A klimával van gondom.Autómata klimáról van szó,észrevettem,hogy mostanában állandóan ki be kapcsol menet közben is meg állóhelyzetben is.Annyit megállapitottak,hogy a venti nem indul amikor bekapcsolom a klimát,és azért valami biztonsági akármi lekapcsolja a kompresszort,mert a kompresszor után kéne,hogy induljon a ventillátor is.Idáig mélyedtek bele a szakik,tovább rám van bizva.Merre kéne turkálni,mert kérdeztem egy klimást is de ő villanyszerelőhöz küldene.Miért nem kap jelet a venti vagy mi vezérli?Maga a ventillátornak nincs baja...
Hella-ban én már csalódtam. Igaz az csak egy H7-es izzó volt, de a foglalatba eszméletlen ferdén volt beletéve az izzó. A boltos is csak csodálkozott, amikor visszavittem.
Meg tudná nézni valamelyőtök egy okosprogiban, hogy clio 1.9D - 1992 - F8Q732 - motor ékszíj felőli főtengelyszimeringjének a méretét? Nézegetem a unix-nál, de nem tudom beazonosítani.
Eddig még nem nagyon találkoztam szimeringnél a "forgásirányos" jelzővel. Ez mit is takar? Azok a kis bordák a szimering belső részén?
Hogy legyen egy kis sikerélményem is, azért már kezd telni a motortér:
Az a vörös bot ott középen... Meguntam, hogy egy 8-asnál nagyobb csavar meghúzásánál már kettétörik a hajtószár. Na, faragtam egy fejet nagyszilárdságu acélból (feles, és háromnegyedes négyszöggel) és bele egy 80 centis 20-as szívós köracél. Imádom. :-) Pont jól jött a hf. csavarokhoz.