Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sun_power Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135838

köszi a válaszokat a kompresszor kérdéssel kapcsolatban

sajnos nem vagyok jártas az autó-műszaki témában, de igyekszem fejlődni és érdekel is nagyon

 

Egyébként ezek az amcsi V8-as motorok (feltöltéssel és az nélkül, pickupoktól kezdve az ilyen olyan sportautókig, régebbiek, újabbak) mennyire tartósak? Mert annyira nincsenek felhúzva, 5-6 ezer köbcm és "csak" ilyen 300 ló körül vannak, de gondolom ez a megbízhatóságot erősíti, vagy nem? Fogyasztás meg kevésbé számít nekik. 

ú

cam aro Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135837

szerintem.

eloszor is hogy valoban kihagy-e.

 first look szivoba, kipuffba,.

esetleg lezeres homero leomlo csonkokra.

 

vagy.

 mibol szamolja az egeskimardast ? 

fotengely szenzor jelebol. > szkop. 

 

esetleg trafobol is ?  

 

 

Előzmény: Donibcsi (135834)
cam aro Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135836

mercirol eddig egy leesett kompresszort lattam. pedig van beloluk boven.  

az is kenes hiany miatt allt meg. 

Előzmény: Quattroman (135829)
cam aro Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135835

miert lenne tobb kompresszor amerikaban ? 

ugyanakkor lehet. 

 

 a boszme v8-ak a vilagbol kimentek komolyabb baj nelkul. 

na most kepzeld el az ehez szokott amerikait, amikor 200e km-enkent leesik a kocsijarol a turbo..

szemben egy kompresszorral, ami elmeletileg szinten vilagvege jaro. 

-talan- bar szerintem a kerdes ' miert terjedt el jobban ' .. sem helytallo. 

 

 

 

 

 

Előzmény: sun_power (135828)
Donibcsi Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135834

Napot!

 

van egy erdekes hibam.

1,4tsi nem kompresszoros, caxa koddal. Hengerfejeztuk, de olyat csinal, amit eddig nem tudtam megfejteni. 

Kizarolag ha alapjaratrol emeled a fordulatot, pontosan 1400-1600 kozt elkezdi szamolni az egeskimaradasokat, bedobja kb. 20mp utan hibanak a 4-es henger, majd ha tovabb tartom a gazon a labam, ki is kapcsolja a befcskendezest. Ami fura, hogy a motoron nem erezni, hogy nem menne egy henger, viszont ha elveszi a befecsit, azonnal santa lesz. Menet kozben tokeletes, a motor gyonyoruen jar, alapjarat full stabil, a kimaradas szamlalo 0  alapjaraton is. Trafo nem, mert atcsereltem, ujak a gyertyak.

w.lacika Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135833

póráz.

Előzmény: Smafu.w126 (135831)
w.lacika Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135832

láttam már olyan utólagos kompresszort ami tőb mint 150000km-t ment gond nélkül

azért a kényszerolajzás  javít az élettartamon...

 

de az a legnagyobb előnye,hogy mivel direkt hajtású  már alulról tölt

viszont tartott fordulaton mindig termel felesleget  amit elenged  a szabadba...

érdekes megoldások.. 

 

de a merci gyárija (230kompressor) nekem bejött (2-öt használtam)

és a fogyi is kordában tartható

azt még sajátnak is megvenném...

 

Előzmény: Quattroman (135829)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135831

Csak személyautós lejáróval rendelkező, és igen éles csigakanyaros meredek feljáróval megáldott mélygarázsban áll a kocsi :(

Előzmény: diagnet (135830)
diagnet Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135830

Azért van a 2000 fordulat, hogy haza tudjon vele menni.(limp home)

Lehet fokozni kiékeléssel, de aki nem tud vezetni úgy is lefullad.

Minden másra ott a tréler és a mastercard :)

Előzmény: Smafu.w126 (135827)
Quattroman Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135829

mert nem hosszú élettartamra kell nekik hanem a hirtelen nagy teljesítményre (pl Drag Race)

Előzmény: sun_power (135828)
sun_power Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135828

sziasztok

 

OFF-os  :$:)


Amerikába miért terjedt el jobban a kompresszor mint a turbó? Miért részesítik azt előnybe? Olvastam hogy nagyon nagy teljesítményt levesz a motorból (gondolom többet ad hozzá), és a fogyasztást is drasztikusan növeli. 

Nem fontos a válasz, jó egy link is, már utána olvasgattam de sehol sem találtam választ arra, hogy miért inkább az egyik és miért nem a másik. 

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135827

Jóestét Urak!

 

Renault laguna 18 benzin fojtószelepház hiba lépett fel, gázra nem reagál, 2000-en forog folyamatosan.

Ügyfél nem tud vele megindulni. Valami átmeneti SOS megoldás ami addig jó, hogy menjen vele 20-25 km-ert?

 

Thx.

cuba.71 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135826

 

 

Bocs a késésért,de a gépem is sz....rrrr.

Telon tudunk csak értekezni.

70 4055325

Előzmény: hyuing (135825)
hyuing Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135825

Szerintem jobban jársz ha mind két oldalit cseréled ( a múltkor cseréltem, 1 hó eltéréssel mindkettő eltört)2004 es fiesta volt.

Előzmény: Törölt nick (135820)
pingui Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135824

Üdv Urak,
V40 '99 1,9 Di 70kw
Új vagyok a dízeles témában. Üzemanyag szűrőt cserélnék. A szűrőház oldalán van egy kis fekete műanyag csavar, közepén olyan kiállással, ami szinte kívánja a csövet.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Gkq0RPJAM9vIIZEkc9RKhXVAVbvFWtW5EjpriMaiyaA?feat=directlink

Feltételezem itt kell légteleníteni.

Kell az adagolónál vagy máshol is valamit csinálni?
https://picasaweb.google.com/lh/photo/g5aNwKUPbxiUYQsgPF0IsHVAVbvFWtW5EjpriMaiyaA?feat=directlink

cam aro Creative Commons License 2014.09.05 0 0 135823

sor4 hossz motor, 4 kipuff csatornaval, egy leomlo csonkal turboig.  

ez a ize, az 5. csatornaba csatlakozik tuzfal felol.  az meg az egr hutobe megy. 

..vagy inkabb jon onnan..tok tudja. tok csigas az egesz.. :D 

 

no mindegy.. erdekes.. 

majd ha vegig bontottam osszeall a kep.. 

mindenesetre a logika teged igazol. 

 

 

Előzmény: 409 (135822)
409 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135822

A kipuba lesz az. A DPF melegítője.

Előzmény: cam aro (135821)
cam aro Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135821

bontom a lexus cr-t. 

6 oraja.. es meg felig sincs lent. :@

 

node. 

van egy 5. uza spricni -primer nyomasrol - ..a hf hatuljaban.

velhetoleg az egr csatornaba.  

ez most mi.. ? :o

Előzmény: cam aro (135810)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135820

Most látom hyuing-nak írtam, pedig új hozzászólásként akartam írni.

 

Sziasztok!

 

Ford Fiesta 1,4 TDCi 2004 évi gyártás. Itt változtattak az első rugón. Alvászszám: WF0HXXWPJH4G35149

Mot.kód. F6JA

Tudnátok ebbe segíteni melyiket is kell rendelnem?

Esetleg egy referencia szám!

Segítséget előre is köszönöm!

Quattroman Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135819

középen kéne lenni a műszerfal alatt

Előzmény: Aleko Viva (135818)
Aleko Viva Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135818

Sziasztok!

 

 Vw T4 transporterben merre találom a légzsák ecu-t?

 

Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135817

Sziasztok!

 

Ford Fiesta 1,4 TDCi 2004 évi gyártás. Itt változtattak az első rugón. Alvászszám: WF0HXXWPJH4G35149

Mot.kód. F6JA

Tudnátok ebbe segíteni melyiket is kell rendelnem?

Esetleg egy referencia szám!

Segítséget előre is köszönöm!

Előzmény: hyuing (135816)
hyuing Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135816

Az ügyfelemet érdekli az adagoló  ajánlatod. Privibe írj már lécci, hogy mit kellene tudni róla?  

Előzmény: cuba.71 (135804)
dhrbikes Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135815

IKEA gurulós-tükrös gardrób ajtó összerakásban jó vagyok, barterezünk a világoskék Picasso olajszivárgás megszüntetésével? :)

Előzmény: novothauto (135729)
cuba.71 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135814

Háát igen.

Egy gyárilag is alulméretezett adagolóról beszélünk,a kilométer pedig csak tovább gyengitette.

Előzmény: robika1 (135808)
cuba.71 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135813

 

 

És pont azt veszik észre utoljára(a befolyt g.-t).

Először a meleginditási problémák játszanak,és talán azzal együtt megoldodik az a pr. is amit irtál.

És közben talán nem lesz henferfejes sem.:)

Előzmény: 409 (135805)
TraguAre Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135812

Kimaradt: köszi:D

Előzmény: cam aro (135809)
TraguAre Creative Commons License 2014.09.04 0 0 135811

Az lett.

Mármint alánézés, aztán 12-es imbusz.

Most már 8-as. Repült az olajteknő:)

Előzmény: cam aro (135809)
cam aro Creative Commons License 2014.09.03 0 0 135810

kompresszor kifujta nyomo oldalrol. 

kopast nagyon nem latni.. de egy szivo oldali szelep /gumi!/ szakadt. 

kapott uj pumpat, helyre allt a rend. 

~80e km. 

-------

lexus is220d hf tomites felkeszul.

~70e km.. :(((((  

============================

Előzmény: cam aro (135789)
cam aro Creative Commons License 2014.09.03 0 0 135809

szerintem 12-es imbusz. 

de azt tok tudja.. lehet egyszerubb alanezni.. :O 

Előzmény: TraguAre (135795)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!