Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Brumbauer Attila Creative Commons License 2015.01.13 0 0 139306

T. AUTÓSZERELŐ MŰHELY!

1993-as Opel Calibrámon (C20XE) elől kopás jeladó nélküli fékeim vannak és emiatt ég a műszerfalon a fék kontroll lámpa.


Szeretném kérdezni, hogy a jeladóval szerelt első fék csatlakozói között mekkora az ellenállás a megfelelő esetben, tehát mit kell az odavezetett érpár közé tennem, hogy ne égjen a lámpa?
Rövidzárat, szakadást vagy adott értékű ellenállást? Esetleg rövidzárat és testre kötve?
Illetve, ha ez nem egyszerűsíthető le erre, akkor mi a megoldás, hogy ne égjen a lámpa?

Tisztelettel köszönök előre is minden segítséget!

Brumbauer Attila

Zoli___ Creative Commons License 2015.01.12 0 0 139305

Eladó a képen látható igényesen megépített hidraulikus prés. Nem hasonlítható össze a praktikeres,baumaxos pórfogókkal!
20T olajemelő van jelenleg rajta,és a váz is ennek megfelelően van méretezve. 

Helyileg Lajosmizsén!


http://olx.hu/hirdetes/hidraulikus-pres-muhely-pres-autoszerelo-pres-ID2oQcH.html

VWTD Creative Commons License 2015.01.12 0 0 139304

Igen, én is gondoltam.

 

Te amúgy jelre szoktad rakni? (én nem nagy figyelmet fordítottam rá ezidáig):(

Előzmény: 409 (139302)
VWTD Creative Commons License 2015.01.12 0 0 139303

Igen, de a dci-nél a nagynyomású kerék átmérője meg egyezik a vezérmű tengelyével.

Úgy hogy annál egyértelmű.

 

 

 

Előzmény: gesszti (139301)
409 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 139302

Valószínűleg maga a gyár sem tudná megindokolni. 4hengeres motornál semmi értelme (szerintem). Sor 6hengeresnél még magyarázható lenne.

Előzmény: VWTD (139300)
gesszti Creative Commons License 2015.01.12 0 0 139301

dci-nél 2 okból. Egyrészt a vezérműtengely jeladója a szivattyú szíjkereke mellett van, másrészt, amennyire tudom, a szivattyú szállítóképessége nem lineáris, és csak így jelre rakva esik egybe a megfelelő nyomás/térfogat a befecskendezéssel. 

 

...aztán, hogy hdi-nél is valami ilyesmi-e az oka? 

Előzmény: VWTD (139300)
VWTD Creative Commons License 2015.01.12 0 0 139300

Lehet hogy rosszul kérdeztem?!

 

Nos hdi 1.4-1,6

 

Vezérműszíj cserénél miért kell jelre rakni a nagynyomású szivattyút?

 

A vezérlés rögzítőben is 3 db tüske van! Néztem róla videót ott is rögzítette a nagynyomású kerekét!

De miért arra lennék kíváncsi.

 

Előzmény: VWTD (139266)
novothauto Creative Commons License 2015.01.12 0 0 139299

Hello!

 

Megyek, amikor hívnak.

Előzmény: varjúistván (139291)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139298

"remélem érzed hogy ez mekkora blődség."

szerintem, hagyd hogy mica-r elmagyarazza, hogy hogyan mukodik egy kozvetlenbefecsis dizelmotor. Nincs kedvem szellel szemben hugyozni (ha kulonben nincs is igazan vizelhetnekem), hogy a szel rajöjjön, hogy rossz iranyba fuj

 

Előzmény: Quattroman (139279)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139297

de akkor rovidebb a szabad (porlasztasi) sugarhossz (de ezt irtam egy hsz-sal korabban)

Előzmény: Quattroman (139279)
sasi1 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139296

Köszönöm a választ.

Bocs, valamiért elküldte a hozzászólásomat még egyszer.

Előzmény: Quattroman (139294)
sasi1 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139295

Sziasztok. 1.6-os (c16NZ) Vectrámon ilyen gyújtás elosztó van:http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00645/00645953.umk

Azt szeretném kérdezni, hogy ez is jó lehet rá?:

http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00384/00384777.umk

csak ez utóbbi van náluk, és ezt is kidobta, hogy jó hozzá, de miért teljesen máshogyan néz ki?

Köszönöm

Quattroman Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139294

nem csereszabatos a kettő fel sem tudod tenni mert az egyik csavarral a másik kapcsokkal rögzül az osztófejre (itt jegyezném meg ez nem osztófej hanem elosztófedél)

a második akadály a gyújtókábelek  vége ami mindkettőhöz más...

Előzmény: sasi1 (139292)
jeepy Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139293

Köszi Tibi!

Tudnál nagyobb képet küldeni?

Köszönöm

mate.peterbp@gmail.com

Előzmény: novothauto (139289)
sasi1 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139292

Sziasztok. 1.6-os (c16NZ) Vectrámon ilyen gyújtás elosztó van:http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00645/00645953.umk

Azt szeretném kérdezni, hogy ez is jó lehet rá?:

http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00384/00384777.umk

Unix kidobja hozzá, de miért néz ki teljesen máshogyan?

Köszönöm

varjúistván Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139291

Szia Tibi!

 

A totalcar égéstér baromi unalmas nélküled. Szakíts rá időt ha lehet.

Koszönöm.

Előzmény: novothauto (139290)
novothauto Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139290

Viszont nélküle is meg lehet csinálni. Nekem van egy univerzélis rögzítőm

dupla veztengelyes szíjas motorokhoz, ha annyira béna lennék olykor, hogy nem tudom

beállítani.

 

 

Előzmény: novothauto (139289)
novothauto Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139289

Hello!

 

 

Az ábrán 10-essel jelölve. Elvileg adják a szíjhoz (Conti, ilyesmi).

 

 

Előzmény: jeepy (139269)
gesszti Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139288

Clio 1, 1.9d még mindig kísért... levegősödik/-dött.

 

Olyan lehet, hogy a fűtőradiátor lyukas, és ott bemegy a levegő a hűtőrendszerbe?

 

A vízszint nem, vagy csak nagyon hangyányit csökkent. 5-600 km alatt nem kellett pótolni, viszont légteleníteni rendszeresen. Mivel az utastérben folyamatosan fagyálló szag volt, bekockáztattam egy radiátorcserét. A radiátor alja eléggé nedves is volt. Átnézegettem, és kizárnám, hogy esővíz folyt volna oda, mert körülötte minden száraz volt.

Paco155 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139287

Kezd itt is az lenni :D

Előzmény: Szikiszoki (139281)
Szikiszoki Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139286

Előzmény: Szikiszoki (139285)
Szikiszoki Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139285

végül is darab-darab

Előzmény: Quattroman (139283)
mica-r Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139284

A fene tudja, szerintem központos a porlasztó szórási képre.

Rossz lehet már a szemem.

Előzmény: Quattroman (139282)
Quattroman Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139283

és nem azért olyan a formája hogy örvényt hozzon létre, és nem is örvénylik benne semmi

gratulálok

Előzmény: Szikiszoki (139281)
Quattroman Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139282

nem azt mondtam hogy egy csíkban hugyozik rá. a csúcs sincs teljesen középen "térben" a porlasztó irányába dől

Előzmény: mica-r (139280)
Szikiszoki Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139281

égéstér

Előzmény: Quattroman (139278)
mica-r Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139280

Stimmel, csak ne feledd hogy ez térbeli kép lenne.

Neked is úgy kezdődik a porlasztószámod hogy DSLA 150, azaz 150 fokos szögben terít (kupola szerű alakban).

Előzmény: Quattroman (139277)
Quattroman Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139279

a csucs a godör közepen azert van, hogy teret vegyen el es emelje a kompresszioviszonyt

 

remélem érzed hogy ez mekkora blődség.

ezt elérhetik egy kisebb gödörrel.

a csúcs azért van ott hogy áramlás jöjjön létre,  a befecskendezett üzemanyag ÖRVÉNYLŐ égéssel nagyobb hatásfokkal ég el

Előzmény: no_holy_shit (139273)
Quattroman Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139278

légyszíves nevezd meg a dugattyúban lévő teret amiről az eredeti kérdés szólt.

Előzmény: Szikiszoki (139275)
Quattroman Creative Commons License 2015.01.11 0 0 139277
Előzmény: mica-r (139274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!