Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133361

 menet közben is és folyamatosan szabályzott.  Azt hiszem megtaláltam a baját:   a fojtó szelep poti  teljesen"" 

 

na most akkor vagy a lambda megsem szabalyzott, vagy jo az a fojto poti. 

> ha fojtopoti miatti uza baja lenne, azt lambdan is latnad. 

 

szerintem. 

Előzmény: hyuing (133358)
cam aro Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133360

...es ez is felidos.. :(

Előzmény: novothauto (133356)
novothauto Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133359

Jelfeszültség testhez képest?

 

 

Előzmény: hyuing (133358)
hyuing Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133358

Szia!   Mértem menet közben is és folyamatosan szabályzott.  Azt hiszem megtaláltam a baját:   a fojtó szelep poti  teljesen nyitott állapotban kellene  5000-10000 ohm ot hozni és itt csak 2000 pár száz ohm van, ami az alapjárat körüli érték.

Előzmény: novothauto (133355)
robika1 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133357

Szia
Amit most szétszedtünk 13mm-re van kint,15000km-t ment.Hidegen nagyon láncgyanús hangja van.A szervizben azt mondták,hogy vezérlés módosító.154ezer az új...

Előzmény: novothauto (133356)
novothauto Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133356

Ez egy keveset futott lánc:

 

 

 

Előzmény: robika1 (133353)
novothauto Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133355

Padlógázon kb 0,3 bar max, de ha nem megy jobban úgy, hogy kivetted a szondát,

akkor mindegy. A Fastra elég érzékeny a lambdaszonda hibára, azt mérted?

 

 

Előzmény: hyuing (133351)
omada Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133354

Nem ezeknél jellemző a vezérműtengely kopás!?

Előzmény: hyuing (133351)
robika1 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133353

Sziasztok!
VW 1.4TSI-nél a

láncfeszitő patronja új vez.láncnál hány mm-re van kint?
Ha esetleg megfigyelte valaki...

hyuing Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133352

Ja, és hiba üzi nincs, vagyis villogó kód nincs.

hyuing Creative Commons License 2014.05.26 0 0 133351

Jó Napot Urak!   Opel fastra  c14nz 94-es  szinte újkori állapotban.  Nem megy!!!  Pöccre indul, gyönyörűen jár, csak nincs erő benne. Vezérlés a helyén, üanyag nyomás rendben, gyújtás a helyén. co stb rendben.   Lehet a kipufogó dugult???   Kivetten a lambdát de nem tudom eldönteni, hogy jobb vagy csak a hang lett nagy. Valamikor volt itt téma, hogy mekkora nyomás lehet katalizátor előtt?   Mérjem,vagy.....

csipy31 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133350

Enyim is ilyen, csak több ajtóval.

Előzmény: oregsas (133349)
oregsas Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133349

Ezt a képet a netről szedtem le, de pont ilyen .

Előzmény: csipy31 (133348)
csipy31 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133348

Nem tudom honnan veszed hogy semmi se stimmel a suzukival? Van egy kuncsaft néninek 92-es swift, még a kocka verzió, automata-1.3 az teljesen megegyezik műszakilag a tiétekkel. Nekem 92-es van, 1.0 automata, 5 ajtós. az már az újabb bódés.

Előzmény: oregsas (133347)
oregsas Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133347

Ha le sem veszem a fedelet, akkor biztos vagyok benne, hogy nem esett volna ki a tekercset lezáró papír vagy műanyag. Nem volt sem mechanikai erőhatás , valamennyi féktisztító , de nem ázott.

Most van az, hogy a kivétel erősíti a szabályt, ha értek ha nem a vezérléshez:a tekercsben nem árt rögzíteni a meneteket egymáshoz.  Beszerelve nem látok bele ,ha kiszereltem volna., akkor belelátok és tettem volna rá valami ragasztót, de akkor jön az előző szabály. Még a Babettán is kiöntik műgyantával.
40 éve dolgozom és sokszor van olyan , hogy elpukkantunk egy alkatrészt amit visszagondolva meg tudtunk volna előzni . Sokszor  javítunk liftet, kazánt nagy értékű villamos hajtást úgy ,hogy nem ismerünk minden részletet. Én is azt szeretném ha mindenről lenne jó gépkönyv. Ezért is bánom, hogy nem Suzukit vettem.
Azt megköszönöm ha van ilyen tekercsed, lefutom a köröket és ha nem kapok akkor megkereslek.

Előzmény: csipy31 (133341)
w.lacika Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133346

szerintem a 90'-es évek elején még a suzuki sem merte használni széria autóban,

és autóban nem is találkoztam még vele,

mert ott nem akkora gond a tömeggyorsulás..mondjuk egy sor6-nál mikor adsz egy gázt és billen a kaszni az jó érzés de bizonyos esetben veszélyes.

és ugye ezért találták ki az álltalad emlitett technológiát,hogy megtörjék a lengést...

DE JOGOS A FELVETÉS!!!  DD.-)

 

Előzmény: Quattroman (133344)
oregsas Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133345

Bocsi !

Azt valóban elírtam . Helyesen 1 3 4 2  .

Előzmény: kovacs1000 (133342)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133344

és ha neki is keresztsíkú főtengelye van mint a Yamaháknak? :DD

 

https://www.youtube.com/watch?v=oEXUrO5wYcE&feature=kp

Előzmény: w.lacika (133343)
w.lacika Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133343

"Már ziher ,hogy 1 3 2 4 és a vezérmű felől."

 

kizárt dolog ... 1-3-4-2   vagy 1-2-4-3   ez a két variáns lehet

ha már levetted a szelepfedelet ,és tudod tekerni a motort akkor szelepváltást nézve meg tudod nézni a helyes sorrendet

Előzmény: oregsas (133335)
kovacs1000 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133342

"Már ziher ,hogy 1 3 2 4 és a vezérmű felől."

 

A múltkor azt írtad, hogy 1-3-4-2 valahova le van írva. Akkor most mi van??? Levett szelepfedélnél gondold már át.

Előzmény: oregsas (133335)
csipy31 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133341

Nyertél egy osztófej cserét, a vezérműhöz inkább ne nyúlj hozzá..... Valahol van egy tekercsem hozzá, ha nem kapsz előtúrom.

Előzmény: oregsas (133336)
csipy31 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133340

Gondolom egy kis mosószer, meg még több hőség visszafelé.... :)

Előzmény: Donibcsi (133338)
w.lacika Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133339

?????

 

részleteznéd?

Előzmény: Donibcsi (133338)
Donibcsi Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133338

Heti tapasztalat:

Részecskeszűrő tisztítás az évszázad biznisze. Irgalmatlan humbuk lengi körül, emberek nyalják mint a fagyit, én meg sírok attól a baromságtól, amit leadnak "tisztítás" címszó alatt.

skorpio3 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133337

Valszeg Te okoztad a tekercs halálát.

Előzmény: oregsas (133336)
oregsas Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133336

Ez a kép lemaradt, elől látható a szelepemelő csapágyának egy kis darabja, a többi nem került elő .

 

Előzmény: oregsas (133335)
oregsas Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133335

Az előbb leírtam hosszasan a lakihegyi kísérletet mikor el akartam küldeni elszállt. Most csak röviden írom le.
10 perc alatt megvolt a vezérmű felől a 90 fokos lépésekben:
 - 1 3 4 2   bice-bócán ment
 - 3 4 2 1   semmi
 - 4 2 1 3   semmi
 - 2 1 3 4   semmi
 - gyors kontroll 1 3 4 2,   "nem szutykos e a gyertya ? " mielőtt a kuplung felől nézném, itt szintén semmi.
- gyertyák kikapva rendben, de szikra már nem volt .

 

Összecsaptam egy kis szerszámot a főtengelytekeréshez, nem végleges, fogok egyet csinálni fémből. Evvel már tudtam apró lépésekben tekerni, ezért letekertem az elosztófedelet, hogy lássam hol jár az elosztó.
Már ziher ,hogy 1 3 2 4 és a vezérmű felől.

Mikor a fedelet levettem, már látszott miért nincs szikra, a felcsévélte a jeladót. Említettem tegnap, hogy kimostam féktisztítóval az elosztó fedelet és fújtam a jeladó felé is, bár nem sokat. A tekercset vastagabb papír vagy műanyag borította, ami két darabra törve kipotyogott és én azt bedobtam a kukába. Azt még feltételezni sem mertem , hagy USA a világ legnagyobb ipari hatalma úgy hagy egy tekercset, hogy annak a meneteit nem rögzíti. Beszerelve nem látszott jól, de nem akartam több ponton belenyúlni, annyit csináltam, hogy kézzel megmozgattam a tengelyt és láttam pici a hézag, de meg nem mértem mivel nincs kopó alkatrész és a csapágya is jónak tűnt.

 

Önindítóval megpörgetve, leszedett szelepfedéllel láttam,hogy a 4. kipufogószelep alig mozog. A képen látszik ,hogy a jobboldalin csak a stift van a himbán, vagy egy csapágy vagy egy gyűrű hiányzik. A himbán a holtjáték több mm .

 

Ezen a képen látszik a szelepemelő csapágy egy kis darabja, a többi nem került elő .

 

Mindenkinek köszönöm a segítségét, most ezeket rendbe hozom .

A suszter azért nem maradt a kaptafánál, már nincs mit diagnosztizálni . Megmondták ez a motor teljesen tönkre van téve . Méltányos áron kicserélnék a motort 100.000 forintér , csak attól félek nem lesz jól összehangolva a motor a váltóval mivel még a szenzorok csatlakozói sem stimmelnek a Suzukiéval. Én pedig azt látom a motor ECU-jába is be kell vinni a sebességváltó jeleit. Nem tudom nem túl nagy falat e az autószerelőknek. Ha tudom , hogy ilyen ramaty az a tekercs akkor bekenem valami ragasztóval, de így még örülök, hogy a kertben nyúlt ki és nem az úton , mert az automatát állítólag még nem is szabad húzatni.

Azért vagyok ilyen optimista :

 - üzemanyaggal nincs gond, eddig is így ment

 - a szenzor nem túl bonyolult alkatrész

 - a legrosszabb hengerek dolgoznak " 1. legrosszabb kompresszió - 4. rossz kipufogószelep "

 - régebben egy 5 lóerős mopedautónk volt

Ha nagyon elakadok , kiteszem az elakadásjelzőt és kérdezek.

 

daddy5 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133334

Sziasztok,

Régebbi feliciám van, tud valaki segíteni kuplung bowden beállításában? Januárban cserélve lett a teljes kuplung, akkor megfelelően lent fogott, de pár hétre rá mikor összekoptak az új alkatrészek megint eléggé fent fog, gondolom utána kéne állítani. Megvan melyik anyával kell játszani, de nem tudom melyik irányba 

Tudna valaki segíteni? Köszi

Infiniti1122 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133333

Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2006-os évjáratú 2.0 benzines Grand Vitarám. Még garos időszakban,65000-km magasságában,950-1000 fordulatszámon (sem alatta sem fölötte) egy csörgő hang jelent meg. Ledobott ékszíj mellett is. A szervíz komplett vezérlést cserélt,a láncfeszítő patronnal együtt. Kb 10000 km megtétele után a jelenség újra jelentkezett,mi az óta is fen áll. Több szervízben is érdeklődtem,Esztergomot is felhívtam de senki nem találkozott,hasonló gondal. Amennyiben van ötletetek,hogy mi ez,szívesen venném ha meg osztanátok velem. 

Köszönöm: András.

masterflash Creative Commons License 2014.05.25 0 0 133332

Sziasztok!

 

Ez a két hibakód jön azóta, hogy kicseréltem a gyújtóhidat az opel márkaszerviz diagnosztikája utáni javaslatukra.

 

P0443=T.a.-kipárolgásgátlás-regenerálószelep funkció-

P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség

 

Túl sokat fogyasztott, gyorsításnál berángatott a motor, és kormosak voltak a gyertyák.

Az érdekesség az, hogy a gyújtóhíd csere előtt nem volt hibakód, most viszont néha menetközben is kigyullad a lámpa!

 

 

Mit jelentenek ezek a hibák?

A kipárolgásgátló szelep az EGR szelep lenne, vagy a tanksapka, vagy van valahol még a motornál egy szelep, ami egy szenes szűrőből engedi vissza a regenerálódás során a gőzt?

 

Mihez nyúljak első körben?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!