Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kolcsar Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133730

Lehet igy jobban érted:))

Még 89-től kint dolgozott egy ismerősöm az apjánál Ausztriába Berstein-be.

Minden pénteken jött haza,hozott kintről nagy javitásra kocsit,hétvégén szétkaptuk,hétfőn már ment a lakatolásra,anyagbeszerzés volt,és következő hétvégére kész volt a kocsi.Hozta a következőt az előzővel pedig vasárnap este ment vissza:))

 

Előzmény: TraguAre (133728)
mica-r Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133729

Lehet hogy hülyeséget írtam.

Pl: VCDS http://store.ross-tech.com/shop/VCHUC.html

 

Ebből lesz magyar nyelven egy 200 e Ft-os madzag...

Tehát a magyarítás eszerint több "hozzáadott érték" mint az eredeti...

Előzmény: TraguAre (133728)
TraguAre Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133728

Ezt az analógiát nem értem.

Előzmény: mica-r (133727)
mica-r Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133727

Fordítsuk meg.

A Smart javítása egy külföldi lakatosnál megoldható 10 Ft-ból, de nem viszed oda, mert nem tudod a nyelvet, lejárt az útleveled, stb.

Jön egy ember aki azt mondja csak nála van jó megoldás 25 Ft-ért (és annyit csinál hogy elviszi a 10 Ft-os lakatoshoz, mert van útlevele).

Előzmény: novothauto (133724)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133726

És az a =Kurva drága= cucc még pontatlan is,hiányos Autódata nevü valamibe kerestünk az újab kiadásba tipusokat amik az előzőbe benne voltak,nem hogy hiányosan hanem egyáltalán nem is volt benne az a tipusok. Legyünk őszinték itt nálunk a 10-12 éves kocsikból elég sok fut még. Vagy amit leirtam előzőbe az ACTIA,Autocom párositást. De most van egy jó példa ACTI nem is hoz Chevrolet Aveot egyáltalán,pedig 2009-es kocsi.Most kell valakit keresni akinek a tesztere viszi,mert már próbálták Autocom-al is az se találta a tipust,pedig van benne 1.4-es. 

Előzmény: Quattroman (133723)
theman3 Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133725

Az előző hozzászólás is teszett de ez nagyon jo!

Előzmény: Törölt nick (133691)
novothauto Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133724

A példa tökéletes volt, de nem ellenérv, hanem vélemény.

 

 

Előzmény: Quattroman (133723)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133723

ugye nem érted?

kétféle üzletpolitika létezik,

az egyik, abban a hitben hogy nincs konkurenciám de van jogvédelmem (ami lássuk be nem túl jól működik) kurva drágán adok valamit, amit úgyis lemásolnak.

a másik, olcsóbban de dömpingszerűen adom így már nem éri meg a másolatokat megvenni azonos jogi kockázatvállalással.

 

és valóban nem jó példát hoztál ellenérvként

Előzmény: novothauto (133722)
novothauto Creative Commons License 2014.06.09 0 0 133722

Van egy Smartom, amit szerintem drágán lakatolnál ki.

Odaadom Kanifaszi Gusztinak, ő elviszi hozzád és kilakatolod.

Kanifaszi Guszti ügyes srác, feltöri a műhelyedet, ámbátor baszik

fizetni a munkáért, elhozza az autót és átadja nekem feleannyiért,

amennyiért Te csináltad volna.

 

Akkor a logika szerint én ebben az esetben vétlen vagyok, sőt áldozata

a karosszérialakatos szakembereknek, mert stresszelnek itt a kurvadrága

áraikkal.

 

Ne mondd, hogy ez más, mert tökéletesen ugyanaz.

 

Engem nem érdekel, hogy ki használ klónt, vagy feltört adatbázist, felőlem

bankot is rabolhat akárki, leszarom.

 

Viszont akkor ne szidjuk majd a cigánygyereket, amikor beugrik a kerítésen egy almáért.

 

 

Előzmény: Quattroman (133707)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133721

Mester Úr!!:))

 

Egy teszter nem teszter:))

Én is jártam úgy 1999-es BMW E-36 1.8td EDC1.3.1 se az Autocom,se a Delphi nem vitte a motort,mást mindent vitt,a motort azt ACTI testerrel tudtuk megnézni.

De volt az E-60-as dizel azt is annak minden részét tudtuk jól,Autocom,Delphi,ha csak gyújtás adták rá hibatároló lekérdezés-törlés,élő adatnál amig benem lett a motor vizhőfok,aksi stb,vitte ahogy beinditoták a motort azonnal elejtete nem vitte:))

Előzmény: Jena307 (133716)
cam aro Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133720

megveszed a cuccot.. x osszeg. 

 

aztan felevente/evente frissitesre kifizeted meg egyszer ugyanazt az osszeget. 

legyen, hisz fejlesztik, es az jo. 

 

viszont alap x osszegu csomagban kapsz 100%-ot. 

a kovetkezo ket ev frissitese ad meg hozza ~20%-ot.. 

 

arányok ? 

---------

nyilvan, en sem szeretem ha nem fizetik ki a munkam.

ugy hogy nem generalok vitat. :D  

Előzmény: novothauto (133705)
cam aro Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133719

kormanyszog jelado, es hall effektes kerekseb. jeladok tipikusnak mondhatok. 

nyilvan nem segitseg. 

eloszor olvasni kollene. 

 

delphi viszi.

Előzmény: Jena307 (133716)
cam aro Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133718

Előzmény: Quattroman (133690)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133717

leállítás:

https://www.youtube.com/watch?v=8M1o2rpO_JY

Előzmény: audia4b519tdi (133711)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133716

hát most csak az esp, de van mikor más is

Előzmény: w.lacika (133715)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133715

ha mindig világít akkor próbáld meg kiolvasni mással,

ha nem megy akkor sanszos a vezérlő hiba.

mérd végig a tápokat,testeket előfordul,hogy csak az a gond.

Előzmény: Jena307 (133713)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133714

Ja és van e itt valaki aki szereti bütykölni ezeket a 4.4eket, és van tipusismerete, beutalnám oda, van még egyéb baj is, pl van hogy vaddisznó van hogy gatya, és csak valami MAP hűtésre panaszkodik, gondolom valami félrefordítás, 

meg karácsonyfa a fék, esp abs kézifék lámpa mind világít

Jena307 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133713

Lenne e valakinek ötlete miért nem tudom olvasni autocom-al a 2000évj. BMW X5 4.4i már OBD-s

abs-ét, az engine és transmission megy simán, és ahogy nézem iso protokolt használ elméletileg

Quattroman Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133712

laikusok nem nagyon tudnak mit tenni, nincsenek rá felkészülve ill a tudás sincs meg hozzá.

menthető valamennyire tűzoltó készülékből "szájba"fújással is.

de a végkifejlet legtöbbször egy "kapital motorschaden" (ha már ott a csillag az orrán)

 

valószínüleg egy turbótengely törés az ok...

Előzmény: audia4b519tdi (133710)
audia4b519tdi Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133711

ez mitől fordul elő? 

gondolom a kopott motornál főleg, de pl ez a merci nem hiszem hogy annyira szét kopott motorral rendelkezne... aztán kitudja, sz@r olaj-sok km stb

Előzmény: audia4b519tdi (133710)
audia4b519tdi Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133710

én is erre gondoltam (egyszer már volt ilyenbe részem, aratásnál kombájn kapta fel az olaját) 

illetve azért nem volt teljesen egyértelmű mert fura hogy nem tettek érte semmit, ezért gondoltam hogy valami más lehet a háttérben

Előzmény: Quattroman (133709)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133709

saját motorolaját eszi, ezért leállíthatatlan.

ha nem automata le lehet fullasztani sebességben. vagy egy rongyot dugni a szivócsőbe...

egyébként szétrobbanásig pörög

Előzmény: audia4b519tdi (133708)
audia4b519tdi Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133708

Sziasztok

 

offos kérdés

http://auto.indavideo.hu/video/Kicsit_fustol_de_nem_veszes

 

mi lehet a problémája ennek az autónak? 

 

 

Quattroman Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133707

nem azért drága (hozzáteszem a készülékek egyre olcsóbbak) mert űrtechnikát tartalmaznak, hanem a hozzáadott emberi értékek miatt.

 

de komolyan mondom.

tudjuk hogy a HW egyre olcsóbb a modern technológiáknak köszönhetően.

a hozzáadott érték pedig erősen túl van árazva.

(nem véletlenül lett Bill Gates és tsai a világ leggazdagabbja)

Előzmény: novothauto (133705)
novothauto Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133706

Egy példa:

 

http://www.shop-sbs.com/kit-vcm-ii.html

 

Az eredeti Ford VCM 400 alatt van netto, a klón két kiló.

 

 

Persze, hogy a szoftver plusz pénz, de miért lenne ingyen?

 

 

Előzmény: novothauto (133705)
novothauto Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133705

Ezt nem mondhatod komolyan.

 

Egy diagnosztikai műszer nem azért drága (hozzáteszem a készülékek egyre olcsóbbak)

mert űrtechnikát tartalmaznak, hanem a hozzáadott emberi értékek miatt. A szoftverfejlesztéseket,

stb a klónozók egészen egyszerűen ellopják, aki pedig klónt vesz, az cinkos a tolvajlásban.

(ergo olyan, mintha bakot tartana egy tolvajnak, hogy bemásszon egy ablakon)

 

Nekem azt tanították, hogy lopni nem szabad, de vannak akiknek az értékrendjébe belefér.

 

Az autótulajdonosok nem hiszik el, hogy az autójavítás egyre drágább és hogy ma hazánkban

nagyon olcsó autót javíttatni, mert a szakma utána megy az igényeknek.

 

Szerencsére az autók egyre bonyolultabbak, ezért mindnyájunknak fel kell kötni a gatyát,

pár év múlva (de ezt tapasztaljuk most is) nehezebb lesz kókányolni az autókat.

Előzmény: Quattroman (133700)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133704

Egybe kell nézni,mert ugyan úgy lesz a klónoknak felvevő piaca,aki hivatalosan dolgozik azoknak nagyrésze most is a hivatalost veszi,csak sokan olyant keresnek ha nem tudják frisiteni,mert nincs akkora bevétel akkor neáljon le lehesen használni tovább.Legtöbb magán szervizbe nem igazán a legújabb kocsik kerülnek,hanem a 3-4 évesek vagy annál régebbiek.A frisitésekbe legtöbb teszter gyártó nem fejleszt vissza felé,ha van benne hiba nem javitja.

Előzmény: 409 (133703)
409 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133703

"ami logokat ha betesz sok kérdező milyen száma van? 312-409 ezek nem fognak akkor se venni hivatalost,"

 

Ácsi, nem róluk volt szó! Akik ezeket 5-8€-s vackokat veszik, sosem fognak eredetit venni, akármilyen olcsó is lenne.

 Amúgy rájuk is gondolt a Ross-Tech, van 100$-os VCDS verzió is.

Előzmény: kolcsar (133702)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133702

Igazad van:))

De most nem az a lényeg,hanem nézd meg ami logokat ha betesz sok kérdező milyen száma van? 312-409 ezek nem fognak akkor se venni hivatalost,családba van 1-3 kocsi arra nem vesz,de szerelőre nem akar költeni,vagy elég sok helyen átverték már és azt nem szeretné.Most nem a márka szervizeket akarom kihozni,de hozzám is nagyon sok olyan kerül akit már lehúztak,és kicserélnek olyan alaktrészeket aminek semi baja.Most van egy nagyon durva Chevrolet Aveo 1.4-es 2008-as,alapjárat mikor elengedi a gázpedált 3-5 másodpercig olyan 1200-1300-on marad mielött alapra vissza állna. Márka szervizbe közölték vele alapjárat álitó motort kell cserélni rajta,vigye be megcsinálják.Vannak sokan akik megveszik a fulos kocsikat,de arra nem gondolnak fent is kéne tartani,és arra költeni kell időnként,addig húzák mig egyik tönkre teszi a másik alkatrészt,és akkor van a hiszti milyen sokba kerül,de vannak a fillér b'''k akik házilag akarnak gányolni,és veszik a klónokat.Jövő héten hozzák az Aveót kiváncsi vagyok tényleg mi a baja.

Előzmény: 409 (133701)
409 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133701

"a VCDS 170 ezer"

 

 Mármint a magyar verzió, most akciósan!!!! Akció nélkül talán a világ legdrágább VCDS verziója.

Ha mondjuk annyiba kerülne, mint a cseh verzió, (hogy ne az amerikairól beszéljünk) szerintem sokkal többet el tudnának adni belőle......

Előzmény: kolcsar (133699)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!