Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134710

itt ha gari idon belul barmi beszarik, telefonra, kerdes nelkul hozzak az ujat. 

szerviz vagy, mar csak tudod mit beszelsz alapon. 

persze regit elviszik  es megvizsgaljak /ha olyan tetel/  , es ha sajat hibas akkor fizetsz. 

utolag. 

de kocsi megy. 

 

tudom, bocsi. 

 

Előzmény: 409 (134708)
cam aro Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134709

04" ev vegi 8E A4. 

 

legkondi. 

gaz van, nyomas van, kompresszor kapcsol..

venti nem kap kivezerlest. ill. PWM van, csak nem valtozik on-ra.  

kivezerles tesztre igen. 

eloadatban nem latni hibat. 

csak hogy controller ker 40% ventit, helyette aktualis 8%. 

hibakod sincs sehol. 

 

tegnap mertem, mondtam,  nem kap jelet. 

de azert ma kicsereltettek velem a klima ventit, es a venti szabalyzot. 

tehat ezek ujak. 

 

otlet ? .. nem vagyok nagy klimas. 

Ac vezerlo a futespanel mogott.. ? 

Koszi! 

409 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134708

"Furcsa, a bárdi nem szokott pedig nagyon szarakodni."

 

Nem-e?????? Nincs az a nyilvánvaló ordító hiba* amit ne tagadnának le!  ):-((

Irdatlan hosszú az elbírálási idejük, addig meg álljon az autó, vagy vegyél bele másik alkatrészt. Ha valami véletlen folytán igazad lesz, akkor kapsz egy új alkatrészt....amit már amúgy megvettél és kicseréltél.

Az ilyenek miatt (is) hagytunk fel velük.

 

* Féktárcsa közepe nem volt megmunkálva, így nem lehetett felszerelni. Nincs csere, KERMI vizsgálat... várjon az autó 3hetet.

Előzmény: Smafu.w126 (134706)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134707

"A fogyasztóvédelemmel való szóbeli fenyegetés meg volt már? :-))"

 

Bárdival szemben?

 

Körberöhög!!

Előzmény: RÉMES (134705)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134706

Furcsa, a bárdi nem szokott pedig nagyon szarakodni.

Én írnék a megfelelő helyre, kiemelve azt is, hogy ugyanolyat rendeltél második kőrben és az már nem recseg,  és cikkszámgyűjtés bizonyítéknak felsorolva.

Előzmény: novothauto (134702)
RÉMES Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134705

Az összegyűjtött adatokkal meg irány a fogyasztóvédelemhez.

 

 

Az a baj, hogy más törvény vonatkozik a magánszemély által vásárolt árura, és ( kedvezőtlenebb ) a céges vásárlásokra.

 

A fogyasztóvédelemmel való szóbeli fenyegetés meg volt már? :-))

 

( mi a GLS-el jártuk meg, jött csomagban egy benzines hegesztő agregát. Átvettem, a futár elment, aztán mikor bontom ki, látom, hogy a doboz alja ki van szakadva, de mivel rajta állt, nem lehetett látni. Belül a tank benyomódva, a ház sérült. Reklamáció, stb, aztán kaptam egy levelet, hogy a bejelentés a kézbesítés után 3 napon túl keletkezett, így nem áll módjukban bármit is csinálni. Még jó, hogy közben volt egy hétvége, meg egy rohanós hétfő. Kedden már késő volt. Ennyit a rendszerekről, miegyegyebekről. Beszoptuk. Ha én a felelősséget leráznám magamról egy 3 napos határidő túllépés miatt, már régen nem dolgoznék. ) 

Előzmény: novothauto (134702)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134704

A másolás megvolt a telefonbeszélgetés után egyből :)

 

 

Előzmény: LyPapa (134703)
LyPapa Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134703

A Bárdi program vonatkozó  képernyőjéről gyorsan csinálj egy mentést, lehetőleg úgy, hogy a dátum is legyen valahol rajta. (Windows: ALT PrintScreen, és pl. egy kép kezelő programba, vagy egy Word doksiba SHIFT INSERT )

 

Ezután lehet a Bárdiéktól megkérdezni, hogy ehhez az autótípushoz, ilyen motorkódhoz (stb.), milyen a javasolt szerkezet típusa, kódja, stb. Ezt is lehet úgy, hogy nyoma maradjon - pl. egyharmadik személy email-ben érdeklődjön.

 

Ez már elegendő kell, hogy legyen, a hibás tájékoztatás tényállásához.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: novothauto (134702)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134702

Bárdi ügy.

 

Recsegő Valeo kuplungszerkezet.

 

Elutasította a Valeo, ezáltal a Bárdi is. Indok, nem ez való erre az auóra.

 

- ugyanez a cikkszámú, márkájú volt az eredetije is,

- ezt hozza a Bárdi program is,

- ezt tettük fel másodjára is.

 

WTF?

 

Hol kell őket felkúpolni? Van itt tapasztalt kolléága ezen a téren :)

d.jocov Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134701

Húúúúú te miket mondasz a csigámról?

ezekután menjek le és vagdossam fel baltával?

190 ezer van az enyémbe abból 60 e. én mentem vele....

pont két évevettem

hát nem is tudom de eddig meg vagyok vele elégedve ... kop kop kop

gyanítom hogy a magyar gázolajat nembirják ezek az RHR motorok....

igaz én 90% pályázom és csakis osztrák gázolaj

(néha benya):)

Előzmény: Jena307 (134689)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134700

Az első állítólag kenési hiba miatt ment tönkre (ez a szokásos eltömődés). A többi

meg azért, mert a kompresszorkereket valami megsérti, aluminium darabokat

találtak benne. Még nem volt időm szétszedni, de szerintem valami be van rágódva

és köpi be a kartergáz szellőzőn. Nem a vákuumpumpa, azt már tudom.

 

Vasárnap szétkapom.

 

 

Előzmény: Jena307 (134699)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134699

Az egyiken 2000 azaz kettőezer kilométer alatt 3 db turbót cseréltek,

 

és ennél a motornál a szakszerűtlen javítás az oka vagy mert egy foskupac a motor konstrukciója ?

Előzmény: novothauto (134697)
manta-z Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134698

Teljesítménybérezésnek hívják. Bárki bármit mond működik. Amire rálátok műhelyre valaki 110-et keres valaki meg 240-et. Aki nem termel, előbb utóbb elkotródik a pénzhiány miatt, aki meg termel az meg pénzt keres. Valaki írta, hogy nem mindenki azért él, hogy dolgozzon hanem azért dolgozik, hogy éljen.

Ez rohadtul így van csak az utóbbi kategóriából  10-ből 9-nek sír a szája, hogy milyen nagyon nincs pénz és szar a világ. jah persze....

Előzmény: novothauto (134658)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134697

Per pillanat 4db 1,6 HDI van itt, én hiszek bennük :)

Az egyiken 2000 azaz kettőezer kilométer alatt 3 db turbót cseréltek,

én fogom felrakni a negyediket. Százwattos villanykörte gyúlt az

agyukban, hogy lehet a motornak valami baja :)

Söréttel lövi a kompresszorkereket.

 

Renault. Utálom. 2.0 turbó Megane, le kellett fúrni a hf csavarokat, mert

letört az e torx rész, mint a ropi lazításkor.

 

 

Előzmény: cam aro (134684)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134696

Izé, Cam, gondolj vissza a mérésre és egyértelművé válik. 

 

A mérés során egy tégelyben melegíted alulról mondjuk egy kis motorolajat és közben méred a folyadék hőmérsékletét. Előbb utóbb párologni kezd. Néha odafordítod a párába a gyújtólángot majd elhúzod.  Amíg nem történik semmi addig nem érted el egyiket sem.  Amikor a gyújtóláng meggyújtja a párát, de kihúzva belőle az elalszik akkor felírod a hőmérsékletet, és az a lobbanáspont.  Folytatod a melegítést.  Amikor a kihúzás után is égve marad a pára az a gyulladáspont. Ezt a hőmérsékletet is felírod. 

Megcsinálod még vagy 10 anyaggal, megszerkeszted a mérési jegyzőkönyvet, beadod, és kész :P

Előzmény: cam aro (134642)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134695

"hinned-e, hogy van alfa fan is ? :)"

 

Kóstolgatsz? :P

Előzmény: cam aro (134688)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134694

Legalábbis ha jól emléxem a fizikai-kémia  előadáson elhangzottakra, és a laborgyakorlatokra :)

Paco155 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134693

A

Előzmény: Donibcsi (134630)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134692

B

Előzmény: Donibcsi (134628)
manta-z Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134691

Van értelme.

Pl. A cooler nélküli 1.4 TDCI motor töltőlevegő hőmérséklet leszabályozása 100C körül van és néha el szokta érni. 

Előzmény: RÉMES (134690)
RÉMES Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134690

Jó reggelt!

 

Ha már kúler téma:

 

Ilyen fülledt melegben is van "értelme", illetve érezhető hatása a hűtőnek?

Mennyi lehet a turbó utáni levegő hőmérséklete egy kigyorsításkor?

Képes ezen még hűteni egy 60 fokos aszfaltról felszálló levegő?

 

Csak műszakilag érdekelne. :-)

Előzmény: Jena307 (134687)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134689

hmm szeretem az alfát ....én tényleg a legalja vagyok :DDD

 

amúgy ha az emlékeidben a 16szelepes 2.0hdi él és szerintem az, akkor igen jól látod mert az egy kotvány szarrakás raklap szemét ócskavas stb stb órákon keresztül csuklik a hajtókat szétesik a lendkerék, esnek le a csigák, lyukadnak a dugók de kurva keveset eszik még megy, de aztán megbosszulja rendesen

 

viszont a régi 8V az ahogy Micar is írta örök mint a nyomorúság mint a vag tdi :D

Előzmény: cam aro (134688)
cam aro Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134688

nalam a tartosag ott kezdodik, hogy nem tudom melyik motorol van szo. 

az 2.0 hdi-hez viszont van sok emlekem. 

(a tobbi csigas meg jol meg supportolja ezt :) 

 

legyen egal. 

szervizbe beeso hibas darab nem egyenlo uton futott hibatlanal. 

..csak elozot latom. igy lathatom rosszul.

 

hinned-e, hogy van alfa fan is ? :) 

=========================== 

Előzmény: Jena307 (134686)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134687

a chippes nem elég felvilágosult a hdi-kben a dw10-es RHY mindegy ha bosch edc15 vagy siemens sid801, akkor sem vezérli a turbót szolenoiddal, hanem sima mezei nyomásos, imap belemegy labdába az kinyitja wg-t 

de végnyomást több féle képpen is lehet emelni rajta, viszont a feltöltési karakterisztikát nem, ami nem is annyira lényeges, ennél az öreg konstrukciónál. 

A rugalmasságán nehéz hozni mert gyárilag 1900tól megy, ja és nincs benne cooler ami azért nem előny.

Előzmény: Kimiki (134663)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134686

annak az alját az 1.9td-ből fejlesztették, a hengerfejét pedig már részecskeszűrős kényszer-regenerálós egy helyben 4000es fordulaton 15percig ordítósra méretezték,

 

egy böszme tartós darab

 

amúgy mintha imádságot költöttél volna :DDD

Előzmény: cam aro (134684)
mica-r Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134685

Az szerintem egy elég masszív szerkezet. Rendesen van méretezve a bélése, örökhajtós, mint a VAG 1.9tdi.

Előzmény: cam aro (134684)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134684

 

 

nem hiszek a csigasban.

nem hiszek a csigas tulmeretezesben. 

annak a motornak az alja egy oskovulet,

de ez vonatkozik hf-re is.. ami az elobbinel elony, az utobbinal hatrany. 

 

de ez SK velemeny. ...es eleg bigott. :) 

 

 

 

Előzmény: Kimiki (134682)
novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134683

Ami újkorában tartalék volt, az mára takarék lett.

 

Ha még sokáig akarod használni, max mosasd le minden héten és tankold is tele.

 

 

Előzmény: Kimiki (134682)
Kimiki Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134682

Merthogy?

Így is jó, amúgy is szar, vagy mert felesleges? :) 90 ló nem túl sok még ebbe a kis kasztniba sem, viszont állítólag ebbe a nyolc szelepes motorba van tartalék bőven. 

Előzmény: cam aro (134681)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134681

 bocsi. valoban. 

 

en < nem bactatnam azt motort. 

 

 

 

 

Előzmény: Kimiki (134679)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!