"Arra gondolsz, aminek a patronja a hengerfejben van, és bovdennel húz egy kart, amivel emeli kicsit az alapjáratot,.."
Ha csak az alapjáratot állítja, akkor annak nincs hatása az előtöltésre.
"..vagy az elektromos "gombára", ami az adagoló elején (menetirány szerinti oldalon) van? Ennek méréskor áram alatt kell lenni, vagy lekapcsolva?"
Ha ez egy mechanikát mozgat és azon keresztül az előtöltést, akkor áram alatt kell legyen a beállításkor és előtte vagy 10percig. Ha csak két cső megy bele és háznyomást manipulálja, akkor nem kell áram rá, ez a statikus beállítást nem befolyásolja.
"Az adagolóból meg kitekertem egy M8-as csavart. :-)"
Bakker, hülyeséget beszéltem volna? Na holnap megnézem. (lehet kevertem a TDI-vel)
"Így kb. jó lesz?"
Nekem tetszik! :-)
"befele ad, kifele elvesz, de azert jegyezd meg hol volt."
És egyszerre max nyolcadokat fordíts rajta. Szerintem az alapjárat változásáig nem kellene tekerni.
Tudsz adni valami tippet, amivel meg tudom győzni a szerelőmet, hogy nem kell levenni (azt csak nem mondhatom, hogy azt írták a neten :) )? Vagy mondani Pest környékén olyan autószerelőt, akire rábízhatom a dolgot?
Automataváltó csere volt az autómon (1998-as Mercedes E220cdi). Azóta csak 1500-ig pörög fel a motor. Carsoft kiolvasó P1354 hibát ír. Főtengely-vezérműtengely nincs szinkronban. Vezérlés nem ugrott át, főtengely-vezérműtengely jeladók cseréje sem oldotta meg a hibát. Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a gond?
Olyan faxa órabefogót esztergáltunk M10x1-es menettel, hogy ihaj. Az adagolóból meg kitekertem egy M8-as csavart. :-) Végülis megoldottam szigszalaggal. Így sikerült beállítani.
Arra gondolsz, aminek a patronja a hengerfejben van, és bovdennel húz egy kart, amivel emeli kicsit az alapjáratot, vagy az elektromos "gombára", ami az adagoló elején (menetirány szerinti oldalon) van? Ennek méréskor áram alatt kell lenni, vagy lekapcsolva?