Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2014.09.01 0 0 135763

Isten hozott!

 

Ha jól hallom, ráférne egy komplett láncszett csere.

 

 

Előzmény: Törölt nick (135760)
Adam2991 Creative Commons License 2014.09.01 0 0 135762

A 2 kép fordítva lett feltéve van.. Elnézést...

Adam2991 Creative Commons License 2014.09.01 0 0 135761

Hali!

 

Egy Fiat Stiloról lenne szó 1.9 JTD a számítógép Overboost szelepet dobja ki hibának, hogy alsó határ alatt van... Megnéztem a vezetékeket, nincs probléma, megnéztem a vákumcsöveket ott sincs probléma... amúgy a hibát csak 3000 fordulat felett üti, be elvittem kipróbálni, az 1.képen látható, hogy elsőre nem, de másodjára beverte a hibát, és az overboost szelepet le is tiltotta... 2. kép már a csövek és a kábelek átnézése utáni teszt, itt akárhogy hajtottam nem vágta be a hibát, de nem is ment úgy ahogy kellett volna neki, kicsit lomha volt, és az is... Nem tudjátok, hogy esetleg mi az amit amit még megnézhetnék? amitől ezt produkálhatja? MAP? Légtömegmérő? Amúgy a kocsin most volt turbó felújítás...

 

1.kép

 

2.kép

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.01 0 0 135760

sziasztok,

 

van egy 1.6 vti motoros Picassóm, mely hideg indításkor ezt a jelenséget produkálja (nem minden alkalommal):

 

https://www.youtube.com/watch?v=_DItEJw6R-U&feature=youtu.be

 

 

kb 10 mp az egész, ezalatt az alapjárati fordulatszám nagyon lecsökken, utána megy rendesen. több márkaszervizben jártam, sehol nem tudtak segíteni, mert nincs hibakód.

 

A kocsi a morgás-rázkódás után tökéletesen működik.

 

Van vkinek ötlete, hogy mi lehet ez?

 

 

hyuing Creative Commons License 2014.09.01 0 0 135759

Urak!   Sok más egyéb mellett a BMW-k kimaradtak az életemből.  Egy régi  ügyfél venni akar egy 525-őst  96-os , dieselt.   Le kellene az adagolót vennem erre kapacitál az ember, de tartok tőle, mert soha nem volt ilyen feladatom. Valami  célszerszám kell hozzá?  Adagoló kerék lehúzó készletem van!

vigusz Creative Commons License 2014.09.01 0 0 135758

Sziasztok !

 

Opel Astra F kombi bal első égőcsere után olyat csinál, hogy a reflektor levétele után a belső kék visszajelző nem alszik el teljesen hanem halványan világít tovább. Mi lehet a hiba és hogy lehet orvosolni? Köszi előre is.

jeepy Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135757

köszönöm!

Előzmény: cam aro (135756)
cam aro Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135756

sk. 

 

a sarga lampa nem olajnyomas gondot jelez.. hanem szintet. 

lehet jelado. lehet drojt, lehet barmi.. de motor kart nem igen fog csinalni. 

 

sk. 

Előzmény: jeepy (135754)
cam aro Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135755

a gepmunka szerintem sem nagy dolog. 

ellenben mizu az oldalso hf csavarokal.. mert hogy azok mar kimasznanak furatkozepbol.. 

 

ejj Tibor. 

..csak szet kellett volna szedni.. :D 

Előzmény: Paco155 (135739)
jeepy Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135754

Sziasztok!

 

Segítsetek lécci!

 

2001es T4 2,5 TD, moc kod most nem megy 

 

Normális ha beindulás után párszor felvillan a sárga motor olaj nyomás ikon?

 

Szint jó, olaj csere is volt.

Tip top a gép 90 000km garantált első tulaj.

 

- Bontott klímát mennyiért és hol kapnék bele valamint mennyire macerás beszerelni?

 

Nagyon köszönöm

Adm Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135753

Jól áll ez nekem? Nem látszom benne kövérnek? :P

 

Erre nincsen jó válasz...

Előzmény: Paco155 (135731)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135752

pontosabban,

 

Az Audi-Werke AG-t és a Wanderer autógyártását magában foglaló Zschopauer Motorenwerke J.S. Rasmussen AG összeolvadt a Horch-Werke AG-val, és létrejött az "Auto Union Sächsischer Motorfahrzeugfabriken AG", rövidített nevén az Autó Union AG.

 

szóval, két cég olvadt össze ami négy márkát birtokolt

Előzmény: 409 (135747)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135751

attól hogy 40 éve működik még benézhet valamit. (bárki hibázhat)

Előzmény: avasztosz (135749)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135750

Ha eddig nem döglött meg 2 hetente, most meg igen, akkor nem lehet minden jó....

Előzmény: avasztosz (135749)
avasztosz Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135749

Köszönöm, hogy írtál, de témámat lezárva, egy 40 éve működő villamossági szerelőhöz vittem a kocsimat, kimért, bemért rajta mindent, minden jó volt csak a fesz. szabályzója halt be, ezért kicserélte, holnap elmegyek reggel, kíváncsi leszek mi a gond, csak már előre félek, hiszen ha most is az a baja, még ha sok pénzem lenne is gond, hogy 2 hetente kiadjak feszültség szabályzókra egy vagyont, kissé elkeserítő :) Már azon gondolkozom elviszem a Szegedi Renault szervizbe, de ott meg gondolom nem 2500.ft a rezsi órabér :)

Előzmény: Paco155 (135748)
Paco155 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135748

Feladni feladhatta, mert ha valami kiütötte az elsőt az kinyírhatta a másodikat is.  Ezért mondtam, hogy az okot kell megszüntetni nem a látszatot. :)

Előzmény: avasztosz (135746)
409 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135747

Nekem az ősök mást jelentenek. Ezek az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer, melyek 1932-ben egyesültek Auto Union néven.

 

Az NSU úgy került a képbe, hogy a wankel miatt lenullázódott céget a VW felvásárolta és beolvasztotta a konszernbe. Ennek a technikai megoldása volt amit írsz.

Előzmény: kolcsar (135743)
avasztosz Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135746

Üdv! Értelek, de azért cserélte ki a feszültség szabályzót, mert tényleg meghalt benne a régi, de az új gyári darab is feladhatta 2 hét alatt? Persze vissza viszem a jövő héten, de ez a problémám már eddig lassan 50.00.ft-ba került egy hónap alatt, és már uncsi :) Mert sokallom a pénzt..

Előzmény: Paco155 (135745)
Paco155 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135745

Elsősorban vissza kellene vinni ahhoz akik kicserélte, hogy a csere nem oldotta meg a problémát, talán jó lenne ha valamit visszaköhögne a léből, vagy valóban javítsa meg. :)

Előzmény: avasztosz (135744)
avasztosz Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135744

Üdv Urak! Segítséget szeretnék kérni, mert elakadtam egy dolog miatt! Jó karban levő Renault Lagunám-1.9.d. van, rendszeresen szervizelt, viszont pár hete amikor lakott területen kívül megyek vele, és felkapcsolom a világítását, akkor több tíz kilométer megtétele után elerőtlenedik az autó, elveszti az erejét, max 100.Km-el megy, majd ha a világítást lekapcsolom, akkor pár másodperc, és visszanyeri az erejét maximálisan. Elvittem villamossági szerelőhöz, az kicserélte a generátor feszültség szabályozóját, eredeti Francia darabot rakott bele ami 20.000.ft volt, 2 hete! Tegnap megyek vele vidékre világítással, és úgy 100-Km megtétele után újra csak csinálja a kocsi, hogy elveszti a fele erejét világítással, majd lekapcsoltam a világítást, és semmi gond! Aksi jó benne, itt vége a hozzá nem értő tudásomnak is :) Esetleg ha lenne valakinek ötlete?-hiszen 2 hetente nem szeretnék munkadíjjal együtt 30.000-ft elköltögetni rá, mert világítással csak vánszorog.. Tisztelettel Zoltán Hódmezővásárhelyről!

kolcsar Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135743

1969-ben a cég nevét AUDI NSU AUTO UNION AG-re változtatták, miután az Audi és az NSU cégek egyesültek. 1985. január 1-jétől már csak az Audi AG cégnevet használják

 

Lehet neked van igazad:))

Előzmény: 409 (135738)
novothauto Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135742

Folyamatban van.

 

 

Előzmény: Quattroman (135741)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135741

Fordra felkerült az ajtó?

Előzmény: novothauto (135740)
novothauto Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135740

Sajnos nemrég rakták össze, a kérdés csak költői volt.

Csak elképzeltem, hogy elviszem a Makraiéknak, vagy a Szakállhoz,

hogy "srácok, húzzatok lécci' egy érintőt"...

 

 

 

 

Előzmény: 409 (135737)
Paco155 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135739

Kézműves munkával, és célgéppel is megoldható.  A befogatás a lényeg, és ha megvan a sablonod  akkor megcsinálhatsz akár több ezret is.

 

De ha nincs sablon hanem előbb készíteni kell. És kitalálni, hogy hogyan. Nos nem lehetetlen, de nem kevés idő, és munka. Nem azt mondtam, hogy képtelenség, hanem hogy nehéz dió.  :P

Előzmény: 409 (135737)
409 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135738

Az NSU nem igazán illik oda, mégha végülis a VW vette meg.

Előzmény: kolcsar (135733)
409 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135737

Ha 33-ban meg tudták csinálni, csak nem lenne most sem lehetetlen.  :-)

Előzmény: Paco155 (135734)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135736

Márminthogy nem kemény dió:))

Előzmény: JAMIE222 (135735)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135735

Dehogyis az:))

Előzmény: Paco155 (135734)
Paco155 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 135734

Csinos darab.  A hengerfej még csak csak síkolható, mert külső szög, de a blokk az kemény dió lenne. :)

Előzmény: novothauto (135732)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!