A H4-es témához. Az Astra G-hez volt egy olyan akció,hogy egy vezetéket bele kellett forrasztani a lámpa testvezetékébe (sorba kellett kötni) Sima vezetéknek látszott, de kb 2 Ohm volt az ellenállása. Utána jobban bírták az izzók
Én egy készletet elhasználtam az Alfán, és meg voltam vele elégedve. Ismét azt vettem volna a múltkor ha találtam volna, de nem forgalmazta az a cég ahol a többi cuccot vettem, így maradt az ATE.
Pillanatig sem izgultam, hiszen Tibi is ugyanolyan szociális Anti (csak nem tud róla :-DD ) az emelt fényerejű izzójával. Ebből a szempontból mindegy hogy a teljesítménytől, vagy az izzószál manipulációjától erősebb a fény. :-)
Nekem H4-es izzóban a legjobbnak a lilás-sárgás fényt adó tűnt a legjobbnak. A gyártmányára már nem emlékszem, lehet, hogy Tungsram volt. Sokkal jobb volt, mint bármilyen erősnek tűnő, fehér fényt adó lámpa, különösen alkonyati, esős időben.
Nálam ebben is hasonszőrű a helyzet mint 409-nél :)
Régi merga lámpa, csak a foncsor nehezebb mint egy új off egész lámpája, és a stekker is egy jóöreg csavaros kerámia, valamint akkoriban a relék sem újrahasznosítással készültek :D
Az enyém fém lámpa, és már akkor sem volt a foncsorozás a helyzet magaslatán amikor belekerültek ezek az izzók. A vezetékek (+relék) természetesen átalakítva ehhez a terheléshez.
Biztos hogy a h7 -tel valami tervezési hiba is van mert teljesen mindegy milyet tesz bele az ember ritka az amelyik rendszeres használat során fél évnél többet bír , régen emlékszem apám zsiguliban kb 4 éves korában cserélt izzót előszőr és morgott hogy ez milyen hamar tönkre ment :D:D