Ott szerintem elektromos grimbusz lesz valahol. Esetleg a műszeregységnél, de lehet valahol a kötegben ami kimegy a motortérbe. :-(
Ez ügyben hibakiolvasásnak nincsen sok értelme, ezzel kapcsolatban nem fog kiírni semmit a diag annál az autónál. (persze ha kíváncsi vagy, rádughatjuk a gyári diagot, de felesleges ;-) )
Közben eszembe jutott még az, hogy elvileg a műszeregység fóliáján ezeknek van egy nagy teljesítményellenállásuk, pont az olajnyomás körében. Ha az átég, szerintem okozhat ilyen hibajelenséget. Sajnos nem vagyok 100%-ig biztos benne, de én megnézném azt először.
Nyomásmérőm az nincsen de megpróbáltam gomba nélkül elindítottam meg megállítottam kb 3másodperc vagy 2deci olajat kilökött. És változik az ellenállása is a gombának járó motornál zártat jelez.
Tipust nem ismerem,de legelőször a gomba helyére nyomásmérőt tekerni és máris okosabb leszel.De mivel lehúzottnál elalszik,nem tudom mit akarnak kiolvasni.
Segítséget szeretnék kérni! Peugeot 106 1,1 HDZ 97-es. Folyamatosan világít az olajnyomás lámpám és a hőfok lámpám. Mind két jeladót kicseréltem. Ha az olaj gombáról lehúzom a vezetéket elalszanak. Műszerrel megmértem az olaj gombát álló motornál 170ohm járó motornál 0ohm. Olajat nyomja hengerfelyre.
Mi lehet a probléma? Voltam a peugeot szalonba de ott tulajdonképpen azt monták hogy húzzak az anyámba. Más szerelők meg kiakarják olvastatni a hibát de ők nem tudják.
OK. OK. Nem rendelkezem a bölcsek kövével. A praxisomban ha alapjáraton huzamosan jár utána elinduláskor füstül az az esetek többségében s
immering. Hideg indításkor erősen füstöl az túrbó. Na és mi van.ha mindkettő bibis? Akkor cam-nál az igaz simering csere az olcsóbb., és akkor kiderül-
Bocs,hogy belevaú de nézetem szerint nemkell a robbanótérbe jutnia ,elég ha a kipufogóba jut. a sebesen áramló gázok beszívják a rossz szimmeringekenn.
A villantáshoz beteszel 2 diódát és úgy kötöd rá a jobb és a bal indexre.A zárvezérlésnél valamit rosszul kötöttél,nézd meg a rajzot amit kaptál hozzá.De lehet,hogy elugorhatnál egy villamosságishoz,megelőzendően a "rövidzárlat-hosszútűz"jelenséget.
Hidegen indul elsőre, kéken füstöl mióta hűvösebb van. Nagyon kéken és "IFA" szagú, szóval nem tűnik motorolajnak.
Kompresszióvégnyomás hidegen is 28-30bar, minden gyertya izzik és 160sec utóizzítása van. Befecskendezők bevizsgáltatva, azt mondják, azok jók.
Ha kicsit melegszik és jól kipörgetem egy padlós gyorsítással, akkor abbahagyja és tovább semmi füst. Motorolaj nem fogy. EGR és "fojtószelep"* nélkül is ilyen.
* nem leállító, mert leállításkor nem csinál semmit, viszont indítás után 180secig 40%-os kitöltéssel ~félig bezár.
Sziasztok! Kérdésem lenne ... Van egy 2001-es N16-os Almerám. Gyárilag központi záras, de távirányító nincs hozzá. Vettem egy távirányítós bicskakulcsot és a helyes beszerelésnél kicsit elakadtam, igaz megoldottam a problémát, de mégsem az igazi. A távirányító vezérlő egységének nyitó-záró kimenetét a kéziféknél található központi zár kapcsoló nyitó-záró csatlakozójára kötöttem, az indexvillogtatást pedig a vészjelző egyik csatlakozójára. Működik minden, de nem tökéletesen. Mivel a távirányító vezérlő egysége rá van kötve a központi zár kapcsolóra, ezért a kapcsolóval már nem lehet ki-be zárni az ajtókat, az indexlámpáknak pedig csak a bal felét villogtatja. Ha mind a négyet villogtatja, akkor irányjelzőzésnél is mind a 4 villog. A kérdésem az lenne, hogy hova kellene helyesen bekötnöm ezeket a csatlakozásokat? Csinált már valaki ilyet? A válasz(oka)t előre is köszönöm!