sziasztok dzsozi vagyok és van egy laguna 2-em .keresnék olyan szakit aki a nyáron foglalkozgatna a verdával leginkább futómű ami rekultivációra szorul. mindenképpen budapesti harmadik -hoz közel nemvagyok lusta utazni de reggel hattól este hétig dolgozom hétfőtöl szombatig.köszönöm üdv dzsozi.
Gondolom cserélt elosztót, mert ugye azért ezeknél előfordul, hogy haljeladó bedöglik, szétszedte, kis rögzítő villa elkajlódott, gondolta sebaj, csavarhúzóval összedugásig kitámaszt utána már úgy is ott marad, oszt jólvan..... Aztán pár év, jön szerencsétlen kis Smafu, és áll értetlenül a kocsi előtt, hogy előbb ment, megfejeztem, most nem megy, mit baxtam el :D Csináltam kis villát neki, most lehet szét-össze húzogatni :)
...szokott írni ide egy ember, aki a bepótolni valót egy nagy raktárhoz, a bepótoltat pedig a raktár lámpáihoz hasonlította, olyképpen, hogy minél több lámpa ég egy raktárban, annál több területen van félhomály, és még annál több területnek látszanak csak a halvány körvonalai...és óriási területen tök sötét van.
Na ez az ember (még idejében)rájött, hogy már nem tudja bepótolni...
De fel a fejjel, a lepényhal megy elöl, a reményhal meg utoljára:-DD
Az alábbi kérdésem lenne. Van egy Zastava/Yugo 55 gtl-em, aminek gyárilag elektromos gyújtása volt, de az előző tulajdonos visszaalakíttatta megszakítósra, egy Lada elosztó megfelelő átépítésével. Mivel ehhez a típushoz alkatrész mint olyan gyakorlatilag nem létezik, meg szeretném kérdezni, hogy az elosztón kívül milyen más autók cuccait lehetne felhasználni a gyújtáshoz?
Úgy néz ki, hogy zastava elosztóm nagynehezen lesz, de nincs trafó, elektronikai vezérlő, kábel stb.
De ki a tököm gondolná baxus..... Az ember vesz egy új jeladót, beleteszi, működik, de közben kidob egy jót amire azt hiszi rossz, csak mert valaki valamikor cserélt, és azt gondolta nem kell az a rögzítő villa oda.... Még jó, hogy valami 6. érzék alapján villamosságilag teljesen tudatlanul valamitől hajtva elkezdtem baxogatni, hátha valamit észre veszek.... :)
Leszedtem az egész gyújtás egységet, hogy le csekkoljam a jeladó, kicsit méregessünk, meg csak úgy, hogy mégis nézzük már át.
Ami az alján van 3 lábas csati, gondoltam méregetek, sípoltatok, erre azt látom, hogy mikor hozzá érek kicsit beljebb megy, megnyomtam jobban, beesik az egész.... Persze, hogy az amúgy simán rá cuppanó csatlakozó villái nem csatlakoztak vele, csak benyomták.....
Egy zéger fogja belül, hogy ne tudjon beesni, na az nincsen neki, gondolom "előélet".... megoldottam, hogy jó legyen, jár mint a doxaóra :)
Probléma, hogy valszeg a tank levegőztető csöve "nem működik", el van dugulva. Ha üres tankba tankolok, akkor még félig sincs, amikor elkezd "hortyogni", és utána köpködni az üzemanyagot. A teletankoláshoz, legalább 10-15x kell a tankolást elkezdeni. Ilyenkor a pisztoly kikapcsol, és jön a köpködés, majd utána megint az egész elölről.
Kijárok Ukrajnába tankolni, így kicsit hülye dolog lenne fél tankkal hazajönni. :)
Van a levegőztetőben valami szelep?
Hol érdemes megbontani ezt a levegőztető csövet? A terv, hogy meg kellene ott levegővel fújni, hátha az esetleges dugulás elmúlna. Ha ezt tenném kárt tudnék tenni valamiben?