Egy Fiat Stiloról lenne szó 1.9 JTD a számítógép Overboost szelepet dobja ki hibának, hogy alsó határ alatt van... Megnéztem a vezetékeket, nincs probléma, megnéztem a vákumcsöveket ott sincs probléma... amúgy a hibát csak 3000 fordulat felett üti, be elvittem kipróbálni, az 1.képen látható, hogy elsőre nem, de másodjára beverte a hibát, és az overboost szelepet le is tiltotta... 2. kép már a csövek és a kábelek átnézése utáni teszt, itt akárhogy hajtottam nem vágta be a hibát, de nem is ment úgy ahogy kellett volna neki, kicsit lomha volt, és az is... Nem tudjátok, hogy esetleg mi az amit amit még megnézhetnék? amitől ezt produkálhatja? MAP? Légtömegmérő? Amúgy a kocsin most volt turbó felújítás...
kb 10 mp az egész, ezalatt az alapjárati fordulatszám nagyon lecsökken, utána megy rendesen. több márkaszervizben jártam, sehol nem tudtak segíteni, mert nincs hibakód.
A kocsi a morgás-rázkódás után tökéletesen működik.
Urak! Sok más egyéb mellett a BMW-k kimaradtak az életemből. Egy régi ügyfél venni akar egy 525-őst 96-os , dieselt. Le kellene az adagolót vennem erre kapacitál az ember, de tartok tőle, mert soha nem volt ilyen feladatom. Valami célszerszám kell hozzá? Adagoló kerék lehúzó készletem van!
Opel Astra F kombi bal első égőcsere után olyat csinál, hogy a reflektor levétele után a belső kék visszajelző nem alszik el teljesen hanem halványan világít tovább. Mi lehet a hiba és hogy lehet orvosolni? Köszi előre is.
Az Audi-Werke AG-t és a Wanderer autógyártását magában foglaló Zschopauer Motorenwerke J.S. Rasmussen AG összeolvadt a Horch-Werke AG-val, és létrejött az "Auto Union Sächsischer Motorfahrzeugfabriken AG", rövidített nevén az Autó Union AG.
szóval, két cég olvadt össze ami négy márkát birtokolt
Köszönöm, hogy írtál, de témámat lezárva, egy 40 éve működő villamossági szerelőhöz vittem a kocsimat, kimért, bemért rajta mindent, minden jó volt csak a fesz. szabályzója halt be, ezért kicserélte, holnap elmegyek reggel, kíváncsi leszek mi a gond, csak már előre félek, hiszen ha most is az a baja, még ha sok pénzem lenne is gond, hogy 2 hetente kiadjak feszültség szabályzókra egy vagyont, kissé elkeserítő :) Már azon gondolkozom elviszem a Szegedi Renault szervizbe, de ott meg gondolom nem 2500.ft a rezsi órabér :)
Nekem az ősök mást jelentenek. Ezek az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer, melyek 1932-ben egyesültek Auto Union néven.
Az NSU úgy került a képbe, hogy a wankel miatt lenullázódott céget a VW felvásárolta és beolvasztotta a konszernbe. Ennek a technikai megoldása volt amit írsz.
Üdv! Értelek, de azért cserélte ki a feszültség szabályzót, mert tényleg meghalt benne a régi, de az új gyári darab is feladhatta 2 hét alatt? Persze vissza viszem a jövő héten, de ez a problémám már eddig lassan 50.00.ft-ba került egy hónap alatt, és már uncsi :) Mert sokallom a pénzt..
Elsősorban vissza kellene vinni ahhoz akik kicserélte, hogy a csere nem oldotta meg a problémát, talán jó lenne ha valamit visszaköhögne a léből, vagy valóban javítsa meg. :)
Üdv Urak! Segítséget szeretnék kérni, mert elakadtam egy dolog miatt! Jó karban levő Renault Lagunám-1.9.d. van, rendszeresen szervizelt, viszont pár hete amikor lakott területen kívül megyek vele, és felkapcsolom a világítását, akkor több tíz kilométer megtétele után elerőtlenedik az autó, elveszti az erejét, max 100.Km-el megy, majd ha a világítást lekapcsolom, akkor pár másodperc, és visszanyeri az erejét maximálisan. Elvittem villamossági szerelőhöz, az kicserélte a generátor feszültség szabályozóját, eredeti Francia darabot rakott bele ami 20.000.ft volt, 2 hete! Tegnap megyek vele vidékre világítással, és úgy 100-Km megtétele után újra csak csinálja a kocsi, hogy elveszti a fele erejét világítással, majd lekapcsoltam a világítást, és semmi gond! Aksi jó benne, itt vége a hozzá nem értő tudásomnak is :) Esetleg ha lenne valakinek ötlete?-hiszen 2 hetente nem szeretnék munkadíjjal együtt 30.000-ft elköltögetni rá, mert világítással csak vánszorog.. Tisztelettel Zoltán Hódmezővásárhelyről!
1969-ben a cég nevét AUDI NSU AUTO UNION AG-re változtatták, miután az Audi és az NSU cégek egyesültek. 1985. január 1-jétől már csak az Audi AG cégnevet használják
Kézműves munkával, és célgéppel is megoldható. A befogatás a lényeg, és ha megvan a sablonod akkor megcsinálhatsz akár több ezret is.
De ha nincs sablon hanem előbb készíteni kell. És kitalálni, hogy hogyan. Nos nem lehetetlen, de nem kevés idő, és munka. Nem azt mondtam, hogy képtelenség, hanem hogy nehéz dió. :P