A rendőrt nemigen fogja érdekelni, ha motoron és a forgalmiban egyezik a szám. Ha meg nem, akkor ráb@szott, elkobozzák az autót amíg tisztázódik a dolog.
nem kobozzák el, a motorszám már lassan tíz éve nem járműazonosításra alkalmas adat.
(az eredetét lehet hogy igazolni kell)
simán nagy B minősítést kap eltérő motorszámmal is és át is írják.
nem hallomásból tudom, saját tapasztalatból beszélek...
A rendőrt nemigen fogja érdekelni, ha motoron és a forgalmiban egyezik a szám. Ha meg nem, akkor ráb@szott, elkobozzák az autót amíg tisztázódik a dolog. Miután az eredetiségvizsgálatokon átment, valószínűleg egyeznek a számok.
amugy haverom 180le b5 a4 quattrojaban a motorra az van irva, hogy AEB... ami ugye a 150le-s verzio, de a kulonbseg a 150 es 180le kozott csak szoftveres...
Jelentsem fel az öreget akitől én megvettem,(fizetni már nem tud az biztos),vagy a vw szervízt,h csaltak ,nincs jegyezve semmi a szervízkönyvben csak az olaj fék olaj csere,úgy hogy nem belevaló motor van és a forgalmiban is más motorszám szerepel mint a szervízkönyben???!
3elem nem volt állítólag!viszont törve biztos nem volt!
feleségemnek vettük és azóta is szívunk folyamatosan!
mi a véleményed?
ezt egy 42éves doktornő vásárolta 2011-ben pest mellett amit eladott egy 63éves bácsinak idén 2014 08-án 128e km-el.
Az "öreg anyagi problémák miatt(állítólag volt feleségét fizette ki) eladta nekünk úgy,h mindössze 800km-t rakott bele és ő semmi sérülésről meg ilyenekről nem tud és nem is tudott.
A doktornő meg állítja,h nála sem sérűlt hanem szállítási sérűlt volt(amit nem éreztem rajta őszintének) amit el is fogadott.
Szóval szakadó esőben vásároltunk egy bácsitó egy sérülésmentesnek hírdetett összefújkált golfot ami egyébként karcmentes szalon állapotú.
Egy kormánytolórúd-gömbfejet kellett nemrég cserélnem, addig nem hallottam ezt a kopogást, mert a gömbfej hangja elnyomta. Most minden gömbfej, szilent, fittyfene rendben van. Viszont a pattanással egy időben látszik a rugó tetején, hogy mozdul egy kicsit, szóval tutira ott van valami.
Most visszaraktam a régi (gyári) toronyszilentet, és mentem vele egy kört. Egyelőre nem hallottam koppanni, de majd a napokban kiderül, hogy tényleg ez volt-e a gond.
szóval!a forgalmiba illetve a vezérszíj fedelén caye jelölésű van beírva ami vw caddy motor,viszont az autó tábláján a b oszlopon,a csomagtartó padlóján,és szervízkönyvben cayc van ami igazából kellene benne legyen ugyanis a cayc jelölésű a golf motor!!
Közvetlen a motoron nem látjuk még de valószínű,h a forgalmiban és a vezérszíj fedélen szereplő caye jelzésű nem 77 kw golf ,hanem 55kw caddy motor van!
Szóval a 2011-es magyar végig vezetett sz. golfomba nem azzal szerelt 1.6caddy motor van!
Írtam neked a múltkor az EGR csatorna koszolódásáról. Én a Jazzemmel jártam egy két kört ilyen hibakódkiolvasós embereknél amikor elkezdte gyújtogatni a lámpát. Teljesen ugyanez a jelenség és hibakód volt, azzal a különbséggel, hogy nem érződött semmi egyéb. Jól fogyasztott, ugyanúgy ment mint addig, igaz amúgy sem egy erőgép, talán azért nem feltűnő.Vagy másképp reagálja le a dolgot a vezérlése. Első körben vettem 8 új gyertyát az akkor félidősek helyett (mer' " NGK szar, azt hamisítják"...), de amikor a trafót meg ilyen olyan jeladót kezdték tippelgetni akkor magamra csaptam az ajtót és azt mondtam kösz, ötletelésre én többet nem költök, b.szódjon meg a kompjuter feltalálója is. :-)
Mentem vele még jó pár ezer kilométert, mire valaki a fórumon bedobta ezt a koszolódás dolgot. Eladdig a garis szervizeken a márkaszervizek csinálták a szelepállítást, az ő dolguk lett volna egyúttal kitakarítani ezt is, de ugye a karbantartási terv külön nem írja...
Aztán elkövetkezett a következő szelepállítás ideje immár garin túl, szétszedtem magam és tényleg el volt dugulva fullra. Nem az EGR szelep, hanem a szívósorban lévő járat és a járat végén lévő kis luk. Azóta mindig én csinálom, odafigyelek a kitakarításra is (a márkaszervizzel ellentétben) és nincsen is a világon semmi baja azóta. Nem ismerem az autódat, de utánanéztél már annak hogy van-e benne ilyen járat, illetve hajlamos lehet-e a koszolódásra? (attól is függ honnan kapja a kipufogógázt, az új Jazz pl. úgy tudom már a katalizátor utánról, így az nem hajlamos erre annyira ) Ha ilyesmi volna, az csak egy óra munka, nulla anyagköltséggel... A Jazz fórumban képeket is találsz erről a dologról bőven ha rákeresel.
ebben a magyarországon vásárolt 2011 09 havi végíg vezetett szervízkönyves golf 6-ba nem belevaló vw caddy 1.6 55kw motor van,amivel golf 6-ot nem is szereltek!a forgalmin és a tábláján sem egyezik,illetve a forgalmiba a vezérszíj fedelén lévő motorszámmal egyezik,viszont az autó összes porcikáján más van,amivel a gyárból kellet volna kijönnie.
még csak konkrétan a motoron lent nem látjuk,h az igazából melyikkel egyezik.
Hát az ilyen kopogások szerintem túlnyomórészt gömbfej, kormányösszekötő, vagy valamilyen tolórúd, kutyacsont, stabilizátorpálca... nem hinném hogy ott kéne keresni a hibát (torony), ahol amúgy folyamatosan terhelés alatt vannak a dolgok...