"Furcsa, a bárdi nem szokott pedig nagyon szarakodni."
Nem-e?????? Nincs az a nyilvánvaló ordító hiba* amit ne tagadnának le! ):-((
Irdatlan hosszú az elbírálási idejük, addig meg álljon az autó, vagy vegyél bele másik alkatrészt. Ha valami véletlen folytán igazad lesz, akkor kapsz egy új alkatrészt....amit már amúgy megvettél és kicseréltél.
Az ilyenek miatt (is) hagytunk fel velük.
* Féktárcsa közepe nem volt megmunkálva, így nem lehetett felszerelni. Nincs csere, KERMI vizsgálat... várjon az autó 3hetet.
Furcsa, a bárdi nem szokott pedig nagyon szarakodni.
Én írnék a megfelelő helyre, kiemelve azt is, hogy ugyanolyat rendeltél második kőrben és az már nem recseg, és cikkszámgyűjtés bizonyítéknak felsorolva.
Az összegyűjtött adatokkal meg irány a fogyasztóvédelemhez.
Az a baj, hogy más törvény vonatkozik a magánszemély által vásárolt árura, és ( kedvezőtlenebb ) a céges vásárlásokra.
A fogyasztóvédelemmel való szóbeli fenyegetés meg volt már? :-))
( mi a GLS-el jártuk meg, jött csomagban egy benzines hegesztő agregát. Átvettem, a futár elment, aztán mikor bontom ki, látom, hogy a doboz alja ki van szakadva, de mivel rajta állt, nem lehetett látni. Belül a tank benyomódva, a ház sérült. Reklamáció, stb, aztán kaptam egy levelet, hogy a bejelentés a kézbesítés után 3 napon túl keletkezett, így nem áll módjukban bármit is csinálni. Még jó, hogy közben volt egy hétvége, meg egy rohanós hétfő. Kedden már késő volt. Ennyit a rendszerekről, miegyegyebekről. Beszoptuk. Ha én a felelősséget leráznám magamról egy 3 napos határidő túllépés miatt, már régen nem dolgoznék. )
A Bárdi program vonatkozó képernyőjéről gyorsan csinálj egy mentést, lehetőleg úgy, hogy a dátum is legyen valahol rajta. (Windows: ALT PrintScreen, és pl. egy kép kezelő programba, vagy egy Word doksiba SHIFT INSERT )
Ezután lehet a Bárdiéktól megkérdezni, hogy ehhez az autótípushoz, ilyen motorkódhoz (stb.), milyen a javasolt szerkezet típusa, kódja, stb. Ezt is lehet úgy, hogy nyoma maradjon - pl. egyharmadik személy email-ben érdeklődjön.
Ez már elegendő kell, hogy legyen, a hibás tájékoztatás tényállásához.
Teljesítménybérezésnek hívják. Bárki bármit mond működik. Amire rálátok műhelyre valaki 110-et keres valaki meg 240-et. Aki nem termel, előbb utóbb elkotródik a pénzhiány miatt, aki meg termel az meg pénzt keres. Valaki írta, hogy nem mindenki azért él, hogy dolgozzon hanem azért dolgozik, hogy éljen.
Ez rohadtul így van csak az utóbbi kategóriából 10-ből 9-nek sír a szája, hogy milyen nagyon nincs pénz és szar a világ. jah persze....
Izé, Cam, gondolj vissza a mérésre és egyértelművé válik.
A mérés során egy tégelyben melegíted alulról mondjuk egy kis motorolajat és közben méred a folyadék hőmérsékletét. Előbb utóbb párologni kezd. Néha odafordítod a párába a gyújtólángot majd elhúzod. Amíg nem történik semmi addig nem érted el egyiket sem. Amikor a gyújtóláng meggyújtja a párát, de kihúzva belőle az elalszik akkor felírod a hőmérsékletet, és az a lobbanáspont. Folytatod a melegítést. Amikor a kihúzás után is égve marad a pára az a gyulladáspont. Ezt a hőmérsékletet is felírod.
Megcsinálod még vagy 10 anyaggal, megszerkeszted a mérési jegyzőkönyvet, beadod, és kész :P
hmm szeretem az alfát ....én tényleg a legalja vagyok :DDD
amúgy ha az emlékeidben a 16szelepes 2.0hdi él és szerintem az, akkor igen jól látod mert az egy kotvány szarrakás raklap szemét ócskavas stb stb órákon keresztül csuklik a hajtókat szétesik a lendkerék, esnek le a csigák, lyukadnak a dugók de kurva keveset eszik még megy, de aztán megbosszulja rendesen
viszont a régi 8V az ahogy Micar is írta örök mint a nyomorúság mint a vag tdi :D
a chippes nem elég felvilágosult a hdi-kben a dw10-es RHY mindegy ha bosch edc15 vagy siemens sid801, akkor sem vezérli a turbót szolenoiddal, hanem sima mezei nyomásos, imap belemegy labdába az kinyitja wg-t
de végnyomást több féle képpen is lehet emelni rajta, viszont a feltöltési karakterisztikát nem, ami nem is annyira lényeges, ennél az öreg konstrukciónál.
A rugalmasságán nehéz hozni mert gyárilag 1900tól megy, ja és nincs benne cooler ami azért nem előny.
annak az alját az 1.9td-ből fejlesztették, a hengerfejét pedig már részecskeszűrős kényszer-regenerálós egy helyben 4000es fordulaton 15percig ordítósra méretezték,
Így is jó, amúgy is szar, vagy mert felesleges? :) 90 ló nem túl sok még ebbe a kis kasztniba sem, viszont állítólag ebbe a nyolc szelepes motorba van tartalék bőven.