Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Garfield007 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135103

Én is erre jutottam, hogy ha még egy gyenge. lenéző, sajnálkozó  hsz-re se tellett, akkor sok meglepetés nem érhet a szokásos, magyar használtautósokon kívül :-)

Előzmény: TraguAre (135102)
TraguAre Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135102

Ezekszerint nagy rizikó nincs benne...:)  

Előzmény: Garfield007 (135047)
cam aro Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135101

a hagyomanyosnal is /mindnel /  kette van valasztva nyomas kepzes.. es szabalyzas.

 csak egy uber buta mechanikus  szabalyzasal. 

 

a vp44 ebben jelentett attorest. .mert ez mar befecs idot, es mennyiseget is elektromossan szabalyzott. 

 

 

Előzmény: w.lacika (135100)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135100

azért nem feszegetem mert  párszor bejött a hideg vizes hibamegállapítás,

de nem vagyok nagy diesel guru..

 

kösz a támogatást ,de tényleg nem tudtam eddig a vp működési mechanizmusát...

legalább ma is tanultam újat.

a hagyományosnál a "vezérlő elem"hozza létre a nyomást és ossza ki , itt pedig ezt ketté választották...

 

Előzmény: cam aro (135099)
cam aro Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135099

nem a vita miatt, es csak elmeleti sikon.

tehat nem cafolom mica-r, es 409 gyakorlatat.

 

De. 

 

tok mindegy az uza szabalyzas mikentje. , ha nyomas problemarol beszelunk. 

..ugye a hidegvizes leontes errol szolt.. 

az egyik radialis ellendugattyus, a masik pedig axial dugattyus. 

mi a kulonbseg az adott esetben ? 

semmi. / lasd legalul / 

a radial dugattyus  'melyebben' van az adagoloban..

igy a nyomoelem kopasa talan lassabban reagal kulso hutesre. 

 

nem ternek ki a hibakodra, ami motortarto, es bezony.. uza szabalyzas..

a hidegviz elmeletevel viszont nem mondtal tul nagy hulyeseget.

 

-szerintem -   

 

 

Előzmény: w.lacika (135097)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135098

Előzmény: w.lacika (135097)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135097

igazad van ...

utána olvastam végül is ez a cr elődje csak az "adagolóba beépített rail csővel"

ezt eddig nem tudtam kösz ,hogy  felnyitodtad a szemem...

ez sem lesz a kedvenc....

Előzmény: mica-r (135092)
Hozo62 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135096

Sajnos belülről van csavarozva,meg kell bontani a kárpitot.

Előzmény: vezeték (135063)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135095

vízhűtéses adagoló...:-)

Előzmény: cam aro (135094)
cam aro Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135094

csak tobb viz kell neki.. :D 

Előzmény: 409 (135089)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135093

én nem javítok annyit ,hogy foglalkozzak a lelki világával...-)

kinézetre hasonló,elektromos vezérléssel...de a belét még sosem láttam.

elnézést a tudatlanságomért...

Előzmény: mica-r (135092)
mica-r Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135092

Azért tudhatnád mi a VP adagoló...

Előzmény: w.lacika (135091)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135091

én akkor is locsolnám a végét próbaként.

igaz nincs előttem de egy próbát megér ,és a legolcsóbb hibamegállapítás ..

tudom megáll a V-térben a víz egy része ,de gondot nem szokott okozni.

mikor Q7-nél folyott az a kis vízcső áteresz csavar  a szívósor alatt ,

akkor ott mindig állt a fagyálló és semmit nem okozott csak töltötte mindenki a vizet utána

mintha ez így lenne normális.

 

de mindenki maga tudja..

én nem audizok intenzíven de  a leírtak alapján ez a  leg egyszerűbb.

 

Előzmény: 409 (135089)
mica-r Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135090

Mindegy, biztos jó lesz a blokk közepén 10 liter hidegvíz :)

Előzmény: 409 (135089)
409 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135089

Radiáldugattyús VP44

Előzmény: w.lacika (135088)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135088

amikor nem indul locsold meg hideg vízzel az adagoló fejet  és próbád úgy..

Előzmény: zumirobi (135087)
zumirobi Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135087

Sziasztok! Audi A8 2.5 TDI 98-as. Hidegen pöcre gyul, melegen sokáig kell tekerni.... 01268 és 01375 hibakódok jönnek be. Mi lehet a baja? Hova nyuljak? köszi

cam aro Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135086

golyokosarat szet utod ket helyen. 

golyokat tolod odebb. 

kulso, belso gyuru koze megfelelo meret hatlap csavart bedugasi meretre koszorulod. 

180 fokban ketto csavart bedugod. 90 fokban golyopalyaba beforditod.. tamasztod hidra.. egyeb wtf.

 

vas/beton szerelos /fischer?/ csavaros fémdubelt veszel.

csapagy belsobe belefeszit.

 

kilogos, befeszitett szarat kulso gyurus felfekvesben feltamaszt.. csapagy kihuz.  

turot. 

bosch, dremel..pajszer.. 

 

Quattro megoldas. 

 

vagy az se. 

rezsó.. no az mi? :) .. gumikalapacs szembol.. 

 

szvsz.. lemaradt a szine... :D 

======================

Előzmény: jeepy (135083)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135085

úgy szoktam elbánni az ilyesmivel ha cserés a csapágy, ráállítok egy nagy alátétet, karikát, láncszemet, stb és mindkét oldalról odapöttyöm CO-val, majd a húzókalapács kampóját beleakasztva kirángatom.

egyébként alu fészkekból melegítéssel is kijön...

Előzmény: jeepy (135083)
jeepy Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135084

mármint a főtengely végéből hozta ki a nyelestengely csapágyát

Előzmény: jeepy (135083)
jeepy Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135083

Köszi, már próbáltam de átjön a golyók között a kenyér.

 

Pedig asszony sütötte :-)

Meg vékony a fedél félek széttörik.

 

A Skoda lendkerékből simán kivitte annó.

Előzmény: 409 (135065)
cam aro Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135082

voltam olykor agglegeny, mikor meg  kenyer sem volt keznel..* 

Z-s csapagynal ilyenkor a mezei kenozsir is megtette..  

(vagy tollyas csirke, rosival.. :broaf :D)

 

*allapot elmult.

+ 15 kilo lett a verseny sulyom.. :DD 

====================

Előzmény: Quattroman (135081)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135081

iskolai gyurma is kiváló, de a kenyér mindig kéznél van....

Előzmény: cam aro (135078)
409 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135080

Azt inkább megeszem.  :-P

Előzmény: cam aro (135078)
409 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135079

 

 És jobb mint küzdeni mindenféle kihúzókkal.  :-)

Előzmény: novothauto (135077)
cam aro Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135078

en speciel ..

ennyire precizen meg soha.. :D 

(de nem is kenyerbelbol gyurom a hidraulikus kozeget.. , hanem a hejabol.. ;) 

 

Előzmény: novothauto (135077)
novothauto Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135077

Ezt milyen rég hallottam :)

 

 

Előzmény: 409 (135065)
mica-r Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135076

Verseny Ladákba Ignis elektromos kormányoszlopot raknak. Úgy emlékszem csak egy sebességjel generátor kell neki.

Előzmény: cam aro (135074)
Aleko Viva Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135075

Intercars.

Előzmény: őrel (135073)
cam aro Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135074

jo multkor corsa kormanyoszloprol kellett volna par kep googlitol. 

 

joforman nem talaltam mast, csak hogy tobb fele utcarol beszabott palyagepbe hogyan lehet beepiteni. 

kozdarab meretezesek.. kapcsolasi rajzok.. full beepitesi utmutatok..  

Előzmény: mica-r (135072)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!