Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133683

ma hozott a postas egy ugymond usb sticket. 

legal delphi ezentul csak azon keresztul muxik. 

(monnyuk offline klont hogy azonosit,arrol  gozom sincs. )

 

csak szolok. 

cam aro Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133682

olyan cuccot nem fogsz talalni utangyartottban. 

tehat a legegyszerubb elballagni a helyi volvo markakereskedeshez. 

Előzmény: gabi1.78 (133680)
gabi1.78 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 133681

gabi1.78 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133680

Sziasztok! 

Sziasztok! 

 

Érkezett hozzám egy 2005 évjáratú 1.6- os dízel Volvo amelynek a váltóját hegesztették, de aki előttem szétszedte az külföldre ment dolgozni. 

A váltóból viszont hiányzik egy alkatrész ami a hátrameneti fogaskereket rögzíti a váltóházban a tengelyen. Lenne valakinek összeszerelési és alkatrészrajza erről a váltóról vagy esetleg ilyen alkatrésze? :) Csatolom a fényképet az alkatrész helyéről.

Előre is köszönet! 

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133679

Menet közben megy fel 1.2 barra, nem állóhelyben.

 

Teszek fel képeket padlógázon grafikonokról.

 

mica-r Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133678

Ha álló helyben megy fel a turbónyomás a max értékre, akkor baj lesz az állítgatásból...

Előzmény: Törölt nick (133676)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133677

" 1.2 barra, pont annyi amennyit kér a motorvezérlő..."..  akkor mi lehet még?"" 

 

nem az volt a kerdes, hogy miert nincs turbo nyomas ? 

 

 

Előzmény: Törölt nick (133676)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133676

Próbáltunk állítani a turbó rudazaton, így felmegy a nyomás 1.2 barra, pont annyi amennyit kér a motorvezérlő. A rail nyomás padlógázon 1300 bar körül volt, befecskendezési mennyiség 60mm3. Ha megvan a nyomás és a befecskendezési mennyiség annyi amennyinek lennie kell, akkor mi lehet még?

409 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133675

"Maximum kifújhat valahol, de nem látni."

 

Ha kifúj, akkor az alacsony MAP-hoz magas MAF társul.

Előzmény: Törölt nick (133667)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133674

egykutya. 

az osszes dizel pillangoja szar a vw groupnak. 

 

nem csak egr, de fojtoszelep is.

vakumosba dobok szakadnak. elektromosba fogaskerekek tornek. 

 

nem problem, rutin :) 

csak ezekutan nem ertem miert akartak az egr bypasst csereltetni markaszervizben. 

(kocsi hatuljaban  az osszes uj cucca, csovek, tomitesek, egr huto ) 

 

Előzmény: Quattroman (133670)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133673

tulmutat a talalgatas szinten. 

vegig kell  nezni merni  a lehetseges okokat. 

 

ha jol olvasom, 0.2 bar difirol beszelunk. 

MAF-ba ennyi siman belefer. 

de rudazat is lehet.. 

nem talalgatok. 

bocsi. 

Előzmény: Törölt nick (133669)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133672

Ha a kívánt nyomásra 2300mbar-t ír és a mért 2000mbar, akkor lehet az üzemanyag a hiba? Nem kéne felismernie, hogy kevés az üzemanyag és nem is kérne több nyomást?

Előzmény: Törölt nick (133669)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133671

allo helyben nem fog felepulni a max turbo nyomas.

(esetleg szabalyozatlan rendszernel ) 

 

uzemanyag

railnyomas elteresre is dobna hibat.

MAF-ra viszont nem jellemzo. ez is lehet hiba.  

 

egr-t kellene nezni. 

a vezerlo vakumot merni.

MAP-ot sem artana vizslatni. 

es rendszer tomitetseget.. mindenek elott. 

(olajnyom arulkodo szokott lenni.. konyokcso, IC cso korul talan meg jellemzo is a cso szakadas. )

 

aztan persze..10+ mas is okozhatja.

 

Előzmény: Törölt nick (133667)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133670

audi 2.0 BLB?

Előzmény: cam aro (133666)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133669

Esetleg nemrég volt felújítva a turbó. Lehetséges, hogy a geometrián a rudat rosszul állították be? Esetleg a légtömegmérő? Próbáltuk róla levenni a kábelt és úgy gyengébb az autó, abból gondoljuk, hogy jó...

Előzmény: Törölt nick (133667)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133668

Lényeg az,hogy az AUDI-nál elég sok átugrott láncot láttam,halotam de más ilyen variációnál még nem BMW vagy más tipusoknál nem igen tudok:)))

Előzmény: cam aro (133665)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133667

Turbó körül biztos minden rendben, új mágnesszeleppel is ugyanaz a hiba. Maximum kifújhat valahol, de nem látni. Álló helyben gázadásra fel kéne keményednie a turbócsőnek?

 

Az üzemanyagnál hogyan induljunk el? Railnyomást figyeljük, a kívánt és mért értéket? Elég rossz helyen van az üzemanyagnyomás szabályzó, hogy kitisztítsuk.

Előzmény: cam aro (133664)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133666

csak mer' szep.. :)

 

markaszerviz diagolta..azt elis adtak egy egr bypass egyseget. 

cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133665

és ott csak felfelé van feszitő,alul csak vezető van."" 

 

Papa.. azt aza also vezeto nem koveti a felso feszitot ? 

hat dehonnem. 

Előzmény: kolcsar (133660)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133664

lehet a kaja fogy el , azt nincs mi fujja a turbot. 

 

ha nem jo a nyomas, arra tuti van hibakod. 

talan azzal kellene kezdeni. 

Előzmény: Törölt nick (133659)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133663

 kiegyenlítő tartályból ömlik ki a víz "" 

 

hengerfejes. 

Előzmény: matopityu25 (133658)
cam aro Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133662

Papa. 

 

ez nem feszito. 

ez vez.tengely allito. 

Előzmény: kolcsar (133652)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133661

gondolom azért mert egyszer össze , egyszer pedig szét állítja a tengelyeket egymástól

Előzmény: kolcsar (133660)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133660

Nem vagyok BMW fann eléggé utálom őket:))

De elég sok tipusba használja ezt a két tengelyt külön lánc hajtja,E38 728i-be is,és ott csak felfelé van feszitő,alul csak vezető van.

Nekem az ami nem tetszik alul-felül kifelé feszitik a láncot!

Előzmény: Quattroman (133657)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133659

Sziasztok!

 

Van egy BMW 530d 3.0 literes motorral. Nagyobb sebességnél egyre kisebb a turbónyomás (kívánt 2300mbar helyett van kb 2000mbar), alacsonyabb sebességnél jó a nyomás is és megy is az autó, de fölötte elmegy az ereje is. Turbó szinte új rajta, intercooler jó, vákkumcsöveket ellenőriztük. Most fogjuk a turbónyomásszabályzó mágnesszelepet cserélni, más ötletünk már nincs. A turbó geoját állóhelyben gázadásra azonnal kinyissa, elengedi a kipufogófüstöt, a turbónyomás csöveket fel sem fújja.

matopityu25 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133658

Sziasztok. Ismerősöm Fiat Punto-ja egyszer csak megállt és most már be se indul. Haza lett vontatva,na most nagy nehezen beindul de abban a pillanatba a kiegyenlítő tartályból ömlik ki a víz illetve a kipufogó is nagyon füstöl kékes,fehéres büdös füst jön ki belőle. Hengerfejes lenne az autó? Ezt magyarázza a nehéz indulás?

Quattroman Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133657

mert a nyúlt láncszemeknél már a harmadik-negyedik sem találna be a fogak közé...

Előzmény: kolcsar (133652)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133656

Járó motornál ne húzd le a gyújtókábelt vagy a trafót, mert esetleg tönkreteszed a trafókat.

Ellenőrizd le a kábeleket úgy ahogy előbb írtam. Ha valami gyanús írd meg, vagy tegyél fel fotót.

Persze ha van csere kábeled az a legegyszerűbb.

Ha a gyújtás rendben van akkor jöhet a többi, de abba nem szólok bele.

Előzmény: Péter Kocsis (133654)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133655

köszönöm 

akkor maradt a bontás.

én is onnan hallottam a zakatolást, csak ez egy SCUDO-ban van és nem egyszerű hozzáférni.

Előzmény: omada (133650)
Péter Kocsis Creative Commons License 2014.06.07 0 0 133654

A kábeleket lehúztam, akkor már alig döcögött a motor, valószínűleg csak 2 henger ment.

Ez volt mindkét kábelnél, vagyis fulladozás...

Lehet hogy kicserélem a két kábelt is akkor. Hátha segít.

Előzmény: Törölt nick (133653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!