1993-as Opel Calibrámon (C20XE) elől kopás jeladó nélküli fékeim vannak és emiatt ég a műszerfalon a fék kontroll lámpa.
Szeretném kérdezni, hogy a jeladóval szerelt első fék csatlakozói között mekkora az ellenállás a megfelelő esetben, tehát mit kell az odavezetett érpár közé tennem, hogy ne égjen a lámpa? Rövidzárat, szakadást vagy adott értékű ellenállást? Esetleg rövidzárat és testre kötve? Illetve, ha ez nem egyszerűsíthető le erre, akkor mi a megoldás, hogy ne égjen a lámpa?
Eladó a képen látható igényesen megépített hidraulikus prés. Nem hasonlítható össze a praktikeres,baumaxos pórfogókkal! 20T olajemelő van jelenleg rajta,és a váz is ennek megfelelően van méretezve.
dci-nél 2 okból. Egyrészt a vezérműtengely jeladója a szivattyú szíjkereke mellett van, másrészt, amennyire tudom, a szivattyú szállítóképessége nem lineáris, és csak így jelre rakva esik egybe a megfelelő nyomás/térfogat a befecskendezéssel.
...aztán, hogy hdi-nél is valami ilyesmi-e az oka?
szerintem, hagyd hogy mica-r elmagyarazza, hogy hogyan mukodik egy kozvetlenbefecsis dizelmotor. Nincs kedvem szellel szemben hugyozni (ha kulonben nincs is igazan vizelhetnekem), hogy a szel rajöjjön, hogy rossz iranyba fuj
nem csereszabatos a kettő fel sem tudod tenni mert az egyik csavarral a másik kapcsokkal rögzül az osztófejre (itt jegyezném meg ez nem osztófej hanem elosztófedél)
a második akadály a gyújtókábelek vége ami mindkettőhöz más...
Clio 1, 1.9d még mindig kísért... levegősödik/-dött.
Olyan lehet, hogy a fűtőradiátor lyukas, és ott bemegy a levegő a hűtőrendszerbe?
A vízszint nem, vagy csak nagyon hangyányit csökkent. 5-600 km alatt nem kellett pótolni, viszont légteleníteni rendszeresen. Mivel az utastérben folyamatosan fagyálló szag volt, bekockáztattam egy radiátorcserét. A radiátor alja eléggé nedves is volt. Átnézegettem, és kizárnám, hogy esővíz folyt volna oda, mert körülötte minden száraz volt.