Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133222

nyugalmi akkufesz ala ha valami behuzza uzemkozben ( 11V-t irtal ) az nem ket izzitogyertya. 

az valami nagyobb. 

mondjuk  ket zarlatos izzitogyertya. :)

Előzmény: -peter (133218)
cam aro Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133221

szerintem mar elment. 

ha nem, irni fogom. 

Koszi. 

Előzmény: Steven57 (133214)
robika1 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133220

Elégelten gázolaj szerintünk.

Előzmény: mica-r (133213)
robika1 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133219

Megnézem előbb.hogy mennyire van kint a feszitő.Akkor is egyenetlenül járt amikor kicserélték a láncot.
Visszavitte és arra hivatkoztak,hogy ilyen az új szoftver ,élni kell vele.

Előzmény: mica-r (133212)
-peter Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133218

generátoros azt mondta a töltés és fesz szabályzás jó, hibát nem talált, az áram is 14-15A közt van, minden rendben van a generátorommal.

akkor viszont az ecu kapcsol vmit, vagy egy izzítás akár.

Majd teszek próbalámpát az izzítógyertyára.

 

Előzmény: -peter (133215)
-peter Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133217

amúgy elvittem egy generátoroshoz ellenőriztetni, majd megirom hogy talált e vmi hibát.

Előzmény: -peter (133215)
ferixa Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133216

Sziasztok!

 

Clio '91 1,4, E7J 718 kat., mocihoz keresek kapcsolási rajzot. Tud valaki segíteni?

 

Előre is köszi!

 

ferixa

-peter Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133215

direkt analóg mutatós műszerrel mértem. mert a digi mérő nem elég gyors hozzá.

Előzmény: w.lacika (133209)
Steven57 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 133214

Kellene a rádió száma, betűjele, típusa.

Előzmény: cam aro (133187)
mica-r Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133213

Gázolaj, vagy olajfüst?

Előzmény: robika1 (133210)
mica-r Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133212

Az újabbaknál már a harmadik módosított lánckészletnél tart a VAG. Inkább nézz bele abba a vezérlésbe.

Előzmény: robika1 (133211)
robika1 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133211

Van még  egy 1.4TSI Golf (09') 122LE hidegen 10-15 s-ig egyenetlenül jár a motorja,zörög a motorba a vez.lánc vagy a vez.teng. módositó.Ezután kisimul a járása,a zaj is abba marad.A vez.lánc 10 ezret ment csere óta.
Nincs hibakód.Égéskimaradás figyelés ilyenkor még nincs aktiválva..
Okozhatja e ezt szelep szorulás és kátrányfelrakódás?
Még nem csináltunk ilyet(1.4TSI). Szinte diesellel van tele a környék.

Előzmény: robika1 (133210)
robika1 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133210

Sziasztok!
Audi A6 2.0TDI (BRE) 05' ,chippelve DPF kiiktatva,kiírva a vezérlőből.
Hidegindítás után kb. 10-15 percig kékes füstöt ereget, mint amikor adagolós autón kicsi az előtöltés.
Hibakód nincs,kompresszió jó (20 ezret ment gyűrűzés ,szele pelés óta,akkor is és előtte is csinálta).Porlasztók bevizsgálva(Filep Diesel),tökéletesek.Szinkronszög 0fok.Nincs levegősödés ,átlátszó csövekkel ellenőrizve.
Ha az EGR-t lezárom semmi füst,csak kigyújtja a MIL-t.Mért értékben a a visszavezetett  kipuf .gáz kért és mért egyforma.Amikor nincs lezárva.
Mit lehet még ezzel csinálni,hogy ne füstöljön?

w.lacika Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133209

ezért írtam  ,hogy ellenőrizzétek mindig másképp is ne csak egy digit multimeterrel

(nekem is egy öreg szaki mondta) .

 

ha esetleg valaki egy szkópos ellenőrzést csinálna ami rögzít mondjuk 1percet különféle üzemi körülményekkel lehet érdekeset látna ,ha nem tökéletes a  generátor,vagy valahol van egy kontakt hiba.

betehetné ide a képet...

Előzmény: -peter (133200)
audia4b519tdi Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133208

igen vw 505.00-nak megfelel

Előzmény: mica-r (133207)
mica-r Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133207

Elvileg jó bele, nem tudom van-e VAG minősítése. Egész jó minőségű olaj.

Előzmény: audia4b519tdi (133205)
-peter Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133206

jut eszembe 2 izzítóm hibás, jövőhéten cseréltetem ki újra (már megvettem).

 

ez nem szólhat bele véletlen?

Előzmény: 409 (133203)
audia4b519tdi Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133205

sziasztok
sos gyorsba kellene egy kicsi segítség
mi a véleményetek az eneos 10w40 olajról? 

elodáztam az olajcserét most 11 ezer van benne, mennem kell külföldre lecserélném most az olajat. Arra gondoltam hogy beletöltöm ezt, kb 4000 km erejéig szerintetek megfelel ? Utána lecserélem valami márkásabbra (én most hallok elsőnek arről az olajról, azért gondoltam hogy nem lehet valami márkás... de ez csak az én beszűkült márkaismeretem szüleménye)

 

eneos premium 10w40 sintetikus api: sl/cf

acea a3, b3,b4

 

És az áldozat pedig egy audi a4 1998-as, 1.9 tdi afn motorkódos

-peter Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133204

igen, ha utánizzít akkor fel kell villannia.

de ha más akkor vajon mi?

majd megnézetem.

köszi a tippet.

Előzmény: 409 (133203)
409 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133203

Kössél egy próbalámpát az izzításra és figyeld, hogy a fesz eséskor mi történik.

Előzmény: -peter (133200)
409 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133202

"Üzemanyag nyomást tudok mérni, de arra nem gyanakszom."

 

Ja, hogy hit. Hááát, hinni a templomban kell.........

 

 " csak néhány visszadurranás,"

 

 Aztán mire gyanakszol, mitől durrogott, ha (szerinted) nincs gyújtás????

Előzmény: oregsas (133197)
szeekelymarci Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133201

Csak üzem közben és melegen alapjáratra visszaengedve. Ha beírja,attól kezdve 5% nyitást mutat ,a szívósort viszont fullra nyitja és már nem mozdul.

Leállitás , ujraindítás után ujra működik,csak a lámpa világít, csak a következő alapjáratra engedés után tilt, akkor újra nyitja a pillangókat illetve ír 5%ot.

Előzmény: cam aro (133184)
-peter Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133200

sziasztok

 

2008-as 1.5dci 86LE változat, manuál klimás.

 

Tapasztaltatok-e már hasonló jelenséget?

 

Mutatós műszerrel néztem a feszültséget az akkumlátoron feszültségváltozást keresve, hogy hátha látok valamit, ami megmagyarázhatná hogy gyakran kiégnek a H7-es izzók.

 

Beindítom az autót és alapjáraton jár a motor ekkor a fesz. 14.2V

Majd a gázpedált finoman nyomva 2100 fordulatszám körül (2000-2200 közt) az aksin mért feszültség analóg műszerrel mérve leesik 11V-12V környékére és utána vissza felugrik 14.8V-ig, már amit az analóg mutatós műszer képes megjeleníteni.

kb 0.1-0.2  mp alatt lezajlik az egész, tehát gyors folyamatról van szó.

Tovább növelve a fordulatot nem tapasztalni fesz.ingást csak itt.

 

Leejtem a fordulatot alapjáratig, megint finoman adagolva a gázt 2100 körül ismét előjön a hiba.

10 esetből 8x reprodukálható a jelenség.

 

De ha nem ejtem vissza a fordulatot csak kb 1600-ig és innen emelem ismét a fordulatot 2200 fölé akkor már nincs feszültségingás.

 

Ha teligázas gyorsítást végzek, akkor sem tapasztalni a feszültség ingást.

 

Létezne valami nagy áramú fogyasztó, amit a kompjúter kapcsolgatna?

vagy csak a generátort és/vagy fesz.szabályzót kell rendbe tetetni, hogy a hiba megszűnjön?

 

Jelenleg itt tartok.

A továbbiakban majd a generátort külön szakemberhez viszem, és ő majd tovább vizsgálódik, mert én műszerek hiányában ennél többre nem vagyok képes.

 

üdv

oregsas Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133199

Valójában ez a propánbutános gázpróba arra irányult, hogy kap-e rendesen üzemanyagot. Nem vagyok autószerelő, csak egy üzemeltető. Gondoltam nagy bajt ezzel nem okozhatok, mivel gázzal is járnak autók. Arra én sem gondoltam, hogy tökéletes lesz a keverékképzés, de ha elindult volna, akkor tudom, hogy gyújtás rendben  , üzemanyag ellátásban keresem a hibát. Hasonló célból használják a hidegindítót is, nyilván jól működő motornál nincs ilyenre szükség. Szóval azt mondod , minden tized mm gyertyahézagra számolhatok 1 mm.-et a szabad levegőn ? Még a Rigás időszakomban azt mondták minimum 7 mm kell gyertyakábel és test között, de Trabantnál nekem ment a 14mm a mai autókon nekem sokkal intenzívebbnek tűnik a szikra.

Előzmény: cam aro (133198)
cam aro Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133198

 indítózás közben gázforrasztóból engedtem gázt a szívócsőbe,"" 

 

szorhattal volna bele par virslit is.. hagy piruljon. 

eszemfaszommegall. 

 

trafo proba. 

szekunder 4-est bontas nelkul testtol eltart.. atcsapja az a te esetedben minimum 8mm-t. vagy nem. 

ha nem .. baj van. valahol.

mondjuk nem 0.8 a gyertya hezag. 

hanem 1.2 .. amihez mar 12 mm minimum atcsapas kellene. . 

------------

 

 

 

 

Előzmény: oregsas (133197)
oregsas Creative Commons License 2014.05.20 0 0 133197

Urak !

Az asszonynak van egy  18 éves GEO METRO autója. Ez nagyon hasonló az 1300 ccm.-es  Suzukihoz , de mindenben van egy kis újítás. Az autó  az utolsó 30 km.-en erőtlen lett és nagyon nehezen ért vele haza.
Nincs nagy kompressziója és eszi az olajat , ami számunkra nem volt újdonság . Arra gondoltam, hogy olajos lehet a gyertya és 3 hengerrel ment    . Képet mellékelek. A gyertyákat kiégettem gázon és ledrótkeféztem, majd mértünk egy kompressziót:  8,8 -  10,1 – 10,2 – 10,4  és már nem tudtam elindítani. Amíg a kompressziót mértem, addig lehúztam a csatlakozót a primer oldalon , nehogy a trafót túlerőltessem mivel nem volt szikraköz .
Az autó párat pöffen , de indítózás után leáll . Üzemanyag nyomást tudok mérni, de arra nem gyanakszom.
Azért nem , mert indítózás közben gázforrasztóból engedtem gázt a szívócsőbe, de akkor sem lett változás, csak néhány visszadurranás, így a gyújtásra gyanakszom.
Normális szkópom nincs, hogy megnézzem mit mutat a primer feszültség , de az asztalon játszottam kicsit a trafóval.
A Suzukira a könyv 0,87- 1,05 primer ellenállást (1,62 ohm)  szekunderre 11,2 – 15,2 Kohm  ( 27,3) írt . Nekem úgy tűnik hasonló az áttétele , talán teljesítményre az enyém kisebb lehet.
12 voltos tápot pöcögtettem hozzá és kb 8mm volt a biztonságos szikraköz. Holnap kipróbálom akkumulátorról,   talán az stabilabb táp . Ennél még a Trabant és Zsiguli trafók is többet tudtak.
Szerintetek hány mm.-t kellene tudnia ?
Ha van a trafó próbájára egyszerű ötletetek azt szívesen venném, de lehet , hogy csak pénteken kerülök számítógép közelébe.
Hétvégén mindent átakarok nézni, nincs-e a nagyfeszkörben valami prücök.

 

cam aro Creative Commons License 2014.05.20 0 0 133196

nem, kijott a specialista.. azt megunhatta. 

elsorolta mit nezett meg, meg mit nem, azt csekk a kezbe gurulunk. 

 

a BCM-et nem nezte, meg a radiot. 

(+ elfelejtett kozolni par visszanem rakott biztositekot, meg nem visszadugott csatlakozot., de ezek csak ropke ket oramba kerultek. a radio az 20 perc alatt kint volt belole.  ) 

 

3-4 napot ment radio nelkul.. ma lett visszarakva. 

ennyit kuplung miatt is szoktak allni..igaz, azok nem mennek.

 szvsz nem ertem. 

no de legyen mindegy. 

tolvajoldas lett volna a megoldas... de akkor ez nem egy variant kodolas. 

 

Koszonom Uraim. 

==============

Előzmény: diagnet (133195)
diagnet Creative Commons License 2014.05.20 0 0 133195

"azoknal ez a hiba  miert nem jott elo ?"

 

Mert azoknál nem volt rossz a rádió....?:)

 

Egyszer megszakítottad a tápját és utána disabled? Szerintem egszerűbb megjavíttatni.

Előzmény: cam aro (133194)
cam aro Creative Commons License 2014.05.20 0 0 133194

a egy 30-as tap tiltasra ez a reakcio. akkor minden tap tiltasra ez kell legyen. :( "" 

 

csak azt nem ertem, hogy tuti csereltunk mar minimum akksit ilyen kendacsban. 

azoknal ez a hiba  miert nem jott elo ? 

 

-disabled- a felirat a kijlezon..02" W10 coupe cooper, erositovel. 

forumokon osszhangban akksi levetelt irnak a hibara.. :

Előzmény: cam aro (133192)
cam aro Creative Commons License 2014.05.20 0 0 133193

erosito, cd tar mind a can-on van.. /ha jol remlik d.u-rol. / 

 

de meglesem ezt is. 

KosziK! 

Előzmény: lacipécs (133191)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!