Mi szabályozza a turbónyomást, ha nincs a westgate szelephez semmilyen mágnesszelep? Az egész autóba egy mágnesszelep van, és az az EGR-t szabályozza.
Így néz ki a turbo maga, vákuumcső hely sincs rajta, az érdekelne, hogy hogyan működik az ilyen turbo? Szabályozza egyáltalán valami a nyomást, vagy állandó, és csak egy túlnyomás szelep van rajta.
Én azon akadtam rendesen meg, hogy a C4 Grand Picasso-n teljes fékbetét-tárcsa garnitúra cserét kellett csinálni 45000 km-nél. Kedvezményes (!!!) áron volt kb. 140 000 Ft. A Mazda 6-kombin, tempósabb közlekedés mellett, kb. 70 000 km lefutásakor még mintegy 75%-osak voltak a betétek körben ... Ha ez nem anyagminőség kérdése, akkor nem is tudom, mi :(
Természetesen szóba sem került semmiféle garanciális helytállás. Ja, mindkét autóba én tologattam bele a kilométereket, és miután lassan 35 éve gyakorlatozom a pedálokkal, van némi fogalmam arról, hogy milyen vezetési stílus mit eredményez :)
Folytassa helyesen a mondatot. Belsőégésű motorok üzemanyagainak a "Lobbanáspont"-ja...
A,... az a hőmérséklet, amelyen a folyadék gőze és a levegő által képződött elegyet meggyújtva az folyamatosan ég, a gyújtóközeg eltávolítását követően is
B, .... az a legalacsonyabb hőmérséklet, melyen a folyadék gőze a levegővel meggyújtható elegyet hoz létre. A gyulladás eléréséhez külső gyújtóforrás szükséges, melynek megszűnése esetén az égés leáll
C,.... az a hőmérséklet, amelyen a folyadék gőze és a levegő által képződött elegy magától (külső gyújtóforrás nélkül) belobban.
Kérek egy betűt:)
Vizsga van, és sztem hibás a válasz a teszt szerint
Szerintem a kocsi elején lévő emblémánál kezdődik a probléma :)
Ennyire gyenge eresztés a Mazda diesel ? Vagy a nehéztalpú versenyzőnk még reggel merev lábbal tolhatta neki hidegen ?
Régebben egy biztonsági cégnél láttam VW kisbuszok sajátos kialakítású dugattyúit - nem teljesen a gyári fazon értendő ezalatt, pl. S alakú hajtókar, felezett dugóval :)