cam aro
2014.08.01
0 0
135101
a hagyomanyosnal is /mindnel / kette van valasztva nyomas kepzes.. es szabalyzas.
csak egy uber buta mechanikus szabalyzasal.
a vp44 ebben jelentett attorest. .mert ez mar befecs idot, es mennyiseget is elektromossan szabalyzott.
Előzmény: w.lacika (135100)
w.lacika
2014.08.01
0 0
135100
azért nem feszegetem mert párszor bejött a hideg vizes hibamegállapítás,
de nem vagyok nagy diesel guru..
kösz a támogatást ,de tényleg nem tudtam eddig a vp működési mechanizmusát...
legalább ma is tanultam újat.
a hagyományosnál a "vezérlő elem"hozza létre a nyomást és ossza ki , itt pedig ezt ketté választották...
Előzmény: cam aro (135099)
cam aro
2014.08.01
0 0
135099
nem a vita miatt, es csak elmeleti sikon.
tehat nem cafolom mica-r, es 409 gyakorlatat.
De.
tok mindegy az uza szabalyzas mikentje. , ha nyomas problemarol beszelunk.
..ugye a hidegvizes leontes errol szolt..
az egyik radialis ellendugattyus, a masik pedig axial dugattyus.
mi a kulonbseg az adott esetben ?
semmi. / lasd legalul /
a radial dugattyus 'melyebben' van az adagoloban..
igy a nyomoelem kopasa talan lassabban reagal kulso hutesre.
nem ternek ki a hibakodra, ami motortarto, es bezony.. uza szabalyzas..
a hidegviz elmeletevel viszont nem mondtal tul nagy hulyeseget.
-szerintem -
Előzmény: w.lacika (135097)
w.lacika
2014.08.01
0 0
135097
igazad van ...
utána olvastam végül is ez a cr elődje csak az "adagolóba beépített rail csővel"
ezt eddig nem tudtam kösz ,hogy felnyitodtad a szemem...
ez sem lesz a kedvenc....
Előzmény: mica-r (135092)
w.lacika
2014.08.01
0 0
135093
én nem javítok annyit ,hogy foglalkozzak a lelki világával...-)
kinézetre hasonló,elektromos vezérléssel...de a belét még sosem láttam.
elnézést a tudatlanságomért...
Előzmény: mica-r (135092)
w.lacika
2014.08.01
0 0
135091
én akkor is locsolnám a végét próbaként.
igaz nincs előttem de egy próbát megér ,és a legolcsóbb hibamegállapítás ..
tudom megáll a V-térben a víz egy része ,de gondot nem szokott okozni.
mikor Q7-nél folyott az a kis vízcső áteresz csavar a szívósor alatt ,
akkor ott mindig állt a fagyálló és semmit nem okozott csak töltötte mindenki a vizet utána
mintha ez így lenne normális.
de mindenki maga tudja..
én nem audizok intenzíven de a leírtak alapján ez a leg egyszerűbb.
Előzmény: 409 (135089)
cam aro
2014.08.01
0 0
135086
golyokosarat szet utod ket helyen.
golyokat tolod odebb.
kulso, belso gyuru koze megfelelo meret hatlap csavart bedugasi meretre koszorulod.
180 fokban ketto csavart bedugod. 90 fokban golyopalyaba beforditod.. tamasztod hidra.. egyeb wtf.
vas/beton szerelos /fischer?/ csavaros fémdubelt veszel.
csapagy belsobe belefeszit.
kilogos, befeszitett szarat kulso gyurus felfekvesben feltamaszt.. csapagy kihuz.
turot.
bosch, dremel..pajszer..
Quattro megoldas.
vagy az se.
rezsó.. no az mi? :) .. gumikalapacs szembol..
szvsz.. lemaradt a szine... :D
======================
Előzmény: jeepy (135083)
jeepy
2014.08.01
0 0
135083
Köszi, már próbáltam de átjön a golyók között a kenyér.
Pedig asszony sütötte :-)
Meg vékony a fedél félek széttörik.
A Skoda lendkerékből simán kivitte annó.
Előzmény: 409 (135065)
cam aro
2014.08.01
0 0
135082
voltam olykor agglegeny, mikor meg kenyer sem volt keznel..*
Z-s csapagynal ilyenkor a mezei kenozsir is megtette..
(vagy tollyas csirke, rosival.. :broaf :D)
*allapot elmult.
+ 15 kilo lett a verseny sulyom.. :DD
====================
Előzmény: Quattroman (135081)
cam aro
2014.07.31
0 0
135078
en speciel ..
ennyire precizen meg soha.. :D
(de nem is kenyerbelbol gyurom a hidraulikus kozeget.. , hanem a hejabol.. ;)
Előzmény: novothauto (135077)
cam aro
2014.07.31
0 0
135074
jo multkor corsa kormanyoszloprol kellett volna par kep googlitol.
joforman nem talaltam mast, csak hogy tobb fele utcarol beszabott palyagepbe hogyan lehet beepiteni.
kozdarab meretezesek.. kapcsolasi rajzok.. full beepitesi utmutatok..
Előzmény: mica-r (135072)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!