Jónapot!! Azt szeretném kérdezni, hogy az EGR olyan szerepet is tölt be egyes motroknál, hogy a magas turbónyomást ott engedi el? vagy ez marhaság? Lekötött EGR milyen hatással van a motorra ? mondjuk egy régi tdi-re ahol vákuumvezérelt, és egy uj tdci motorra , valaki elmagyarázná? köszönöm.
Lehet, hogy nincs már elég szufla benne.Motorforgatáshoz talán elég, de a gyújtáshoz már nem biztos.Talán megdöglött álltában.Tedd töltőre még egyszer, aztán próbálj indítani.Vagy tegyél bele másik verdából akksit, ha megoldható.
Van egy 98-as Lancia Y -unk (1,4 16V). Kb. fél éve nem használtuk, mert kaptam céges autót, a feleségem így meg a családi autót használja. Szombaton a garázsban pöcre indult (miután feltöltöttem az aksit), ki álltam vele. Kint maradt éjszakára, jól megázott...
Vasárnap vissza akartam állni, de nem indul. Az önidító cicereg, de az autó nem röffen be...
Hol kezdenétek a hibakeresést? Benzin van benne....