Köszi Urak,a Vectra után volt egy ilyen sejtésem! Csoda adalékos mosás már megvolt,reméltük,hogy valami pozitív változás történik,de marad a motor szét.../..az adalék nevét had ne írjam le! :-P :-) /
Némi infóra lenne szükségem Opel Z14XEP motor olajfogyasztásról. Egy autónk bitangul eszi az motorolajat,ha jó kedve van,becsókolja 3000-re a 2-2.5 litert.Valami általános tapasztalata van valakinek,hogy ez mitől lehet?
Gyűrűk,szelepszár szimeringek? C-Vectrán már láttam ordenáré módon beállt alsó gyűrűket,de ezzel a motortípussal még nem volt hasonló élményem. Mérési eredmények jónak tűnnek,CO,Lambda,HC a helyén,Lambda-integrátor sincs irreálisan elmászva!
És ennél lehet-e használni, érdemes-e valami tisztító adalékot adni és úgy autópályázni vele ?
(Nem hiszek a csodaszerekben, de inkább csak kerülöm őket, bár annak idején a Wynn's-nek volt egy pár jó kencéje.)- de nem zárkózom el előlük, ha azt mondjátok, hogy egy próbát megér és ártani nem árthat.
Az múltkor, az egr szelepes Lancian sem tudtuk kipróbálni a spurit :-)
( van náluk a családban még egy ilyen autó, kicsit fiatalabb de Km-ben kb. ugyanez, az is nemsokára megy vizsgára- de az otthon, az is le lett dugózva- kiváncsi leszek...
Most nem tudok motorkódot- fejből, de én is úgy emlékszem, hogy EUR3-as a motor és nincs még benne regenerálás. Az EUR 3-as az biztos a reg nem. Holnapra kérek motorkódot.
Itt egy kicsit finomabban mérnek. Nem akarják mindenképp felrobbantani a terheletlenül forgó motort.
Nem hiszem, hogy merőben más lenne a mérési metódusuk, csak nem törekednek a feltétlen sz@rrá forgatásra. :-) Egy párszor megforgatta a faszi, de még a végfordulat előtt eresztette magából a kormot, nem is kellett lepadlózni. Egyébként itt is ugyanolyan műszerekkel mérnek.
Nem ragozom, nem ment át.
Azért gondolok-gondolunk a perdületcsappantyú kiiktatására, mert előtte valamikor volt otthon az autó, az kétszer 1400Km, az azért elég rendesen kitisztít mindent, azóta viszont szemmel látható, hogy néha ereszt egy-egy pamacsot.
Az ötlet innen ered, illetve külföldi fórumokon is írnak hasonló jelenséget is. Persze ettől még lehet teljesen véletlen az egybeesés, tudom.
Nekem PD(Passat 06' BMP) van.Próbáltam 2 ilyen motoros BMW-t a hétvégén.Az enyémhez képest nyomatékban gyengébbnek érződik.Nehezebb kezelni a kezelőszerveket(kormány,fék,kuplung,váltó).Lehet a BMW ezzel akarja tükrözni a sportosságot.
Sziasztok! Mit lehet tudni a BMW 320D 07'-08'-as évjáratú 163LE-s motoru autókról?Rokonom akar ilyet venni,de nálunk inkább a VW-Audi csoport tagjai fordulnak meg.
Nekem ötös van,és úgy emlékeztem,hogy 2005 elejétől van DPF,sőt ez biztos..hanem azt nem tudtam hogy már előbb is volt DPF a 320 on...de akkor azok már euro4 motorok?(2001 ben)?Ugy tudtam,hogy azok euro3 motorok..