Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134650

waste az a west. nem Gretsy miatt. 

 

max nyomas szabalyzas van. 

nyomas eler egy szintet.

puffer nyomas legyoz beallitott rugo erot.

wastegate valve bypassolja a kipuff gazt. 

Előzmény: Kimiki (134647)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134649

Tuti műszaki elméletből fogok megbukni:)

Előzmény: cam aro (134646)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134648

Holnap lesz a házassági évfordulónk, és a nejem megkérdezte mit jelent ez a nap számomra....mondtam: problémát:)

 

Most nem beszélünk:)

Előzmény: novothauto (134637)
Kimiki Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134647

Sziasztok

 

Pug. 206 2.0 HDI  DW10TD  RHY 

Mi szabályozza a turbónyomást, ha nincs a westgate szelephez semmilyen mágnesszelep? Az egész autóba egy mágnesszelep van, és az az EGR-t szabályozza. 

Így néz ki a turbo maga, vákuumcső hely sincs rajta, az érdekelne, hogy hogyan működik az ilyen turbo? Szabályozza egyáltalán valami a nyomást, vagy állandó, és csak egy túlnyomás szelep van rajta.

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134646

ha arra. .akkor valoban. 

lobbanas,gyulladas pontja meg az acelnak is van.. az meg nagyon nem uzemanyag. 

Előzmény: Donibcsi (134643)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134645

tudod miert nincs rajtuk diag csati ? 

..mert nincs logaritmus ami kezelni tudna az inputot..  

Előzmény: novothauto (134637)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134644

Azért csak összehozunk egy oldalt egyetlen betűkkel:D

Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134643

Ugye, hogy mindenkit össz lehet zavarni?

Bár szerintem a kérdés írója alapvetően a diesel, és a benzines hajómotorok közti különbségre próbál rákérdezni, sztem helytelenül.

cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134642

ez lehet A. .de csak mert guugli elbizonytalanit. :) 

Előzmény: cam aro (134640)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134641
Előzmény: Donibcsi (134628)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134640

B. 

Előzmény: Donibcsi (134630)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134639

 

 

B. 

Előzmény: Donibcsi (134628)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134638

Erről az jut eszembe, mikor kérdezem a kollégát: Sanyi az XY kocsi akkor jön vagy nem? Válasz zsigerből: IGEN! :D

Előzmény: novothauto (134635)
novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134637

Példa: nem, nem akarom, nekem ez még túl korai...

 

És nyílik ketté középen, mint az Egri csillagok :)

 

 

Előzmény: novothauto (134635)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134636

A 134628-nál most utólag olvasva döntésképtelen lettem :D

novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134635

Az általában evidencia, hogy a kérdést kitaláló sosem támasztott zárhidat.

 

A kérdéseket/válaszokat kb olyan könnyű értelmezni, mint egy női igent, vagy nemet.

 

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134634

És ez nekem is B.

Előzmény: Donibcsi (134630)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134633

Rég vót már, de ez szerintem C.

Előzmény: Donibcsi (134628)
novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134632

Talán B

Előzmény: Donibcsi (134630)
novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134631

Ez nekem A

Előzmény: Donibcsi (134628)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134630

Itt a másik:

 

Folytassa helyesen a mondatot! Belsőégésű motorok üzemanyagainak a "Gyulladáspont"-ja az a hőmérséklet,...   

A,... amelyen a folyadék gőze és a levegő által képződött elegyet meggyújtva az folyamatosan ég, a gyújtóközeg eltávolítását követően is

B,.... ahol a gőz és a levegő által képződött elegy meggyulladásához nincs szükség gyújtóforrásra

C,.... ahol a gőz és a levegő által képződött elegy elégetéséhez, folyamatos hőközlésre van szükség.

Előzmény: Donibcsi (134628)
LyPapa Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134629

Én azon akadtam rendesen meg, hogy a C4 Grand Picasso-n teljes fékbetét-tárcsa garnitúra cserét kellett csinálni 45000 km-nél. Kedvezményes (!!!) áron volt kb. 140 000 Ft. A Mazda 6-kombin, tempósabb közlekedés mellett, kb. 70 000 km lefutásakor még mintegy 75%-osak voltak a betétek körben ... Ha ez nem anyagminőség kérdése, akkor nem is tudom, mi :(

Természetesen szóba sem került semmiféle garanciális helytállás. Ja, mindkét autóba én tologattam bele a kilométereket, és miután lassan 35 éve gyakorlatozom a pedálokkal, van némi fogalmam arról, hogy milyen vezetési stílus mit eredményez :)

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Smafu.w126 (134627)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134628

Folytassa helyesen a mondatot. Belsőégésű motorok üzemanyagainak a "Lobbanáspont"-ja... 

  

A,... az a hőmérséklet, amelyen a folyadék gőze és a levegő által képződött elegyet meggyújtva az folyamatosan ég, a gyújtóközeg eltávolítását követően is

B, .... az a legalacsonyabb hőmérséklet, melyen a folyadék gőze a levegővel meggyújtható elegyet hoz létre. A gyulladás eléréséhez külső gyújtóforrás szükséges, melynek megszűnése esetén az égés leáll

C,.... az a hőmérséklet, amelyen a folyadék gőze és a levegő által képződött elegy magától (külső gyújtóforrás nélkül) belobban.

 

Kérek egy betűt:)

Vizsga van, és sztem hibás a válasz a teszt szerint

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134627

Szerintem a kocsi elején lévő emblémánál kezdődik a probléma :)

 

Azért szerintem ez túlzás, minden manapság futó márkára rányomható ez a pecsét akkor.....

 

Mind egy rakás szar, tervezett avulásos, szerintem kollektíve bűncselekmény, csalás vádjában minden gyártó részemről felelőségre vonható lehetne!

 

 

Előzmény: LyPapa (134626)
LyPapa Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134626

Szerintem a kocsi elején lévő emblémánál kezdődik a probléma :)

 

Ennyire gyenge eresztés a Mazda diesel ? Vagy a nehéztalpú versenyzőnk még reggel merev lábbal tolhatta neki hidegen ? 

Régebben egy biztonsági cégnél láttam VW kisbuszok sajátos kialakítású dugattyúit - nem teljesen a gyári fazon értendő ezalatt, pl. S alakú hajtókar, felezett dugóval :)

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: mica-r (134617)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134625

mit takar a nem mukodik fogalom ? 

nem all meg, nem indul el.. allandoan megy.. wtf ? 

 

holtpont jelado lesz xar a motorban. 

 

 

 

Előzmény: tom55 (134619)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134624

a leállitó mágnesszelepen nincs áram"" 

 

es ha teszel ra ? 

Előzmény: nyulas (134615)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134623

6-700.

de az korom.

es nem koksz. 

 

==========

reszemrol vege. :)

Előzmény: novothauto (134613)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134622

 de lukas dugattyú esetén nem lökdösi ki "" 

 

az a lukas dugo mar csak a lanc vege.

lehet elfaradt, lehet elfarasztottak.

de

 

300+ barral dugotetotore sprickolt gazolaj jol takarit... bumm, meg korom, meg barmi nelkul is. 

Előzmény: Quattroman (134611)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134621

kontakthiba...

Előzmény: tom55 (134619)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!