Deee! Jol megcsinalta, nem ugy mint egy masik, macskajaj muhely.
nincs bajom azzal, ha valaki jol dolgozik, csak a baromsagok halmazat ne szorja ram olyan kontosben, mintha ertene hozza:) (en vagyok itt a fonok, mert nekem van itt a legtobb eszem) :)
ezutan is oda fogom vinni, de csak lebaszom a kapuban, mikor erte megyek, akkor meg szaladok, hogy ne kelljen hallgatnom.....
Vezérlést cseréltem rajta. Beindul szépen, MIL lámpa egyből viágít. Fojtószelep áramköri hibák vannak benne. A fojtószelephez nem is nyúltam, de ha már azt írja vezetékeket ellenőriztem azzal nincs probléma, próbából kapott egy másik fojtószelepet azzal sem szűnik meg a hiba. Alapjáraton jár szépen de padlógázra maximum 2000 fordulatig hajlandó pörögni. KTS-el nézve a gázpedált vészüzembe rakta a fojtószelep hiba miatt.
Érzékeny rá az ECU, hogy levettem a csatlakozóját, vagy esetleg a vezérlésre ennyire érzékeny? Nemlátok összefüggést a vezérlés csere és a fojtószelep hiba között.
Kitisztítjuk, utána teflon bevonatot kap a DPF szűrő, így amikor az autót beindítják, zöldes folyadék jöhet ki a kipufogón, ugyanis a folyékony teflon zöld
A következő problémával fordulnék hozzátok. A futóművem kopogós. Alsó gömbtámasz cserélve, függőleges stabilizátor cserélve, szélső rúdfej cserélve. Rottyon volt mind. Összerakás és még mindig lóg az alsó gömbtámasznál. Diagnózis? Köszi előre is! (opel Merva 1,6 2003 évj.)
Néhány hektónyit, szigorúan kísérleti célzattal, :-P elhasználtam anno belőle....... azonkívül, hogy sűrűbben cseréltem szűrőt, semmi gondom sem volt vele.
a préselésnél nem csak olaj hanem nagyon apró szárazanyag is belekerül a löttybe.
a hevítés során ez kiég benne és szűréssel eltávolítható. a nyers felhasználásúnál ellenben lerakódik szivattyúban (főleg ha előszállítós villanyos) mindenben.
aki ezt beszopta a nyakán maradt (lejárt szavis) fél raklapnyit rámtestálta. fél telet kitartott az olajkályhában...:D