Pedig van pár típus amibe ATF kell. Csak, hogy a saját házamtáját említsem, pl mercedes manuál váltók ATF-et kérnek. De tettem már másba is ATF-et előírás szerint.
1-2 honapja szivattam magam egy 30 eves mergan hasonlo problemaval.
nem indult a klima venti.
aztan xmbela felvilagositott, hogy amennyiben az auton viszko venti van.. ugy az elektromos venti nem is fog indulni csak ha nyomas tullep egy szintet. arra meg huvosben nem sok esely van.
nos, ha bmw-n is viszko venti van.. akkor ez egy tipp.
A gyertyákat még az előző tulaj "hagyta rám". A hidegindítóról meg nem tudok semmit sajnos. Eddig benzines kocsim volt ezért ez még nekem ismeretlen. Ami biztos hogy az adagoló az bosch. Ilyen hidegindítót nehéz cserélni vagy azért nem egy 5 perces művelet? Milyen gyertyát lenne érdemes venni bele?
1-2 hetet ki szoktak bírni. Jobb esetben csak kiég, rosszabb esetben lecsöppen a vége..... Többnyire ezek a bóvli gyertyák szoktak a végén drágák lenni.
A 2perces utóizzításhoz arra alkalmas gyertya is kell, valamint ebbe a 25mm izzórúd hosszú gyertya való.
üdv urak .Nem tudom mennyire idevágó a kérésem de felteszem hátha tud valaki segíteni.Adott egy bmw e39 3.0benzin 1998 és az a gond vele hogy nem megy a klíma ventilátor illetve hibatárolóba azt írja be hogy nyomásérzékelő zárt áramkör negatívra. ha a venitlátor relét összezárom tökéletesen működik a ventilátor, hűtőközeg frissen töltve nyomáskapcsoló cserélve nyáron sem ment a ventilátora akkor lett feltöltve cserélve az alkatrész valakinek valami ötlet?
Nekem a tapasztalat azt mutatja ,hogy a Toyota LV 75 W MT olajjal nagyon szépen kapcsolnak ezek a psa váltók. Nekem a cx-ben és a bx-ben is ez szolgál. -Tökéletesen.
Egy ideig én is használtam a gyári total BV 75w-80-at,de az utóbbi években vagy hamisat vettem vagy rosszabb lett az olaj (vagy a váltó..) de nekem is mindig akadozott..
Coma 75/80 (a pontos típus kódot nem tudom,mert nincs előttem a doboz) Azt meg tudom,hogy az ATF olaj nem bele való,de már nem volt más ötletem és ki akartam valami vékony olajjal próbálni és jó lett....
Pár napja írtam ide 206-os peugeot váltóval kapcsolatban,hogy vettem egy bontottat és nem akarja rendesen szedni a sebességet. Azóta vissza küldtem a váltót és vettem megint egy bontottat amire az eladó garanciát vállalt,hogy 100-százalék hibátlan a váltó. Felrakáskor az új szerű kuplungot le vettem és vettem rá egy teljesen új szettet,hogy minden lehetséges hiba forrást kizárjak. Összeszerelésnél mindent duplán átnéztem és tökéletes volt minden. Amikor kész lett bele vágtam az új olajat amit a boltban úgy vettem,hogy megnézték mit ír neki elő a programjuk,hogy biztos ne nyúljak ezzel sem mellé. Amikor kész lett és megkezdtem a próba kört azt hittem,hogy el bőgöm magam,mert ha nem én cserélem le a váltót akkor azt mondom,hogy ez ugyanaz a bontott váltó amit először fel raktam,mert ugyanúgy akadoztak ennél is a sebességek bármit csináltam vele. Emlékeztem rá,hogy itt valaki az olajról írt,hogy az miatt is csinálhatja,de akkor még úgy voltam vele,hogy új olaj és bele való azzal nem lehet gond. Na most kétségbeesésemben utolsó lehetőségnek leengedtem belőle az olajat, kimostam gázolajjal a belsejét és feltöltöttem automata váltó olajjal és láss csodát jó lett. Azóta már több napot volt használva az autó és gyönyörűen szedi minden helyzetben a sebességeket aminek nagyon örülök,de kicsit bosszantó az a több napos plusz munka és bele ölt plusz pénz amit az olaj okozott.
Bocsi a figyelmetlenségért. Az autó egy 98- as 1.7 TD (A3000) punto. A kompresszióra azt mondták hogy nagyon minimális eltérés van, mind a négy 28,4 körüli. És állìtólag hideg notornàl mérték.
Hááát, belőled sem egyszerű kihúzni valami infót. :-/
Először is jó lett volna ha elolvasod a fórum neve alatti vastagon szedett sort.....a színe most kimaradhat. Nem véletlenül van az odaírva....!!
Másodszor, jó lenne a kompressziómérés eredménye. Az hogy jó, nekem legalábbis, nem mond semmit. Aztán az sem mindegy milyen motorállapotban mértétek. Mert ugye hideg motornál van a gond elsősorban, ergo hideg motornál kellene mérni.