Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.12.17 0 0 138523

halleluja.

tegyel meg egy pipat a generator melle.. 

 

Koszi! 

Előzmény: Quattroman (138522)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138522

stekker lehúz- motorra csatolsz no problem

generátor sokszorosan beigazolt tipp. volt ki akksit aztán önindítót cserélt majd telefonsupport után hallelujázott...

Előzmény: cam aro (138521)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138521

 stekkerén a két szélső pinre +- kapcsolsz "" 

 

ezen is morfondiroztam.. de van ott meg ket poz.szenzor is.. amire kitudja mit lep a vezerlo ha nincs helyen. 

mondjuk ja.. nem inditani akartam.. csak tekertetni.

de allo motornal.. szvsz az sem egeszseges. 

jo.. bar egyre inkabb hajlok a generator szorulas tippedre. 

Meglatjuk. 

Koszonom. 

Előzmény: Quattroman (138520)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138520

onnan nem lehet beforgatni a váltót. nekem van egy szétberhelt motorom annak a pajzsa és a forgorésze használódik ha manipulálni akarok.

ill. ha a stekkerén a két szélső pinre +- kapcsolsz akkor végigdarálja a fokozatokat, polaritás cserével pedig vissza....

Előzmény: cam aro (138518)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138519

varjal baszki. 

nalad lesz a pont.

egyik iranyban konyebben forog. 

..meg agyaltam is hogy racsnisra rohadt a henger.. :)) 

 

nu, holnap proba. 

Koszi! 

Előzmény: Quattroman (138517)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138518

az baratsagos lenne.. mert késem van.. :) 

..de nem csuszik a szij, es ott mar minden azik wd40-ben. 

ettol persze proba. 

Koszi! 

valtora nincs otlet ?... hatha keves a kés. 

 

Előzmény: Quattroman (138517)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138517

vedd le az ékszíjat, összerohadt a generátor

Előzmény: cam aro (138515)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138516

persze hogy felul van. mindenben ott van. 

ugymond ironizaltam. 

 

a hf-et azert szoktak levenni,, hogy legyen hol megtamasztani a szelepeket a rugo szerelesnel. 

nos, ez egyreszt dizel, masreszt arra van mas mod is. 

con. 

szelepszar szimm. cserehez nem kell levenni a hengerfejet. 

(az mas tema hogy esetleg nem art neki. ) 

================

Előzmény: karcsi20 (138513)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138515

Quattro Maestro. 

05" fortwo. 0.7B. 

 

allt egy evet.. tyeppet osszerohadt. 

mar most kezzel atfordul, megmintha kompresszio is lenne benne.. de az onindito nem bir vele, 

en meg mar nem akarom tekergetni. 

 

van fekpad, az megbirna.. de nem egyesben. 

valto fokozatallito motor vegen van egy gumi dugo. (ugytunik, mert ki nem vettem ) 

attudom ott tekerni 4, 5. sebessegbe ?

 

vagy valami otlet..bontas nelkul. 

Koszi. 

409 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138514

"Főtengely-vezérműtengely nincs szinkronban."

 

Szerintem ez azt mondja, hogy valószínűtlen jel, ami több lehetőséget jelent mint a szinkronhiba.

 Ahogy cam is írja, valószínűleg a jeladótárcsával van valami bibi.

Előzmény: Todi88 (138501)
karcsi20 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138513

Köszönöm a segítséged. Remélem hasznos lesz. Amúgy ezen a videón is nagyon úgy tűnik, hogy felül van. Természetesen csak szimering cseréről van szó.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dsb5m3KILR8

Előzmény: cam aro (138510)
409 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138512

"Arra gondolsz, aminek a patronja a hengerfejben van, és bovdennel húz egy kart, amivel emeli kicsit az alapjáratot,.."

 

Ha csak az alapjáratot állítja, akkor annak nincs hatása az előtöltésre.

 

"..vagy az elektromos "gombára", ami az adagoló elején (menetirány szerinti oldalon) van? Ennek méréskor áram alatt kell lenni, vagy lekapcsolva?"

 

 Ha ez egy mechanikát mozgat és azon keresztül az előtöltést, akkor áram alatt kell legyen a beállításkor és előtte vagy 10percig. Ha csak két cső megy bele és háznyomást manipulálja, akkor nem kell áram rá, ez a statikus beállítást nem befolyásolja.

 

"Az adagolóból meg kitekertem egy M8-as csavart. :-)"

 

 Bakker, hülyeséget beszéltem volna? Na holnap megnézem. (lehet kevertem a TDI-vel)

 

"Így kb. jó lesz?"

 

 Nekem tetszik!  :-)

 

 "befele ad, kifele elvesz, de azert jegyezd meg hol volt."

 

És egyszerre max nyolcadokat fordíts rajta. Szerintem az alapjárat változásáig nem kellene tekerni.

 

 

Előzmény: gesszti (138496)
robika1 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138511

Felénk igen.

Előzmény: Quattroman (138483)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138510

mutasd neki ezt a kepet.. es kerdezd meg hol van a szimmering. 

ha azt mondja felul.. akkor miert turkalna  alul ? 

 

 

nem felejt.

szelepszar szimm. csererol van szo.

hf felujitas mas ugy. 

Előzmény: karcsi20 (138509)
karcsi20 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138509

Tudsz adni valami tippet, amivel meg tudom győzni a szerelőmet, hogy nem kell levenni (azt csak nem mondhatom, hogy azt írták a neten :) )? Vagy mondani Pest környékén olyan autószerelőt, akire rábízhatom a dolgot?

Előzmény: cam aro (138508)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138508

nem.

Előzmény: karcsi20 (138507)
karcsi20 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138507

Sziasztok!

 

1.3jtd v cdti szelepszár szimering cseréhez feltétlenül le kell szedni a hengerfejet?

cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138506

ja. .a 13-as anya csak rogzit..

a 7-es hatszog az allito.

Előzmény: cam aro (138505)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138505

befele ad, kifele elvesz, de azert jegyezd meg hol volt.

a ra hegesztett rogzitot nyugodtan leveheted. 

ugyanakkor alapjaratod is elfog maszni, tehat utana kell menni a gazkaron. 

 

elotoltes jonak tunik, de probalhatsz azt is adni  neki. 

(en fustel kezdenek ) 

 

tisztara mint egy mz karbi/gyutas/ .. nincs mervado. ahol jo. ott a jo. :P 

 

 

 

Előzmény: gesszti (138504)
gesszti Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138504

Kraft az nem nagyon van benne. (kb. annyi, mint korábban) Mivel tudok neki adni?

Előzmény: cam aro (138502)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138503

megutottek a fogaskoszorut. 

vagy nem ra valo. 

Előzmény: Todi88 (138501)
cam aro Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138502

kis fustot lehet kellene neki adni,, de majd latod mennyi HPcsiga van benne. 

ha keves, akkor kell neki a fust.

Előzmény: gesszti (138500)
Todi88 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138501

Üdv.

 

Automataváltó csere volt az autómon (1998-as Mercedes E220cdi). Azóta csak 1500-ig pörög fel a motor. Carsoft kiolvasó P1354 hibát ír. Főtengely-vezérműtengely nincs szinkronban. Vezérlés nem ugrott át, főtengely-vezérműtengely jeladók cseréje sem oldotta meg a hibát. Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a gond?

 

Segítségeteket előre is köszönöm. 

gesszti Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138500

Olyan faxa órabefogót esztergáltunk M10x1-es menettel, hogy ihaj. Az adagolóból meg kitekertem egy M8-as csavart. :-) Végülis megoldottam szigszalaggal. Így sikerült beállítani.

 

Így kb. jó lesz?

Előzmény: 409 (138494)
gesszti Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138499

Köszönöm az okítást! Holnap ügyködök vele.

gesszti Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138498

A cél szentesíti az eszközt. :-)

Előzmény: Quattroman (138497)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138497

én egy küllőanyát tettem a tapogató meghosszabítására fejnek... :D

Előzmény: gesszti (138492)
gesszti Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138496

Hidegindító?

 

Arra gondolsz, aminek a patronja a hengerfejben van, és bovdennel húz egy kart, amivel emeli kicsit az alapjáratot, vagy az elektromos "gombára", ami az adagoló elején (menetirány szerinti oldalon) van? Ennek méréskor áram alatt kell lenni, vagy lekapcsolva?

Előzmény: 409 (138493)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138495

Előzmény: Quattroman (138491)
409 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 138494

M10x1

Előzmény: gesszti (138492)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!