Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pingui Creative Commons License 2014.09.13 0 0 135980

Nagyon köszi az ötletet, a 1.5bar kihozta a hibát. Megint termosztát ház tömítés.

Előzmény: 409 (135874)
mica-r Creative Commons License 2014.09.13 0 0 135979

Nagyon sok autó ilyen, nem feltétlen kell lebiztosítás

Előzmény: Turzul (135978)
Turzul Creative Commons License 2014.09.13 0 0 135978

Sziasztok!

 

Meg tudná azt valaki mondani, hogy egy clió (2000 évj.) féltengely anyát mi biztosítja? Kicsit furcsának találom, hogy van egy koronás anya, sem sasszeg, sem valami biztosító alátét semmi nincs alatta.

Köszi!

mica-r Creative Commons License 2014.09.13 0 0 135977

kinyomócsapágy  esetleg, de nem vagyunk távgyógyászok

Előzmény: Törölt nick (135976)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.13 0 0 135976

Sziasztok! Másik topicban már próbálkoztam, de ott süket fülekre találtam, ezért itt is megkísérlem a kérdést.

(C8,807,Phedra,Ulysse)

 

 

 

 

C8 2004, 2.2 diesel

Kedves hozzáértőket kérdezném, hogy mi a tapasztalatuk a problémára ami a következő. Mai napon érzékeltem, hogy ha egy picit benyomva hagyom a kuplungpedált akkor érzek egy kis kerregést a lábamon. Időnként egy picit besípol és pont egy időben csinálja. Kuplung puhán nyomható, nem akadozik, nem csúszik, alacsonyan fog. Ha teljesen kinyomom nincs hangja, ha elengedem akkor sincs. Nem rángatózik a váltó, precízen dolgozik, könnyedén pakolható 6 sebességes. Valakinek ismerős ez a jelenség?

 

Köszönöm a választ előre is!

mica-r Creative Commons License 2014.09.13 0 0 135975

Váltókód jó lenne!

Előzmény: juci10 (135974)
juci10 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 135974

VW Sharan 1.9 pdtdi 4 motion AUY kocsihoz keresek sebváltót, ha vk tud segíteni, azt megköszönném.

 

Kösz: Juci

 

Biri01 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 135973

Ok minde esetre ellenörzöm. Hamar lent van a fedél.

Előzmény: 409 (135940)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135972

vwopel anno tett fel kepeket, / pcv szelep/ bar tipust nem sikerult kibanyasznom (mashol se )

 

nem bontottam le. 

hogy szar, az biztos. 

vakum a motorban. 

fojtoszelep oldal ledugozasa utan javul a vakum,. a jaras.  /karter szuszog szabadba /

 

es a bibi itt van, hogy javul. 

de nem jo. 

tunet ugyanaz, csak ritkabb. 

 

...na majd.. 

mert ilyen nincs. :@ 

-----

es megegy.. de ez esetleg nem azonos ideju meres hibaja.

mi az hogy a szivoban nincs vakum.. a motorban meg van ?! 

 

utolso kerdes /""/, hatha .. 

van ezekben valami szivosor hossz allito ?  elmeleti kerdes.. modjuk ugy, hogy itt gondolkodom.. :D 

(beall koztesbe. zarja levego inputot, motor elvan kartergazon, beszokott levegon.. esetleg. ) 

twinport van..nem arra gondolok. 

 

 

 

Előzmény: 409 (135971)
409 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135971

Az ilyenen a szelepfedél csere szokott segíteni. (legalábbis akkor, ha ennek van a fedélben az a nagy kerek szelep baszás)

Előzmény: cam aro (135969)
uggla Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135970

Kösz a választ .

És hogyan azt tudod vagy csak mondod mert láttad .

Kellene valaki aki tényleg utba tudna igazítani mert kellene a kocsika .

 

Előzmény: diagnet (135933)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135969

Tiborom.

 

 en azt ertem. abban nincs is hiba. 

a baj*  ott, hogy amit leirtam, arra majd mindre visszakerdeztel. 

 

* baj a turot.

csak na. 

 

megne sertodj mar. 

Előzmény: novothauto (135966)
Win6 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135968

Sziasztok segitséget szeretnék kérni abban hogy van 1 E kadet17.d kombi karavánom fékjei szélvédője kipurcant.találtam hozzá alkatrészeket de az egy e kadet cabrio.Azt szeretném tudni hogy jok e a kombiba a tárcsák dobok szélvldő ? továbbá lenne 1 astra f kombi jok e a fékek bele (tárcsa-dob)sajnos ujjakat nem tudok venni :( köszönöm ha tudnátok ebben segiteni

cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135967

roviden. 

 

meglett a szuszogos hiba, oke. bodoccsag. 

alljak vele odebb parszaz metert. 

 jo minden. vegen benyogi az ismertetett hibat. 

1x. 

kocsi marad parkolo. 

este mozgatas.. kicsit tobb gurulas. 

jo. jobb.

DE 5-bol 1x meg mindig rajon ugyanaz a hoppare.. ( ami feldugott karter szuszogoval 5-bol 5. ) 

 

tehat elfog jonni amit irtal, de mar most tudom mit fogok merni.

azt nem tudom, hogy miert..

 

hagyjuk.. jegeljuk .

van elottem 3 hf. meg vagy 4 vezerles, ezek surgossek.

ha marad, meglesz mi a hiba.  

 

Koszi Urak. 

Előzmény: Paco155 (135965)
novothauto Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135966

Ok. Csak próbáltam tippelgetni.

 

 

Előzmény: cam aro (135963)
Paco155 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135965

Kezeljük logikai alapon.  

 

Gk állandóan szar volt. Hozzányúltál szuszihoz. Most néha szar.  Én megpróbálnám működő motornál basztatni a szuszogót, és közben mérni a nyomást.

Előzmény: cam aro (135963)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135964

lambda nem dolgozik hidegen. 

Előzmény: jeepy (135961)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135963

jol van. 

hagyjuk. 

van olyan amikor nem megy. 

 

az elso hszemben irtam ,hogy kipuff nyomasra felesleges szot vesztegetni. 

mert mar megcsinaltam.

Előzmény: novothauto (135960)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135962

Megy rendesen mind a négy henger, ha dadog? "" 

 

nnna.

logikai csapdat erzek..  

--------------------

lattal mar olyat hogy jol jar a kocsi.. aztan benya nyomas szep lassan elkezd csokkeni. es ez egy ido utan mar motor jarasan is erezheto ? 

 

na ..

mert ez ugyanazt csinalja.. csak a szivoter vakummal. 

 

 

 

Előzmény: novothauto (135959)
jeepy Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135961

Sziasztok!

 

Megint volt időm játszani ezzel a ...

 

BMW C1 robogó 125cm3 2001

 

Az alapjárati léptető motort az ECU szabályozza ugye?

A lambda jele számít neki?

ECU csere, IAC /VDO / csere, gyújtó trafó csere, injektor csere mind volt már. 

 

Mégis:

- ha kicsit is bemelegszik a motor akkor már nem tudom újra indítani csak ha picit játszom a gázzal.

Van hogy csak kicsit kapkod, van hogy pár mp ig jár, vagy csak amíg az öncsi tekeri addig tűnik járó motornak.

 

Egy picit húznom kell neki.

 

Ha ilyenkor lehúzom a vízhőmérőt akkor nagy alapjárattal beindul.

De ha csak egy másik gombát dugok rá / úgy hogy nem csavarom be a blokkba / akkor nem javul meg.

 

Persze ezeket annyira random csinálja hogy már nem is tudom követni mit mikor csinál.

De talán ebben a pici gáz adásban talán biztos lehetek.

 

Ötlet v.kinek.

 

Mérjek lambdát hidegen és melegen?  Pico van.

 

Nagyon köszönöm!

novothauto Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135960

Próba1: kivenném az első lambdaszondát csak úgy, hátha...

...nem szellőzik rendesen a motor és fojtóval korrigál rá,

ezért nincs vákuum.

Bár írtad, hogy szuszogó dugózásra javult, vagy később jött elő.

Nem tudom, Mr Murphy dolgozik-e nálatok, nálunk sűrű vendég :)

 

 

Előzmény: novothauto (135959)
novothauto Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135959

Okés, kompresszió viszont jó.

 

Megy rendesen mind a négy henger, ha dadog?

 

 

Előzmény: cam aro (135958)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135958

olajsapka azt mondta, hogy 

CCCUPPP. 

 

TIbi waze. 

a legelso hszben irtam hogy mar levan dugozva, mert nem zart. 

Előzmény: novothauto (135957)
novothauto Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135957

Tolóüzemben, tehát erős gázadás-gázelvételre le kell zárjon,

ha ekkor vákuum van a forgattyúsházban, akkor nem zár.

 

Mérési pont: pl nívó helye.

 

 

Előzmény: novothauto (135955)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135956

nem gyanu. 

 

ennyire szarul fogalmazok ? :S

 

ledugoztam.

mert at ereszt. 

javult. 

mert eddig mindig csinalta.. 

most meg ledugozva csak neha. 

ugyanazt.

Előzmény: novothauto (135955)
novothauto Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135955

Ha a kartergáz visszavezetésre gyanakszol, miért nem mérsz vákuumot

a forgattyúsházban?

 

 

Előzmény: cam aro (135944)
lacipécs Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135954

Állófűtés fórum:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9076685&la=131583923

Itt nézz körül(balu.maci104-t próbálnám,reklám nélkül,de kb egy éve telefonos segítséget kaptam tőle,ami alapján sikerült megoldanom a gondom,korrekt volt és elég profinak tűnt.)

Előzmény: Aleko Viva (135948)
Paco155 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135953

Most nem akarok nagytudásúnak tűnni, de féktisztító? :P   

Előzmény: cam aro (135951)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135952

.ennel meg lehet mozog ?! ""

 

mar mint ha van rajta..

egyebkent fustgeppel neztem a falsot, az szerint tomitett a rendszer. > allo motornal. 

Előzmény: cam aro (135951)
cam aro Creative Commons License 2014.09.12 0 0 135951

annak a helyere van dugva a vakummero. 

 

evap-ot lezartam. 

egr-t nem piszkaltam, de ha diaggal kinyitom egybol leall a motor.

ugyanitt az elvart, es megvalosult ertek is zarast mutat.  

kompresszio van benne. 

fojto takaritva, ujra tanitva. de szkopon a potija, szkopos vakum merovel. 

elobb esik a vakum, majd nyit fojto hogy korrigaljon. 

ekkor ugye motor felporog.. fojto visszazar nullara. ilyenkor /is/a vakum max 200mbar.. :O 

 

nem. 

a karterszuszogonal van valami arulas..

ott boritottam meg valami allapotot mikor szusz.betapot ledugoztam a fojto hazon. 

igy mar csak idoszakos a hiba jelenseg.

 

na varjal csak... 

multkor csinaltam valami benyas opelt. 

az konkretan falsolt. 

a szivosor alatt volt egy sacc 30mm-es gumi membran a kulvilag fele.. .gozom nincs mi okbol.

 annal a kokx allt be ala.. ..ennel meg lehet mozog ?! 

ahhgr. 

 

 

Előzmény: Paco155 (135950)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!