Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137125

DSG váltó lesz valószínűleg

Előzmény: Aleko Viva (137116)
mica-r Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137124

Néha veszek eredeti Peugeot hajtóműolajat, nem drága holmi.

Előzmény: Black.Alex (137107)
mica-r Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137123

Talán a Honda váltóknál volt előírva motorolaj.

Előzmény: mica-r (137122)
mica-r Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137122

Ez keresztbemotor és a váltó diffivel van egy térben. A szimpla váltókban csak homlokkerék hajtás van.

Előzmény: Smafu.w126 (137121)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137121

Pedig van pár típus amibe ATF kell. Csak, hogy a saját házamtáját említsem, pl mercedes manuál váltók ATF-et kérnek. De tettem már másba is ATF-et előírás szerint.

Előzmény: 409 (137106)
cam aro Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137120

1-2 honapja szivattam magam egy 30 eves mergan hasonlo problemaval. 

nem indult a klima venti. 

aztan xmbela felvilagositott, hogy amennyiben az auton viszko venti van.. ugy az elektromos venti nem is fog indulni csak ha nyomas tullep egy szintet. arra meg huvosben nem sok esely van. 

 

nos, ha bmw-n is viszko venti van.. akkor ez egy tipp. 

Előzmény: BBalazs3 (137117)
BBalazs3 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137119

motorkódot szerzek a pontoság kedvéért, sajnos a datámba teljesen más kapcsolási rajz van mint maga az autó vezetékelése:/

Előzmény: BBalazs3 (137117)
Quattroman Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137118

Az autó németben van a tulaj, nő

 

de olvasni tud?

mert akkor nagy baj nem lehet. rajt van az etiketten: Getriebe code....

 

Előzmény: Aleko Viva (137116)
BBalazs3 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137117

csak a klíma ventillátor nem megy a klíma tökéletesen üzemel automata klímás nyomáskapcsolót cseréltem a szírítószűrőnél

Előzmény: 409 (137110)
Aleko Viva Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137116

Az autó németben van a tulaj, nő és annyit tud, hogy automata váltó és vannak fülek a kormány mögött amivel tud kapcsolgatni :-)

Előzmény: Quattroman (137115)
Quattroman Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137115

nincs ott az autó?

a csomagtartóban (és a szervizkönyön) lévő etiketten ott a váltókód...

Előzmény: Aleko Viva (137114)
Aleko Viva Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137114

Sziasztok!

 

Ebből az alvázszámból meg tudnátok mondani, hogy milyen váltóval szerelt ez az A3-as, és milyen olaj való bele?

WAUZZZ8P68A117846

 

 

Köszi.

 

Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137113

A gyertyákat még az előző tulaj "hagyta rám". A hidegindítóról  meg nem tudok semmit sajnos. Eddig benzines kocsim volt ezért ez még nekem ismeretlen. Ami biztos hogy az adagoló az bosch. Ilyen hidegindítót nehéz cserélni vagy azért nem egy 5 perces művelet? Milyen gyertyát lenne érdemes venni bele?

Előzmény: 409 (137112)
409 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137112

"Amúgy iskra gyertyák vannak benne"

 

1-2 hetet ki szoktak bírni. Jobb esetben csak kiég, rosszabb esetben lecsöppen a vége..... Többnyire ezek a bóvli gyertyák szoktak a végén drágák lenni.

A 2perces utóizzításhoz arra alkalmas gyertya is kell, valamint ebbe a 25mm izzórúd hosszú gyertya való.

 

 Milyen hidegindító van azon az adagolón?

Előzmény: Harcsa_R. (137102)
cam aro Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137111

haznyomas allito.

 

volt offos auton par problemam vele. 

ott konkretan rugo tores volt, / cav-romania, nem a te tipusod / ami alacsonyan tartotta a haznyomast. 

igy nehezen indult ( nyomoelem feltoltes ), lassan reagalt gazra.. de nem fustolt jobban mint szokott.  

 

csavard beljebb, porbat meger.

bar tartom, adagolo nem okoz fustolest. 

Előzmény: bxbreak85 (137088)
409 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137110

Itt valami nekem zavaros.

98-ban a papírforma szerint nem volt E39-ben 3.0literes motor.

Milyen nyomáskapcsoló lett cserélve? Szintén a papírforma szerint nincs benne nyomáskapcsoló.

Automata, vagy félautomata a klíma?

 

 Akkor most csak a ventilátor nem megy, vagy egyáltalán nem működik a klíma?

Ez utóbbin nem csodálkoznék, ha egyszer azt írja, hogy testzárlatos a nyomásérzékelő áramköre.

Előzmény: BBalazs3 (137109)
BBalazs3 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137109

üdv urak .Nem tudom mennyire idevágó a kérésem de felteszem hátha tud valaki segíteni.Adott egy bmw e39 3.0benzin 1998 és az a gond vele hogy nem megy a klíma ventilátor illetve hibatárolóba azt írja be hogy nyomásérzékelő zárt áramkör negatívra. ha a venitlátor relét összezárom tökéletesen működik a ventilátor, hűtőközeg frissen töltve nyomáskapcsoló cserélve nyáron sem ment a ventilátora akkor lett feltöltve cserélve az alkatrész valakinek valami ötlet?

bxbreak85 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137108

Nekem a tapasztalat azt mutatja ,hogy a Toyota  LV 75 W MT olajjal nagyon szépen kapcsolnak ezek a psa váltók. Nekem a cx-ben és a bx-ben is ez szolgál. -Tökéletesen. 

Egy ideig én is használtam a gyári total  BV 75w-80-at,de az utóbbi években vagy hamisat vettem vagy rosszabb lett az olaj (vagy a váltó..) de nekem is mindig akadozott..

Előzmény: Black.Alex (137107)
Black.Alex Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137107

Coma 75/80 (a pontos típus kódot nem tudom,mert nincs előttem a doboz) Azt meg tudom,hogy az ATF olaj nem bele való,de már nem volt más ötletem és ki akartam valami vékony olajjal próbálni és jó lett....

Előzmény: 409 (137106)
409 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137106

Aztán mi volt az a "belevaló" olaj????  Mert az ATF sem belevaló, bár valószínűleg jó az is.

Előzmény: Black.Alex (137105)
Black.Alex Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137105

Sziasztok, érdekesség kép leírom a történetemet. 

Pár napja írtam ide 206-os peugeot váltóval kapcsolatban,hogy vettem egy bontottat és nem akarja rendesen szedni a sebességet. Azóta vissza küldtem a váltót és vettem megint egy bontottat amire az eladó garanciát vállalt,hogy 100-százalék hibátlan a váltó. Felrakáskor az új szerű kuplungot le vettem és vettem rá egy teljesen új szettet,hogy minden lehetséges hiba forrást kizárjak. Összeszerelésnél mindent duplán átnéztem és tökéletes volt minden. Amikor kész lett bele vágtam az új olajat amit a boltban úgy vettem,hogy megnézték mit ír neki elő a programjuk,hogy biztos ne nyúljak ezzel sem mellé. Amikor kész lett és megkezdtem a próba kört azt hittem,hogy el bőgöm magam,mert ha nem én cserélem le a váltót akkor azt mondom,hogy ez ugyanaz a bontott váltó amit először fel raktam,mert ugyanúgy akadoztak ennél is a sebességek bármit csináltam vele. Emlékeztem rá,hogy itt valaki az olajról írt,hogy az miatt is csinálhatja,de akkor még úgy voltam vele,hogy új olaj és bele való azzal nem lehet gond. Na most kétségbeesésemben utolsó lehetőségnek leengedtem belőle az olajat, kimostam gázolajjal a belsejét és feltöltöttem automata váltó olajjal és láss csodát jó lett. Azóta már több napot volt használva az autó és gyönyörűen szedi minden helyzetben a sebességeket aminek nagyon örülök,de kicsit bosszantó az a több napos plusz munka és bele ölt plusz pénz amit az olaj okozott.

Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137104

Vagy az akksi gyenge, vagy a relé nem 100-as?

Előzmény: cs!rke (137103)
cs!rke Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137103

Soknak tűnik a feszültségesés izzítás ráadásakor, meg az akksi, illetve az izzítógyertya között is.

Előzmény: Harcsa_R. (137102)
Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137102

Az akkunál 12.4V van. Izzításnál 11.4 -re esik és a gyertyán pedig 10.4V van. Amúgy iskra gyertyák vannak benne

Előzmény: gesszti (137101)
gesszti Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137101

A 10,3 V nem kevés egy kicsit? Az akkufesz is leesik ennyire, amikor izzítasz indítás előtt?

 

Az akku sarkain mért fesz és az izzítógyertákon mérhető fesz közt nálam alig 1-2 tized feszültségkülönbség mérhető.

Előzmény: Harcsa_R. (137099)
Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137100

Bocsi a figyelmetlenségért. Az autó egy 98- as 1.7 TD (A3000) punto. A kompresszióra azt mondták hogy nagyon minimális eltérés van, mind a négy 28,4 körüli. És állìtólag hideg notornàl mérték.

Előzmény: 409 (137098)
Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137099

A gyergyákhoz 10.3V megy ki. Nekem az fura még hogy hidegben is kb, fél perc az utóizzítás. Míg ismerősömnél 2 perc is van.

Előzmény: RÉMES (137097)
409 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137098

Hááát, belőled sem egyszerű kihúzni valami infót. :-/ 

 Először is jó lett volna ha elolvasod a fórum neve alatti vastagon szedett sort.....a színe most kimaradhat. Nem véletlenül van az odaírva....!!

 Másodszor, jó lenne a kompressziómérés eredménye. Az hogy jó, nekem legalábbis, nem mond semmit. Aztán az sem mindegy milyen motorállapotban mértétek. Mert ugye hideg motornál van a gond elsősorban, ergo hideg motornál kellene mérni.

Előzmény: Harcsa_R. (137095)
RÉMES Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137097

Mekkora fesz jut ki a gyertyákhoz? ( egyenként )

Előzmény: Harcsa_R. (137091)
RÉMES Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137096

Én megmérném egyenként az izzítógyertya áramfelvételét lakatfogóval.

 

Csak mert az jár a legkevesebb bontással.

 

Mikor, meddig, mennyit.

 

Aztán láttam én már olyan gyertyát, ami felvette ugyan az áramot, de csak a vége izzott kicsit.

Előzmény: Harcsa_R. (137095)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!