Szóval akkor most mindent összevetve marad az akkuhiba?! Holnap Breakdown ass. előtt a szomszéd megpróbálja bebikázni ha minden igaz, legalábbis leányzó átmegy megkérni aztán lesz ami lesz.
Nem sajnos még nem volt rá alkalom másik akkuval próbálni, de most bejátszunk még egy lehetséges ingyen diagnosztikát.
@no_holy_shit
Haha az a poén hogy nekem is ez volt a második tippem hogy bikázásra meggyógyul csak kutyafuttában nem volt idő szüttyögni meg szivességet kérni a szomszédtól gyorsabb volt a vonatjegy :S Haver azt mondja esélyes a generátor is természetesen de ő computerre szavaz, és úgymond "szervizes" lett a kocsi. Ki kell ütni a hibakódot aztán minden tenyér!
Most a holnapi nap folyamán bejátszunk egy ingyen diagnosztikát mert a biztosításban van egy brokedown szolgáltatás, és ha betelefonálunk kiküldenek egy szerelőt hogy megnézze. Talán holnap okosabbak leszünk.
Paromnak van egy Seat Toledo 1.8 20V tragacsa es eleg komoly problema lepett fel vele a semmibol. Namost. A kocsi nem mindig volt hasznalva most legutobb ket hetet pihent mert nem olcso angliaban a biztositas, es nemi hasznalat utan most vegleg azt mondta nem mozdul tobbet.
A hiba a kovetkezo, beulok bedugom a kulcsot egyet forditok minden villog szaggatva elindul az ablaktorlo aztan ha gyujtast kapcsolok probalkozik egyet es feladja, eloszor kikapcsol minden aztan ujraindul de a motor nem indul. Az iment megprobaltam feltolteni az akku-t de nem orvosolta a problemat.
Jo elegge gagyi leiras volt, mert sok kozom nincs az autoszereleshez de remelem azert valaki tud segiteni :D Elore is koszi!
Clio 1.9D, 1994, zöld. Levegősödik a gázolajrendszer.
Már a szűrőhöz menő csőből is levegősen jön a gázolaj. Szétszedtem a tank fedelét, amire a csövek mennek. Van rajta egy kis saválló henger, amiben a szintjelző úszója csúszkál. Ebben van egy cső, ami csatlakozik a fedélbe. A a műanyag fedélen levő csonk, amibe a búvárcső csatlakozik, el van hosszában repedve. Valószínű, hogy itt kap levegőt. Van rá esély, hogy ezt valami módon meg lehet ragasztani/hegeszteni, vagy csere?
Ez egy f8q732-es motor volt. (ez repedt el) Jól gondolom, hogy a későbbieket is vannak annyira hasonlóak, hogy ennek a hengerfejével össze tudom őket rakni? Azokra gondolok, ami még a clio 2-ben, és a megane 1-ben volt sima 64 lovas szívódé. Így elsőre csak annyi különbséget látok, hogy az olajszivattyút ennél a motor hátulján egy segédtengely, fogaskerekeken át hajtotta, míg az újabbaknál egy lánc hajtja a főtengelyről. Valamint egyiknek vaslemez, másiknak alu öntvény a kartere. Van még valami más különbség is, ami meghiusíthatja a cserét?
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 98-as audi a4-esem, 1.9 tdi motorral (motor kód AFN)... fekete :) . Sajnos lassan már 2 hete nem jó a termosztátom (abból gondolom hogy termosztát lehet a ludas mert vagy nem melegszik kicsit sem vagy csak felmegy ilyen 60-70 fokra ott megáll aztán visszamegy kezdőértékre, cső se volt kifejezetten meleg ), ez alatt a 2 hét alatt szinte mindig használtam az autót vagy csak nem volt időm a cserére, tudom gyorsan meg van a csere, hanyag vagyok stb...
Úgy néz ki hogy a hét közepén lesz időm termosztátot cserélni. A kérdése(i)m az lenne, hogy cseréljek olajat és olajszűrőt is, abból kifolyólag hogy sokat ment hidegen a motor? 6500 km van az olajba, 9-10 körül szoktam cserélni.
Ha sűrítés nem megy, mert víz van a hengertérben, akkor mindkét szelep zárva. Na most ha ilyenkor megtolod hátrafelé (visszafelé forgatva a motort), akkor a sűrítés előtti ütem jön, ami szívás, és így van nyitott szelep, meg felfelé mozgó dugattyú, stb.
A valóságban is működik, számtalanszor lepróbálva. ;)