Érdemes-e vonóhorgot felszerelni, hogy a hülye szomszédom aki nem tud beparkolni, ne húzza meg a hátulját?
- Lehet rá kapni valami ajtóvédőt, ami állítólag megvéd, ha pl: a Tesco parkolóban nekicsapnák az ajtót az oldalának, de a kereskedő azt mondta hogy az ajtó felfelé bővül tehát a felső részt nem védi meg szerinte. Nektek mi a tapasztalatotok?
- R15 vagy R16-os gumiméret a jó (állítólag mindkettő rámegy)
- Mit takar a jégmentesítő az első szélvédőn? Benyomom és 2 perc után leolvad a hó/jég róla?
E46 sor6-os benzinesnek (~2170 ccm) miért kell kettőstömegűlendkerék? Legjobb tudomásom szerint a kettőstömegű egyik fő célja a káros rezonancia szűrése, de ugye a sor6 elég szépen jár, akkor miért van benne. Most akkor ez hogy van?
Illetve az igaz, hogy a benzin üzemű autókban hamarabb (kevesebb km alatt) tönkre megy a kettőstömegű mint egy dízelüzeműben? Ezt sem értem igazén mert ugye dízel nagyobb nyomaték, nagyobb rázkódás mint egy benzinesben.
Köszönöm a válaszokat! És bocsánat a számotokra kézenfekvő kérdésekért, de google nekem erre nem dobott ki semmit, akitől meg kérdeztem rájöttem pont annyit tud mint én... semennyit.
Hibakod volt. Amit mutatott. A 3-henger fúvóka. Kicserelve. Fojtószelep. Amit most takarittattam ki. Tiszta dzsuva volt. Ugyanugy leall megint. Reggeli indulas utan 30perc. Gondolom vmi felmelegszik v ilyesmi. Azt mondtak nincsen elektromos hiba. A vezerlo az draga mulatsag? Alapjarati motor esetleg? Leallito szelep?? Szerintetek???
Bocsánat! Elírás történt! Nem 93-as,hanem 2003-as az autó. :-) Tudom, nagyon nem mindegy. Ebben nincs adagoló. Elnézést, én csak egy kis titkárnő vagyok, az autó a tesómé.
Reggel hideg indításkor kb 1 percig kéken füstől, de nem kékesen, úgy kell elképzelni, hogy tömény kék füst folyik kifele a kipufogoból, erősen motorolaj szagú.... Simán a kocsi 10 méteres környezetében nem látni, olyan szinten ömlik ki a füst, mikor egy diesel felakad, és szinte fogható a tömény anyag. Aztán mint akit elvágtak ez 0-ra redukálódik, egyszerűen varázsütésre vége, csak a kondenzgőzt látni, és a "kellemes" katalizált kipufogó szagot. A motor tökéletesen indul, szépen jár, és a hirtelen füst eltűnése után gázadásra, terhelésre sem dob még egy pici füstöt sem. Mi lehet ez? Tömítés átszakadás ami rövid idő után hődiletálásra összezár, vagy gyűrű letapadás?
A légtelenités megtörtént szerintem,valamelyest fujja a meleget,de viszont a keringési probléma mindig nem oldodott meg,a termosztátnak van köze a viz keringéséhez?
Érdeklödnék,mai napon 85-ös 1,6 dieselen kicseréltem a fütöradiátort,mindent visza a helyére,bevásárlás,és nincs fütés valamiért.
A viszajelző jelzi hogy a forr a víz,le a sapka 1 liter elmegy,kiss idő eltetével rájöttem h nincs keringése a viznek,egyhelyben áll a viz a kiegyenlitötartályaban.
Vizpumpa új.
Probáltam a csövek nyomokásával légteleniteni,de nem tudom ez a megfelelö megoldás na meg persze ha nem kering?
MOst valahonann valaminek kell áramot kapnia hogy keringjen a viz?,mert a csere elvégzése elött jo volt?