Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yourmate Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137510

Sziasztok mesterek,

 

2009-es 1.4-es TSI Golf (turbos) automata valtoval, kb 130.000 km-rel az oraban.

Minden egyes sebessegnel hatalmasat rant es csattan. Rendesen gyorsit, majd kicsit hosszabb szunet, mint erzesre kellene, majd berant a kovetkezo fokozat. Ha allo helyzetben D-be (vagy R-be) rakom es felengedem a feket gaz nelkul, akkor rant - gurul - rant - gurul.

 

Kinek a keszulekeben van a hiba? ;)

 

Ja igen, van rajta egy vonohorog is - valoszinuleg azt is hasznaltak.

Koszonom a segitseget.

 

Quattroman Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137509

kicsit macerásabb utána vízzel leöblíteni...

Előzmény: TraguAre (137508)
TraguAre Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137508

Lejárt szavatossági idejű tejszínhab van kéznél...:)

Előzmény: Quattroman (137505)
TraguAre Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137507

Igaz.

Látszik, hogy nem gondoltam végig a problémát.

Persze ha megvan a folytonossági hiányosság, akkor utána jön a szalag. 

Előzmény: Quattroman (137505)
TraguAre Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137506

Értem.

Nekem mondjuk új:)

 

Előzmény: Quattroman (137504)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137505

lemaradt:

sűritett levegő van benzinkúton, folyékony szappant, egyebet tudod vinni magaddal....

Előzmény: TraguAre (137503)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137504

nem ötlet, bevált módszer. a beázós autókat így vizsgáljuk...

Előzmény: TraguAre (137503)
TraguAre Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137503

Nem rossz ötlet.

Viszont sűrített levegő nem áll rendelkezésemre, ezért a szalag.

Ha véletlenül bejön, akkor átmenetileg meg is van oldva a probléma.

Van némi fényeztetni való is az autót, tavaszig ki kéne bírnom vele valahogy... 

Előzmény: Quattroman (137502)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137502

szélvédő ragasztás hibát úgy találod meg ha egy ecsettel körbekened kívül habbal és belül körbefújod sűrített levegővel a peremnél

 

Előzmény: TraguAre (137500)
Paco155 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137501

Ilyet már én is csináltam :(

Előzmény: Quattroman (137499)
TraguAre Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137500

1999-es Clio beázás, folytatás:

 

Orral lejtőnek állva (mondjuk mélygarázs), viszonylag enyhe esőben is beázik. A fűtésbox alján csöpög a víz az utasülés lábterébe.

Ugyanezen a napon vízszintesen állva nem látok csöpögést. Arra tudok gondolni, hogy a tetőn összegyűlő víz beszivárog valahol a szélvédő mellett.

Most diagnosztikai jelleggel körbe fogom ragasztani a szélvédőt valami erősebb szalaggal, aztán reménykedek. 

Quattroman Creative Commons License 2014.11.08 0 0 137499
diagnet Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137498

Civikben meggörnyedsz a földön ülve, ezek meg komfortosak városi használatban.

Elektromos hibákra gondoltam.

ECU javítás 200EUR. 10 évente belefér.

A többi mechanikus hibáról eddig nem is tudtam. 

Mifelénk ilyeneket nem javítanak. Attól még tudják használni az autót :)

Néha megemlítünk olyan kirívóbb rendellenességeket, hogy nem fog/befog a fék,

vagy a fútóműben szétesett  valami. Olyankor már sértődés van, hogy le akarjuk húzni és elmenekülnek.

Előzmény: cam aro (137489)
409 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137497

"..akkor folyamatosan hozzáérne a szíj és a szíjat folyamatosan koptatná. Nem?"

 

 Nem. Miért koptatná? Azonos sebességgel mozog mindkettő, vagyis egymáshoz képest áll.  Szíjtárcsa nélkül "bátor" dolog volt beindítani!! 

Előzmény: NeomatiK (137495)
cam aro Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137496

valami megkell tartsa a szijat a helyen. 

bordas szijon nincs csuszas /oldalan nagyon minimalis / raadasul van szerviz intervalluma. 

Előzmény: NeomatiK (137495)
NeomatiK Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137495

Igen levettem azt is. Nem emlékszem, hogy fényes vagy sem a vezérműszíj felöli oldala. Szeritnem nem. Meg ha fényes lenne, akkor folyamatosan hozzáérne a szíj és a szíjat folyamatosan koptatná. Nem?

Előzmény: 409 (137494)
409 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137494

"...hogy a francba lehet, hogy lemászik róla?"

 

Ha a burkolatot levetted, akkor gondolom az ékszíjtárcsát is a főtengelyről......

Előzmény: NeomatiK (137492)
cam aro Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137493

hofok szenzorokra nem artana ranezni. 

(egy bemelegedesi fazist vegig futattni eloadatban. )

egyreszt mert vw betegseg,

masreszt amit leirtal. 

Előzmény: KTiby (137491)
NeomatiK Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137492

Mondjuk a szervízkönyv auzt írja, hogy felfelé kell kiemelni. Holnap talán kiderül, hogy hogy is van ez.

 

 

Leszedtem a vezérműszíj burkolatát. Gondoltam, beíndítom a motort, hogy lássam, tényleg a vízpumpától folyik a víz. Nézem: kurvára kezd lemászni a vezérműszíj a fogaskerékről. WTF! Az indítás óta kb 8mp telt el. Lámpa eldob, rohantam leállítani a motort. A kb 30mm széles szíjból már csak kb 10 mm volt a fogaskerekeken. Ez meg hogy a francba lehet, hogy lemászik róla? A burkolat belső oldalán nincs semmi horzsolás. Pedig ha burkolat nélkül lemászik, akkor a logika azt mondatja, hogy a burkolat nem engedte eddig lejönni. Szóval mi okozhatta ezt?

Előzmény: cam aro (137463)
KTiby Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137491

Igazad lehet, mert van egy olyan gondom is, hogy bemelegedési fázisban (még mielőtt teljesen üzemmelegre hevülne a motor, mondjuk 0-70C között valahol) az alapjárat nem stabil, hanem néhány másodpercre - max egy percre megemelkedik, majd visszaáll normálisra. Ezt néhányszor megcsinálja menet közben, mikor épp alapjáraton megy a motor (pl. egy lámpánál várakozáskor). Nincs látható hiba a rendszerben (nem villog az előizzítás vagy a motor piktogram). Ezzel nem tudom összefüggésben van e, de eléggé véletlenszerűen dönti el, hogy mennyi ideig előizzítson. Volt már hogy teljesen üzemmeleg állapotban is 10 mpig ment az izzítás, máskor meg hideg (5-10C) állapotban is 1 mp alatt megvolt az izzítás.

Előzmény: cam aro (137476)
409 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137490

"váltó aránylag olcsón javítható.

Minden típushibára van gyári minőségű megoldás."

 

 Persze, de azért amikor a tulajnak pl. egy fogaskoszorú csere árát megmondod, jobb ha előtte leülteted.....   És ez csak a munkadíj, mert a fogaskoszorú önmagában drágább mint más autónál a munkadíj + anyag együtt.

 

 Véleményem szerint ez az autó olyannak való, akinek az a hobbija, hogy marha sokat tudjon költeni az autójára....annak tökéletes.   :-))

Előzmény: diagnet (137488)
cam aro Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137489

Minden típushibára van gyári minőségű megoldás."" 

 

van. 

egy hatso lengokar kupcsapagy cserejen be is mutathatod  :)

sugok,.  mert nem profilod, de tulajba vag.

 nem lesz egyszeru.. 

 

van. 

mennyi egy ecu/maf javitas egy 99"-es A classra ? 

mennyi egy onindito munkadija ? 

mennyi egy vezerles/ kuplung/ hf javitas. 

 

legyen kontra. 

99" civic ugyanez. 

:o

=================

az az auto zsakutca. 

 

 

 

 

 

Előzmény: diagnet (137488)
diagnet Creative Commons License 2014.11.07 0 0 137488

"vagy van amit érdemes előtte kipróbálni?"

 

Egy szerelőt, aki meg tudja mondani mi a baja.

 

cam aro:

ECU,GEM, váltó aránylag olcsón javítható.

Minden típushibára van gyári minőségű megoldás.

Előzmény: Törölt nick (137486)
cam aro Creative Commons License 2014.11.06 0 0 137487

Itthon tizedéből javítható."" 

 

 

melyik része

...es mennyi van ..  

Előzmény: diagnet (137485)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 137486

Igen, nem is vártunk csodát, mivel a rozsda nem rágja úgy gondoltuk szépen megjavítgatjuk magunknak. Párom teljesen elolvadt, bordó kasztni, bordó belső.... Nem volt kérdés mit választ! :) (munkába járós, nem ez lesz a vasárnapi)

A szelephang miatt kapásból szétszedős, vagy van amit érdemes előtte kipróbálni?

Köszönöm!

Előzmény: diagnet (137485)
diagnet Creative Commons License 2014.11.06 0 0 137485

Ezeket olyan mennyiségben hozzák be a nepperek, hogy nem győzzük javítani. Becsúszott az 1000 EUR árkategóriába.

Mind női autók voltak külföldön, soha nem voltak szervizelve, a fele olaj és szűrőcsere volt csak végrehajtva.

Amit úgy hálálnak meg hogy tönkremegy a légtömegmérő, hidegindításnál ömlik a benzin a motorba amitől meghigul az olaj és szétkopik minden és csörög.

Grátiszban még tönkremegy az autómata váltó + elektronika és a fokozatváltó kapcsoló is.

Ez összesen újan 1-1,3m Ft lenne ezért eldobják az autót. Itthon tizedéből javítható.

Előzmény: Törölt nick (137482)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 137484

Rendben, köszönöm szépen az infókat! Majd meglátjuk mire jutunk! :)

Előzmény: cam aro (137483)
cam aro Creative Commons License 2014.11.06 0 0 137483

az elso szeriasok nem keves tipushibatol szenvedtek. 

mondjuk lehet nem tobbel mint mas tipus, de azoknal legalabb nem ketrecben van a motor/valto. 

(munkadij ) 

 

+15 eves autora kerdezel ra, hogy szabad/nem szabad-e venni .. 

mi erre a jo valasz ? 

legyen benne oromed. :)

============================

 

 

Előzmény: Törölt nick (137482)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 137482

Az komoly! A G-Astrában is van az adagolón ha jól tudom egy"PC"! :) 

Most ez azt jelenti, hogy 1.6 benyás A Mercit nem szabad venni??? Minden autónak vannak , és-vagy lesznek problémái! A dízelek ajánlottabb kategória? Én tényleg nem értek a kocsikhoz, csak amit hallok...

Előzmény: cam aro (137478)
cam aro Creative Commons License 2014.11.06 0 0 137481

Előzmény: gesszti (137479)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!