köszi a válaszokat a kompresszor kérdéssel kapcsolatban
sajnos nem vagyok jártas az autó-műszaki témában, de igyekszem fejlődni és érdekel is nagyon
Egyébként ezek az amcsi V8-as motorok (feltöltéssel és az nélkül, pickupoktól kezdve az ilyen olyan sportautókig, régebbiek, újabbak) mennyire tartósak? Mert annyira nincsenek felhúzva, 5-6 ezer köbcm és "csak" ilyen 300 ló körül vannak, de gondolom ez a megbízhatóságot erősíti, vagy nem? Fogyasztás meg kevésbé számít nekik.
1,4tsi nem kompresszoros, caxa koddal. Hengerfejeztuk, de olyat csinal, amit eddig nem tudtam megfejteni.
Kizarolag ha alapjaratrol emeled a fordulatot, pontosan 1400-1600 kozt elkezdi szamolni az egeskimaradasokat, bedobja kb. 20mp utan hibanak a 4-es henger, majd ha tovabb tartom a gazon a labam, ki is kapcsolja a befcskendezest. Ami fura, hogy a motoron nem erezni, hogy nem menne egy henger, viszont ha elveszi a befecsit, azonnal santa lesz. Menet kozben tokeletes, a motor gyonyoruen jar, alapjarat full stabil, a kimaradas szamlalo 0 alapjaraton is. Trafo nem, mert atcsereltem, ujak a gyertyak.
Amerikába miért terjedt el jobban a kompresszor mint a turbó? Miért részesítik azt előnybe? Olvastam hogy nagyon nagy teljesítményt levesz a motorból (gondolom többet ad hozzá), és a fogyasztást is drasztikusan növeli.
Nem fontos a válasz, jó egy link is, már utána olvasgattam de sehol sem találtam választ arra, hogy miért inkább az egyik és miért nem a másik.
Üdv Urak, V40 '99 1,9 Di 70kw Új vagyok a dízeles témában. Üzemanyag szűrőt cserélnék. A szűrőház oldalán van egy kis fekete műanyag csavar, közepén olyan kiállással, ami szinte kívánja a csövet. https://picasaweb.google.com/lh/photo/Gkq0RPJAM9vIIZEkc9RKhXVAVbvFWtW5EjpriMaiyaA?feat=directlink
Feltételezem itt kell légteleníteni.
Kell az adagolónál vagy máshol is valamit csinálni? https://picasaweb.google.com/lh/photo/g5aNwKUPbxiUYQsgPF0IsHVAVbvFWtW5EjpriMaiyaA?feat=directlink