Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2014.06.03 0 0 133579

Sziasztok!

 

Cooper S 1.6 turbó benzin kettőstömegű lendkerék.

 

Forgásirányba visszaáll rendesen, de axiál irányba billeg.

 

Vélemény? Szerintem szar.

 

E30Allrad Creative Commons License 2014.06.03 0 0 133578

Köszi Urak,a Vectra után volt egy ilyen sejtésem! Csoda adalékos mosás már megvolt,reméltük,hogy valami pozitív változás történik,de marad a motor szét.../..az adalék nevét had ne írjam le! :-P :-) /

C20NE Creative Commons License 2014.06.03 0 0 133577

Hiszel a csodákban ? :-P :-)

Előzmény: cam aro (133558)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133576

belecementálódott az olajzacc a dugók oldalán lévő furatokba az áteresztő gyűrűk alatt....

volt már hogy kis fúrót kellett bevetnem.

Előzmény: cam aro (133575)
cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133575

probald meg atmosni valami hig lottyel.

aztan belevalo olaj.  

ha nem segit.. gyuruzes lesz. es/vagy dugo. 

 

 

ettol fuggetlen nem zarnam ki a szelepszar szimmeringet..

de dacsias, zsigulis korszakon tullepve.. ez mar nem egy jellemzo hiba, meg bacott mod logo szelepvezetokkel sem. < a velemeny SK. 

Előzmény: E30Allrad (133574)
E30Allrad Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133574

Üdv Urak!

Némi infóra lenne szükségem Opel Z14XEP motor olajfogyasztásról. Egy autónk bitangul eszi az motorolajat,ha jó kedve van,becsókolja 3000-re a 2-2.5 litert.Valami általános tapasztalata van valakinek,hogy ez mitől lehet?

Gyűrűk,szelepszár szimeringek? C-Vectrán már láttam ordenáré módon beállt alsó gyűrűket,de ezzel a motortípussal még nem volt hasonló élményem. Mérési eredmények jónak tűnnek,CO,Lambda,HC a helyén,Lambda-integrátor sincs irreálisan elmászva!

 

Előre is köszi!

cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133573

Attól a beszívott légtömeg ugyanannyi,"" 

 

hat ezt nem tudom. azert csak fojtas az ott. 

viszont az a swirl*  ugyremlik on off uzemmodu.

avagy tok mindegy. finoman nyitni nem tud. 

ez esetben ha ranyitja/nyitná / az ecu.. az jelenthet valami plusz levegot. .

es hogy pl rangatast kompenzaljon, spriccelhet kicsit tobbet. 

 

* swirl

megint itt vagyunk. 

az biztos hogy orvenylest modosit. 

na de azert kozben levegohoz enged egy addig pango szivo szelepet is.. 

szvsz.. erzesem szerint a henger toltotseghez is koze kell legyen. /ergo legtenyezo/ 

> nem csak a homogenitashoz. 

 

amellett homogenrol is par szo. 

ne feledd, ez dizel.

cr dizel.  

 

> csak agyalok < 

 

Előzmény: novothauto (133572)
novothauto Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133572

Attól a beszívott légtömeg ugyanannyi, abban viszont igazad van, hogy a perdületcsappantyú dolga,

hogy részterhelésen homogénebb legyen a keverékeloszlás a hengerben.

 

Nagyon mérhető különbség egy jó motornál viszont nincs swirl-el, vagy anélkül.

 

 

Előzmény: cam aro (133568)
novothauto Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133571

Mégegy: szar légtömegmérő is okozott már füstölést.

 

Egyszóval meg kell vizsgálni a motort, itt bárki tippje jó lehet, ha felsoroljuk az összes alkatrészt :)

 

 

Előzmény: novothauto (133570)
novothauto Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133570

Hatezer kilométer sem fogja lepucolni a szívóoldalon lerakódott kokszot, ha van.

 

A Diesel akkor füstöl feketén, ha az üzemanyag-levegő keverék arány átlépi a füsthatárt.

Ez lehet az egész motort tekintve, pl kevés levegő jut bizonyos tartományokban

a hengerekbe, kis turbónyomás, felakadt EGR, eltömődött szívóoldal miatt...stb.

Ide tartozik a tömődött részecskeszűrő vagy katalizátor esete is, mert akkor sincs jó

"huzat" a hengerekben.

 

Vagy lokálisan egy vagy több hengerben, ha rossz a befecskendezés szórásképe.

Nem finoman porlasztott, nagyobb gázolaj mennyiséget egy csomóban nem

vesz körül annyi oxigén, hogy füstmentesen elégjen.

 

 

Előzmény: metalex (133565)
mica-r Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133569

Lehet hogy egyszerűen több a beszívott levegő és a légmenny szerinti befecs limit magasabb értéken lesz.

Előzmény: cam aro (133568)
cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133568

nem kell mocckod.  

-nekem- nem mond sokat. /hogy most ez kod fustol, az meg nem / 

 

viszont azt elkepzelhetonek tartom hogy reszterhelesen a comp. a twinportal -is- szamol..

..de mivel az nincs benne, igy adott uzemallapotban befustol kisse a hianyatol. 

Előzmény: metalex (133566)
metalex Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133567

 És ennél lehet-e használni, érdemes-e valami tisztító adalékot adni és úgy autópályázni vele ?

(Nem hiszek a csodaszerekben, de inkább csak kerülöm őket, bár annak idején a Wynn's-nek volt egy pár jó kencéje.)- de nem zárkózom el előlük, ha azt mondjátok, hogy egy próbát megér és ártani nem árthat.

Az múltkor, az egr szelepes Lancian sem tudtuk kipróbálni a spurit :-)

( van náluk a családban még egy ilyen autó, kicsit fiatalabb de Km-ben kb. ugyanez, az is nemsokára megy vizsgára- de az otthon, az is le lett dugózva- kiváncsi leszek...

 

Előzmény: novothauto (133548)
metalex Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133566

Most nem tudok motorkódot- fejből, de én is úgy emlékszem, hogy EUR3-as a motor és nincs még benne regenerálás. Az EUR 3-as az biztos a reg nem. Holnapra kérek motorkódot.

Előzmény: cam aro (133542)
metalex Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133565

Belgiumban.

Itt egy kicsit finomabban mérnek. Nem akarják mindenképp felrobbantani a terheletlenül forgó motort.

Nem hiszem, hogy merőben más lenne a mérési metódusuk, csak nem törekednek a feltétlen sz@rrá forgatásra.  :-) Egy párszor megforgatta a faszi, de még a végfordulat előtt eresztette magából a kormot, nem is kellett lepadlózni. Egyébként itt is ugyanolyan műszerekkel mérnek.

Nem ragozom, nem ment át.

Azért gondolok-gondolunk a perdületcsappantyú kiiktatására, mert előtte valamikor volt otthon az autó, az kétszer 1400Km, az azért elég rendesen kitisztít mindent, azóta viszont szemmel látható, hogy néha ereszt egy-egy pamacsot.

Az ötlet innen ered, illetve külföldi fórumokon is írnak hasonló jelenséget is. Persze ettől még lehet teljesen véletlen az egybeesés, tudom. 

Előzmény: novothauto (133540)
cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133564

ezert irtam a szerviz szemmelt. 

 

az hogy /kinek/ mi a felhasznaloi elmeny,. nem minositi az autot. 

mint ahogy a komfort, es futomu sem. 

mert ez egyeni, kinek mi tetszik.

(azt vegye :)  

 

ugy alapban..

szerintem a vw konszern motorjaival is ugyan annyi a baj mint a bmw-el. 

nekem a bmw erosebb konstrukcionak tunik. 

SK nezopont. 

Előzmény: robika1 (133563)
robika1 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133563

Nekem PD(Passat 06' BMP) van.Próbáltam  2 ilyen motoros  BMW-t a hétvégén.Az enyémhez képest nyomatékban gyengébbnek érződik.Nehezebb kezelni a kezelőszerveket(kormány,fék,kuplung,váltó).Lehet a BMW ezzel akarja tükrözni a sportosságot.

Előzmény: cam aro (133561)
cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133562

arrol is jol megadta a gyakorlat a valost. :(

 

1 perces munkakhoz kituno, de utanna leold benne a hovedelem.. /nem bimetal, mert mar atkottem volna / 

kell 20 perc mire ujra eled. 

Előzmény: Quattroman (133560)
cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133561

nem szarabb mint barmi mas.

 

sk velemeny > szerviz szemmel <  szerint jobb mint a vw pd/cr motorjai. 

Előzmény: robika1 (133559)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133560

tekerd rá az indukciós csodakütyüdet a kat szájánál a csőre és járó motornál pirosítsd meg párszor....

Előzmény: cam aro (133558)
robika1 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133559

Sziasztok!
Mit lehet tudni a BMW 320D 07'-08'-as évjáratú 163LE-s motoru autókról?Rokonom akar ilyet venni,de nálunk inkább a VW-Audi csoport tagjai fordulnak meg.

cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133558

spakli.. "" 

 

 

brreee.. 

elsiklottal egy apro ohaj mellett.. 

ontisztulos megoldas kell..  

 

:hmm..

mondjuk a langszoro.. .meglehetost annak tunik.. :DD 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: C20NE (133557)
C20NE Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133557

Lángszóró-spakli kombó ...?

 

És annyi ötletem van még... :-)))

Előzmény: cam aro (133555)
cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133556

nincs itt ilyesmire hozzaferes. 

 

meg nem illik a cegprofilba. 

lassan mar en se.. :D 

Előzmény: novothauto (133553)
cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133555

menesztve lesz szerintem is. 

egofejek maradnak.. azt kipostazom a tárcsámat..

..vagy osszehegesztek parat.. :D 

 

annyi kis bizbaz megbuvo lemezrés, meg mi a tokom nem takarithato resz van benne.. hogy C20NE opcioja nem igen mukodik. :( 

Előzmény: Quattroman (133551)
Tihi82 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133554

Nekem ötös van,és úgy emlékeztem,hogy 2005 elejétől van DPF,sőt ez biztos..hanem azt nem tudtam hogy már előbb is volt DPF a 320 on...de akkor azok már euro4 motorok?(2001 ben)?Ugy tudtam,hogy azok euro3 motorok..

Előzmény: novothauto (133548)
novothauto Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133553

Torrent 500...fogat is azzal mosok :)

 

 

Előzmény: cam aro (133549)
cam aro Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133552

az altalam hasznalt szofordulatot bovitsd kicsit. 

 

nem feltetlen kenyszer, es nem feltetlen zart ertelmezesu az a regeneracio amit irtam.  

na jo.. akkor irom erthetoen.. :) 

 

kikell egetni, at kell kormolni a rendszert.

de HA dugult.. akkor ezt nem kergetesel illik kezdeni. .. 

===================================

 

Előzmény: Tihi82 (133547)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133551

én is kerestem tizenéve a sajátomra.

a pajszer lett a megoldás....

Előzmény: cam aro (133549)
C20NE Creative Commons License 2014.06.02 0 0 133550

Hideg zsíroldó és kitartás....

Előzmény: cam aro (133549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!