Szerintem hídrós, amire abból következtetek, 280 ezret elment szelephang nélkül a kis Mazda. Hengerfejben 2 gyertya csere volt ez alatt. No meg a vezérmű szíjat 90 ezrenként cseréltük. Gyári aksikkal lett eladva.
Ma vettem észre, hogy megindult az adagolóm gázolaj folyása. Eddig is kicsit könnyezett, de nem számottevően. Ma viszont egy kicsi járatás után, olajcsere előtt vettük észre hogy marad folt a betonon. Az adagoló mind2 oldalán látszik folyás.
Nem tudom honnan jöhet :S Tömítés vagy mi? Tudnátok adni pár tanácsot, mit kezdjek vele , vagy egy ilyen adagoló szétszedett képét esetleg robbantott képét betudjátok linkelni/küldeni?! Hangján nem vettem észre semmit, szépen is indul. Csak most ez aggaszt . audi a4 1.9 tdi afn motorkódos 450 e km.
Nagy teljesítményű kényszertöltött léghűtéses verda (P930). Karambolos. A gumik szerint nagy tempóról fékelt le. KB. harmada elszakadt a hengerfejcsavaroknak. Gyanúm szerint a hőtágulás a ludas. Mi a véleményetek?
Egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy Daewoo Nubira 1.6 sx-em.2003.04-havi.A vezérműtengely holtpont jeladó föladta a harcot.
A kérdésem mennyi bonyolult a csere?Csere után van-e valami teengő vagy fölismeri magától a kocsi számítógépe?Sok mindent megcsinálok rajta de ilyent még nem csináltam.
8 db porlasztót kellene vele beállítanom 130 bar-ra. Utána vitrindísz lenne. Ha látsz egy kis esélyt, hogy ennyi időre lehet bele életet lehelni, akkor érdekelne. Esetleg néha beesik egy-egy mia motor, vagy cunewalde, vagy hasonló, azokhoz lenne előszedve.
Pont ilyen volt apusnak vagy 25 évvel ezelőtt. (kölcsön lett adva, és évekkel később az illető udvarán találtuk meg félig a tyúkszarba süllyedve, rozsdásan... )