Még egy adalék,mikor volt a Kandón az első AUTOCOM bemutató,soros-párhuzamos diagnosztikája mindenkinek csurgott a nyála milyen nagy szó az egész,most ott tartanak megszünteték a párhuzamos diagnosztikai csatolók fejlesztését.
Egyszer egy tanfolyamon rákérdeztem miért ilyen drágák a diagnosztikai programok,egyik nagy képviselet bemutatóján.
Az volt a válasz mert sok a kinai clón,és valakinek kikell fizetni a fejlesztést,más nincs csak akik kényszerből veszik meg a hivatalost azokkal fizetetik ki.
Erre megkérdeztem ha nem lenne kinai klón akkor olcsób lenne? Az volt a válasz nem biztos,mert akkor esetleg még drágáb lenne mert ha dolgozni akarsz kénytelen vagy megvenni!
Ha megnézed követed éveken keresztül,mindig van amelyik elkezd hirtelen fejleszteni 1-2 évig aztán csak csöpögtet valamit,mikor sokan rájönnek nem veszik,inkább másikat vesznek ami jobban van fejlesztve abba az idöbe,akkor megint jön egy fellángoló idöszak.Egy idöbe kezdett a KTS lebutulni,jobb volt nála a Texa,ACTIA,aztán ezek kezdtek lebutulni,most megint a KTS húzott bele jobban!
Azt tudom, hogy nem lesz ilyen után gyártva, csak gyári alkatrészként rendelhető. Kicsi eséllyel, de reménykedem abban, hátha van valakinek esetleg bontva.
Érkezett hozzám egy 2005 évjáratú 1.6- os dízel Volvo amelynek a váltóját hegesztették, de aki előttem szétszedte az külföldre ment dolgozni.
A váltóból viszont hiányzik egy alkatrész ami a hátrameneti fogaskereket rögzíti a váltóházban a tengelyen. Lenne valakinek összeszerelési és alkatrészrajza erről a váltóról vagy esetleg ilyen alkatrésze? :) Csatolom a fényképet az alkatrész helyéről.
Próbáltunk állítani a turbó rudazaton, így felmegy a nyomás 1.2 barra, pont annyi amennyit kér a motorvezérlő. A rail nyomás padlógázon 1300 bar körül volt, befecskendezési mennyiség 60mm3. Ha megvan a nyomás és a befecskendezési mennyiség annyi amennyinek lennie kell, akkor mi lehet még?
Ha a kívánt nyomásra 2300mbar-t ír és a mért 2000mbar, akkor lehet az üzemanyag a hiba? Nem kéne felismernie, hogy kevés az üzemanyag és nem is kérne több nyomást?
Esetleg nemrég volt felújítva a turbó. Lehetséges, hogy a geometrián a rudat rosszul állították be? Esetleg a légtömegmérő? Próbáltuk róla levenni a kábelt és úgy gyengébb az autó, abból gondoljuk, hogy jó...