Még 89-től kint dolgozott egy ismerősöm az apjánál Ausztriába Berstein-be.
Minden pénteken jött haza,hozott kintről nagy javitásra kocsit,hétvégén szétkaptuk,hétfőn már ment a lakatolásra,anyagbeszerzés volt,és következő hétvégére kész volt a kocsi.Hozta a következőt az előzővel pedig vasárnap este ment vissza:))
És az a =Kurva drága= cucc még pontatlan is,hiányos Autódata nevü valamibe kerestünk az újab kiadásba tipusokat amik az előzőbe benne voltak,nem hogy hiányosan hanem egyáltalán nem is volt benne az a tipusok. Legyünk őszinték itt nálunk a 10-12 éves kocsikból elég sok fut még. Vagy amit leirtam előzőbe az ACTIA,Autocom párositást. De most van egy jó példa ACTI nem is hoz Chevrolet Aveot egyáltalán,pedig 2009-es kocsi.Most kell valakit keresni akinek a tesztere viszi,mert már próbálták Autocom-al is az se találta a tipust,pedig van benne 1.4-es.
az egyik, abban a hitben hogy nincs konkurenciám de van jogvédelmem (ami lássuk be nem túl jól működik) kurva drágán adok valamit, amit úgyis lemásolnak.
a másik, olcsóbban de dömpingszerűen adom így már nem éri meg a másolatokat megvenni azonos jogi kockázatvállalással.
Én is jártam úgy 1999-es BMW E-36 1.8td EDC1.3.1 se az Autocom,se a Delphi nem vitte a motort,mást mindent vitt,a motort azt ACTI testerrel tudtuk megnézni.
De volt az E-60-as dizel azt is annak minden részét tudtuk jól,Autocom,Delphi,ha csak gyújtás adták rá hibatároló lekérdezés-törlés,élő adatnál amig benem lett a motor vizhőfok,aksi stb,vitte ahogy beinditoták a motort azonnal elejtete nem vitte:))
Ja és van e itt valaki aki szereti bütykölni ezeket a 4.4eket, és van tipusismerete, beutalnám oda, van még egyéb baj is, pl van hogy vaddisznó van hogy gatya, és csak valami MAP hűtésre panaszkodik, gondolom valami félrefordítás,
meg karácsonyfa a fék, esp abs kézifék lámpa mind világít
Egybe kell nézni,mert ugyan úgy lesz a klónoknak felvevő piaca,aki hivatalosan dolgozik azoknak nagyrésze most is a hivatalost veszi,csak sokan olyant keresnek ha nem tudják frisiteni,mert nincs akkora bevétel akkor neáljon le lehesen használni tovább.Legtöbb magán szervizbe nem igazán a legújabb kocsik kerülnek,hanem a 3-4 évesek vagy annál régebbiek.A frisitésekbe legtöbb teszter gyártó nem fejleszt vissza felé,ha van benne hiba nem javitja.
De most nem az a lényeg,hanem nézd meg ami logokat ha betesz sok kérdező milyen száma van? 312-409 ezek nem fognak akkor se venni hivatalost,családba van 1-3 kocsi arra nem vesz,de szerelőre nem akar költeni,vagy elég sok helyen átverték már és azt nem szeretné.Most nem a márka szervizeket akarom kihozni,de hozzám is nagyon sok olyan kerül akit már lehúztak,és kicserélnek olyan alaktrészeket aminek semi baja.Most van egy nagyon durva Chevrolet Aveo 1.4-es 2008-as,alapjárat mikor elengedi a gázpedált 3-5 másodpercig olyan 1200-1300-on marad mielött alapra vissza állna. Márka szervizbe közölték vele alapjárat álitó motort kell cserélni rajta,vigye be megcsinálják.Vannak sokan akik megveszik a fulos kocsikat,de arra nem gondolnak fent is kéne tartani,és arra költeni kell időnként,addig húzák mig egyik tönkre teszi a másik alkatrészt,és akkor van a hiszti milyen sokba kerül,de vannak a fillér b'''k akik házilag akarnak gányolni,és veszik a klónokat.Jövő héten hozzák az Aveót kiváncsi vagyok tényleg mi a baja.