Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

w.lacika Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134379

mpv-nél és 5nél 6-nál  működött évjárat cca jó ..

az ügyfelek ezzel szívattak mi lehet a hiba de nincs mit kiolvasni,

ők mondták aksi le  és kialszik a lámpa....

 

Előzmény: cam aro (134377)
cam aro Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134378

veszuzem <> veszprogram = ugyanaz. 

 

csak dadogok. 

Előzmény: cam aro (134376)
cam aro Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134377

aksisaru levétellel törlődik a hibamemória"" 

 

ez mar nem az a korosztaly. 

Előzmény: w.lacika (134375)
cam aro Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134376

mit takar ez esetben a veszuzem fogalom ? 

 

veszprogram kulcstol kulcsig tart. 

ha ujra inditasnal minden rendben.. hiba lehet.. de veszuzem csak a hiba ujboli eszlelese utan van. 

ha levegore, uzara tilt, ahoz adott parameternek teljesulnie kell. /tehat mondjuk halad az auto / 

ha elektromos, az viszont inditozas elott/kozbeni onellenorzes is kidobja.

 

 ugy tobbnyire. 

szvsz diag kell neki. 

 

 

 

Előzmény: mados (134374)
w.lacika Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134375

aksisaru levétellel törlődik a hibamemória...(tapasztalat)

az egr és a fojtószelep vákumok jól vannak  összedugva? én azzal szívtam

valaki szétkapta én meg rakjam össze.

Előzmény: mados (134374)
mados Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134374

Uraim!

 

Az alany egy Mazda 5 2006-os évjárat,1998ccm diesel,RF motorkód,időnként toporzékoló 110 ló,ezüst.

Eltömődött az olajszivattyú szűrőkosara, a turbo elszállt,mint furulyaszó a Hortobágyon és csak a hatás fokozása érdekében rögtön utána beállt a főtengely.Kapott egy fűzött blokkot,hengerfejjel,turbóval, minden jeladó és segédberendezés a régi motorról került át. Most szépen indul,jár, nem füstöl, nem zörög,de vészprogramon megy. A kérdésem az lenne(azt tudom,hogy így is úgy is kell egy diag),hogy a vészprogram lehet még az előző motorösszedőlés miatt,vagy inkább valami friss keletű a dolog? Előre is köszönöm!

cam aro Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134373

Urak. 

 

02" Pug 1.9D WJY. / data rosszul irja, fokolos a vez/es adagolo kerek is./ Denso DWLP12 pompaval. 

par honapja adagolot csereltem, eddig jo volt, most nagyon nagy az elotoltes. 

vezerlesek helyen,.tengelyeken is. 

elmelet1 kilove.

 

kezzel visszabb vettem elotoltest, .. elhalkult,  most a kert 7 fok helyett 2 a befecsi szog.

(azt még nem neztem mennyi a valos ledugozott vezerlesnel. mert nap vegere derult ki hogy viszi a diag :)

viszont gazra valtozik a kert, es a valos is. 

tehat elmelet2, miszerint elotoltes allito akadt fel kilove. 

 

adagoloban csavarodhatott meg valami ?..  nem hinnem. 

de akkor mi a szosz ? 

 

esetleg tuloket, es fotengely szinkron valakinek.. ? ..bar gondolom eloadatot is onnan veszi az edu.  

 

 

Quattroman Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134372

"Leginkább autógyári eredeti bilincsekkel szokott jó lenni."

 

itt semmi nem gyári, kicsit soká tartott volna összekukázni ennyi egyforma bilincset, egyszerűbb megvenni újonan. ezek nagynyomású csövekhez készült bilincsek.

amúgy mi a baj ezekkel? túl fényes? túl széles? többet bír mint kellene?

 

Előzmény: mica-r (134371)
mica-r Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134371

Ha aránylag húzósan megy fel a szilikonslag a fémcsőre, akkor valami normálisabb vékony bilincs is jól tart. 2.5 bar töltőnyomásokkal használva is. Leginkább autógyári eredeti bilincsekkel szokott jó lenni.

Előzmény: Quattroman (134367)
metalex Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134370

Na ez az, elfogyott az összes, üresek a polcok... :-)

Előzmény: mica-r (134362)
metalex Creative Commons License 2014.07.03 0 0 134369

"106-os quatro turbóval tart most ugyanitt.

 

az miféle állat? :)"

  - szivar utáni, egybeműszelfalas 100-as,mert  az utolsó 100-asok vége már A6-osként jött a napvilágra, ezt hívják félhivatalosan a vócvágenesek 106-osnak.

 

Előzmény: Quattroman (134352)
cam aro Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134368

 

csak a bilincsre koncentraltam. :(

nem a bilincs, cso kombora. 

 

igazad van. 

 

 

 

Előzmény: Quattroman (134367)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134367

nincs túl nagy választék, az awab a fogazás miatt nem csúszik körben és harapja a szilikont. nincs alátét nyelve mint az echte turbócső bilincseknek

Előzmény: cam aro (134366)
cam aro Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134366

szerintem, es nem bacogatas, csak velemeny. 

 

nem indokolt a szeles bilincs. 

szeles bilincs nagyobbat fog.. de amennyi kell arra eleg a keskeny is. 

De.. az hogy milyen a bilincs perem.. mar indok lehet. 

nalunk wurth van.. az keskeny. konnyu..

es eleg jol megvan gombolyitve a bilincs szele hogy ne vagjon. 

 

lenyeges momentum..

szerintem tobbunkbol az unalom szol. ;) 

Előzmény: Quattroman (134363)
mica-r Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134365

Tapasztalom jobban is, dízelt szoktam tekergetni, 2bar töltőnyomás fölött szoktam dogozni :)

Előzmény: Quattroman (134363)
cam aro Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134364

ez se mezei awab-nak tunik. 

bar teny. kevesebb van rajta.. :D 

Előzmény: mica-r (134361)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134363

sehol nem indokolatlan. 1,5Bar is tud csatlakozásokat bontani.

szívtunk anno elégszer ilyen piti dolgokon fontos futamokat...

Előzmény: mica-r (134361)
mica-r Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134362

u.i.

Előzmény: mica-r (134361)
mica-r Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134361

Láttam olyat, amihez indokoltnak tűnt :)

Előzmény: Quattroman (134358)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134360

ezzel a motorral csak egyszer találkoztál, a nyíltnapon,  a szétszedéséről biztos nem beszéltem.

viszont optimalizálni kéne mert vannak görcsei...

 

Előzmény: novothauto (134357)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134359

tolva

(a gázpedálon keresztül)

Előzmény: cam aro (134355)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134358

ezek a bilincsek nem vágnak bele a csőbe

Előzmény: mica-r (134354)
novothauto Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134357

Nem kétszer találkoztam már vele. Vagy azt mondta, hogy most rakta össze, vagy azt, hogy holnap szedi szét. :)

 

 

Előzmény: cam aro (134355)
cam aro Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134356

kék csohoz ilyen 'illik' :)

 

 itt is.

divat.  

Előzmény: mica-r (134354)
cam aro Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134355

most jutott túl az ezredik tesztkilométeren..."" 

 

azt nem irtad, hogy tolva, vagy vonva... ?   :D

viccet erted. tudom. :) 

Előzmény: Quattroman (134352)
mica-r Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134354

Azok a vastag bilincsek....

5 Barral lesz fújva a motor?

:)

Előzmény: Quattroman (134352)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134353

Azoknál a régi BMW-k nél sikeres,és hosszútávra jó volt!

Előzmény: metalex (134350)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134352

106-os quatro turbóval tart most ugyanitt.

 

az miféle állat? :)

 

a hengerfej cserélgetésről:

ez egy smart dízel blokk, könnyített főtengellyel, BMW K100RS dugattyúkkal, benzines smart hengerfejjel (nagy szelepek, spec veztengely) nagy turbó (származása titok)

most jutott túl az ezredik tesztkilométeren...

 

 

 

Előzmény: metalex (134350)
cam aro Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134351

 két oldalt két kiskroki és alábakol."" 

 

ezert irtam ipari krokit.

az emel 90 cm kornyeket.

a bak az meg koll. racsnis. 

elolrol/hatulrol a legtobb tocsi egy ponton emelheto..

de tobbnyire oldalrol is megoldhato. 

es csaposon kivul.. szerintem ez megoldas foglalja a legkevesebb helyet. 

 

 

mondjuk teny.. gombnyomasu, az  konnyebb. :) 

-------------------------

beton akna.. emelo perem.. mindgyart van 1.90-ed.. 

Előzmény: metalex (134347)
metalex Creative Commons License 2014.07.02 0 0 134350

  itt nem volt semmiféle tuning, hengerfejes volt az 1,6-os blokk, és volt egy 1,8-as motoruk ami nem. Rátették mert rément. Szemre jó is volt. Pár csavart meg a hülye is meg tud húzni otthon, nem kell ahoz szerelő....

Az volt a szerencséjük, hogy nem 1,8-asra akartak 2,0 literesét tenni, mert ott akkor még két hengerrel több volt :-)

Bár ez egy olyan brigád volt, hogy sííímán ráhúzták volna akkor is ......:-)

Ezt írtam már egyszer régebben, de nem mondom, hogy nem volt cumi mert az volt.

 

Ez a hf cserélgetős dolog ez tartós, vagyis jó lehet tartósan is?

Egy ismerősöm 106-os quatro turbóval tart most ugyanitt.

A benzines turbós motort csippelve, akkora cooler, hogy új lökős kellett előre,  akarja még egy kicsit huzatni, és most jön valami ilyesmi, hogy valami dizel blokk, valami benzines  hengerfejjel vagy fordítva. ( most, hogy eszembe juttattad rá is kérdezek megint )

Egy hatos TD váltó van már most is alatta, de hatost csak valahol 150 környékén érdemes dugni, alatta nem nagyon van fordulat... kicsit hosszú így a hatodik.

 

Előzmény: kolcsar (134349)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!