Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2014.12.20 0 0 138581

Ott szerintem elektromos grimbusz lesz valahol. Esetleg a műszeregységnél, de lehet valahol a kötegben ami kimegy a motortérbe. :-(

Ez ügyben hibakiolvasásnak nincsen sok értelme, ezzel kapcsolatban nem fog kiírni semmit a diag annál az autónál. (persze ha kíváncsi vagy, rádughatjuk a gyári diagot, de felesleges ;-)  )

Közben eszembe jutott még az, hogy elvileg a műszeregység fóliáján ezeknek van egy nagy teljesítményellenállásuk, pont az olajnyomás körében. Ha az átég, szerintem okozhat ilyen hibajelenséget. Sajnos nem vagyok 100%-ig biztos benne, de én megnézném azt először.

:-)

 

FeZ

 

Előzmény: jocovill1 (138578)
jocovill1 Creative Commons License 2014.12.20 0 0 138580

Köszönöm a válszt!

Nyomásmérőm az nincsen de megpróbáltam gomba nélkül elindítottam meg megállítottam kb 3másodperc vagy 2deci olajat kilökött. És változik az ellenállása is a gombának járó motornál zártat jelez.

Előzmény: lacipécs (138579)
lacipécs Creative Commons License 2014.12.20 0 0 138579

Tipust nem ismerem,de legelőször a gomba helyére nyomásmérőt tekerni és máris okosabb leszel.De mivel lehúzottnál elalszik,nem tudom mit akarnak kiolvasni.

Előzmény: jocovill1 (138578)
jocovill1 Creative Commons License 2014.12.20 0 0 138578

Szevasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Peugeot 106 1,1 HDZ 97-es. Folyamatosan világít az olajnyomás lámpám és a hőfok lámpám. Mind két jeladót kicseréltem. Ha az olaj gombáról lehúzom a vezetéket elalszanak. Műszerrel megmértem az olaj gombát álló motornál 170ohm járó motornál 0ohm. Olajat nyomja hengerfelyre.

Mi lehet a probléma? Voltam a peugeot szalonba de ott tulajdonképpen azt monták hogy húzzak az anyámba. Más szerelők meg kiakarják olvastatni a hibát de ők nem tudják.

Köszönettel!

Jocó

Quattroman Creative Commons License 2014.12.20 0 0 138577

igen, az alagútban van egy hővédőlemez hogy a kiputól védje a feneket. ez fölött van a kulissza...

Előzmény: Törölt nick (138573)
cam aro Creative Commons License 2014.12.20 0 0 138576

a nyereg M7, vagy T40. a tok tudja. 

a nyereg tarto eros minusz. 

M15- M17. T18.. barmi lehet. 

elorebb vagy vele ? 

bmw. 

 

hasalsz ala, azt nezed meg.. 

mondjuk sztem a fekbetet log a nyeregben.. 

vagy igazad van, es valaki bal*asz volt .

=================================

serobol, .. ugyhogy nem sertodsz.. :)) 

Előzmény: elam1 (138572)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.20 0 0 138575

nem vitatnám el Cam érdemeit, de jelen témában:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132915962&t=9008022

szóval emlékezzünk arra is ki mit mond

Előzmény: Szabóbobó (138571)
cam aro Creative Commons License 2014.12.20 0 0 138574

nincs ilyen eles hatar. > ami alapjan tuti diagnozist lehetne felallitani.. 

..es akkor meg a gyuruhorony kepben sincs. 

 

el kellene fogadni a tulajoknak azt, hogy bezony ezek a motorok vasbul, meg olajbul vannak. 

szvsz ha neha ki gyon a fust beloluk..

azt az  nem feltetlen olyan baj, ami miatt az oTTo reszelojuket -magukat-  idegelni kellene. 

 

(avagy a tokom..

ha vegkepp nincs eredmeny., kap egy moso olajat.. uj olajat.. azt ugy megkuldve ahogy sosem volt. 

na... ilyenkor szokott rendbe jonni.. :)

Előzmény: Szabóbobó (138571)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138573

Hát ott beleütközött valami lemezbe. Alulról nem tudtam ránézni, de lehet, hogy az lesz a megoldás.

Előzmény: Quattroman (138566)
elam1 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138572

BMW Mini R53 2005.11 hó

 

Urak esetleg séróból valaki nem vágja-hátsó féknyereg leszedéséhez hányas imbusz kell?

Ha gurulok vele jól halhatóan "zakatól"-aztán ha óvatosan rálépek a fékpedálra megszűnik a hang egyből 100ból 100x!

Mintha nem lenne jól meghúzva a két nyeregcsavar egyike-de ez csak az én tippem:)

 

Szabóbobó Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138571

OK. OK.  Nem rendelkezem a bölcsek kövével.  A  praxisomban ha alapjáraton huzamosan jár utána elinduláskor füstül az az esetek többségében s

immering.   Hideg indításkor erősen füstöl az túrbó.    Na és mi van.ha mindkettő bibis?       Akkor cam-nál az igaz  simering csere az olcsóbb., és akkor kiderül-

Előzmény: Quattroman (138570)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138570

állás után füstöl,  nincs sebesen áramló gáz. fordulaton még több áramlik olyankor pedig megszűnik a jelenség

 

Előzmény: Szabóbobó (138569)
Szabóbobó Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138569

Bocs,hogy belevaú de nézetem szerint nemkell a robbanótérbe jutnia ,elég ha a kipufogóba jut. a sebesen áramló gázok beszívják a rossz szimmeringekenn.

Előzmény: Quattroman (138536)
cam aro Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138568

nincs otlet, csak kerdes. 

 

es ha nem porgeted ki, marad a fust ? 

Előzmény: 409 (138567)
409 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138567

Kipörgetem, abba hagyja. Leállítom, lehűl, és megint füstöl.

Előzmény: cam aro (138562)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138566

véletlenül nem lefelé kell?

Előzmény: Törölt nick (138565)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138565

Sziasztok! Jó lenne egy kis segítség. Ilyen gömböt cserélt mostanában valaki? Megbontottam, de nem bírtam kiszedni a váltókart.   (Golf3 1.6benzin)

cam aro Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138564

multkor volt egy 2.8 crd-m.. nehezen indult. (08" grand voyager ?)

1.1V railnyomas felett gyujtja az injektorokat..de aztan el ketyeg 0.9V-el is. 

 

lassan epult fel a nyomas.. nagynyomasu hatuljan laza volt a primer pumpa.. 

- tores gyanu miatt lebont - takarit, vissza huz.. azota vagy mas buveszkedik rajta. .vagy ettol megjavult,

mert vissza nem jott.  

 

tudom, se ifahoz, se fusthoz nem tartozik..

(csak mert kek fust ha nem olaj.. az spricni hiba. azon belul leginkabb elotoltes.. SK )  

Előzmény: mica-r (138563)
mica-r Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138563

Gázolajos IFA szagú, nem olaj lesz az.

Előzmény: cam aro (138562)
cam aro Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138562

 és jól kipörgetem egy padlós gyorsítással, akkor abbahagyja és tovább semmi füst. "" 

 

szivo sorban olaj ? 

Előzmény: 409 (138557)
cam aro Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138561

http://www.datsc.com/tabid/122/OBD-Error-Code/P2584/Diagnostics/Mazda/Default.aspx

 

Possible causes of OBD code P2584
• Fuel additive system malfunction

• Fuel additive level sensor malfunction

• Fuel additive control module malfunction

Előzmény: robika1 (138558)
lacipécs Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138560

A villantáshoz beteszel 2 diódát és úgy kötöd rá a jobb és a bal indexre.A zárvezérlésnél valamit rosszul kötöttél,nézd meg a rajzot amit kaptál hozzá.De lehet,hogy elugorhatnál egy villamosságishoz,megelőzendően a "rövidzárlat-hosszútűz"jelenséget.

Előzmény: subex (138554)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138559

viszont a veszteség miatt nagyobb a karternyomás ez pedig segít bejutni az olajnak a szimmeringek mellett

Előzmény: novothauto (138553)
robika1 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138558

Sziasztok!
Mazda 3 1.6TDCI 06'

P2584 -es hibakód
Ez most az üzemanyag adalék  szivattyúra vonatkozik vagy kevés benne az adalék?

409 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138557

Na most akkor. Van itt is egy ilyen/hasonló. 

 

Voyager 2007, 2.8CRD  VM motor  CR/Bosch/CP3

 

Hidegen indul elsőre, kéken füstöl mióta hűvösebb van. Nagyon kéken és "IFA" szagú, szóval nem tűnik motorolajnak.

Kompresszióvégnyomás hidegen is 28-30bar, minden gyertya izzik és 160sec utóizzítása van. Befecskendezők bevizsgáltatva, azt mondják, azok jók.

Ha kicsit melegszik és jól kipörgetem egy padlós gyorsítással, akkor abbahagyja és tovább semmi füst.  Motorolaj nem fogy.  EGR és "fojtószelep"* nélkül is ilyen.

 

* nem leállító, mert leállításkor nem csinál semmit, viszont indítás után 180secig 40%-os kitöltéssel ~félig bezár.

Előzmény: novothauto (138553)
409 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138556

Láttam már néhány ilyen távirányítós b@szt, nincs kötöttük két egyforma..........

Előzmény: subex (138554)
Paco155 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138555

Elvileg a kulcshoz kaptál egy szép telepítési kézikönyvet amiben pontosan le van írva, hogy melyik vezetéket hova kell kötni.

Előzmény: subex (138554)
subex Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138554

Sziasztok! 
Kérdésem lenne ... 
Van egy 2001-es N16-os Almerám. Gyárilag központi záras, de távirányító nincs hozzá. Vettem egy távirányítós bicskakulcsot és a helyes beszerelésnél kicsit elakadtam, igaz megoldottam a problémát, de mégsem az igazi. 
A távirányító vezérlő egységének nyitó-záró kimenetét a kéziféknél található központi zár kapcsoló nyitó-záró csatlakozójára kötöttem, az indexvillogtatást pedig a vészjelző egyik csatlakozójára. Működik minden, de nem tökéletesen. Mivel a távirányító vezérlő egysége rá van kötve a központi zár kapcsolóra, ezért a kapcsolóval már nem lehet ki-be zárni az ajtókat, az indexlámpáknak pedig csak a bal felét villogtatja. Ha mind a négyet villogtatja, akkor irányjelzőzésnél is mind a 4 villog. 
A kérdésem az lenne, hogy hova kellene helyesen bekötnöm ezeket a csatlakozásokat? Csinált már valaki ilyet?
A válasz(oka)t előre is köszönöm!

novothauto Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138553

Egyáltalán fogyasztja az olajat?

 

Kicsit szkeptikus lennék a szelepszár szimmeringgel kapcsolatban, nincs vákuum a szívócsőben,

rosszabb esetben is kicsivel a légköri nyomás alatt van a levegőrendszer.

 

Izzítása rendben?

 

 

Előzmény: karcsi20 (138533)
cam aro Creative Commons License 2014.12.19 0 0 138552

dugocsapszeg  nem bir -igy - ossze rohadni/ragadni/ egyeb wtf, barhol van is uszoban illeszve/vagy nincs. 

egyszeruen nincs ra erokar. /SK/

 

az emlitett csapszeg gorbulest is ki zarnam..>  AZ elmeletbol. 

nincs helye gorbulni., avagy amitol gorbulhetne azon a hosszon/megvezetesen.. inkabb mas szakad. 

 

de ha esetleg egyszer megis megakad.. az nem huz ki egy nyar >tel periodust. 

illetve dehogynem.. de nem egyre szorosabb lesz. ..hanem.. .

 

igy passzolok, mert te lattad. 

valaki meg kihuzta a dugokat.. 

 

Előzmény: atompyka (138549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!